[ Primera] Nissan Primera P11 byRafik
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Ja mam na tył ABE, na codzien wystarczająco dobrze hamują i są tanie. Przód to brembo, ale już kwalifikują się do wymainy.
Szkoda, że hart sport nie robi do p11 setupa, bo miałem kiedyś i pozytywnie wspominam
Szkoda, że hart sport nie robi do p11 setupa, bo miałem kiedyś i pozytywnie wspominam
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
dzisiaj rozkleiłem i czyściłem wnętrzności reflektorów z syfu, szkła miałem ulane od środka czymś i jeszcze jakieś śmieci były, z zewnątrz liznąłem polerką i teraz w końcu elegancki reflektor świeci jak nufka może zdjęcie tego nie oddaje bo nie mam foto przed ale różnica jest zauważalna
ale na drugi raz trzeba by pomyśleć o regeneracji odbłyśników bo oba wypalone na mijaniu
ale na drugi raz trzeba by pomyśleć o regeneracji odbłyśników bo oba wypalone na mijaniu
Ostatnio zmieniony 2017-07-12, 19:30 przez rafik, łącznie zmieniany 2 razy.
rafik, brawo Jestem tego samego zdania
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
janusz, po wyczyszczeniu szkieł od środka lampy przezroczyste się tak zrobiły że aż zaczęły mi się podobać Kwietas, mam jeden reflektor stary gdzieś z urwanymi uchwytami jak znajdę mogę go pomalować bo jest szrot... zobaczymy czy jakiś efekt będzie... ale na tym rozproszonym szkle szału nie będzie
[ Dodano: 2017-07-12, 23:42 ]
znalazłem, czarny marker...i takie niewiadomo co wyszło... nie wiem...jakoś nie komponuje sie tak jak w tych jdm lampach
[ Dodano: 2017-07-12, 23:42 ]
znalazłem, czarny marker...i takie niewiadomo co wyszło... nie wiem...jakoś nie komponuje sie tak jak w tych jdm lampach
co innego całe lampy folią
[ Dodano: 2017-07-13, 23:28 ]
szybka przymiarka felunku... brać felge czy nie?mam kpl z n16 ale może ten też nie bedzie sie źle prezentować wiem że przód koza ale jeszcze chwile tak bedzie jakiś tak podgląd jest mimo że brudas i foto na szybko
[ Dodano: 2017-07-13, 23:30 ]
205 50 16 7,5j et35
[ Dodano: 2017-07-13, 23:28 ]
szybka przymiarka felunku... brać felge czy nie?mam kpl z n16 ale może ten też nie bedzie sie źle prezentować wiem że przód koza ale jeszcze chwile tak bedzie jakiś tak podgląd jest mimo że brudas i foto na szybko
[ Dodano: 2017-07-13, 23:30 ]
205 50 16 7,5j et35
Ostatnio zmieniony 2017-07-31, 12:39 przez rafik, łącznie zmieniany 1 raz.
Mi tak średnio podchodzi, ten poler nie pasuje moim zdaniem. Do p11 pasują szprychowe felgi.
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
killer2000, Marian, dzieki panowie również za poświęcony czas i do zobaczenia na spotach
wiec tak... decyzja zapadła już jakiś czas temu i choć na forum nie było jeszcze jako tak oficjalnego info o swapie, to w momencie koncertowania panewki zacząłem sie zastanawiać co tym razem tu robić. złomować, reanimować, czy sprzedać za śmiechowe złotówki. tak wiem, silnik był po remoncie, jednak wtedy odżałowane pieniądze na całkowicie kompletny remont wyszły jak widać bokiem i deh jak widać koncertowo powoli kończy swoje ostatnie kilometry. I tak z uwagi na to że buda była jakiś czas temu ogarnięta nie chciałem sie z autem rozstawać. Zacząłem rozglądać się za zdrowymi srkami bo na kolejny remont brakuje poprosu chęci i niepewność że kolejna rzecz złożona swoimi rękoma sie rozdupcy. I tak blisko pojawiło sie ve na handel. oględziny, przejazd zapoznawczy i czekamy na demontaż jaki miał miejsce dnia dzisiejszego
wiem że ve to już coś popularnego w rodzinie forum nz, ale każdy moment podczas eksploatacji naszych wozidełek niesie ze sobą jakieś emocje, nawet jeśli mało kto pisze o tym na forum i mało kto komentuje nasze przygody z furkami
wiec tak... decyzja zapadła już jakiś czas temu i choć na forum nie było jeszcze jako tak oficjalnego info o swapie, to w momencie koncertowania panewki zacząłem sie zastanawiać co tym razem tu robić. złomować, reanimować, czy sprzedać za śmiechowe złotówki. tak wiem, silnik był po remoncie, jednak wtedy odżałowane pieniądze na całkowicie kompletny remont wyszły jak widać bokiem i deh jak widać koncertowo powoli kończy swoje ostatnie kilometry. I tak z uwagi na to że buda była jakiś czas temu ogarnięta nie chciałem sie z autem rozstawać. Zacząłem rozglądać się za zdrowymi srkami bo na kolejny remont brakuje poprosu chęci i niepewność że kolejna rzecz złożona swoimi rękoma sie rozdupcy. I tak blisko pojawiło sie ve na handel. oględziny, przejazd zapoznawczy i czekamy na demontaż jaki miał miejsce dnia dzisiejszego
wiem że ve to już coś popularnego w rodzinie forum nz, ale każdy moment podczas eksploatacji naszych wozidełek niesie ze sobą jakieś emocje, nawet jeśli mało kto pisze o tym na forum i mało kto komentuje nasze przygody z furkami
Chodzi mi o to, czy przed swapem robisz rewizje motoru. To bardzo ważne, bo jeśli VE obróci panew, lub co gorsza, to naprawy nie będą tak lekkie dla portfela. Blok i głowica jest bardzo ważna i nie ma tylko alternatywnych rozwiązań na rynku wtórnym, jak do DE czy DEH.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Ad@mus, bedzie dokłądny przegląd przed montażem, pewnie bedzie jakaś fotorelacja bo staram sie dokumentować grubsze mody kompresje miał właśnie wysoką bo praktycznie na każdym garku dobijał prawie do 16...
wg mnie malowanie szkła w p11 (tych europejskich) jest bez sensu, podobnie jak i wnętrza reflektora bo kijowo to wygląda, zwłaszcza że szkło jest perforowane do rozpraszania światła. Malując tu cokolwiek osłabia oświetlenie drogi a tego nie chce. Dobry efekt ciemnych lamp jest tylko na takich fabrycznych np jak w n16 wychodziły, albo p11 ale jdm tylko ze tam jest gładkie szkło reflektora i zupełnie inaczej prezentuje sie wtedy środek lampy zresztą jak i całość w tyh europejskich jeśli tylko reflektor jest czyściutki w środku to naprawke ładnie sie może prezentować, do tego jak ktoś przypoleruje zewnetrzną powierzchnie tlenkiem ceru, i standardowo dalej spoleruje to ładnie wygładzi powierzchnie szkła i jest cacy, bo z czasem szkło zbiera sporo dziur
Macu, powiedz mi czy robiłeś jakieś foty z Twojego ostatniego modzenia czy sam musze zrobic
wg mnie malowanie szkła w p11 (tych europejskich) jest bez sensu, podobnie jak i wnętrza reflektora bo kijowo to wygląda, zwłaszcza że szkło jest perforowane do rozpraszania światła. Malując tu cokolwiek osłabia oświetlenie drogi a tego nie chce. Dobry efekt ciemnych lamp jest tylko na takich fabrycznych np jak w n16 wychodziły, albo p11 ale jdm tylko ze tam jest gładkie szkło reflektora i zupełnie inaczej prezentuje sie wtedy środek lampy zresztą jak i całość w tyh europejskich jeśli tylko reflektor jest czyściutki w środku to naprawke ładnie sie może prezentować, do tego jak ktoś przypoleruje zewnetrzną powierzchnie tlenkiem ceru, i standardowo dalej spoleruje to ładnie wygładzi powierzchnie szkła i jest cacy, bo z czasem szkło zbiera sporo dziur
Macu, powiedz mi czy robiłeś jakieś foty z Twojego ostatniego modzenia czy sam musze zrobic