Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Jak wygląda zmiana ecu w SR20De (P11) na ten z wersji GT (n14). Do tego dojdą wałki z GT. Będzie jakaś poprawa czy raczej w to się nie bawić, oraz czy ecu podejdzie pod moją p11?
Bez kombinacji p11 nie odpali na kompie p10 bo jest immo i coś blokuje. Robilem kiedyś podmiankę testową i była lipa nie zglebialem tematu dalej. Komp bosch z p10gt oraz hitachi z n14gti można natomiast zamiennie stosowaç
kAFFKA pisze:Czyli podejdzie tylko z P11 GT bez zbędnych zabaw?
nie wiem na jakiej zasadzie jest immo w p11 moze być tak ze bedziesz potrzebował ECU, moduł immo oraz kluczyk z pentlą stacyjki. chyba że masz kogos kto ściagnie ci immo z ECU.
pisałem o ECU z p10gt i n14gti, po podpieciu p11 nie odpalała. nie wiem jaki komp jest w almerze moze byc inny sugerowałem się zapytaniem z pierwszego postu
vixo pisze:I jeszcze z doświadczenia jak już o immo to N15GTI na kompie p10eGT również odpalalem
idac tym tokiem p11 powinna odpalić na kompie z p10GT a nie odpalała ... wyjasnij mi to z doswiadczenia w takim razie. mowa o seryjnym aucie nie grzebanym w instalacji
vixo pisze:VE Killer, nie powiedziałbym. Czujniki niektóre trzeba z eGT przerzucić i działa
Ale jest to do ogarnięcia
doogarnięcia jest wszystko. ja tylko mówie cały czas że po podmianie kompa z p10GT na zasadzie P&P p11 nie odpaliła. oczywisci żee jak by pogrzebać we wiązce to temat do ogarniecia ale czy twórcy tematu o to chodziło żebygrzebać w kablach to nie wiem
Ja mam przeca silnik i wiazke z p11 na kompie z p10gt
da się to odpalić po pieciu sekundach tylko ze nie będzie chciało jechać bo MAF jest inny i najbardziej psoci
podstawowo wtyczka kompa ma inny pin na przekaźnik pompy i trza go zmienić miejscem,
dwa-przewody od czujnika walka rozrządu sa zmienione miejscami i temu nie pali
sumasumarum, Komp z p10 nie da ani paliwa ani iskry w wiązce p11.
Jak się poda paliwo i iskre to zagada, trza podmienić MAFA, sondę i obadać na nowo sterowanie ssaniem,
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
Odkopię temat.... ale w nieco innym odcieniu bluesa... (nie z P11)
Mam P10 SR20De z końca 94r (ale wg papierów 'zmuloną' na 115KM - chyba robili to na niemiecki rynek przez slabszą mapę w ECU ?).
Chcialbym dolożyć ostrzejszy walek ssący no i lepsze ECU, żeby uwolnić trochę mocy...
Czy ECU z N14Gti lub P10GT odpali P&P z moim osprzętem, czy tez będzie rzeźba w pinach i wtyczkach ?
No i czy NATS u mnie nie będzie 'kolidowal' z innym ECU ?
Sunny GTI nie miało Immo i Nats. Podłączysz p&p. Do tego dołóż wałki z gt lub gti oraz zmian kolektor wydechowy. Sprawdz prawidłowe ustawienie zapłonu i uwolnij puszke filtra powietrza.
Odmuli na jakies 140-150ps
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
arczar, ale sunny GTI nie miewało immo. Chyba że te młodsze wersje. Sterowniki jakie miałem w łapach były bez immo. Tak samo wczesne p10gt.
U mnie polift na kompie bez immo działał, jedynie świeciła się kontrolka w czasie jazdy od immo kabiny (małe czerwone autko). Ale central działał i Nats też.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
Odpaliłem taki silnik zarówno na kompach z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT - wszystko bez kłopotu.
Komp N14 GTI jest bez szału, lepszy jest ten który siedział w P10GT.
Vendo pisze:Odpaliłem taki silnik zarówno na kompach z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT
Odplałeś silnik SR20De z P10 na wspomnianych przez Ciebie ECU bez problemów p&p ... ?
Przekaźnik pompy paliwa na tym samym pinie ?
Czujnik wałka rozrządu też ok ?
A co z obsługą sondy lambda (u mnie jest chyba cyrkonowa, a w P10GT i N14GTi były tytanowe i z takimi ich kompy się "lubią" - inne wartości napięć) ?
Vendo, ale komp z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT, nie będzie pasował do P10 ze zwykłym SR20De - inne sondy lambda, trzeba rzeźbić wiązkę, albo przekładać całą.
bosk tak jak Ci napisałem w PW, zupełnie inna zasada działania sondy. Jedna jest generacyjna, a druga parametryczna.
janusz pisze:Vendo, ale komp z N14GTI, 100NX GTI jak i P10 GT, nie będzie pasował do P10 ze zwykłym SR20De - inne sondy lambda, trzeba rzeźbić wiązkę, albo przekładać całą.
U MNIE BYŁA TYTANOWA! w SR20De kanciak lowport
bosk pisze:
Odplałeś silnik SR20De z P10 na wspomnianych przez Ciebie ECU bez problemów p&p ... ? TAK
Przekaźnik pompy paliwa na tym samym pinie ? TAK
Czujnik wałka rozrządu też ok ? TAK
A co z obsługą sondy lambda (u mnie jest chyba cyrkonowa, a w P10GT i N14GTi były tytanowe i z takimi ich kompy się "lubią" - inne wartości napięć) ? U MNIE BYŁA TYTANOWA więc pewnie u Ciebie jednak pasować nie będzie
Wpisz VIN do autodaty i wyskoczy ci numer sondy, który powie ci jaka ona jest. Natomiast jeśli nie wiesz jaką masz i włożysz kompa z GTI lub p10GT to śmiało możesz odpiąć sondę, bo i tak będzie chodziło bez checka, bezpiecznie dla silnika. Jedynie więcej spali i olej częściej do wymiany
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka