Seat Ibiza 6L Cupra 1.8T BBU
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Seat Ibiza 6L Cupra 1.8T BBU
Po 4 latach z chrupem nadszedł czas na zmiany. Postanowiłem pójść w VAG-a z którego zawsze się śmiałem i nadal się śmieję
MODEL: Seat Ibiza 6L Cupra
ROK: 2005
KOLOR: Żółty L51H
SILNIK: BBU 1.8T (turbina K03S)
MOC : 180KM -> ~210KM
UKLAD DOLOTOWY: FMIC seria Cupra, seryjna pucha z Boschem, powymieniane wężyki podciśnień na nowe
UKLAD WYDECHOWY: DP + seria na tłumiku końcowym Supersprint
ELEKTRONIKA: wirus, turbotimer Apexi
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów (w planach przejście z dwumasy na jednomasę Sachsa z VR6)
ZAWIESZENIE: seria (pod koniec miesiąca wlatują springi H&R dla poprawy prowadzenia)
UKLAD HAMULCOWY: 312 z przodu na tarczy Zimmermanna + klocki Zimmermann, tył 232 na tarczy Textar + klocki Textar
BODY-KIT: Seria, brak oznaczeń na klapie, przyciemnione szyby tylne boczne i tylna, elektrycznie składane lusterka
Opony/felgi : Felgi AEV 17" + Dunlop SP Sport Maxx 205/40/17
ŚRODEK: Seria, czarna podsufitka
AUDIO: Seria + JVC KW-R400 + Focal K2 Power 165KF + skrzynka 10L z głośnikiem 20cm
WAGA: ~1175kg
OSIĄGI: katalogowo 7,3s/100kmh -> obecnie lekko ponad 6s
Po kupnie od razu wleciał nowy komplet hamulców i rozrząd na częściach Ruville + pompa wody Hepu. Zregenerowałem turbinę i auto odżyło.
Trzeba przyznać, że jest wariat. Jednak to nie N/A i trzeba się na nowo uczyć auta.
Pyknęło ok 6000km więc czas na nowe oleum. Wybór padł na AMSOIL 5W50 + płukanka Millersa + filtr Knecht.
Bee lata po Wrocławiu i czasem żądli
rzy
MODEL: Seat Ibiza 6L Cupra
ROK: 2005
KOLOR: Żółty L51H
SILNIK: BBU 1.8T (turbina K03S)
MOC : 180KM -> ~210KM
UKLAD DOLOTOWY: FMIC seria Cupra, seryjna pucha z Boschem, powymieniane wężyki podciśnień na nowe
UKLAD WYDECHOWY: DP + seria na tłumiku końcowym Supersprint
ELEKTRONIKA: wirus, turbotimer Apexi
UKLAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów (w planach przejście z dwumasy na jednomasę Sachsa z VR6)
ZAWIESZENIE: seria (pod koniec miesiąca wlatują springi H&R dla poprawy prowadzenia)
UKLAD HAMULCOWY: 312 z przodu na tarczy Zimmermanna + klocki Zimmermann, tył 232 na tarczy Textar + klocki Textar
BODY-KIT: Seria, brak oznaczeń na klapie, przyciemnione szyby tylne boczne i tylna, elektrycznie składane lusterka
Opony/felgi : Felgi AEV 17" + Dunlop SP Sport Maxx 205/40/17
ŚRODEK: Seria, czarna podsufitka
AUDIO: Seria + JVC KW-R400 + Focal K2 Power 165KF + skrzynka 10L z głośnikiem 20cm
WAGA: ~1175kg
OSIĄGI: katalogowo 7,3s/100kmh -> obecnie lekko ponad 6s
Po kupnie od razu wleciał nowy komplet hamulców i rozrząd na częściach Ruville + pompa wody Hepu. Zregenerowałem turbinę i auto odżyło.
Trzeba przyznać, że jest wariat. Jednak to nie N/A i trzeba się na nowo uczyć auta.
Pyknęło ok 6000km więc czas na nowe oleum. Wybór padł na AMSOIL 5W50 + płukanka Millersa + filtr Knecht.
Bee lata po Wrocławiu i czasem żądli
rzy
Klimat hothacha pozostał, jednak to pierdolony Niemiec.
