[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dawno nic nie pisałem wiec zrobie małego up’a.
Od niepamietnych czasów szukałem drugiego błotnika w kolorze i rozsądnej cenie, w końcu się udało A żeby za szybko nie zminily się w sitko postanowiłem je troche zakonserwować. Na początek potrktowałem je od wewnatrz fertanem, nastepnie podkład reaktywny, podklad akrylowy i na to baranek w sprayu.
W moim magazynku leżały też nakładki progowe od P11GT niestety, kolor nie pasował, więc najpierw je przeszlifowałem, nałozyłem podkład do plastiku następnie 3 warstwy bazy i 2 kleru.
A ponieważ miałem zdjety przedni zderzak to dolna cześć, która była czarna potraktowałem tak samo jak nakładki progowe i przy okazji prysnąłem czarnym matem środkową kratkę. Na tylny zderzak niestety zabraklo bazy
W kalendarzu 2017 primera roniego miała żółte przeciw mgielne i tak mi sie to spodobało że tez zmieniłem kolor naklejajac folie.
A tak wygląda polakierowany i uzbrojony zderzak
Jak powszechnie wiadomo (z końca pierwszego postu) od dawna posiadam aluminiowe zaciski cztrotłoczkowe od nissana 300ZX Z32 N/A. Jakiś czas temu je wyszkiełkowałem i zakupiłem komplet uszczelnień, nowe tłoczki i elementy montażowe.
Nastepnie wysłałem je do specjalisty od lakierowania międzyinnymi zacisków (lakiernia ukleja)
Wybrałem się do firmy PizzaBreak która robi przewody teflonowe w oplocie na zamówienie i zrobili mi takie jakie chciałem na wzór oryginalnych, tylko z przodu dłuższe o 4 cm ponieważ przy pełnym skręcie oryginalne przewody zamontowane do czterotłoczków na adapterze pod tarcze 316 mm sie zaginały, oraz z inna końcówką bo w czterotłoczkach nie ma równej płaszczyzny co by mozna uszczelnić banjo.
Prysnąłem tarcze z Murano (stoczone do 316 mm oraz przetoczone bo nie wiem czy by nie biły) podkładem wysokotemperaturowym VHT co by nie rdzewiały.
Do kompletu jakiś czas temu udało mi się zakupić za 50 pln oryginalne klocki do 300ZX’a
Oddalem również felgi do regeneracji -kolor czarny mat, 2 trzeba było prostować
Tak to wszystko wyglada po złożeniu, hamuję sporo lepiej od serii ale dupy nie urywa, spodziwałem się trochę więcej
A bym zapomniał zamontowałem też spoiler na klape bagażnika. Długo myslałem czy wiercić dziury w klapie ale to tylko by przyspieszyło korozje a tej szczerze nie nawidzę więc postanowiłem ze przykleje tylko na klej do szyb. Zakupiłekm ten specyfik firmy boll i dodatkowo jakis podkład cereamiczny tej samej marki. Obawiałem sie czy to sie utrzyma ale jak na razie nie widac żeby miało zamiar odpaść, jak łapię za spoiler i próbuje go oderwać to buja się cały samochód i przy prędkości 200 km/h też nie odpadł:)
Od niepamietnych czasów szukałem drugiego błotnika w kolorze i rozsądnej cenie, w końcu się udało A żeby za szybko nie zminily się w sitko postanowiłem je troche zakonserwować. Na początek potrktowałem je od wewnatrz fertanem, nastepnie podkład reaktywny, podklad akrylowy i na to baranek w sprayu.
W moim magazynku leżały też nakładki progowe od P11GT niestety, kolor nie pasował, więc najpierw je przeszlifowałem, nałozyłem podkład do plastiku następnie 3 warstwy bazy i 2 kleru.
A ponieważ miałem zdjety przedni zderzak to dolna cześć, która była czarna potraktowałem tak samo jak nakładki progowe i przy okazji prysnąłem czarnym matem środkową kratkę. Na tylny zderzak niestety zabraklo bazy
W kalendarzu 2017 primera roniego miała żółte przeciw mgielne i tak mi sie to spodobało że tez zmieniłem kolor naklejajac folie.
A tak wygląda polakierowany i uzbrojony zderzak
Jak powszechnie wiadomo (z końca pierwszego postu) od dawna posiadam aluminiowe zaciski cztrotłoczkowe od nissana 300ZX Z32 N/A. Jakiś czas temu je wyszkiełkowałem i zakupiłem komplet uszczelnień, nowe tłoczki i elementy montażowe.
Nastepnie wysłałem je do specjalisty od lakierowania międzyinnymi zacisków (lakiernia ukleja)
Wybrałem się do firmy PizzaBreak która robi przewody teflonowe w oplocie na zamówienie i zrobili mi takie jakie chciałem na wzór oryginalnych, tylko z przodu dłuższe o 4 cm ponieważ przy pełnym skręcie oryginalne przewody zamontowane do czterotłoczków na adapterze pod tarcze 316 mm sie zaginały, oraz z inna końcówką bo w czterotłoczkach nie ma równej płaszczyzny co by mozna uszczelnić banjo.
Prysnąłem tarcze z Murano (stoczone do 316 mm oraz przetoczone bo nie wiem czy by nie biły) podkładem wysokotemperaturowym VHT co by nie rdzewiały.
Do kompletu jakiś czas temu udało mi się zakupić za 50 pln oryginalne klocki do 300ZX’a
Oddalem również felgi do regeneracji -kolor czarny mat, 2 trzeba było prostować
Tak to wszystko wyglada po złożeniu, hamuję sporo lepiej od serii ale dupy nie urywa, spodziwałem się trochę więcej
A bym zapomniał zamontowałem też spoiler na klape bagażnika. Długo myslałem czy wiercić dziury w klapie ale to tylko by przyspieszyło korozje a tej szczerze nie nawidzę więc postanowiłem ze przykleje tylko na klej do szyb. Zakupiłekm ten specyfik firmy boll i dodatkowo jakis podkład cereamiczny tej samej marki. Obawiałem sie czy to sie utrzyma ale jak na razie nie widac żeby miało zamiar odpaść, jak łapię za spoiler i próbuje go oderwać to buja się cały samochód i przy prędkości 200 km/h też nie odpadł:)
Ostatnio zmieniony 2017-09-28, 09:36 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Konkretny up;)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Kurczę, aż zachciało mi sie uzupełnić mój temat
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
PrzeRuSco, kawał dobrej roboty
Chyba muszę w takim razie poprawić jeszcze bardziej moje heble Bo stwierdzam, że mi zaczyna brakować hebla momentami
Chyba muszę w takim razie poprawić jeszcze bardziej moje heble Bo stwierdzam, że mi zaczyna brakować hebla momentami
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Z tymi hamulcami to może trochę przesadziłem, po ułożeniu się klocków i wytarciu tarcz (były przetaczane więc chropowate) jest ok. Tylko nie wiem czy na zacisk z adapterem i tarczą 316 mm upchnę felgę 16" na zimę. Moje OEM z almery n16 te z grubymi ramionami nie wchodzą ale podobno z n16 ronal'a mogą wejść.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Konkretny UP! super te zaciski są daj znać czy idzie jakąś 16 założyć do nich.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Z tej okazji silnik dostał drugą wymianę oleju
od czasu swap'a czyli 17k km
Przy okazji wymieniłem lewą zwrotnicę (nabytą od Piotrka_S) bo łożysko wyło niemiłosiernie (prawa wymieniona jakoś 2 miesiące wcześniej). Tylko teraz wystarczy że trochę mocniej przyhamuję a już mi się ABS załącza. Pytanie czy to wina nowego czujnika w prawej zwrotnicy czy używanego który był w lewej zwrotnicy.
tak jak pisał lgruca Ronale z N16 sport wchodzą nawet z 3 mm dystansem ale brak miejsca na ciężarkiPawel18PL pisze:daj znać czy idzie jakąś 16 założyć do nich.
Ostatnio zmieniony 2018-09-07, 11:40 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
PrzeRuSco, na dwoje babka wróżyła. Może być czujnik -= tak jak u mnie było, a może to być po prostu wina mocniejszego hebla - również tak jak u mnie. Komp od ABSu jest nauczony do innego zestawu.
Dlatego też ja u siebie wyłączyłem ABS. On po prostu przeszkadza przy hamowaniu, i się wtrąca niepotrzebnie - wkurza. Chwile czasu trzeba poświęcić, żeby się nauczyć porządnie hamować bez ABSu - wyczuć moment blokowania kół.
Dlatego też ja u siebie wyłączyłem ABS. On po prostu przeszkadza przy hamowaniu, i się wtrąca niepotrzebnie - wkurza. Chwile czasu trzeba poświęcić, żeby się nauczyć porządnie hamować bez ABSu - wyczuć moment blokowania kół.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Kupowałem tu ale pojechałem do nich wybrać bo z tego co pamiętam to są różne średnice. Po prostu wziąłem amorek i dobierałem chyba o średnicach 110/64 ale głowy nie dam. No i na miejscu sprzedał mi na sztuki a nie cały komplet. A i przynajmniej te 2,5 roku temu magazyn/warsztat mieli na ulicy Biedronki 48. Najlepiej zadzwoń i się dowiedz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Up! Z tego co wiem, to jednak coś się pojawiło, zanim się buda rozleciała
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
żadna buda się nie rozleciała. widziałem wczoraj i miała się całkiem dobrze
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moja żona nienawidzi mojego samochodu (oprócz radia bo go słucha), rzuca klątwy typu aby ci się zepsuł na zlocie itp. Ostatnio powiedziała że prędzej się buda rozpadnie niż radio będzie wyświetlać wszystkie literki i cyferki. No to żeby buda się nie rozpadła to wysłałem radio do janusza i oto efekt
Ostatnio zmieniony 2019-01-09, 10:39 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Widzę zakaz wjazdu zamiast zdjęcia. Chyba, że to właśnie o to chodziło
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Teraz powinno działać
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Nie chcesz sprzedać?
Hobbysta Japanista
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Mam nadzieję, że to długo pożyje, ale tak jak powiedziałem, gwarancji na żywotność tego nie dam, ze względów na to jak to jest montowane/łączone
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
A tak po za tym to trochę się pozmieniało. Jak niektórzy wiedzą na zlot 2018 pojechałem Leonem 1,9 TDI 90km ponieważ nie nie wyrobiłem się z modami i zlot primera przestała u bodka. Ale po kolei.
W sierpniu 2017 wpadł nowy wydech: kolektor tri-y prosto z juesej, prawdziwa nierdzewka nie to co ssac.
Gniazdo lambdy zostało przeniesione żeby zbierała dane ze wszystkich czterech garów. Reszta wydechu to 2,5' oparte na 2 przelotach (pierwszy trochę krótki bo poprosiłem żeby zostało miejsce na ewentualny montaż kata), wszystkie łączenia na V-bandach, rury gięte z jednego kawałka nie spawane z kolanek. Wydech wykonany przez el-tec'a jest mega cicho. Jeśli chodzi o wykonanie jak najbardziej polecam, ale do dnia dzisiejszego nie doczekałem się zdjęć z pracy (a wiem ze ma bo jak odbierałem samochód to mi pokazywał).
Tak jak już pisałem przed zlotem auto wpadło do bodka, plan zwiększyć moc.
Więc na początek długo wyleżane wałki SR16VE N1 oraz sprężynki i talerzyki tytanowe Supertecha.
A że te wałki budują moc na wysokich obrotach a seryjny komp od polifta ma odcinkę na 6700, doszedł nowy komp od sunnego GTI z przelutowanym kwarcem oraz przepływka od p11 GT, teraz się kręci do 8,5k
I żeby powietrza nie zabrakło przepustnica 70 mm
Wejście do kolektora ssącego było najwęższym gardłem więc odciąłem flaszę, dospawałem nową 70 mm która była razem z przepustnicą, następnie obspawałem kolektor dookoła i rozwierciłem wnętrze do 70 mm. No dobra wykonał mi to pan z DAR-SPAW
A to zdjęcia z pracy bodka
I finalnie pod maską
Na zlot nie zdążyłem ale na wakacje z rodziną jak najbardziej pojechałem i wróciłem primerą
Dosłownie następnego dnia:
- puk, puk
- kto tam?
- panewka
- sama?
- nie razem z wałem i korbą
Gdyby nie świeżo skończone modzenie (nie zdążyłem się nabawić i przyzwyczaić) to chyba był by to koniec tego projektu, ale zapadła decyzja remont silnika.
Gdybym miał miejsce, czas i nie potrzebował jak najszybciej auta to pewnie bym się podjął sam, ale z wymienionych powodów musiałem oddać do bodka.
Nie wiem co było przyczyną ale na wszelki wypadek podłączyłem w końcu zegary oleju od p10 egt
A tak działaja
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... hJMExLb3VB
Remont zrobiony auto śmiga
W sierpniu 2017 wpadł nowy wydech: kolektor tri-y prosto z juesej, prawdziwa nierdzewka nie to co ssac.
Gniazdo lambdy zostało przeniesione żeby zbierała dane ze wszystkich czterech garów. Reszta wydechu to 2,5' oparte na 2 przelotach (pierwszy trochę krótki bo poprosiłem żeby zostało miejsce na ewentualny montaż kata), wszystkie łączenia na V-bandach, rury gięte z jednego kawałka nie spawane z kolanek. Wydech wykonany przez el-tec'a jest mega cicho. Jeśli chodzi o wykonanie jak najbardziej polecam, ale do dnia dzisiejszego nie doczekałem się zdjęć z pracy (a wiem ze ma bo jak odbierałem samochód to mi pokazywał).
Tak jak już pisałem przed zlotem auto wpadło do bodka, plan zwiększyć moc.
Więc na początek długo wyleżane wałki SR16VE N1 oraz sprężynki i talerzyki tytanowe Supertecha.
A że te wałki budują moc na wysokich obrotach a seryjny komp od polifta ma odcinkę na 6700, doszedł nowy komp od sunnego GTI z przelutowanym kwarcem oraz przepływka od p11 GT, teraz się kręci do 8,5k
I żeby powietrza nie zabrakło przepustnica 70 mm
Wejście do kolektora ssącego było najwęższym gardłem więc odciąłem flaszę, dospawałem nową 70 mm która była razem z przepustnicą, następnie obspawałem kolektor dookoła i rozwierciłem wnętrze do 70 mm. No dobra wykonał mi to pan z DAR-SPAW
A to zdjęcia z pracy bodka
I finalnie pod maską
Na zlot nie zdążyłem ale na wakacje z rodziną jak najbardziej pojechałem i wróciłem primerą
Dosłownie następnego dnia:
- puk, puk
- kto tam?
- panewka
- sama?
- nie razem z wałem i korbą
Gdyby nie świeżo skończone modzenie (nie zdążyłem się nabawić i przyzwyczaić) to chyba był by to koniec tego projektu, ale zapadła decyzja remont silnika.
Gdybym miał miejsce, czas i nie potrzebował jak najszybciej auta to pewnie bym się podjął sam, ale z wymienionych powodów musiałem oddać do bodka.
Nie wiem co było przyczyną ale na wszelki wypadek podłączyłem w końcu zegary oleju od p10 egt
A tak działaja
https://photos.google.com/share/AF1QipM ... hJMExLb3VB
Remont zrobiony auto śmiga
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moja żona nie cierpi almery i saaba, ale jakoś z tym żyje (ona, nie ja), więc na spokojnie
To chyba najbardziej doinwestowana P11 z ve w pl w tym momencie.
To chyba najbardziej doinwestowana P11 z ve w pl w tym momencie.
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Podmiana kwarcu = utrata możliwości podpięcia pod kompa, oraz gubienie połowy sygnałów - błędy w pracy procka
_
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Wybacz ale śmiem wątpić:)
P11 GT Top Sport
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
P11 GT
P10 2.0 Invitation
P11 1.6 SLX
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
janusz na zapłonie da się podpiąć, odczytać błędy i je skasować ale na działającym silniku niestety nie.
Wiadomo najlepiej dać EMU zrobić nową wiązkę, napisać program i wszystko wystroić i dlatego tak jak Puchacz ja też śmiem wątpić, ale to jest tylko rodzinny dupowóz.
Wiadomo najlepiej dać EMU zrobić nową wiązkę, napisać program i wszystko wystroić i dlatego tak jak Puchacz ja też śmiem wątpić, ale to jest tylko rodzinny dupowóz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
7 lat razem
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
-
- wiem o czym pisze
- Posty: 81
- Rejestracja: 2015-11-01, 15:52
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
ogrom prac włożony w to auto jest niesamowity, szkoda, że się jak baba zachowało i panwea padła. Nie widziałęm wykresów z hamowni na to teraz trzeba poczekać.
Powodzenia fajnie działasz
Powodzenia fajnie działasz
Moja przygoda z Murano i cudowne ozdrowienie CVT
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558
viewtopic.php?f=12&t=23622&p=444558#p444558
- wymaxclinowany
- wiem o czym pisze
- Posty: 85
- Rejestracja: 2017-10-05, 20:04
- Lokalizacja: Bytów
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Co to za przepustnica ? Zmieniła się czułość gazu ?
Przygarnął bym takie walki
Przygarnął bym takie walki
Re: [ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Przepustnica to chinol 70 mm dedykowany do nissana. Czułość gazu to nie wiem bo linka mi się blokuje ale powietrza dostaje więcej.
Bez wałków i tak mnie objedziesz na ćwiarę na zlocie.
Bez wałków i tak mnie objedziesz na ćwiarę na zlocie.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT