Murano skrzynia p0746
Moderator: azorek
Murano skrzynia p0746
na wstępie chciałem się przywitać.
Aktualnie już drugie murano (pierwsze jakim jeździłem przez ostatnie 1,5 roku zostało sprzedane - oczywiście wersja EU z gazem BRC).
Po sprzedaży okazało się, że nic lepszego od Murano nie mogę znaleźć i zakupiłem kolejne.
Murano 2006 , salon PL, pelna dokumentacja uszkodzona skrzynia - stąd moje pytania
Auto kupiłem za bardzo dobre pieniądze (więc świadomie kupiłem). Przebieg udokumentowany 194 tyś.
Objawy - zaraz po odpaleniu silnika chce jechać, po chwili przechodzi w tryb awaryjny i nie umie ruszyć (jedyna i wsteczny). Jak już się rozpędzi to skrzynia chodzi prawie że dobrze.
W tej chwili plan to wymiana elektrozaworu "A" bez zdejmowania skrzyni, nowy olej (Ravenol NS-2) i filtr
co sądzicie - bawić się w półśrodki czy skrzynia do wymiany z anglika?
lista błędów skrzyni (Przed czyszczeniem) http://www.wojaczek.pl/murano.jpg
Aktualnie już drugie murano (pierwsze jakim jeździłem przez ostatnie 1,5 roku zostało sprzedane - oczywiście wersja EU z gazem BRC).
Po sprzedaży okazało się, że nic lepszego od Murano nie mogę znaleźć i zakupiłem kolejne.
Murano 2006 , salon PL, pelna dokumentacja uszkodzona skrzynia - stąd moje pytania
Auto kupiłem za bardzo dobre pieniądze (więc świadomie kupiłem). Przebieg udokumentowany 194 tyś.
Objawy - zaraz po odpaleniu silnika chce jechać, po chwili przechodzi w tryb awaryjny i nie umie ruszyć (jedyna i wsteczny). Jak już się rozpędzi to skrzynia chodzi prawie że dobrze.
W tej chwili plan to wymiana elektrozaworu "A" bez zdejmowania skrzyni, nowy olej (Ravenol NS-2) i filtr
co sądzicie - bawić się w półśrodki czy skrzynia do wymiany z anglika?
lista błędów skrzyni (Przed czyszczeniem) http://www.wojaczek.pl/murano.jpg
Sytuacja wygląda nastepująco.
Filtr oraz sterownik z dużą ilością opiłków.
Błąd elektrozaworu A
faktycznie w zaworach sterownika było dużo opiłków , w tym takowe metalowe.
Jak sądzicie - bawić się w czyszczenie sterownika (400 zł) i ponowny montaż czy z racji opiłków skrzynia out i jej remont (wymiana?)
przekładnia i pasek nie mają zżadnych zacięć
m.
Filtr oraz sterownik z dużą ilością opiłków.
Błąd elektrozaworu A
faktycznie w zaworach sterownika było dużo opiłków , w tym takowe metalowe.
Jak sądzicie - bawić się w czyszczenie sterownika (400 zł) i ponowny montaż czy z racji opiłków skrzynia out i jej remont (wymiana?)
przekładnia i pasek nie mają zżadnych zacięć
m.
skrzynia
Skrzynia wymieniona, w zakupionej nie było opiłków. Mam jednak jeszcze kilka problemów.
1. Przy przełączaniu z P na D lub R lekkie szarpnięcie i czasami zgaśnie - hydrokinetyk?
2. Skrzynia lubi wyrzucić błędy P0745 i P1740
3. Mam wrażenie , że pomimo dobrego przyspieszenia i sprawności skrzyni dosyć późno (na wysokich obrotach) zmienia biegi .
Ogólnie tak jak pisałem to moje kolejne murano i poza powyższymi usterkami jeździ całkowicie normalnie.
co radzicie?
m.
1. Przy przełączaniu z P na D lub R lekkie szarpnięcie i czasami zgaśnie - hydrokinetyk?
2. Skrzynia lubi wyrzucić błędy P0745 i P1740
3. Mam wrażenie , że pomimo dobrego przyspieszenia i sprawności skrzyni dosyć późno (na wysokich obrotach) zmienia biegi .
Ogólnie tak jak pisałem to moje kolejne murano i poza powyższymi usterkami jeździ całkowicie normalnie.
co radzicie?
m.
Więc solucja
Wyjałem sterownik - podmieniłem elektrozawory A i B - bez efektu. Dodatkowo zaczął szaleć wyświetlacz biegów (D,P etc)
Obdzwaniając "fachowców" od automatów - remont skrzyni, ubita, 10 tyś itd itd
Podjechałem wczoraj do "fachowca" który stwierdził .że trzeba ją adaptować i będzie ok... Przy czym dwa kompy które użył nie łączyły się ze skrzynią, stwierdził że załatwi consulta i zrobi. Ale przestał odbierać telefony
W drodze powrotnej pojechałem do salonu Nissana, okazało się, że pracuje tam mój dobry znajomy.
200 złza pełną diagnostykę na consulcie - wyrok chłopie ty masz uwaloną elektrykę tutaj.
