woytaz_gdy_elb, dolot był na górze, pod maską zaciągał bezpośrednio, duże ryzyko pociągnięcia wody i innego syfu także na zdj 4 widać airbox do którego idzie duży stożek i stamtąd dalej, a ten "kolektor" to zakończenie całego układu powietrznego, tam gdzie wcześniej był filtr .
Chłodnica oleju jest konieczna odcinki powyżej 5 km to jest wyzwanie dla silnika, grzał się nonstop, a przez to silnik często dochodził pod 110 st, także przebudowa tego systemu i na koniec ponowne strojenie z AFR
Układ paliwowy jest wyrzucony bo go poprawiamy był trochę "udrutowany" i było czuć paliwo, będzie w kabinie
Z tym pedałem gazu to kwestia indywidualna, tak założyłem żeby była równa krawędź od strony hamulca, nic to nie koliduje z lewą nogą.
Co do reszty zmian na ten sezon, może skopiuje listę będzie łątwiej :
-zmiana maski + zapinki
-wykonanie nowego kosza pompy hamulca ręcznego + wymiana pompy na wydajniejszą
-mechanizm podnoszenia prawej szyby lub przerobienie na elektryczne podnośniki
-ogarnięcie wiązki pod deską
-ogarnięcie wiązki pod maską
-zrobienie wiązki wentylatora silnika (samoczynne włączenie)
-przeniesienie wyłącznika prądu + start
-linka wyłącznika prądu
-wykonanie nowego panelu przełączników + ułożenie w zasięgu ręki przycisku start
-montaż haldy + czujnika prędkości (wymiana piast tylnych (huczą) dorobienie czytnika haldy
-instalacja shift light
-zaślepienie otworów deski rozdzielczej
-montaż uszczelek krawędziowych otworów drzwiowych
-montaż lampki pilota
-wymiana gaśnicy na 2kg z metalowym zapięciem
-montaż otulin klatki bezp.
-panel zaślepiający nawiew/nagrzewnice
-linki systemu gaśniczego
-przegląd systemu
-umocowanie dysz systemu
-umocowanie przewodów paliwowych + założenie przelotek przez ścianę grodziową
-uruchomienie światła stop
-uruchomienie klaksonu
-mocowanie zbiorników proflex tył
-zaślepienie otworów tylnych kielichów
-obudowa pomp paliwowych
-instalacja elektryczna pomp paliwa
-mocowanie podnośnika
-przewód masowy akumulatora
-uszka mocowania kół zapasowych
-zaklejenie otworów technologicznych
-osłona gumowa przejścia przez ścianę grodziową instalacji elektrycznej
-inspekcja skrzyni i regeneracja szpery (2 lata używania, płytki zjechane do zera)
-strojenie całości
czas realizacji 30.03 , testy 7.04