Witam mam mianowicie taki problem moja bunia zaczęła brać olej i planuje wymienić silnik. Mam nissana poliftowego 2.0L 140KM. Czy mogę wsadzić silnik z tej aukcji i będzie wszystko działać bez przeróbek?
LINK:
https://www.olx.pl/oferta/swap-silnik-s ... 22674be541
czy ten też silnik będzie pasować?
https://www.olx.pl/oferta/silnik-sr20de ... 22674be541
[P/WP11.144] Wymiana silnika SR20DE
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Te silniki ktore pokazales sa highporty, czyli inny kolektor ssący.bez przeróbek w instalacji się nie obejdzie, aczkolwiek zapewne da się go zaadoptowac do Twojej primery. Jednakże, koszt zakupu silnika niewiadonego pochodzenia- ktory ma najmniej 22 lata+ koszt przekladki, daje sporą sumkę, za którą raczej dasz rade naprawić Swój silnik.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
michas, ile oleju Ci wcina? No i na jakim jeździsz?
Może na początek płukanki silnika?
Samemu zrobić silnik - dobre rozwiązanie, bo będziesz wiedział co masz. Pierścienie - koło 400zł, uszczelka pod głowicę - Elring 60zł, uszczelki kolektorów ssących - nie wiem, do tego silikon jakiś dobry, żeby miski poskładać, węże do wody od razu też powymieniać, co się da. Panewki korbowe - trzeba zobaczyć w jakim są stanie.
Między SR20 z P10 a SR20 z P11/11.144 jest sporo różnic.
Może na początek płukanki silnika?
Samemu zrobić silnik - dobre rozwiązanie, bo będziesz wiedział co masz. Pierścienie - koło 400zł, uszczelka pod głowicę - Elring 60zł, uszczelki kolektorów ssących - nie wiem, do tego silikon jakiś dobry, żeby miski poskładać, węże do wody od razu też powymieniać, co się da. Panewki korbowe - trzeba zobaczyć w jakim są stanie.
Między SR20 z P10 a SR20 z P11/11.144 jest sporo różnic.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Stuka mi silnik przy przyspieszaniu jak puszczam pedal gazu to przestaje stukqc tqk samo na wolnych obrotach nie stuka obstawiam panewke do tego sporo wcina oleju chociaz nie dymi wycieku oleju nie ma sipnik suchy do tego odzywaja sie popychacze zaworowe w czasieipisze jazdy powyzej 100km/h olej mobil 10w40 rzebieg 320tys km sory pisze z telefonu
[ Dodano: 2017-06-09, 09:31 ]
Plukanka silnika robiona byla dwa razy LqMolly
[ Dodano: 2017-06-09, 09:33 ]
Jedynie niewiem ile za robieniw glowicy by wzieli . Po a tym jak popychasze zaworowe graja to niewiem czy silni k nie oplaci sie wymienic
[ Dodano: 2017-06-09, 09:31 ]
Plukanka silnika robiona byla dwa razy LqMolly
[ Dodano: 2017-06-09, 09:33 ]
Jedynie niewiem ile za robieniw glowicy by wzieli . Po a tym jak popychasze zaworowe graja to niewiem czy silni k nie oplaci sie wymienic
Hej. Sprawdz rurke dolną EGR z kolektora wydechowego do zaworu EGR. Ja miałem to samo przy przyspieszaniu mi stukał metalicznym dzwiekiem jakby pierscienie lub bardziej prawdopodobne panewka. Byłem w serwisie we Wrocku (szkoda gadać) sam znalazłem przyczyne. Okazuje sie ze rurka popekała na zatoczeniu w miejscu przykrecania do kolektora wydechowego. Na allegro prawie nie ma a jesli są to tez popekane. Kupiłem taką dałem do pospawania (ciezki materiał do spawania) wymieniłem i chodzi drugi rok problem znikł, druga lezy w zapasie.