Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2018-03-05, 22:29

A jaak, dziać się musi :-D wtryski barracuda zakupione, teraz jakiś reduktor i odświeżam moją siedmio letnią LPG z racji zbyt słabego podlewania :-)
A ostatnia naprawa to przegub wewnętrzny na krótkiej półosi i zmierzona komprecha :-)

[ Dodano: 2018-03-11, 16:59 ]
Niestety i mnie dopadła wymiana linki gazu
Obrazek

Zdecydowanie NIE POLECAM podróbki firmy Linex. Pancerz dali tak gruby, że nie wchodzi w żaden uchwyt. Sama linka jest prawie dwa razy cieńsza od oemowej. Jakby było mało linka jest o 2 cm za długa przy maksymalnym naciągu. Ja poradziłem sobie w ten sposób, że naciąłem nakrętkę, naspawałem ją i doszlifowałem tak by weszła w koło przepustnicy.
Oemowa niestety pękła przy jej odkręcaniu podczas naciągania

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Post autor: janusz » 2018-03-12, 09:43

Za mocno skręcałeś :]
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2018-03-12, 12:26

Pytałes o olej żebyś z butów nie wyskoczył a widzę na foto że kupiłeś właśnie taki olej żebys z butów nie wyskoczył...ale pytasz dalej jaki to olej :)

Ja miałem 5w40 na zimę a na lato 10w50-właśnie tego co miałeś na przepłukanie. %lat silnik 50tkm i kręci dalej... masz coś dobrego to nie przepłacaj ;)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2018-03-12, 15:15

janusz, pękło przy poluźnianiu
Ad@mus, nie bardzo rozumiem,masz ma myśli to że zamieniłem specol na egip?

Awatar użytkownika
matek_p
fanatyk nissana
Posty: 413
Rejestracja: 2016-07-06, 22:31
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: matek_p » 2018-03-13, 10:41

Reduktor już kupiłeś ?? Jaki masz obecnie i jaki planujesz zakupić ? :P
Let the force be with you!

My EX. N15 GTi :arrow: N15 GTi SportLine

Aktualny projekt :arrow: BMW E60 Czarnulka

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Post autor: subbas » 2018-03-13, 14:24

matek_p, Teraz mam tomasetto alaska, kupiłem tomasetto nordic. Niby lepsza wersja, większe kanały wodne. Wydajny do 170 kucy, ciśnienie 1,8 bar.

moher3
aktywny forumowicz
Posty: 196
Rejestracja: 2015-07-16, 21:17
Lokalizacja: Wwa

Post autor: moher3 » 2018-03-13, 21:42

Nordica nie montowałem ale wiem od chłopaków że 150 koni spokojnie robi
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA

pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-04-14, 15:47

Nowy set up lpg zamontowany. Różnica jest kolosalna, prima jest dynamiczna i pięknie się wkręca. Przy kalibracji spadków ciśnienia na reduktorze nie było. Myślę, że ten nordic da radę przy serii.
No i co ważne zmiana miejsca reduktora. Jest przykręcony do serwa. W końcu będę mógł normalnie odkręcić filtr oleju :-)

Obrazek
Obrazek

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-09-16, 19:38

Dawno nic nie było a działo się. Na błotnikach bąble, na nosie maski też, z błotników zaczęło odpadać. Było parę dni urlopu, wolne weekendy, wieczory i nocki :-D

Najpierw przeszlifowałem błotniki. Szybko pokazała się szpachla poliestrowa, odskoczyła od blachy sporymi płatami, całe ranty błotników łamały się w palcach. Po konsultacji z blacharzami lepiej wychodzi nowy lub zdrowy błotnik. No to zacząłem poszukiwania, długo szukałem zdrowych oryginałów aż w końcu kupiłem nowe chińczyki. No i tak pojeździłem kilka tygodni z rudą na wierzchu. Tutaj foty po ok 3 tygodniach od szlifowania
Obrazek
Obrazek

Po oględzinach maski i teście śrubokręta pojechałem poszukać nowej :-D do dolnego rantu był przyspawany płaskownik, wszystko odskoczyło na spawach do tego ruda od środka maski i jeszcze dołki po gradzie. Zamiast ładować tony szpachli pojechałem na szrot i szybko znalazłem zdrową sztukę :-)
Obrazek

