[ Primera] Midori no yajirushi - Wagon NEO VVL by PrzeRuSco
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
Dokładnie to oznacza usterkę czujnika spalania stukowego, na razie cofnę zapłon a jeśli to nic nie da i dalej będzie wyskakiwał to podmienie czujnik ze starego silnika. MIL is off ozacza ze nia ma błędów. MIL to inne określenie check engine.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Też mam VE w p11.144 i też mam ten błąd:) ale jak robiłem strojenie to lokalny magik miał słuchawki i mimo tego kodu nic a nic nie stukało, check ani razu nie zaświecił a kod wraca non stop i tak od roku. Próbowałem podmianki na inny stukowy - to samo. Może to okablowanie? moze gdzieś tam coś jest nie tak? ja nie umiem tego sprawdzić:) u mnie jest DET2, a błąd wraca po skasowaiu dość szybko, niezależnie czy LPG czy PB98.
przez ELM327 widać wartości zapłonu, chyba 30-31 jest u mnie podczas jazdy (a max do 35 może widziałem, ale nie jestem pewien) nie wiem na ile to prawdziwe:) ale jakby komp cofnął to powinno spaść, nie?
ogarnąłeś może wolne obroty? ja podpiąłem u siebie krokowca VE do dolotu i teraz mam wolne 1000-1100, w sumie jakbym waxstat odłączył:) byłoby dobrze, na zimnym mam więcej, a takie wolne reguluje mi śrubka ogranicznika co tykałem (wiem - nie powinienem), ogólnie krokowiec VE wydaje sie fajny:) ma śrubkę do powietrza na wolnych, ale jeszcze nie miałem czasu nim kręcić ani otwierać elektrozaworów.
ogarnąłeś może wolne obroty? ja podpiąłem u siebie krokowca VE do dolotu i teraz mam wolne 1000-1100, w sumie jakbym waxstat odłączył:) byłoby dobrze, na zimnym mam więcej, a takie wolne reguluje mi śrubka ogranicznika co tykałem (wiem - nie powinienem), ogólnie krokowiec VE wydaje sie fajny:) ma śrubkę do powietrza na wolnych, ale jeszcze nie miałem czasu nim kręcić ani otwierać elektrozaworów.
Obroty można powiedzieć że ogarniętę, winny był jednak krokowiec, założyłem trzeci i obroty jałowe bez nauki są na 1k przy wysprzęgleniu schodzą na 1,5k a po 3-5 sekundach do 1k i takie mi odpowiadają wiec już nic z tym nie robię. Drugi który zamontowane na chwilę tydzień temu miał trzpień jak by ktoś go kombinerkami scisnął. Pierwszy może był dobry tylko brudny ale skoro trzeci zadziałał to już go zostawiłem.
[ Dodano: 2016-11-03, 10:19 ]
Sprawa LPG rozwiązana, jeżdżę na podmienionym kompie a swój wysłałem do LPGTECH'a i wczoraj dostałem informacje, że są ślady wilgoci wewnątrz sterownika i po podłączeniu do jakiegoś "testera" czasami mieli problem z przekaźnikiem 3 wtrysku benzynowego, czyli tak jak podejrzewałem że podaje też PB przy LPG. Mimo że jest już po gwarancji wymienią ten przekaźnik i odeślą za koszt przesyłki.
Wielkie podziękowania dla Ulissesa bo poprowadził mnie jak dziecko za rękę co jak mam sprawdzać, bez jego pomocy na pewno bym nie ogarnął LPG.
[ Dodano: 2016-11-03, 10:19 ]
Sprawa LPG rozwiązana, jeżdżę na podmienionym kompie a swój wysłałem do LPGTECH'a i wczoraj dostałem informacje, że są ślady wilgoci wewnątrz sterownika i po podłączeniu do jakiegoś "testera" czasami mieli problem z przekaźnikiem 3 wtrysku benzynowego, czyli tak jak podejrzewałem że podaje też PB przy LPG. Mimo że jest już po gwarancji wymienią ten przekaźnik i odeślą za koszt przesyłki.
Wielkie podziękowania dla Ulissesa bo poprowadził mnie jak dziecko za rękę co jak mam sprawdzać, bez jego pomocy na pewno bym nie ogarnął LPG.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Kwestia miejsca zamocowania sterownika? Gdzie go miałeś wrzuconego?PrzeRuSco pisze: ślady wilgoci wewnątrz sterownika
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomiędzy aku a obudową filtra powietrza. Myślałem że obudowa jest wodoszczelna ale jak to otworzyłem kompa to uszczelka nie była na całości od dołu nie było około 1 cm i wyglądało że to tak fabrycznie jest zrobione.