W akcie desperacji dzisiaj zdjąłem wtyczkę z skrzyni, psiknąłem ją sprayem kontaktowym i skrzynia śmiga jak nowa.
Jest wielce prawopodobne, że chłopaki przy zmianie skrzyni zabrudzili po prostu gniazdo (swoją drogą jest ono w skrajnie kretyńskim miejscu i w poziomie.
Wczoraj walczyłem dodatkowo z przetwornicą prawej lampy - wymieniona, prawie 4 godziny roboty.
P.s. Czy ktoś zna wymiary kołków plastikowych przedniej atrapy ? z czego pasują ?
m.
Wyjałem sterownik - podmieniłem elektrozawory A i B - bez efektu. Dodatkowo zaczął szaleć wyświetlacz biegów (D,P etc)
Obdzwaniając "fachowców" od automatów - remont skrzyni, ubita, 10 tyś itd itd
Podjechałem wczoraj do "fachowca" który stwierdził .że trzeba ją adaptować i będzie ok... Przy czym dwa kompy które użył nie łączyły się ze skrzynią, stwierdził że załatwi consulta i zrobi. Ale przestał odbierać telefony
W drodze powrotnej pojechałem do salonu Nissana, okazało się, że pracuje tam mój dobry znajomy.
200 złza pełną diagnostykę na consulcie - wyrok chłopie ty masz uwaloną elektrykę tutaj.
W akcie desperacji dzisiaj zdjąłem wtyczkę z skrzyni, psiknąłem ją sprayem kontaktowym i skrzynia śmiga jak nowa.
Jest wielce prawopodobne, że chłopaki przy zmianie skrzyni zabrudzili po prostu gniazdo (swoją drogą jest ono w skrajnie kretyńskim miejscu i w poziomie.
Wczoraj walczyłem dodatkowo z przetwornicą prawej lampy - wymieniona, prawie 4 godziny roboty.
P.s. Czy ktoś zna wymiary kołków plastikowych przedniej atrapy ? z czego pasują ?
m.
Witam
Może ktoś tutaj mi podpowie jak rozwiązać problem ... Nissan z50 USA
Jestem świeżo po remoncie skrzyni
Wymieniony łańcuch od strzegła , zregenerowane kinetyczne , ogarnięta skrzynia po całości
I zalana olejem ns2 cvt
Wszystko jest Ok , śmiga pięknie ale jak się wrzuci wsteczny to skrzynia
Wchodzi w tryb awaryjny
Trzeba wyłączyć autko , poczekać aż wystygnie i wszystko jest znowu Ok
Można jeździć cały dzień ale jak się wrzuci wsteczny znowu to samo
Ma ktoś może pomysł co to może być ?
P.s wiem wiem nie wrzucaj wstecznego
Z góry dzięki za info i pozdrawiam !
Może ktoś tutaj mi podpowie jak rozwiązać problem ... Nissan z50 USA
Jestem świeżo po remoncie skrzyni
Wymieniony łańcuch od strzegła , zregenerowane kinetyczne , ogarnięta skrzynia po całości
I zalana olejem ns2 cvt
Wszystko jest Ok , śmiga pięknie ale jak się wrzuci wsteczny to skrzynia
Wchodzi w tryb awaryjny
Trzeba wyłączyć autko , poczekać aż wystygnie i wszystko jest znowu Ok
Można jeździć cały dzień ale jak się wrzuci wsteczny znowu to samo
Ma ktoś może pomysł co to może być ?
P.s wiem wiem nie wrzucaj wstecznego
Z góry dzięki za info i pozdrawiam !
Witam.
Mam podobny problem, kupiłem Murano 2006r, wersja EU. Bujam się już 7mscy po warsztatach i nikt nie może tego naprawić.
Objawy:
Jak ruszam na zimnym jest w miarę ok, zatrzymam się np na światłach i nie mogę ruszyć, włącza się tryb awaryjny i lekko się toczy aż zalapie lub odpalić ponownie i jest znowu w miarę ok, do następnego zatrzymania, później włącza się check engine nie reaguje w ogóle, muszę odłączyć aku i ruszy. Wyskakują błędy P0746(kontrola ciśnienia zaworu A) i P0868(niskie ciśnienie w skrzyni). Wymienialem już na 2ie inne skrzynie i to samo, stał też u elektryka, kable, komputery, sterowniki itp sprawdzane. Proszę o pomoc, może ktoś z Was coś takiego już przerabiał
Mam podobny problem, kupiłem Murano 2006r, wersja EU. Bujam się już 7mscy po warsztatach i nikt nie może tego naprawić.
Objawy:
Jak ruszam na zimnym jest w miarę ok, zatrzymam się np na światłach i nie mogę ruszyć, włącza się tryb awaryjny i lekko się toczy aż zalapie lub odpalić ponownie i jest znowu w miarę ok, do następnego zatrzymania, później włącza się check engine nie reaguje w ogóle, muszę odłączyć aku i ruszy. Wyskakują błędy P0746(kontrola ciśnienia zaworu A) i P0868(niskie ciśnienie w skrzyni). Wymienialem już na 2ie inne skrzynie i to samo, stał też u elektryka, kable, komputery, sterowniki itp sprawdzane. Proszę o pomoc, może ktoś z Was coś takiego już przerabiał