Po demontażu błotników wziąłem się za likwidację rudej w najgorszym miejscu gdzie błoto i liście zbierają się garściami. Na szczęście nie było tragedii po obu stronach. Tam gdzie była ruda zastosowałem odrdzewiacz APP R-stop.
Obrazek
Obrazek

Po szlifie poszedł podkład epoksydowy, baza, bezbarwny i konserwa
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Przyjechały chińczyki. Były zabezpieczone czarnym podkładem. Poczytałem trochę i dowiedziałem się, że te podkłady zabezpieczają tylko przed ewentualną korozją na magazynach. Nie zastanawiałem się długo i szlifowałem do gołej blachy obie strony.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obowiązkowo obie strony w epoksydzie jednocześnie podkład akrylowy w metodzie mokro na mokro.
Obrazek

Potem maska z którą było sporo roboty. Była już raz malowana i nie chciałem nawarstwiać lakierów. Zeszlifowałem do oryginalnego podkładu, dalej epoksyd - szpachla na odpryski - epoksyd - akryl mokro na mokro. Wszystkie elementy matowałem na mokro P600 + P800.
Obrazek

Poszła baza + bezbarwny
Obrazek

Ze spasowaniem błotników nie było większych problemów co mnie zdziwiło. Trochę regulacji maski no i tak to mniej więcej wyszło, jeszcze przed polerką.
Obrazek
Obrazek

Zdjąłem nakładki na progi i niestety mimo, że były robione 3 lata temu to tam gdzie nakładki są przykręcane, pojawiła się ruda. Nakładki już leżą gotowe, teraz progi pójdą pod nóż.

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: bandito » 2018-09-16, 19:56

Efekt przed poletka super. Patrząc na foty bez czytania myślałem że już po polerowaniu :-) efekt super :-)

Temat konserwacji i regeneracji naszych wózków ostatnio dobrze się rozkręca. Ale dobrze. Trzeba dbać :-)

A tak z ciekawości. Ile taki błotnik?

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-09-16, 20:06

130 sztuka ;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: janusz » 2018-09-16, 20:18

Lewy błotnik - skąd ja to znam :d
Malowanie wyszło Ci pierwsza klasa. Śrubki od błotników widzę, że urywane i to wszystkie 4 :d

Ten biały na zderzaku wciąż mnie jakoś razi.......


Do każdego Nissana to w komplecie powinien być dorzucany migomat........






_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-09-17, 18:50

Janusz bo Ty za bardzo jestes przyzwyczajony do oryginału, ja z kolei lubię mieć coś innego niż wszyscy :-D zawsze spotykam sie z pozytywnym odbiorem

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: janusz » 2018-09-17, 20:11

No czekaj, czekaj, przeca ja mam zderzak nie do końca w oryginale :d





_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-09-23, 20:28

No to lecimy dalej. Nakładki na progi odświerzone.

Obrazek

W podkładzie.
Obrazek

I na gotowo.
Obrazek

W międzyczasie standardowy zestaw co 8kkm

Obrazek

Było też klejenie miski przez małe wycieki.

Obrazek

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-10-25, 21:09

Lubię być oryginalny i mieć coś czego inni nie mają więc wleciały takie oto lampy :-D

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: janusz » 2018-10-25, 21:45

Lampy malowane czy coś naklejone jest? Jak robiłeś, to trzeba było już po całości polecieć - razem z lampami w klapie. Chciałbym zobaczyć w rzeczywistości jak to wygląda :]

Czego ten napis Primera jest nie w tym miejscu co trzeba?





_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-10-27, 11:29

Lampy sprezentowała mi żona, ja ich nie robiłem :-D są malowane od środka, no teraz do kompletu trzeba zrobić te z klapy

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-12-18, 20:31

Cały czas coś się dzieje. W końcu ogarnąłem sworzeń zwrotnicy

Obrazek
Dorobioby u tokarza na wymiar łożysk. Teraz jest fabryka.

