[Sunny] Sunny 2.0 DE Pure Rally Car
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Zacnie to wygląda Tylko chyba potrzebuję korepetycji bo nie wszystko na fotkach rozumiem Na pierwszym to jakiś kolektor ssący ? A Ty nie miałeś już zrobionego ITB w tym silniku ?
A na ostatnim to rozumiem chłodnicę oleju widać ? Tylko po co taka duża ? Miałeś problemy z temperaturą oleju ? Bo ja póki co nie mam żadnych ale najdłuższe odcinki jeżdżę zwykle po 3 km ale może mnie też czeka taki zakup jeśli zacznę jeździć w RO?
Na zdjęciu wnętrza nie widzę przewodów paliwowych ? Nie chcesz puścić przez kabinę ? Czy są zdemontowane chwilowo ?
Zauważyłem też że masz dziwnie nakładkę pedału gazu zamontowaną - Ale może to ja źle coś rozumuję - myślałem że powinna być zamontowana na odwrót i ta wystająca część w stronę pedału hamulca ma służyć temu żebyś mógł połową buta międzygazy przy hamowaniu silnikiem i redukowaniu biegów wrzucać - teraz mam rozkminę nad tym bo właśnie leżą u mnie w garażu niemal identyczne nakładki i czekają na zamontowanie - Tak sobie też myślę że takie ustawienie tej nakładki jak u Ciebie utrudnia hamowanie lewą nogą bo stopy są za blisko siebie... Ale jeszcze podumam nad tym - może się mylę...
Najfajniej by było jak byś opisał jakie zmiany szykujesz na ten sezon i z czego one wynikają/co mają na celu ?
A na ostatnim to rozumiem chłodnicę oleju widać ? Tylko po co taka duża ? Miałeś problemy z temperaturą oleju ? Bo ja póki co nie mam żadnych ale najdłuższe odcinki jeżdżę zwykle po 3 km ale może mnie też czeka taki zakup jeśli zacznę jeździć w RO?
Na zdjęciu wnętrza nie widzę przewodów paliwowych ? Nie chcesz puścić przez kabinę ? Czy są zdemontowane chwilowo ?
Zauważyłem też że masz dziwnie nakładkę pedału gazu zamontowaną - Ale może to ja źle coś rozumuję - myślałem że powinna być zamontowana na odwrót i ta wystająca część w stronę pedału hamulca ma służyć temu żebyś mógł połową buta międzygazy przy hamowaniu silnikiem i redukowaniu biegów wrzucać - teraz mam rozkminę nad tym bo właśnie leżą u mnie w garażu niemal identyczne nakładki i czekają na zamontowanie - Tak sobie też myślę że takie ustawienie tej nakładki jak u Ciebie utrudnia hamowanie lewą nogą bo stopy są za blisko siebie... Ale jeszcze podumam nad tym - może się mylę...
Najfajniej by było jak byś opisał jakie zmiany szykujesz na ten sezon i z czego one wynikają/co mają na celu ?
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Widziałem na fejsie, robota jak zawsze godna podziwu:)
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
woytaz_gdy_elb, dolot był na górze, pod maską zaciągał bezpośrednio, duże ryzyko pociągnięcia wody i innego syfu także na zdj 4 widać airbox do którego idzie duży stożek i stamtąd dalej, a ten "kolektor" to zakończenie całego układu powietrznego, tam gdzie wcześniej był filtr .
Chłodnica oleju jest konieczna odcinki powyżej 5 km to jest wyzwanie dla silnika, grzał się nonstop, a przez to silnik często dochodził pod 110 st, także przebudowa tego systemu i na koniec ponowne strojenie z AFR
Układ paliwowy jest wyrzucony bo go poprawiamy był trochę "udrutowany" i było czuć paliwo, będzie w kabinie
Z tym pedałem gazu to kwestia indywidualna, tak założyłem żeby była równa krawędź od strony hamulca, nic to nie koliduje z lewą nogą.