Podgiąłem dziś pływał w butli LPG bo wchodzilo tylko 45L a butla ma pojemność 62L a po dzisiejszej operacji weszło 53L czyli ile wchodzilo na wielozaworze OMB
Podgiąłem dziś pływał w butli LPG bo wchodzilo tylko 45L a butla ma pojemność 62L a po dzisiejszej operacji weszło 53L czyli ile wchodzilo na wielozaworze OMB
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Założyłem dziś seryjną (60 mm) przepustnice od polifta, ponieważ obroty przy wysprzęglaniu/zmianie biegów wzrastały o 500-1000. Jak na razie obroty ok. Przy okazji wymieniłem kompa LPG na swój, bo po założeniu adaptera przepustnicy żeby dostać się do niego trzeba albo wyjąć aku albo obudowę filtra powietrza co wiąże się z rozebraniem całego dolotu. Skręciłem też ciśnienie gazu na reduktorze bo kalibracja była przeprowadzana przy ciśnieniu 1,36 a od tamtego czasu wzrosło do 1,60 (chyba się reduktor układał).
[ Dodano: 2016-12-04, 23:02 ]
Na oryginalnej przepustnicy tez wychodziły kwiatki nie dość ze obroty znów wzrastały przy wysprzeglaniu to jeszcze przy odpaleniu gasł i obroty biegu jałowego falowały (tu akurat podejrzewałem lewiznę i chyba miałem racje). Więc do trzech razy sztuka i ponownie zamontowałem przepustnice 64 mm, tym razem uszczelniłem dodatkowo silikonem. Odpala bez problemu wolne nie falowały ale przy wysprzęglaniu znów wzrastały. Powodem była nie domykająca się przepustnica (jedna i druga) przez blokującą się linię gazu. Po założeniu adaptera linka była za krótką wiec "naciągnąłem" ją razem z pancerzem i to było powodem blokowania się jej. Po zdjęciu linki z pierwszego mocowania od grodzi przestała się blokować. Wreszcie mam poliftowe VE z obrotami jak przed swapem (mam nadzieję )
[ Dodano: 2016-12-04, 23:02 ]
Na oryginalnej przepustnicy tez wychodziły kwiatki nie dość ze obroty znów wzrastały przy wysprzeglaniu to jeszcze przy odpaleniu gasł i obroty biegu jałowego falowały (tu akurat podejrzewałem lewiznę i chyba miałem racje). Więc do trzech razy sztuka i ponownie zamontowałem przepustnice 64 mm, tym razem uszczelniłem dodatkowo silikonem. Odpala bez problemu wolne nie falowały ale przy wysprzęglaniu znów wzrastały. Powodem była nie domykająca się przepustnica (jedna i druga) przez blokującą się linię gazu. Po założeniu adaptera linka była za krótką wiec "naciągnąłem" ją razem z pancerzem i to było powodem blokowania się jej. Po zdjęciu linki z pierwszego mocowania od grodzi przestała się blokować. Wreszcie mam poliftowe VE z obrotami jak przed swapem (mam nadzieję )
Ostatnio zmieniony 2016-12-05, 10:16 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 1 raz.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Też wałkuje temat obrotów od nie pamiętam kiedy reguluje, ustawiam raz krokowcem, raz przepustnicą i dupa zakres falowania obrotów w zależności od tego jak sie ustawi to muedzy 500 a 1700 ostatnio po doszeczelnieniu krokowego i przepustnicy było tak, że po odpaleniu wszystko lalka 900 na sztywno przez jeden, dwa dni.
A później zatrzymuję się na światłach i bach 500 obr, nosz kur! Dojeżdżam do następnych, w mordę 1300, po odlaczeniu tpsa i ustawieniu krokowego rowne 900 po nagrzaniu i nawet nie drgną
A później zatrzymuję się na światłach i bach 500 obr, nosz kur! Dojeżdżam do następnych, w mordę 1300, po odlaczeniu tpsa i ustawieniu krokowego rowne 900 po nagrzaniu i nawet nie drgną
Wolfshade mod dopiero będzie jak zrobię nowy wydech, bo nie chce stroić co chwila auta tym bardziej że za każdym razem muszę stroić na dwóch paliwach.
cloud_9 który masz rocznik primery bo ja niestety 2001 i tam limiter jest na 6700 więc w planach jest też DET3 FI lub EMU ale raczej dalsza przyszłość.
cloud_9 który masz rocznik primery bo ja niestety 2001 i tam limiter jest na 6700 więc w planach jest też DET3 FI lub EMU ale raczej dalsza przyszłość.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Jak ja się wezmę za schematy i elektronikę to ta primera nigdy już nie pojedzie
A co da przepustnica FI 70 przy kolektorze dolotowym FI 64? Można co prawda kupić kolektor od N1 ale to już nie ma sensu bo dochodzi drugi komplet wtrysków itp.