Ostatni o robilem golfa po dzwonie i osobiście jednak wole patenty skosnookich aniżeli hitlerow. Niemniej jednak takie auto z tą mocą ( jeździłem 1.9 tdi 130 po wirusie- rwalo dupe) to, to Twoje rwie jaja.
Upalaj i lecz:)
Pozdro!
Ostatni o robilem golfa po dzwonie i osobiście jednak wole patenty skosnookich aniżeli hitlerow. Niemniej jednak takie auto z tą mocą ( jeździłem 1.9 tdi 130 po wirusie- rwalo dupe) to, to Twoje rwie jaja.
Upalaj i lecz:)
Pozdro!
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
No kto by pomyślał, odbraził sie I dobrze Fajny sprzęt z chęcią przytulił bym teraz takie coś jako żonowóz, ale żółtej bym nie kupił Dla mnie za bardzo rzuca sie w oczy, ale co kto lubi Zadowolony Pan z Zimmermannów?? Czemu przy regeneracji turbo nie zdecydowałeś sie na hybryde?? w sumie trochę mnie to dziwi.... Z ciekawości co brałeś jeszcze pod uwagę przy szukaniu auta oprócz Cupry??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Przyzwoita tarcza za rozsadne pienieniadze wiec jestem zadowolony. Generalnie uklad hamulcowy 312 w cuprze to seat spierdolil. Nie jest zbyt wydajny i przy ostrym upalaniu potrafi stracic na skutecznosci. Jednak jak sie jezdzi z glowa to jest ok Jak przyjdzie czas wymiany to rozgladne sie za czyms innym moze. Na razie temat mam z glowy.
Kwota hybrydy to reneracja x2 + poprawka mapy a auto to nie moje jedyne wydatki Poza tym jak juz sie nauczylem moc to nie wszystko. Zawias i guma czynia cuda
Co poza Cupra? Ogladalem nawet kilka w TDI-ku, jakiegos Leona tez widzialem. Sprawdzalem S3, Civica. Generalnie chcialem malego HH i padlo na C.
Kwota hybrydy to reneracja x2 + poprawka mapy a auto to nie moje jedyne wydatki Poza tym jak juz sie nauczylem moc to nie wszystko. Zawias i guma czynia cuda
Co poza Cupra? Ogladalem nawet kilka w TDI-ku, jakiegos Leona tez widzialem. Sprawdzalem S3, Civica. Generalnie chcialem malego HH i padlo na C.
no fajny popitalacz Pszczółeczka
Jednak klimaty niemieckie to też nie dla mnie. O ile np do gulfa można się przypierniczyć o bezpłciowość nawet w fajnych wersjach GTI czy R, o tyle w przypadku jego przećpanego kuzyna z Hiszpani jest pod tym kątem lepiej, ale niestety jakość wykończenia.. Żeby nie było, że z internetów taka wiedza - wiem bo jeździłem i czasem jeszcze katuje Leosia Cupre 2007 i naprawdę ciekawy "dizajn" totalnie potrafili spitolić szarością wnętrza, jakością plastików i wieloma niedoróbkami.
Na plus u Ciebie na pewno 1.8 T już legendarne i oczojebny kolor
bezawaryjności !
Jednak klimaty niemieckie to też nie dla mnie. O ile np do gulfa można się przypierniczyć o bezpłciowość nawet w fajnych wersjach GTI czy R, o tyle w przypadku jego przećpanego kuzyna z Hiszpani jest pod tym kątem lepiej, ale niestety jakość wykończenia.. Żeby nie było, że z internetów taka wiedza - wiem bo jeździłem i czasem jeszcze katuje Leosia Cupre 2007 i naprawdę ciekawy "dizajn" totalnie potrafili spitolić szarością wnętrza, jakością plastików i wieloma niedoróbkami.
Na plus u Ciebie na pewno 1.8 T już legendarne i oczojebny kolor
bezawaryjności !
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
tak to jest z tymi nissanami. Ja tak mam jak widzę 100 nx zawsze.. Są auta szybsze, lepiej wygłuszone, mniej gnijące i mające większy potencjał, a ja i tak jakbym miał wolną gotówkę i fajną sztukę pod nosem znowu bym się chętnie władował w setke
Jest: N14 SSS style,Pulsar GTI-R i K11 SUPER CVT
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Było: 2 x B13 , N15 sedan, Micra K11, P11 Si i P11.144 sport VE...
