1. wymiana całych tulei na zrobione z poli, delrin-u (polioksymetylen), aluminium:
![Obrazek](http://locoperformance.files.wordpress.com/2012/06/polyu-subframe-bushings.jpg)
![Obrazek](http://lh4.googleusercontent.com/-JT3xzEhDgWg/UYqLLP35aOI/AAAAAAAABLQ/qB9BbUmqxfk/w772-h579-no/Old+and+New.jpg)
![Obrazek](http://lh6.googleusercontent.com/-pdNephMVuC0/UYqLGX_1gII/AAAAAAAABKg/OIPeg91w2v8/w434-h579-no/Close+up+1.jpg)
To rozwiązanie (w przypadku poli) znacznie zmniejsza ruch kołyski na boki i góra-dół.
2. dorobienie podkładek do istniejących tulei gumowo-metalowych (na zdjęciach polioksymetylen w Maximie, widać wyraźnie gdzie kołyska pracuje):
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b77/Kevlo/Subframe%20Collars/IMG_2291.jpg)
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b77/Kevlo/Subframe%20Collars/IMG_2295.jpg)
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b77/Kevlo/Subframe%20Collars/IMG_2294.jpg)
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b77/Kevlo/Subframe%20Collars/IMG_2296.jpg)
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b77/Kevlo/Subframe%20Collars/IMG_2304.jpg)
Tutaj mamy do czynienia tylko z ograniczeniem poruszania się kołyski góra-dół.
Co ciekawe, oba rozwiązania opisane są jako jeden z najlepszych modów zawieszenia, poprawiające trakcję, hamowanie, skręcanie i pracę całego zawieszenia. Zmiana komfortu jest wg opinii minimalna, zmiana w prowadzeniu warta zachodu. Teoretycznie lepsze efekty powinna dać wymiana całych tulei, za to podkładki powinny być tańsze w wykonaniu i łatwiejsze w montażu.
Ktoś byłby zainteresowany takim modem? Ew potrzebuję porady u kogo można by dorobić na początek same podkładki, żeby, relatywnie tanio, sprawdzić efekty.