A co da przepustnica FI 70 przy kolektorze dolotowym FI 64? Można co prawda kupić kolektor od N1 ale to już nie ma sensu bo dochodzi drugi komplet wtrysków itp.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Mam 2001, rev limit był na 6700, teraz 8300, zrobiłem DET3 FI, bo robił konkretny magik co się zna porządnie, ogólnie:
- silnik idzie równiej (mniejsze drgania na kierwonicy mimo poliuretanu w poduszkach, mniejsze drgania na lewarku)
- rozpędza sie płynnie
- wydech jest cichszy i nie strzela
- skrzynia może jest za długa:) na odcinku testowym zamkniętym 7000 rpm na 4ce i nie chce pchać do przodu już, opór powietrza za duży
- nie ma problemów z wolnymi obrotami, zero, null, nic, idzie jak ma i już:)
- odpala długo na FI i martwie sie o rozrusznik, ale to chyba do zrobienia jeszzce
- climatronic działa cacy
- immobiliser działa cacy
- launch control i flat shift nawet fajne
- LPG prawdopodobnie bezinwazyjnie się wystroi i cacy
przy okazji ustawiony rozrząd i luzy zaworowe.
Tylko zimówki mam 185 na 15":) do tego to z 205 na 16 by pasowało minimum.
Lepszą opcją jest EMU jak masz kasę. Jak Ci sie nie pali wstrzymaj się zeby miec porównanie, bo chyba bedzie na forum opisane. Tam jeszcze można dodać kontrolę trakcji i inne bajery.
PS. przeputnica z N1 bez innego ssącego kolektora dużo nie da, jak piszesz, amerykanie sprawdzali:) lepiej customowy kolektor i przepustnica z Q45 chyba.
- silnik idzie równiej (mniejsze drgania na kierwonicy mimo poliuretanu w poduszkach, mniejsze drgania na lewarku)
- rozpędza sie płynnie
- wydech jest cichszy i nie strzela
- skrzynia może jest za długa:) na odcinku testowym zamkniętym 7000 rpm na 4ce i nie chce pchać do przodu już, opór powietrza za duży
- nie ma problemów z wolnymi obrotami, zero, null, nic, idzie jak ma i już:)
- odpala długo na FI i martwie sie o rozrusznik, ale to chyba do zrobienia jeszzce
- climatronic działa cacy
- immobiliser działa cacy
- launch control i flat shift nawet fajne
- LPG prawdopodobnie bezinwazyjnie się wystroi i cacy
przy okazji ustawiony rozrząd i luzy zaworowe.
Tylko zimówki mam 185 na 15":) do tego to z 205 na 16 by pasowało minimum.
Lepszą opcją jest EMU jak masz kasę. Jak Ci sie nie pali wstrzymaj się zeby miec porównanie, bo chyba bedzie na forum opisane. Tam jeszcze można dodać kontrolę trakcji i inne bajery.
PS. przeputnica z N1 bez innego ssącego kolektora dużo nie da, jak piszesz, amerykanie sprawdzali:) lepiej customowy kolektor i przepustnica z Q45 chyba.
Jest też inny sposób, tańszy, realny, wykonalnyPrzeRuSco pisze:A co da przepustnica FI 70 przy kolektorze dolotowym FI 64? Można co prawda kupić kolektor od N1 ale to już nie ma sensu bo dochodzi drugi komplet wtrysków itp.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
bombel z tego co wiem to spokojnie oemowe (są podwójne) dają radę.
vixo ja mam właśnie lisć z peugeota ale to tylko 64 mm i więcej nie da rady przez kolektor ssący, którego wiecej niż 64 mm nie rozwiercisz.
vixo ja mam właśnie lisć z peugeota ale to tylko 64 mm i więcej nie da rady przez kolektor ssący, którego wiecej niż 64 mm nie rozwiercisz.
Ostatnio zmieniony 2017-03-16, 13:04 przez PrzeRuSco, łącznie zmieniany 2 razy.
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Do 8000tyś działa u mnie bez problemu, niektórzy piszą też na zagranicznych forach o 8200obr, na wszelki wypadek nie opóźniać wydechu.bombel pisze:A do tych wałków to nie tzreba mocniejszych sprezynek i talerzyków czasem?
Mój GT Top Sport VVL N1: viewtopic.php?t=2033