Co do reszty zmian na ten sezon, może skopiuje listę będzie łątwiej :
-zmiana maski + zapinki
-wykonanie nowego kosza pompy hamulca ręcznego + wymiana pompy na wydajniejszą
-mechanizm podnoszenia prawej szyby lub przerobienie na elektryczne podnośniki
-ogarnięcie wiązki pod deską
-ogarnięcie wiązki pod maską
-zrobienie wiązki wentylatora silnika (samoczynne włączenie)
-przeniesienie wyłącznika prądu + start
-linka wyłącznika prądu
-wykonanie nowego panelu przełączników + ułożenie w zasięgu ręki przycisku start
-montaż haldy + czujnika prędkości (wymiana piast tylnych (huczą) dorobienie czytnika haldy
-instalacja shift light
-zaślepienie otworów deski rozdzielczej
-montaż uszczelek krawędziowych otworów drzwiowych
-montaż lampki pilota
-wymiana gaśnicy na 2kg z metalowym zapięciem
-montaż otulin klatki bezp.
-panel zaślepiający nawiew/nagrzewnice
-linki systemu gaśniczego
-przegląd systemu
-umocowanie dysz systemu
-umocowanie przewodów paliwowych + założenie przelotek przez ścianę grodziową
-uruchomienie światła stop
-uruchomienie klaksonu
-mocowanie zbiorników proflex tył
-zaślepienie otworów tylnych kielichów
-obudowa pomp paliwowych
-instalacja elektryczna pomp paliwa
-mocowanie podnośnika
-przewód masowy akumulatora
-uszka mocowania kół zapasowych
-zaklejenie otworów technologicznych
-osłona gumowa przejścia przez ścianę grodziową instalacji elektrycznej
-inspekcja skrzyni i regeneracja szpery (2 lata używania, płytki zjechane do zera)
-strojenie całości
czas realizacji 30.03 , testy 7.04
Chłodnica oleju jest konieczna odcinki powyżej 5 km to jest wyzwanie dla silnika, grzał się nonstop, a przez to silnik często dochodził pod 110 st, także przebudowa tego systemu i na koniec ponowne strojenie z AFR
Układ paliwowy jest wyrzucony bo go poprawiamy był trochę "udrutowany" i było czuć paliwo, będzie w kabinie
Z tym pedałem gazu to kwestia indywidualna, tak założyłem żeby była równa krawędź od strony hamulca, nic to nie koliduje z lewą nogą.
Co do reszty zmian na ten sezon, może skopiuje listę będzie łątwiej :
-zmiana maski + zapinki
-wykonanie nowego kosza pompy hamulca ręcznego + wymiana pompy na wydajniejszą
-mechanizm podnoszenia prawej szyby lub przerobienie na elektryczne podnośniki
-ogarnięcie wiązki pod deską
-ogarnięcie wiązki pod maską
-zrobienie wiązki wentylatora silnika (samoczynne włączenie)
-przeniesienie wyłącznika prądu + start
-linka wyłącznika prądu
-wykonanie nowego panelu przełączników + ułożenie w zasięgu ręki przycisku start
-montaż haldy + czujnika prędkości (wymiana piast tylnych (huczą) dorobienie czytnika haldy
-instalacja shift light
-zaślepienie otworów deski rozdzielczej
-montaż uszczelek krawędziowych otworów drzwiowych
-montaż lampki pilota
-wymiana gaśnicy na 2kg z metalowym zapięciem
-montaż otulin klatki bezp.
-panel zaślepiający nawiew/nagrzewnice
-linki systemu gaśniczego
-przegląd systemu
-umocowanie dysz systemu
-umocowanie przewodów paliwowych + założenie przelotek przez ścianę grodziową
-uruchomienie światła stop
-uruchomienie klaksonu
-mocowanie zbiorników proflex tył
-zaślepienie otworów tylnych kielichów
-obudowa pomp paliwowych
-instalacja elektryczna pomp paliwa
-mocowanie podnośnika
-przewód masowy akumulatora
-uszka mocowania kół zapasowych
-zaklejenie otworów technologicznych
-osłona gumowa przejścia przez ścianę grodziową instalacji elektrycznej
-inspekcja skrzyni i regeneracja szpery (2 lata używania, płytki zjechane do zera)
-strojenie całości
czas realizacji 30.03 , testy 7.04
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Faktycznie nazbierało się trochę tego - ale to duperele przez które powolutku można przejść - a efekt cieszy oko
Przez kilka z wymienionych rzeczy przechodziłem - między innymi właśnie przez przewody paliwowe - też puszczałem przez 2 ściany grodziowe specjalnymi złączkami - niestety miałem pecha bo kupiłem najtańszy przewód paliwowy w oplocie który okazał się chińską tandetą - kilka razy mi pękł pod ciśnieniem i powiedziałem dość i zrobiłem to porządnie - tutaj nie wolno oszczędzać. Z kolei z linką wyłącznika prądu miałem problem ze szczelnością otworu w podszybiu - więc warto to miejsce dobrze uszczelnić...
A przez kilka z tych rzeczy będę przechodził:
-montaż lampki pilota - na dniach
-umocowanie dysz systemu - to raczej pewnie za rok jak zrobię licencję do RO - ale bardzo jestem ciekaw jak umiejscowisz dysze i poprowadzisz przewody - bo prędzej czy później też mnie to czeka
-mocowanie podnośnika - dotychczas woziłem w bagażniku zwykły oryginalny lewarek trapezowy, ale myślałem właśnie żeby zamocować w bagażniku jakąś małą żabę 1,5t przy pomocy pasów transportowych - tak żeby nie latała po bagażniku - nie przeszkadza mi to że trochę więcej waży - bo im bardziej dociążony tył tym lepiej, dlatego poczekam jak to rozwiążesz u siebie - to może coś podpatrzę
-zaklejenie otworów technologicznych - tu jakiś czas temu po zaklejałem otwory folią taką jak do oklejania samochodów - ale niestety minęło kilka miesięcy i widzę że w ogóle się to nie trzyma w niektórych miejscach się poodklejała - szczególnie tam gdzie jest ciepło od wydechu, więc raczej zamierzam teraz wydumać jakieś plastikowe zaślepki/zatyczki
No i bardzo jestem ciekaw jak rozwiążesz temat czujnika do Haldy - tzn gdzie go umocujesz i jakiego typu czujnik wybierzesz - bo Haldę też mam w planach ale nie mam póki co pomysłu jak ugryźć temat czujnika
powodzenia w pracach i pochwal się jak będzie widać efekt
Przez kilka z wymienionych rzeczy przechodziłem - między innymi właśnie przez przewody paliwowe - też puszczałem przez 2 ściany grodziowe specjalnymi złączkami - niestety miałem pecha bo kupiłem najtańszy przewód paliwowy w oplocie który okazał się chińską tandetą - kilka razy mi pękł pod ciśnieniem i powiedziałem dość i zrobiłem to porządnie - tutaj nie wolno oszczędzać. Z kolei z linką wyłącznika prądu miałem problem ze szczelnością otworu w podszybiu - więc warto to miejsce dobrze uszczelnić...
A przez kilka z tych rzeczy będę przechodził:
-montaż lampki pilota - na dniach
-umocowanie dysz systemu - to raczej pewnie za rok jak zrobię licencję do RO - ale bardzo jestem ciekaw jak umiejscowisz dysze i poprowadzisz przewody - bo prędzej czy później też mnie to czeka
-mocowanie podnośnika - dotychczas woziłem w bagażniku zwykły oryginalny lewarek trapezowy, ale myślałem właśnie żeby zamocować w bagażniku jakąś małą żabę 1,5t przy pomocy pasów transportowych - tak żeby nie latała po bagażniku - nie przeszkadza mi to że trochę więcej waży - bo im bardziej dociążony tył tym lepiej, dlatego poczekam jak to rozwiążesz u siebie - to może coś podpatrzę
-zaklejenie otworów technologicznych - tu jakiś czas temu po zaklejałem otwory folią taką jak do oklejania samochodów - ale niestety minęło kilka miesięcy i widzę że w ogóle się to nie trzyma w niektórych miejscach się poodklejała - szczególnie tam gdzie jest ciepło od wydechu, więc raczej zamierzam teraz wydumać jakieś plastikowe zaślepki/zatyczki
No i bardzo jestem ciekaw jak rozwiążesz temat czujnika do Haldy - tzn gdzie go umocujesz i jakiego typu czujnik wybierzesz - bo Haldę też mam w planach ale nie mam póki co pomysłu jak ugryźć temat czujnika
powodzenia w pracach i pochwal się jak będzie widać efekt
Sunny n14 GTI SR20VE - rajdówka
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Almera n15 GTI Daily kuchenka gazowa
BMW X3 3,0d dupowóz, lawetociągnik
Taki mamy stan rzeczy na dziś, zaczynam się jarać coraz bardziej , brakuje parę gratów, termin mamy wyznaczony za dwa tygodnie, będzie kot
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
Zajebiaszczy kolektor ssący
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
-
- stały bywalec
- Posty: 120
- Rejestracja: 2014-08-09, 08:32
- Lokalizacja: Warszawa
@Lukicrx >> będziesz hamował to? Ile to może wypluć? Takie ssące kolektory to widziałem w wyścigowych Primerach które z NA SR20DE miały 300kuca
>> http://www.supertouringregister.com/document/139/ >> Cały artykuł o primach przed fl i po fl wyścigówki
>> http://img.pistonheads.com.s3-eu-west-1 ... 1153-7.jpg zdjęcie kolektora widać
>> http://www.supertouringregister.com/document/139/ >> Cały artykuł o primach przed fl i po fl wyścigówki
>> http://img.pistonheads.com.s3-eu-west-1 ... 1153-7.jpg zdjęcie kolektora widać
SR20DE screaming> I'm Burning Up For You!
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
Zobacz balerona z bliska> http://www.fotosik.pl/u/michalinio2293p ... 7?noMobile
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- woytaz_gdy_elb
- aktywny forumowicz
- Posty: 141
- Rejestracja: 2015-04-15, 21:37
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
foo, no raczej
i jeszcze galeria ogólna z testów
https://www.facebook.com/18771695592045 ... =3&theater
i jeszcze galeria ogólna z testów
https://www.facebook.com/18771695592045 ... =3&theater
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
- MEFisto087
- wiem o czym pisze
- Posty: 89
- Rejestracja: 2011-01-26, 12:35
- Lokalizacja: MW_____
Troszku porajdowaliśmy w miniony weekend na Rajdzie Festiwalowym w Opolu... auto kosa, boję się go , wrzucam parę fotek i link do filmiku z zewnątrz i z biura
https://www.youtube.com/watch?v=DW0vE5wH1hs
https://www.youtube.com/watch?v=KsLk4H7HwT4
https://www.youtube.com/watch?v=DW0vE5wH1hs
https://www.youtube.com/watch?v=KsLk4H7HwT4
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
No właśnie, co dalej, wizyty w zakładach pracy, przedszkolach, goździki, mdlejące kobiety, po prostu szał
a na poważnie w końcu się udało pojechać coś od początku do końca, nie przeszkadzać za bardzo maszynie i skończyło się na 1 miejscu na gościnnych występach w Czechach , poniżej link do jednego z przejazdów
https://www.youtube.com/watch?v=jd9K7wxbUOM&t=52s
a na poważnie w końcu się udało pojechać coś od początku do końca, nie przeszkadzać za bardzo maszynie i skończyło się na 1 miejscu na gościnnych występach w Czechach , poniżej link do jednego z przejazdów
https://www.youtube.com/watch?v=jd9K7wxbUOM&t=52s
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
3 lata podchodów, prób i przygotowań, i stało się już w ten weekend pojawimy się z #68 podczas historycznej części kultowego rajdu Barum któy już po raz kolejny jest rundą ERC, jestem w lekkim szoku
http://www.czechrally.com/en/24872-star-rally-historic
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
a tak to wygląda na odcinku miejskim otwierającym imprezę w piątkowy wieczór 40 000 kibiców na trybunach...
https://www.youtube.com/watch?v=kkYhe4OswR4
trzymajcie kciuki
http://www.czechrally.com/en/24872-star-rally-historic
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
a tak to wygląda na odcinku miejskim otwierającym imprezę w piątkowy wieczór 40 000 kibiców na trybunach...
https://www.youtube.com/watch?v=kkYhe4OswR4
trzymajcie kciuki
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
N14 GTi SR20DE, Rallycar
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606
viewtopic.php?t=20750&postdays=0&postor ... &start=150
N15 GTi SR20DEH, Pies tropiciel
viewtopic.php?t=21606