Jak w temacie rozważam sprzedaż swojego zawieszenia i zakup czegoś ze znacznie wyższej półki.
Zawieszenie ISC w wersji Racing ( grubsze tłoczyska)- do niego są 3 pary sprężyn 8,6 i 4 których nie da się już kupić a dzięki którym można ustawić ten zawias na wybieranie nierówności i wedle uznania - zawieszenie ma regulację wysokości, twardości 32 stopniową i progresywności(spięcie sprężyny) Zawieszenie ma także Cambery na łożyskach pillowball i fasolkowe otwory mocujące do zwrotnicy więc możemy sobie fajnie regulować geometrię. W zestawie oczywiście wszystkie klucze do reg. Do tego dokupiłem dedykowane osłony przeciwpyłowe ISC z pianki dzięki którym zawias jest w super stanie bo żaden syfek na niego nie leciał.
Zawieszenie ma około 1,5 roku przejechało kilka kjs i kilka treningów, auto stoi w garażu więc zawieszenie wygląda super i jest w super stanie i ma znikomy przebieg.
Nie ma żadnego problemu z jego serwisowaniem - wszystkie graty są na miejscu i nie są drogie.
Kosztowało mnie 3700 zł + 3 para sprężyn 450 + osłony 200 = 4350 zł
cena 2500 do nego
poniżej kilka fotek:
[n14] Zawieszenie Gwintowane ISC Racing
Moderatorzy: janusz, Zielkq, mimier
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
[n14] Zawieszenie Gwintowane ISC Racing
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik