Witam,
Pacjent: N14 3D
Objawy: Mokre pasy kierowcy po deszczu.
Odkąd pamiętam, taka sytuacja ma miejsce, teraz mam wstawione nowe progi, sytuacja nadal taka sama, pytanie więc, gdzie szukać w N14 odpływów odpowiedzialnych za wilgoć na pasach?
Pasy mokre że wykręcać idzie, progi z tego, co mnie wiadomo, otwarte - więc brak powodu by stała w nich woda.
Gdzie jeszcze może się zbierać i co warto wg Waszej wiedzy sprawdzić?
Gdzie są odpływy w progu w serii - czy też progi otwarte?
Jestem wstępnie domówiony z blacharzem żeby poprawił tzn wstawił dodatkowe odpływy w progu pod słupkiem gdzie zwijany pas, pytanie natomiast pierw gdzie jeszcze ew szukać powodu mokrych pasów.
			
									
									
						[N14] Mokre pasy
Moderatorzy: bombel, mimier, scubzik
Sprawdź jeszcze nadkola- moze nimi przeciekac na pasy.
			
									
									100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
						http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Progi zewnętrzne wymienione, a wewnętrzne ? Pod słupkiem B (środkowym) na progu jest jest wzmocnienie do którego przykręcone jest wzmocnienie pasa. Wzmocnienie to zrealizowane jest poprzez nałożenie blachy na blachę - przez co blachy korodują od siebie. Od tego b. szybko koroduje podłoga - jeśli tylko pod wygłuszenie (baranek), wejdzie wilgoć, to bardzo szybko nastąpi rdza i perforacja blachy. 
Z kanału wystarczy ruszyć śrubokrętem okolice styku podłogi z progiem wewnętrznym (na wysokości słupka) i zobaczysz sito. Zlecenie było na wymianę progów - więc progi wymienione
			
									
									Z kanału wystarczy ruszyć śrubokrętem okolice styku podłogi z progiem wewnętrznym (na wysokości słupka) i zobaczysz sito. Zlecenie było na wymianę progów - więc progi wymienione

LPG Lovato Smart
						To jest nadwozie samonośne - progi i podłużnice tworzą profil zamknięty w kształcie prostokąta - (2 x przewrócone U z wywinięciem na zgrzew) - odpowiednik ramy np. w samochodach terenowych (nie wszystkich). Oprócz tego (w celu wzmocnienia klatki pasażerskiej) w ten profil wstawiana jest jeszcze pionowa przegroda (z otworami). Ta właśnie pionowa blacha umownie rozdziela próg zewnętrzny od wewnętrznego (3 blachy są łączone zgrzewem punktowym - jak to określiłeś "w dziubek"  - na który nakładana jest później uszczelka drzwi). Obrazowo mówiąc - to co masz na zewnątrz i pod drzwiami jest progiem zewnętrznym, natomiast to co jest w kabinie pasażerskiej od słupka przedniego do tylnego stanowi próg wewnętrzny (również i pod spodem) przechodząc w podłogę.
 - na który nakładana jest później uszczelka drzwi). Obrazowo mówiąc - to co masz na zewnątrz i pod drzwiami jest progiem zewnętrznym, natomiast to co jest w kabinie pasażerskiej od słupka przedniego do tylnego stanowi próg wewnętrzny (również i pod spodem) przechodząc w podłogę. 
Progi (element środkowy) przechodzą w podłużnice (przednie i tylne). Są elementami konstrukcyjnymi, z tym że progi są sztywniejsze (mają zabezpieczać kabinę pasażerską przed zgnieceniem w razie wypadku).
			
									
									 - na który nakładana jest później uszczelka drzwi). Obrazowo mówiąc - to co masz na zewnątrz i pod drzwiami jest progiem zewnętrznym, natomiast to co jest w kabinie pasażerskiej od słupka przedniego do tylnego stanowi próg wewnętrzny (również i pod spodem) przechodząc w podłogę.
 - na który nakładana jest później uszczelka drzwi). Obrazowo mówiąc - to co masz na zewnątrz i pod drzwiami jest progiem zewnętrznym, natomiast to co jest w kabinie pasażerskiej od słupka przedniego do tylnego stanowi próg wewnętrzny (również i pod spodem) przechodząc w podłogę. Progi (element środkowy) przechodzą w podłużnice (przednie i tylne). Są elementami konstrukcyjnymi, z tym że progi są sztywniejsze (mają zabezpieczać kabinę pasażerską przed zgnieceniem w razie wypadku).
LPG Lovato Smart
						