Szybko pojawiły się kolejne stuki więc pod nóż dolny wahacz

Obrazek

Teraz biorę się za lampy na klapę i wydech

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: janusz » 2018-12-18, 20:59

Trzeba było poli wrzucić. Tuleja tylna delphi wytrzymała u mnie niecałe 10kkm i poszła się gonić :]






_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2018-12-19, 20:07

Jakoś nie jestem przekonany do poli. Te piszczenie i smarowanie kilka razy w roku. Ja jeżdżę bardzo ostrożnie po dziurach a gdy tylko mogę jadę lepszą drogą. To pierwsza rzecz jaką robiłem w zawieszeniu od dwoch lat

Awatar użytkownika
Puchacz
fanatyk nissana
Posty: 395
Rejestracja: 2009-12-09, 22:41
Lokalizacja: Morąg

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: Puchacz » 2018-12-19, 21:23

Mam żółte(te twardsze) poli na całym zawieszeniu plus poli na maglownicy i tylnej belce do tego poli na wybieraku skrzyni biegów i od niedawna wszystkie poduszki silnika z poli i nic nie piszy. Do tego gwint nie wiem co wy z tym piszeniem ;)
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX

arczar
doświadczony forumowicz
Posty: 264
Rejestracja: 2015-10-10, 10:56
Lokalizacja: Łódź

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: arczar » 2018-12-20, 19:26

Puchacz, załatw mi poli wybieraki skrzyni biegów ;)

P.s. też mam poli na całym przodzie oprócz górnych wahaczy i od 40tyś. km nic nie piszczy, a ja nic nie smaruje.
Hobbysta Japanista

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2019-06-11, 22:20

Witam po przerwie i zapraszam na kolejny odcinek pt Wypędzam Rudą Szmatę nr 2546

Progi pod nóż. Nowe Duńskie pseudo oryginały KLOKKERHOLM. Oczywiście w śmiesznym podkładzie dlatego szlifowanie do zera i epoksyd.

Obrazek

Obrazek

Potem rozbiórka i spawanie u wuja

Obrazek

Obrazek

Wyspawane też tylne nadkola na styku z podłogą, dziury na wylot

Obrazek
Tu już posmarowane mazidłem na spawy.

Potem podkład epoksydowy, akrylowy, baranek, baza i bezbarwny

Obrazek

Obrazek

Na koniec nakładki, które czekają już polakierowane od sierpnia. Klejenie poziom ekspert :-D

Obrazek
3 lata temu lakiernik kleił na taśmę dwustronną, wytrzymało pół roku dlatego zdecydowałem się na klejenie.
Efekt końcowy

Obrazek

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: PrzeRuSco » 2019-06-12, 21:41

Ja u siebie nie kleilem, fakt trochę odstają ale dzięki temu woda jak odparowywuje ma którędy uciec a nie gromadzi się poniżej kleju i zaczyna "pracować"
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: janusz » 2019-06-12, 23:02

Klejenie nakładek to najszybszy sposób na to, żeby pozbyć się progów :d
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2019-06-13, 06:48

Niby nie jest to zbyt dobre ale gdy odstawały i woda miała gdzie uciec to i tak zdrowe progi 3 lata wytrzymały. Nakładki tak się pokrzywiły, że wyglądałoby to dramatycznie. Poza tym to zapewne ostatnie progi w tak leciwej primerze ;-)

Awatar użytkownika
janusz
fanatyk nissana
Posty: 8402
Rejestracja: 2009-12-10, 17:44
Lokalizacja: .....

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: janusz » 2019-06-14, 20:13

Eeeee, przesadzasz. Trzeba było złapać tylko punktowo., a nie po całości.



_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560

pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć

_

subbas
fanatyk nissana
Posty: 271
Rejestracja: 2016-03-14, 11:38
Lokalizacja: Toruń

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: subbas » 2019-11-02, 21:08

Większość już wie ale dla formalności napiszę. Fura rozbita, ucierpiał przód, będę rozbierał na części. Nieopłacalne koszty remontu. Najbardziej boli fakt, że to jedna ze 100 sztuk.
Obrazek

Niestety ale nie widzę dla siebie kolejnego nissana, tylko primera tak przyciągała moje oko. Temat do zamknięcia a ja już przesiadłem się na accorda VI Type R.

Awatar użytkownika
Wolfshade
fanatyk nissana
Posty: 726
Rejestracja: 2010-03-29, 10:00
Lokalizacja: Poznań

Re: [ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas

Post autor: Wolfshade » 2019-11-05, 12:08

szkoda fury :|
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zaprezentuj Swoje Nismo”