Budujemy dolot.
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Heh, 3 miejsce, gdzie o tym pisze
viewtopic.php?p=328219#328219
Na moje delikatnie lepiej reaguje na wcisniecie gazu. Nie mam jednak jak tego obiektywnie stwierdzic...
Pozdrawiam
viewtopic.php?p=328219#328219
Na moje delikatnie lepiej reaguje na wcisniecie gazu. Nie mam jednak jak tego obiektywnie stwierdzic...
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
ja dołożyłem CAI o średnicy 75mm z nadkola i powiększyłem wlot do poszki pod średnice rury
zalozylem rure p11 na układ p10
panel pipercrosa
efekt: jedzie duzo lepiej:)
teraz zrobie łącznik maf przepustnica o większej srednicy o łagodniejszym kształcie:)
[ Dodano: 2014-12-14, 23:06 ]
https://www.youtube.com/watch?v=22EobbO ... w3R48t9QXQ
konkluzja, jezdzisz na codzien zostawiasz seryjny uklad ssacy
jezdzisz na codzien plus od czasu do czasu przegonienie robisz CAI z filtrem w nadkolu
jezdzisz duzo na wysokich rpm robisz SRAI
zalozylem rure p11 na układ p10
panel pipercrosa
efekt: jedzie duzo lepiej:)
teraz zrobie łącznik maf przepustnica o większej srednicy o łagodniejszym kształcie:)
[ Dodano: 2014-12-14, 23:06 ]
https://www.youtube.com/watch?v=22EobbO ... w3R48t9QXQ
konkluzja, jezdzisz na codzien zostawiasz seryjny uklad ssacy
jezdzisz na codzien plus od czasu do czasu przegonienie robisz CAI z filtrem w nadkolu
jezdzisz duzo na wysokich rpm robisz SRAI
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ja z osobistych doświadczeń, niestety potwierdzonych tylko relacjami pasażerów i swoimi odczuciami, ew. killami To tak:
W GA16DS: Krótki dolot poprawił dynamikę na niskich obrotach, ale na wysokich wyraźnie brakowało mocy. Dolot długi poprawił elastyczność w całym zakresie obrotów, ale najlepiej sprawdził się CAI, z rurą do zderzaka, który nie dość, że dał wyraźny skok Nm w całym zakresie obrotów to pozwolił korzystać z doładowania dynamicznego przy wyższych prędkościach.
W SR20DEH: Krótki dolot wg. mnie pogorszył serię za sprawą ciepłego powietrza zasysanego. Filtr umieszczony za akumulatorem już dał wyraźną poprawę dynamiki w niskich partiach. dodatkowe doprowadzenie rury ze zderzaka, poprzez doładowanie dynamiczne dało poprawę na wysokich obratach 6k rpm+, ale mozna wodę zassać Obecnie filtr z alu osłoną skierowany wlotem w powiększoną dziurę po tłumiku szmerów i braku halogenu daje optymalną poprawę elastyczności.
W planie mam kolejny upgrade już z myślą o Turbo, odseparowana komora ,prawdopodobnie aku do bagaja i bezpośredni wlot powietrza z maski lub błotnika do tej komory, ew ze zderzaka. Do tego ori Apexi i hydroshield.
BTW. Zbieram info na temat hydroshield własnej produkcji.
W GA16DS: Krótki dolot poprawił dynamikę na niskich obrotach, ale na wysokich wyraźnie brakowało mocy. Dolot długi poprawił elastyczność w całym zakresie obrotów, ale najlepiej sprawdził się CAI, z rurą do zderzaka, który nie dość, że dał wyraźny skok Nm w całym zakresie obrotów to pozwolił korzystać z doładowania dynamicznego przy wyższych prędkościach.
W SR20DEH: Krótki dolot wg. mnie pogorszył serię za sprawą ciepłego powietrza zasysanego. Filtr umieszczony za akumulatorem już dał wyraźną poprawę dynamiki w niskich partiach. dodatkowe doprowadzenie rury ze zderzaka, poprzez doładowanie dynamiczne dało poprawę na wysokich obratach 6k rpm+, ale mozna wodę zassać Obecnie filtr z alu osłoną skierowany wlotem w powiększoną dziurę po tłumiku szmerów i braku halogenu daje optymalną poprawę elastyczności.
W planie mam kolejny upgrade już z myślą o Turbo, odseparowana komora ,prawdopodobnie aku do bagaja i bezpośredni wlot powietrza z maski lub błotnika do tej komory, ew ze zderzaka. Do tego ori Apexi i hydroshield.
BTW. Zbieram info na temat hydroshield własnej produkcji.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
No właśnie kolega w Miśku Eclipse wydarł wlot na masce taki o:
http://teilecar.com/files/lufteinlasshu ... o-944-.jpg
I przy odseparowanej komorze, wypełnionej folią atermiczną hamownia powiedziała, że z wlotem mamy do dyspozycji 5-7Nm w pełnym zakresie obrotów i znaczny wzrost elastyczności przy mało dynamicznej jeździe np. po mieście, bo jest dostęp do "świeżego" powietrza.
Niestety krajowy asortyment wlotów na maskę jest bardzo ubogi i trzeba by coś rzeźbić, żeby to nie wyglądało szpetnie, tylko ładnie się komponowało.
http://teilecar.com/files/lufteinlasshu ... o-944-.jpg
I przy odseparowanej komorze, wypełnionej folią atermiczną hamownia powiedziała, że z wlotem mamy do dyspozycji 5-7Nm w pełnym zakresie obrotów i znaczny wzrost elastyczności przy mało dynamicznej jeździe np. po mieście, bo jest dostęp do "świeżego" powietrza.
Niestety krajowy asortyment wlotów na maskę jest bardzo ubogi i trzeba by coś rzeźbić, żeby to nie wyglądało szpetnie, tylko ładnie się komponowało.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
nie wiem czy ktos z was zwrocil uwage na to ze ori pucha w primerach sr20de ogranicza pole filtracji do 3/4 powierzchni wkladki. ksztalt gornej czesci komory puszki jest w pewnym stopniu ograniczony...
te same wkladki (rozmiarowo) są dostepne w roznych innych autach:
SUBARU Legacy 89-04 (1. 2.0/ 2.2/ 2.5)
SUBARU Loyale 90-94 (1.8)
SUBARU Impreza 92-07 (1.6/ 1. 2.0/ 2.2/ WRX/ STI)
SUBARU Forester 97-05 (2.0/ 2.5)
SUBARU SVX 92-97 (3.3)
SUBARU RX 86-89 (1.8)
NISSAN X-TRAIL 2.2L L4 DSL
NISSAN X-TRAIL 2.0L
NISSAN X-TRAIL 2.5L
NISSAN SKYLINE 2.6L - GTR, 24v, Twin Turbo
NISSAN SKYLINE 2.0L L6
NISSAN SKYLINE 2.5L V6 - 24v, Turbo
NISSAN 300ZX 3.0L V6 F/I - Non-US, VG30 Eng.
NISSAN 200SX 1.6L
NISSAN 200SX 2.0L
NISSAN 240SX 2.4L
NISSAN 350Z 3.5L V6
NISSAN MURANO 3.5L
NISSAN PRIMERA 2.0L L4 DSL
NISSAN PRIMERA 2.0L L4
NISSAN ALMERA I 2.0L L4 DSL
NISSAN MAXIMA 2.0L V6
NISSAN MAXIMA 3.0L V6
NISSAN SUNNY II 1.7L L4 DSL
NISSAN SUNNY II 1.8L L4
NISSAN SUNNY III 2.0L L4 DSL
NISSAN SUNNY III 2.0L L4
INFINITI G20 2.0L L4
INFINITI M30 3.0L V6
INFINITI J30 3.0L V6
INFINITI QX4 3.3L V6
INFINITI I30 3.0L V6
INFINITI Q45 4.1L V8
INFINITI I35 3.5L V6
INFINITI G35 3.5L V6
INFINITI FX35 35L.
