Brak pradu na komputerze po przekreceniu stacyjki
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Brak pradu na komputerze po przekreceniu stacyjki
Witam,po swapie nie ma pradu po przekreceniu stacyjki acc na komputerze nie swieci sie check ani cisnienie oleju w ogole. Jest gaz na pokladzie ale w ogile nie jest podlaczony do zasilania (pradu). Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?
P11 polift 2.0
P11 polift 2.0
na moim chomiku marlos90 masz serwisówkę do polifta, plik EC Ci wystarczy, aczkolwiek chyba nie podpiąłeś którejś wtyczki przy klemie plusowej i bezpieczniki koło akumulatora przejrzyj
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Sprawdzałeś przekaźnik od zasilania ECU a także piny dochodzące do tego przekaźnika (na obecność +12V i masy) ?
[ Dodano: 2017-12-19, 20:13 ]
"... Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?... "
Przekaźnik zasilający ECU masz w skrzynce przekaźników, drugi - licząc od chłodnicy w rzędzie bliżej błotnika (jasnobrązowy).
[ Dodano: 2017-12-19, 20:13 ]
"... Brak iskry, pompa nie pracuje. Bezpieczniki wszystkie sprawne, gdzie szukac? Ktore przekazniki za to odpowiadaja?... "
Przekaźnik zasilający ECU masz w skrzynce przekaźników, drugi - licząc od chłodnicy w rzędzie bliżej błotnika (jasnobrązowy).
LPG Lovato Smart
za przekaźnikiem nie sprawdzałem... fuck logic sprawdzę to jak tylko będę przy nim a to będzie raczej po świętach, za ten czas może coś jeszcze muszę sprawdzić mam 40km do tego auta wiec jeździć specjalnie za jedną rzeczą to słaby interes.polo32 pisze:Po włączeniu zapłonu, za przekaźnikiem jest napięcie na stykach roboczych?
A na czym polegał ten swap? Była jakaś ingerencja w układ elektryczny?
Swap był 1:1 wszystko przerzucane z jednej budy do drugiej
Wynika z Twoich wypowiedzi (wymieniane silnik + elektryka), że brak jest zasilania bądź masy (zamknięcia obwodu) dla ECU.
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU
Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU
Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).
LPG Lovato Smart
Po świętach dam znać co i jak, już teraz bardzo dziękuje za tak szczegółowy opis, pomoc i zainteresowanie. Wesołych Świąt!
[ Dodano: 2017-12-27, 19:22 ]
[ Dodano: 2017-12-30, 22:48 ]
Panowie, pali ale nie działa obrotomierz i inne rzeczy, zrobił bypassa z kostki stacyjki pin (1 albo 3) działa po przekręceniu stacyjki włącza się komp itd na pin 36 i to jest chyba błąd bo on przechodzi przez jakiś przekaźnik lub bezpiecznik a ja go ominąłem, tak samo z pompą paliwa z tego samego pina (1 albo 3) do pompy. Jest ktoś w stanie podesłać mi jak wygląda kostka M8 i E101 zgodnie z schematem na str ec-286
[ Dodano: 2017-12-27, 19:22 ]
kolor zielony sprawdzony i sprawny, czerwony sprawdzony, brak napięciapolo32 pisze:Wynika z Twoich wypowiedzi (wymieniane silnik + elektryka), że brak jest zasilania bądź masy (zamknięcia obwodu) dla ECU.
Sprawdź czy są podłączone główne masy:
- w kabinie na przednich słupkach (obok skrzynki bezpieczników),
- w komorze silnika:
1. na jednym i drugim fartuchu (obok pompy ABS oraz obok akumulatora i pod nim na podłużnicy =3);
2. z tyłu silnika pod/na kolektorze ssącym, na środku - dwa punkty masowe (w peszlu, zrównoleglone) - odpowiedzialne za podanie (-) na ECU
Odnośnie (+12V) do sprawdzenia:
- bezpieczniki w skrzynkach bezpieczników (w kabinie i przy silniku zwłaszcza główne 100A, 40A);
- zasilanie bezpośrednio z aku (30) idące od wspomnianego wcześniej przekaźnika ECU (czyli do sprawdzenia: 2 x przewód czerwony, biało/zielony oraz biało/niebieski (W/L) ;
- zasilanie po przełączeniu stacyjki na zapłon (15) - przewód czarno/czerwony przy ECU.
patrz str. EL-365 do EL-372 oraz EC-115 (SR20DE) manuala.
Najlepiej wkłuj się szpilką w przewody wg kolorów przy samym ECU, bo przerwa może też być po drodze na połączeniu wtyczka/gniazdo przy skrzynce przekaźników (np. niedopięta czy śniedź na stykach).
[ Dodano: 2017-12-30, 22:48 ]
Panowie, pali ale nie działa obrotomierz i inne rzeczy, zrobił bypassa z kostki stacyjki pin (1 albo 3) działa po przekręceniu stacyjki włącza się komp itd na pin 36 i to jest chyba błąd bo on przechodzi przez jakiś przekaźnik lub bezpiecznik a ja go ominąłem, tak samo z pompą paliwa z tego samego pina (1 albo 3) do pompy. Jest ktoś w stanie podesłać mi jak wygląda kostka M8 i E101 zgodnie z schematem na str ec-286