Zachwytów nad grupą VW z mojej strony nie było, nie ma i nie będzie.
Natomiast kilkukrotnie widziałem i parokrotnie czytałem o potencjale tego motoru oraz o jego wytrzymałości, to chyba jest to rozsądny wybór. A, że przy okazji sprawia dużo radości z upalanka, to swoją drogą
Ciekawi mnie tylko jak wypada porównanie 1.8t z 1.9tdi (tylko nie z kreski, bo wiadomo, że diesel nie ma szans).
Natomiast kilkukrotnie widziałem i parokrotnie czytałem o potencjale tego motoru oraz o jego wytrzymałości, to chyba jest to rozsądny wybór. A, że przy okazji sprawia dużo radości z upalanka, to swoją drogą
Ciekawi mnie tylko jak wypada porównanie 1.8t z 1.9tdi (tylko nie z kreski, bo wiadomo, że diesel nie ma szans).
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Oj, ubiegłego lata poganiała mnie taka czarnula niemal muskając o tylny zderzak Jak się później dowiedziałem było to porobione na 280+. Bardzo niepozorne auto. Kilka dni temu natomiast, widziałem u Bodka TT z tym samym motorem - tyle że tam był najlepszy set na świecie: 300KM + quattro.
Skoro wybrałeś VAG - Tobie też takowego Życzę w przyszłości
Skoro wybrałeś VAG - Tobie też takowego Życzę w przyszłości
QG15+
Nie kupiłem tego rozumem pali jak smok, jest male i w miarę glosne
Co do 280+ to tak porobiona ibiza straszliwie zawija asfalt i śmiem wątpić czy była za Toba Modzelitto ale skoro tak piszesz to pewnie tak było. 300 w quattro zabija na starcie trakcja ale i tak wszystko zależy od umiejętności kierownika.
Daro nie przesadzaj
Co do 280+ to tak porobiona ibiza straszliwie zawija asfalt i śmiem wątpić czy była za Toba Modzelitto ale skoro tak piszesz to pewnie tak było. 300 w quattro zabija na starcie trakcja ale i tak wszystko zależy od umiejętności kierownika.
Daro nie przesadzaj
rz, nie ciś kitu, rozum jak nie inaczej. Wszyscy wiemy jakie auto musisz mieć. I powiedz rozumem ile trza by wpakować w jakiekolwiek inne HH żeby tak latało, miało taki poziom niezawodności i przyzwoite blachy+rok produkcji+dostępność części etc
VAG 1.8T HH to najtańsza i najbardziej rozwojowa opcja na rynku. Nie ma nic lepszego, bo co? Japonia? Francja? Anglia?
Za japońskiego HH z turbawką zapłacił byś więcej a i mody kosztowniejsze
Francja ro chyba tylko Megane RS może się liczyć lub clio sport ale to jest N/A
Z anglosaso USA to FORD RS, ale nei za tą kasę,
Ewentualnie GM ze swoimi OPC, niemniej jednak 1.8T znosi najwięcej i jest do tego duży dostęp do części, na rynku wtórnym jak i nie...
ROZUM jak byk.
Z rozumem można jeszcze dołożyć mądrą instalację LPG HYHYHYHY
VAG 1.8T HH to najtańsza i najbardziej rozwojowa opcja na rynku. Nie ma nic lepszego, bo co? Japonia? Francja? Anglia?
Za japońskiego HH z turbawką zapłacił byś więcej a i mody kosztowniejsze
Francja ro chyba tylko Megane RS może się liczyć lub clio sport ale to jest N/A
Z anglosaso USA to FORD RS, ale nei za tą kasę,
Ewentualnie GM ze swoimi OPC, niemniej jednak 1.8T znosi najwięcej i jest do tego duży dostęp do części, na rynku wtórnym jak i nie...
ROZUM jak byk.
Z rozumem można jeszcze dołożyć mądrą instalację LPG HYHYHYHY
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
rz, źle mnie zrozumiałeś Chodziło mi o to, że w momencie gdy mój motor wrzeszczał końcem sił, Ibiza poganiała mnie dojeżdżając do zderzaka i odpuszczając, dojeżdżając i odpuszczając. Na wystrzał do przodu nie pozwoliły warunki w postaci zajętych bocznych pasów A na deser dodam, że znajomego Octavia I kombi zrobiona na 250 KM robi mnie na 2 długości do 200km/h. No ale ona waży, więc przy Ibizie nie mam czego szukać. Niestety
P. S.
Ja tam w przyszłym roku celuję w T6
P. S.
Ja tam w przyszłym roku celuję w T6
QG15+
Modzelitto, aaa zwracam honor
To jest turbo, tym sie nie jezdzi jak N/A i tu sie trzeba inaczej z gazem obchodzic no ale ucze sie ucze. Niestety nie bylo okazji postawic chrup vs ibiza a bylem ciekawy jak by to wygladalo.
arczar, niby bronic japonii a jak chcialem oddac chrupa za 3000zl to nikt go cialem nie zaslonil i nie przygarnal
Ad@mus, Ty powinienes miec ksywe Adam "ideologie do wszystkiego dorabiam" Tomczyszyn
To jest turbo, tym sie nie jezdzi jak N/A i tu sie trzeba inaczej z gazem obchodzic no ale ucze sie ucze. Niestety nie bylo okazji postawic chrup vs ibiza a bylem ciekawy jak by to wygladalo.
arczar, niby bronic japonii a jak chcialem oddac chrupa za 3000zl to nikt go cialem nie zaslonil i nie przygarnal
Ad@mus, Ty powinienes miec ksywe Adam "ideologie do wszystkiego dorabiam" Tomczyszyn
Mocne auto.
W japońskich na rynek europejski nie ma konkurencji, bo najmocniejsze Yarisy i Swifty mają po 130KM. Micry i Jazzy mają po 110KM, a ich ilość na rynku jest mniejsza niż Ibiz z 1,8T. Mazda 2 w mocnej wersji 100KM.
Także szukając czegoś mocnego w segmencie B to był dobry ruch.
W japońskich na rynek europejski nie ma konkurencji, bo najmocniejsze Yarisy i Swifty mają po 130KM. Micry i Jazzy mają po 110KM, a ich ilość na rynku jest mniejsza niż Ibiz z 1,8T. Mazda 2 w mocnej wersji 100KM.
Także szukając czegoś mocnego w segmencie B to był dobry ruch.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Z ciekawości jakie to choroby wieku dziecięcego?? Jakiem masz teraz doładowanie po programie?? Tak gadacie, że niemieckie i pochodne fury to szit ale jak było wspomniane nie ma w podobnym budżecie jakiejś sensownej alternatywy... Ciekawe autko za którym ja sie jeszcze ogladalem to E46 w benzynie ale wiadomo wiek i ceny... A zapomniałem to też niemiec U mnie w okolicy wszystkie dzejdiemy sie posprzedawały albo zardzewiały ale przyjechał ostatnio koleś imprezą na wydech to kurde wsiada sie do tego auta i odrazu jest klimat, jakiego w golfie czy pochodnych nie ma. Plus 1.8T jest taki, że to dobry motor i podatny na mody a opakowanie to już wedle zapotrzebowania Jak dużo Cuperson pali to może LPG
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Choroby to chociażby poducha silnika, jakieś uszczelki czy rurki od wody, które z racji wieku potrafią odmówić współpracy. Wszystko już prawie ogarnięte. Został jeszcze jednomas w miejsce dwumasy i już chyba będzie wsio.
Myślałem nad LPG i pewnie wleci z czasem
Ja nadal kocham japonię ale czas był na zmiany ot co.
Myślałem nad LPG i pewnie wleci z czasem
Ja nadal kocham japonię ale czas był na zmiany ot co.
Re: Seat Ibiza 6L Cupra 1.8T BBU
To odkopuje dzieje sie coś z autem??
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Re: Seat Ibiza 6L Cupra 1.8T BBU
na śrubki jest jak by ktoś chciał kontakt z właścicielem ...
Czerwone auta sa szybsze ...
Re: Seat Ibiza 6L Cupra 1.8T BBU
To jeśli ma śrubki to ja się tylko zapytam o jakieś taile do negatywu. Camber shimsy może?
cipla make cialis
Marshall QxpBNAxqev 6 28 2022 <a href=http://cialis.lat/discover-the-best-pri ... cialis>buy cialis online overnight shipping</a>