poogladałem sobie foty i np w subaru gorna pucha nie ma ograniczenia powierzchni
a wiadomo ze im wieksza powierzchnia tym lepiej bo wiecej moze powietrza przepuscic , z racji ze mam kilka puszek wymyslilem ze jedna potne i posklejam zywicą ciekaw jestem efektu
te same wkladki (rozmiarowo) są dostepne w roznych innych autach:
SUBARU Legacy 89-04 (1. 2.0/ 2.2/ 2.5)
SUBARU Loyale 90-94 (1.8)
SUBARU Impreza 92-07 (1.6/ 1. 2.0/ 2.2/ WRX/ STI)
SUBARU Forester 97-05 (2.0/ 2.5)
SUBARU SVX 92-97 (3.3)
SUBARU RX 86-89 (1.8)
NISSAN X-TRAIL 2.2L L4 DSL
NISSAN X-TRAIL 2.0L
NISSAN X-TRAIL 2.5L
NISSAN SKYLINE 2.6L - GTR, 24v, Twin Turbo
NISSAN SKYLINE 2.0L L6
NISSAN SKYLINE 2.5L V6 - 24v, Turbo
NISSAN 300ZX 3.0L V6 F/I - Non-US, VG30 Eng.
NISSAN 200SX 1.6L
NISSAN 200SX 2.0L
NISSAN 240SX 2.4L
NISSAN 350Z 3.5L V6
NISSAN MURANO 3.5L
NISSAN PRIMERA 2.0L L4 DSL
NISSAN PRIMERA 2.0L L4
NISSAN ALMERA I 2.0L L4 DSL
NISSAN MAXIMA 2.0L V6
NISSAN MAXIMA 3.0L V6
NISSAN SUNNY II 1.7L L4 DSL
NISSAN SUNNY II 1.8L L4
NISSAN SUNNY III 2.0L L4 DSL
NISSAN SUNNY III 2.0L L4
INFINITI G20 2.0L L4
INFINITI M30 3.0L V6
INFINITI J30 3.0L V6
INFINITI QX4 3.3L V6
INFINITI I30 3.0L V6
INFINITI Q45 4.1L V8
INFINITI I35 3.5L V6
INFINITI G35 3.5L V6
INFINITI FX35 35L.
poogladałem sobie foty i np w subaru gorna pucha nie ma ograniczenia powierzchni
a wiadomo ze im wieksza powierzchnia tym lepiej bo wiecej moze powietrza przepuscic , z racji ze mam kilka puszek wymyslilem ze jedna potne i posklejam zywicą ciekaw jestem efektu
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
nie lepiej, pewnie tak samo, ale i wiecej dlubania niz przelozyc np gorna puszke od imprezy-o ile pasowac bedzie na dolna z primery
jedna i druga opcja jest dobra bo odseparuje filtra od cieploty ale biorac pod uwage wkladke tuningowana i stozek to problematyka jest taka sama-zwieksza przeplyw powietrza i ma podnosic moc
przykladem moga byc krocie projektow na stozkach 170ps+ i Vilqowa wp11 na wkladce 170+
jedna i druga opcja jest dobra bo odseparuje filtra od cieploty ale biorac pod uwage wkladke tuningowana i stozek to problematyka jest taka sama-zwieksza przeplyw powietrza i ma podnosic moc
przykladem moga byc krocie projektow na stozkach 170ps+ i Vilqowa wp11 na wkladce 170+
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Do 200-250KM to stożek chyba będzie pełnił bardziej funkcję akustyczną, bo pole powierzchni przepływu wkładki będzie wystarczające, ale przy wyższych mocach jak włożysz mega wielki stożek np. apexi to chyba sumaryczne pole przekroju jest większe i będziemy mieli swobodniejszy przepływ, a przy turbo to już nie wspomnę, kiedy wsadzenie stożka faktycznie dodaje koni i niutów.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
filtr ma filtrowac, to jest jego główne zadanie
a zmieniac filtr z bawełnianego na gąbkowy czy stalowy ma sens wtedy kiedy naprawde przyspiesza sie flow powietrza przez medium, niezależnie od stozka czy wkladki
ja tam jak na razie testuje wkladke moge polecic pipercrosa
a zmieniac filtr z bawełnianego na gąbkowy czy stalowy ma sens wtedy kiedy naprawde przyspiesza sie flow powietrza przez medium, niezależnie od stozka czy wkladki
ja tam jak na razie testuje wkladke moge polecic pipercrosa
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW