[B12] Jaki silnik na swap do Sunny B12?
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
[B12] Jaki silnik na swap do Sunny B12?
Panowie, szukam danych nt jaki silnik 1.6 (np) będzie pasował w miarę bezboleśnie do Sunny B12. Aktualnie siedzi 1.3 gaźnik, głównie mi chodzi o jakiś silnik pasujący bez problemów byle był na wtrysku i najlepiej 8v. Tak, w necie szukałem, ale każdy swapuje SR20.
To co wychodziło fabrycznie na wtrysku to e16i 8v monowtrysk, ga16i 12v monowtrysk ca16/18de 16v wielopunkt.
Wszyscy swapują sr, bo tanio mozna kupic dawce, jedyne co przerabiasz, to trochę kostek w wiazce dawcy, mocowania silnika, ciegna lewarka i tyle. Polosie są przynajmniej w n13 p&p, chyba że glebisz mocno auto.
Po za tym przy e16i, ga16i spalanie masz Prawie na poziomie sr, a CA bedzie bardzo ciężko wyrwać, i nie wystarczy ci sam silnik, musisz mieć wiązkę, półosie, pewnie ciegna wybieraka, pewnie zwrotnice, więc albo laduj sr, albo szukaj b12 gti do jazdy. Chociaż ja osobiście polecam sr i pewnie nie tylko ja
[ Dodano: 2018-01-05, 22:06 ]
A ty chcesz do b12, czy do n13? Bo.w b12 z tego co wiem to od 1.6 sie zaczynały silniki, nie bylo 1.3
Wszyscy swapują sr, bo tanio mozna kupic dawce, jedyne co przerabiasz, to trochę kostek w wiazce dawcy, mocowania silnika, ciegna lewarka i tyle. Polosie są przynajmniej w n13 p&p, chyba że glebisz mocno auto.
Po za tym przy e16i, ga16i spalanie masz Prawie na poziomie sr, a CA bedzie bardzo ciężko wyrwać, i nie wystarczy ci sam silnik, musisz mieć wiązkę, półosie, pewnie ciegna wybieraka, pewnie zwrotnice, więc albo laduj sr, albo szukaj b12 gti do jazdy. Chociaż ja osobiście polecam sr i pewnie nie tylko ja
[ Dodano: 2018-01-05, 22:06 ]
A ty chcesz do b12, czy do n13? Bo.w b12 z tego co wiem to od 1.6 sie zaczynały silniki, nie bylo 1.3
Znaczy tak, biorąc pod uwagę dostępność części do silników E i GA montowanych w n13 to każdy z nich jest raczej słabym wyyborem,wątpię, że znajdziesz taki silnik w dobrym stanie i predzej czy później i tak sie wysypie. Ze wzgledu na porównywalne ceny czesci miedzy SR, a E, i GA i samych cen ich zakupu, to powiem krótko... ładuj SR. Pozniej będziesz bluzgal że kupiłeś ch*owe GA albo E i jest słabe i nie jedzie i zamiast 2k na swap srki wydasz 1,5k na swap scierwa
jeśli mogę się wtrącić to co się dzieje takiego strasznego z obecnym silnikiem że chcesz go swapować koniecznie na coś na wtrysku?
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
Gaźnik jest nie do opanowania, żłopie jakieś 20l/100km. A jak na razie nie udało mi się znaleźć jaki mixer do niego założyć by po prostu zrobic go jeżdżącego na gazie.
Ostatnio zmieniony 2018-01-06, 22:52 przez Vladimir, łącznie zmieniany 1 raz.
Vladimir, sukces rodzi się w bólach
Bezboleśnie z gaznika na wtrysk, to i tak oznacza co najmnie e16i czyli z 60km masz 73, i w chu+ roboty bo, wiazka, komputer, bak, pompa paliwa, skrzynki z bezpiecznikami/przekaznikami. Po za tym o ile silnik moze i znajdziesz to z wiazką, bakiem, pompą, kompem to jak szukanie igly w stogu siana... Prosciej sr ze wzgledu na chociażby dostępność. Albo kup sobie poprostu n13 z silnikiem na wtrysku.
Nawet jak znajdziesz graty wymienione wyżej potrzebne do przekladki, to dalej masz kondoma na monowtrysku co nie jedzie, bezsensu. Widzisz u mnie siedzi sr, wczesniej bylo ga16i no i fajnie, wywaliło uszczelke, zrobiłem no i fajnie, wywalilo znowu i szkoda bylo kasy na kolejną, bo choć by mi to poskladał niewiadomo jaki magik, na niewiadomo jakich gratach, to i tak żeby z tego wygrzebac chociaz ze 120km to wór kasy, i dalej jest to pedał na monowtrysku, zresztą watpie że za 2k wydlubalbym to do ok 140km ktore w serii ma sr20
[ Dodano: 2018-01-06, 22:52 ]
Vladimir, a na wtrysku e16i czy ga16i to myslisz ze ile ci wychla? Ja swoim za 50zl robilem 90km
Te 1.3 powinno palić koło 7l, coś tam masz spierdzielone, albo to ten scierwo gaz w dolot
Bezboleśnie z gaznika na wtrysk, to i tak oznacza co najmnie e16i czyli z 60km masz 73, i w chu+ roboty bo, wiazka, komputer, bak, pompa paliwa, skrzynki z bezpiecznikami/przekaznikami. Po za tym o ile silnik moze i znajdziesz to z wiazką, bakiem, pompą, kompem to jak szukanie igly w stogu siana... Prosciej sr ze wzgledu na chociażby dostępność. Albo kup sobie poprostu n13 z silnikiem na wtrysku.
Nawet jak znajdziesz graty wymienione wyżej potrzebne do przekladki, to dalej masz kondoma na monowtrysku co nie jedzie, bezsensu. Widzisz u mnie siedzi sr, wczesniej bylo ga16i no i fajnie, wywaliło uszczelke, zrobiłem no i fajnie, wywalilo znowu i szkoda bylo kasy na kolejną, bo choć by mi to poskladał niewiadomo jaki magik, na niewiadomo jakich gratach, to i tak żeby z tego wygrzebac chociaz ze 120km to wór kasy, i dalej jest to pedał na monowtrysku, zresztą watpie że za 2k wydlubalbym to do ok 140km ktore w serii ma sr20
[ Dodano: 2018-01-06, 22:52 ]
Vladimir, a na wtrysku e16i czy ga16i to myslisz ze ile ci wychla? Ja swoim za 50zl robilem 90km
Te 1.3 powinno palić koło 7l, coś tam masz spierdzielone, albo to ten scierwo gaz w dolot
https://www.olx.pl/i2/oferta/nissan-sun ... a1ce89f8a7 no to tu masz e16i monowtrysk 8v ti co u ciebie, tylko wieksza pojemność i masz wszystko p&p
Nie ma niestety silnika z pełnym wtryskiem do którego nie trzeba by było wymieniać łap półosi itd.Vladimir pisze:Ja nie potrzebuję mocy. Ja potrzebuję silnik który da się wrzucić bez przeróbek typu łapy półośki, i założyć do niego sekwencję. Elektryka to nie jest problem.
Gdyby jarał 20 litrów gazu to było by to prościej naprawić, ale to jest czysta benzyna.
Jeśli masz podejście takie jak wymieniłeś w jednym z postów że nie chcesz pakować kasy i wywieziesz go na złom, to sprzedaj ten samochód komuś kto coś z nim zrobi pożytecznego.
To nie osr*ny golf których jest na pęczki włącznie z częściami gdzie można wsadzić w zasadzie każdy silnik P&P.
Nie że się dowalam czy coś ale niestety nie da się inaczej, a jeśli jest zdrowa w miarę blacha u Ciebie to wystaw go na sprzedaż i sądzę że będzie z tego pożytek dla nowego nabywcy i też Ty na pewno dostaniesz za niego więcej niż na złomie, szkoda już tych aut a nie jeden przypuszczam że by się ucieszył na takiego dziada do grzebania
karol282 pisze:Nie ma niestety silnika z pełnym wtryskiem do którego nie trzeba by było wymieniać łap półosi itd.Vladimir pisze:Ja nie potrzebuję mocy. Ja potrzebuję silnik który da się wrzucić bez przeróbek typu łapy półośki, i założyć do niego sekwencję. Elektryka to nie jest problem.
Gdyby jarał 20 litrów gazu to było by to prościej naprawić, ale to jest czysta benzyna.
Jeśli masz podejście takie jak wymieniłeś w jednym z postów że nie chcesz pakować kasy i wywieziesz go na złom, to sprzedaj ten samochód komuś kto coś z nim zrobi pożytecznego.
To nie osr*ny golf których jest na pęczki włącznie z częściami gdzie można wsadzić w zasadzie każdy silnik P&P.
Nie że się dowalam czy coś ale niestety nie da się inaczej, a jeśli jest zdrowa w miarę blacha u Ciebie to wystaw go na sprzedaż i sądzę że będzie z tego pożytek dla nowego nabywcy i też Ty na pewno dostaniesz za niego więcej niż na złomie, szkoda już tych aut a nie jeden przypuszczam że by się ucieszył na takiego dziada do grzebania
Stoi za 750 zł, nikt go nie chce. Poprzedni właściciel zgubił dowód, ma jedną dziurkę w progu.
pochwal się co włożyłeś i jak śmiga jestem ciekaw pewnie nie tylko ja
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
no i git, Lovato najlepsze parowniki do podciśnienia, jak jest sprawny to przy -15 z gazu odpalasz i elegancko chodzi
MASZ JAPOŃCA KRĘCISZ DO KOŃCA
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/
pomogę w sprawach LPG
Perfekt Autogaz Montaż i Serwis
Warszawa Targówek
http://perfektautogaz.pl/