[N16] 1.5 2000r 90km 66kw
Moderator: sergiej
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-10-29, 18:49
- Lokalizacja: Kołobrzeg
[N16] 1.5 2000r 90km 66kw
Witam serdecznie!
Mam taki problem z samochodem:
Wyskoczył mi check i kod błędu to PO335 czyli czujnik położenia wału. Zakupiłem tą część i chciałem jeszcze wymienić rozrząd bo już by wypadało lecz jest taki problem: nie mogę znaleźć części do tego modelu. Jeśli są to do dci 98km lub innych. Jestem totalnym laikiem i nie wiem czy tam w końcu jest pasek czy łańcuch.... z boku po lewej stronie jak stoję przed maską to widzę pasek ale czy to jest rozrząd? Sam nie wiem. Teraz nie wiem co mam robić...
Samochód ma zainstalowana instalację LPG i podczas jazdy spokojnej (do 2,5tys obrotów) w miarę normalnie chodzi czyli lekko przerywa i nie szarpie za bardzo lecz gdy tylko trochę go przygazuje od razu obroty falują i strasznie nim szarpie nawet po zejściu obrotów do 2 tys. Najgorzej jest w okolicach 3 tys. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wraca do poprzedniego stanu czyli podczas spokojnej jazdy w miarę chodzi. Nie ma żadnej różnicy czy jadę ba paliwie czy na LPG.
wizualnie ten silnik wygląda identycznie jak mój. http://i.imged.pl/nissan-almera-n16-00- ... 574762.jpg
Mam taki problem z samochodem:
Wyskoczył mi check i kod błędu to PO335 czyli czujnik położenia wału. Zakupiłem tą część i chciałem jeszcze wymienić rozrząd bo już by wypadało lecz jest taki problem: nie mogę znaleźć części do tego modelu. Jeśli są to do dci 98km lub innych. Jestem totalnym laikiem i nie wiem czy tam w końcu jest pasek czy łańcuch.... z boku po lewej stronie jak stoję przed maską to widzę pasek ale czy to jest rozrząd? Sam nie wiem. Teraz nie wiem co mam robić...
Samochód ma zainstalowana instalację LPG i podczas jazdy spokojnej (do 2,5tys obrotów) w miarę normalnie chodzi czyli lekko przerywa i nie szarpie za bardzo lecz gdy tylko trochę go przygazuje od razu obroty falują i strasznie nim szarpie nawet po zejściu obrotów do 2 tys. Najgorzej jest w okolicach 3 tys. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wraca do poprzedniego stanu czyli podczas spokojnej jazdy w miarę chodzi. Nie ma żadnej różnicy czy jadę ba paliwie czy na LPG.
wizualnie ten silnik wygląda identycznie jak mój. http://i.imged.pl/nissan-almera-n16-00- ... 574762.jpg
xkamil1990, jak masz LPG, to masz benzynę, czyli nie dci, bo dci to diesel. Masz silnik 1,5L - czyli QG15DE.
Wyczyść przepływkę i przepustnicę, oraz wymień filtr powietrza na jakiegoś MANNa lub KNECHTa
Wyczyść przepływkę i przepustnicę, oraz wymień filtr powietrza na jakiegoś MANNa lub KNECHTa
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-10-29, 18:49
- Lokalizacja: Kołobrzeg
xkamil1990, posłuchać można czy nie halasuje. Wprawne ucho od razu wychwyci halas z wciągniętego rozrzadu. Jak przerywa na obydwu paliwach, warto tez zainteresowac się ukladem zaplonowym.
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Polecam dogadac sie z kims z okolicy kto zna temat , pewnie ktos tu sie znajdzie , widzac Twoja wiedze mechanik zedrze z Ciebie kupe kasy a i tak nic nie zrobi , a chłopaki mogapomoc
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-10-29, 18:49
- Lokalizacja: Kołobrzeg
xkamil1990, pogadaj z DINO777, on jest z Koszalina.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- nowy na forum
- Posty: 4
- Rejestracja: 2016-10-29, 18:49
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Witam ponownie!
W aucie zostały wymienione wszystkie świece i czujnik położenia wału korbowego.
Falowanie obrotów ustało i przerywanie ogólne jednak pomiędzy 1200-1500 obrotów nie zależnie na jakim biegu auto mocno szarpie TYLKO NA CIEPŁYM silniku. Check engine nadal się pali i błąd jest ten sam. Mechanik przyznał, że nie wie o co chodzi... Po wyłączeniu auta i odczekaniu zaledwie 2 min pierwsze dodanie gazu idzie gładko później natomiast jest co raz gorzej... czym silnik cieplejszy tym gorzej idzie... Jeśli przyspieszam powoli jest ok. Kupiłem cewkę i podmieniałem każdą po kolei i nic.... W aucie najpierw został wymieniony czujnik położenia wału i przed wymiana świec auto tak szarpało miedzy tymi obrotami, że mało nie gasło po wymianie świec znaczna poprawa lecz jest jak opisałem powyżej. Z góry dziękuje za pomoc.
W aucie zostały wymienione wszystkie świece i czujnik położenia wału korbowego.
Falowanie obrotów ustało i przerywanie ogólne jednak pomiędzy 1200-1500 obrotów nie zależnie na jakim biegu auto mocno szarpie TYLKO NA CIEPŁYM silniku. Check engine nadal się pali i błąd jest ten sam. Mechanik przyznał, że nie wie o co chodzi... Po wyłączeniu auta i odczekaniu zaledwie 2 min pierwsze dodanie gazu idzie gładko później natomiast jest co raz gorzej... czym silnik cieplejszy tym gorzej idzie... Jeśli przyspieszam powoli jest ok. Kupiłem cewkę i podmieniałem każdą po kolei i nic.... W aucie najpierw został wymieniony czujnik położenia wału i przed wymiana świec auto tak szarpało miedzy tymi obrotami, że mało nie gasło po wymianie świec znaczna poprawa lecz jest jak opisałem powyżej. Z góry dziękuje za pomoc.
xkamil1990, napisałem Ci pogadaj z DINO777
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
xkamil1990, niestety nie wiedzą dlaczego może błąd jakiś nie mogę odpowiedzieć na PW hmm to znaczy mogę ale do siebie
xkamil1990, napisz maila na adres daniel@dinogaz.pl
xkamil1990, napisz maila na adres daniel@dinogaz.pl
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP