[ Almera] N16 SR20VE - 2nd life
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
I was just wondering, out of curiosity, that how do your authorities deal with engine swaps such as this? In here it's pretty much illegal. If you were to inspect the car without the inspector noticing the new engine, you would get in serious trouble with the insurance company in case of an accident.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
Totenkopf, nobody cares, you can have any engine as you want:)
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
I suddenly began to feel like moving to your country. Everything that is considered fun arouns here is either illegal, too expensive or bad for your health.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
That's the point, nobody cares. Here everybody cares a bit too much. Since the VE engine is not EC approved, it is nearly impossible to install it legally here. Well, it is, but I can think of many better things to spend 3000€ than to a inspection that is unlikely to pass.
https://www.drive2.com/r/nissan/470523357796762534/
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
VAZ 21013 - summer car
P11 SE SR20DEH AP0 - current
P11 GT SR20DE KH3 - for spare parts
P11 GX SR20De AJ4 - sold
P10 LX SR20Di AG2 - sold
ECU z N16 nie jest potrzebne, żeby sterować klimąAd@mus pisze:Ecu z n16 miało sterować tematem klimy w almerce. Cały silnik korzysta z ecu sunnego. A DET TO OSZUKUJE.
Tak więc.... build not bought To nie był swap z DE na VE. To był jeden z pierwszych swapów z QG na SR. Sam to robiłem i powiem szczerze..... newer ever!
lgruca, Ja u siebie w Czarnej klimę na krótko podpiołem na chwilę. Przekaźnik na kompresor + przekaźnik na wiatak i powinno być w opcji bynajmniej manualnej. Sterowanie obrotami to już inna bajka ale w w/w opcji można używać w trasie a w korku rezygnować lub ustawić na krokowcu gazowym wyższe jałoe.... nie wiem, nie znam się.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Trochę odgrzewam kotleta.
Udało mi się porobić parę rzeczy - generalnie obie n16 są wybebeszone zarówno pod maską jak i pod deską.
Teraz czekam na parę frutów i będę mógł wkładać silnik do świeżego nadwozia.
Asekuracyjnie postanowiłem przerzucić klimę, abs i elektrykę.
W rudej dodatkowo zrobiłem konserwację przodu, a w ten weekend polecę tył.
Mam trochę pomysłów na małe zmiany pod maską i nie tylko, ale pewnie minie jeszcze chwila po poskładaniu zanim je zaimplementuje.
Udało mi się porobić parę rzeczy - generalnie obie n16 są wybebeszone zarówno pod maską jak i pod deską.
Teraz czekam na parę frutów i będę mógł wkładać silnik do świeżego nadwozia.
Asekuracyjnie postanowiłem przerzucić klimę, abs i elektrykę.
W rudej dodatkowo zrobiłem konserwację przodu, a w ten weekend polecę tył.
Mam trochę pomysłów na małe zmiany pod maską i nie tylko, ale pewnie minie jeszcze chwila po poskładaniu zanim je zaimplementuje.
Okej, trochę fotek - NSFW
ruda na lawecie
http://imgur.com/h0u6ydo
http://imgur.com/63B0y5h
ruda w trakcie demolki
http://imgur.com/CEUOs4o
http://imgur.com/P4KTMY0
http://imgur.com/E7OPG0R
teraz czarna w demolce
http://imgur.com/3wWISp9
http://imgur.com/PtWg2XV
http://imgur.com/8yLlEw4
http://imgur.com/6UTDUH7
ruda na ten moment
http://imgur.com/w6W3uNw
http://imgur.com/2wGPg7y
http://imgur.com/XfdC5dJ
http://imgur.com/uGAhmX3
ruda na lawecie
http://imgur.com/h0u6ydo
http://imgur.com/63B0y5h
ruda w trakcie demolki
http://imgur.com/CEUOs4o
http://imgur.com/P4KTMY0
http://imgur.com/E7OPG0R
teraz czarna w demolce
http://imgur.com/3wWISp9
http://imgur.com/PtWg2XV
http://imgur.com/8yLlEw4
http://imgur.com/6UTDUH7
ruda na ten moment
http://imgur.com/w6W3uNw
http://imgur.com/2wGPg7y
http://imgur.com/XfdC5dJ
http://imgur.com/uGAhmX3
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
lgruca, widziałem, macałem. Faktycznie jak na 18 letnią budę jest zdrowo. I powiedzmy sobie szczerze- oprócz elementów podłogi pod przednimi fotelami i miejsca pod bakiem- tam nie ma konserwacji fabrycznej. W profilach zamkniętych również nie ma kropli wosku. Ogólnie łapy opadają, ale całe szczęście masz fajną budę na którą trzeba położyć dobrą chemię i uzbroić w tylne nadkola.
Pozdr.
Pozdr.
Z racji, że już po 22:00 kolejna porcja fotek z postępu prac:
położona wiązka komory
wiązka wnętrza również na miejscu
przełożony zawias z czarnej z wymianą wszystkiego co się dało, żeby już tam nie zaglądać przez pewien czas
pompa hamulcowa wraz z serwem z Patrola
no i na koniec drut mod - poduszki w masie poli - cała kolekcja
p.s. zawsze mnie bawi porównanie seryjnej tarczy z tą z murano. różnica jest "delikatna"
położona wiązka komory
wiązka wnętrza również na miejscu
przełożony zawias z czarnej z wymianą wszystkiego co się dało, żeby już tam nie zaglądać przez pewien czas
pompa hamulcowa wraz z serwem z Patrola
no i na koniec drut mod - poduszki w masie poli - cała kolekcja
p.s. zawsze mnie bawi porównanie seryjnej tarczy z tą z murano. różnica jest "delikatna"