[ Primera] P11 GT Sport Line by Subbas
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
jak chcecie sobie na takie tematy pogadać to załóżcie sobie temat w Hyde Parku a tutaj na tą chwilę koniec dywagacji nie związanych z tematem.
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Janusz, kiedyś pamiętam jak mi wywaliło prąd w aucie całym. Wtedy też do ciebie dzwoniłem i padło na klemę. Objawiało się to tak, że wziadałem do auta, lampka swiciła, kontrolki tez, przy probie rozruchu cykpyk i cima. Maska w górę, klema minusa lewo prawo i odpalał.
Po zmianie klemy problemu brak.
Pisałem o tej klemie, bo sprawdzenie to sekund pięć, wtedy też chciałem pół wiązki szarpać, bezpieczniki całe aku z mocą a prądu nie było.
Jak coś cyka w kabinie to jakiś przekaźnik może być walnięty i tak tez może być, że wywaliło ci przekaźnik np od rozrusznika i przy próbie rozruchu wywala ci główny bezpiecznik.
Subas, słuchaj się jak coś Janusza, on to tam ma ogara w tym temacie
Po zmianie klemy problemu brak.
Pisałem o tej klemie, bo sprawdzenie to sekund pięć, wtedy też chciałem pół wiązki szarpać, bezpieczniki całe aku z mocą a prądu nie było.
Jak coś cyka w kabinie to jakiś przekaźnik może być walnięty i tak tez może być, że wywaliło ci przekaźnik np od rozrusznika i przy próbie rozruchu wywala ci główny bezpiecznik.
Subas, słuchaj się jak coś Janusza, on to tam ma ogara w tym temacie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
A jednak magik pokazał co potrafi Klemy to ja na "miejscu zdarzenia" sprawdzałem, wypinałem wszelkie kable i sprawdzałem bezpieczniki. Trochę się nudziłem zanim przyjechali po mnie Przepaliły się kable na łączeniu budy z komorą silnika. A kable wychodziły od stacyjki, czerwony i czarny i szły w okolice schowka pasażera i stamtąd do komory. Przy okazji zrobili kilka podświetleń także czasem warto zaufać magikowi
[ Dodano: 2016-08-05, 20:30 ]
Panowie takie małe pytanie Jeśli stożek to lepiej w oryginalnej obudowie czy bez?
[ Dodano: 2016-08-05, 20:30 ]
Panowie takie małe pytanie Jeśli stożek to lepiej w oryginalnej obudowie czy bez?
Patrz, a u mnie na takie coś podobnego problemem był główny bezpiecznik... A kupiony nowy w obudowie nie chcial wejsc na swoje miejsce. Jak sobie poradzić? Oczywiście rozwalić jego obudowe. Jezdzi do dzisAd@mus pisze:Objawiało się to tak, że wziadałem do auta, lampka swiciła, kontrolki tez, przy probie rozruchu cykpyk i cima.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
subbas, zostaw oryginalny filtr panelowy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
subbas, bo do 2.0 N/A stożek to bezsens, i tak jak napisałeś - nie będzie lepiej oddychał. Ba może nawet stracić i KM, i Nm.
Dobra panelówka MANN albo KNECHT i w zupełności wystarczy.
Dobra panelówka MANN albo KNECHT i w zupełności wystarczy.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
stozek owszem, ale wymaga separacji i dostrojenia PB ecumastrem, po czym strojenie zasadnicze w gazie. Oczywiscie mowa o instalacji sekwencyjnej bo na palnik nieeeee.
Kolejna sprawa to zimny dolot do separowanej komory stożka.
Po trzecie stożek dobrej firmy, nie chinol, plus odpowienie nasączenie i pielęgnacja.
Z tego wszystkiego wynika, że najlepiej panel wsadzić jak Janusz mówi, ja jedynie dał bym nadmuch świerzego powietrza.
Uwaga, stożek powoduje RYK silnika, dla jednych fajnie dla innych nie koniecznie
Kolejna sprawa to zimny dolot do separowanej komory stożka.
Po trzecie stożek dobrej firmy, nie chinol, plus odpowienie nasączenie i pielęgnacja.
Z tego wszystkiego wynika, że najlepiej panel wsadzić jak Janusz mówi, ja jedynie dał bym nadmuch świerzego powietrza.
Uwaga, stożek powoduje RYK silnika, dla jednych fajnie dla innych nie koniecznie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
subbas, ja mam u siebie stożek i gaz i jeździ to całkiem przyzwoicie. z uwagi na to jak wszystko mam pomontowane, to jakiegoś mega ryku silnika nie zaobserwowałem.
ale tak jak mówi Ad@mus, doprowadź zimne powietrze i odizoluj cieplnie miejsce w którym montowany jest stożek. z moich obserwacji wynikło, że po wykonaniu izolacji nawet przy upałach +30 samochód idzie dużo lepiej niż bez izolowanego dolotu.
ale tak jak mówi Ad@mus, doprowadź zimne powietrze i odizoluj cieplnie miejsce w którym montowany jest stożek. z moich obserwacji wynikło, że po wykonaniu izolacji nawet przy upałach +30 samochód idzie dużo lepiej niż bez izolowanego dolotu.
lgruca, ty masz poprawnie wykonany dolot, jedynie strojenia ci brakuje, bo troche pomodzone i pytanie jak to z AFRem wygląda
nie mniej jednak wyobraź sobie jak stożek, bez izolacji termicznej, z instalacją palnikową by działał
Ogółem każdy mod dla instalacji z poniżej najtańszej sekwencji to MIT
nie mniej jednak wyobraź sobie jak stożek, bez izolacji termicznej, z instalacją palnikową by działał
Ogółem każdy mod dla instalacji z poniżej najtańszej sekwencji to MIT
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
To i ja dorzucę, że u mnie pomodzone dolotem i wydechem, nic nie zostało wystrojone a AFR jest git. Za dużo czytasz Ad@mus i wpychasz chłopaka niepotrzebnie w dziwne rozkminy i koszty.
Jednym słowem najlepiej modzić i sprawdzać jak to wychodzi. Nie ma złotego środka nawet przy tych samych silnikach. Najpierw zrobić ABC przy motorze a później bawić się w mody.
Jednym słowem najlepiej modzić i sprawdzać jak to wychodzi. Nie ma złotego środka nawet przy tych samych silnikach. Najpierw zrobić ABC przy motorze a później bawić się w mody.
Jakie koszty? Sam się chłopak wcisnoł na kosztu kupując Nissanarz pisze:wpychasz chłopaka niepotrzebnie w dziwne rozkminy i koszty.
to znaczy jaki AFR masz, a jaki AFR jest GIT?rz pisze: a AFR jest git
Zmodzić dolot można, wydech nie ma problemu, ale jeśli nie ecuM to przynajmniej sprawdzić ten AFR jaki jest-to nie narazi cię na duże koszty jaki jest zakup Ecumastera, lektura, wypożyczenie sondy i własne strojenie (u mnie wyszło wszystko 300zł i w AFR było trochę do poprawienia).
No ale jak wiadomo, moje auto to forumowa pokraka, nie może stanąć obok większości profesjonalnie pomodzonych fur. Jest po prostu inna choćby dla tego że lata na tanim oleju, którego nie ubywa.
Taki o gorszy sort.
Kontrola AFRu jeszcze nigdy nie zaszkodziła
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus,
A strojenie afru należy robić przed ustawianiem np map LPG czy to nie ma znaczenia?
No i czy wartości mają być takie same na LPG i PB?
[ Dodano: 2016-08-13, 21:23 ]
W końcu wolny dzień to coś tam podziałałem
Podłączając audio, zauważyłem pod tylną półką (w bagażniku) taką kostkę. Od czego ona może być?
Potem wziąłem się za zaciski, domowa robota ale jakoś to wygląda
Przy okazji zauważyłem małą niespodziankę - pospawany łącznik stabilizatora
A strojenie afru należy robić przed ustawianiem np map LPG czy to nie ma znaczenia?
No i czy wartości mają być takie same na LPG i PB?
[ Dodano: 2016-08-13, 21:23 ]
W końcu wolny dzień to coś tam podziałałem
Podłączając audio, zauważyłem pod tylną półką (w bagażniku) taką kostkę. Od czego ona może być?
Potem wziąłem się za zaciski, domowa robota ale jakoś to wygląda
Przy okazji zauważyłem małą niespodziankę - pospawany łącznik stabilizatora
subbas, wycieraczka tylnej szyby
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
subbas, zalezyco chcesz z AFR zdziałać, jak tylko sprawdzic to nie zaleznie czy tak czy siak, LPG na sekwencji mozna podlubac bez modelowania mapy PB.
Mapa LPG ma miec ciut inne AFR jak PB, u mnie pb jest 13,5 do 3500rpm na PB i 12,7 powyzej, Gaz tak samo do 3500 a powyzej 12,8-12,9, i ten AFR jest stabilny
Ale ja się mało co znam, niech inni podpowiedza, ci bardziej w temacie mniej oczytani
Mapa LPG ma miec ciut inne AFR jak PB, u mnie pb jest 13,5 do 3500rpm na PB i 12,7 powyzej, Gaz tak samo do 3500 a powyzej 12,8-12,9, i ten AFR jest stabilny
Ale ja się mało co znam, niech inni podpowiedza, ci bardziej w temacie mniej oczytani
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Niezle sie prezentuje na fotkach
Co do stożka,rób zimny dolot ze stożkiem,doprowadz zimne powietrze z pod zderzaka,poszukaj podobnych aut I napewno znajdziesz info na forum-taka modyfikacja daje mnóstwo frajdy po pieknie Sr20 brzmi na stożku,
Co do stożka,rób zimny dolot ze stożkiem,doprowadz zimne powietrze z pod zderzaka,poszukaj podobnych aut I napewno znajdziesz info na forum-taka modyfikacja daje mnóstwo frajdy po pieknie Sr20 brzmi na stożku,
Robimy PSSST,195km300nm program by Coobcio
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Saab znajdzie nowego wasciciela,zapraszam na Pw
Poproszę o upa
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jak się patrzy na to z góry, to wali i to równo. Zrób zdjęcie pod kątem, tak, jak u mnie w topicu jest.
Tak sobie myślę, że mogłem zrobić nieco słabsze podświetlenie.....
Tak sobie myślę, że mogłem zrobić nieco słabsze podświetlenie.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Niee no coś Ty jest idealnie. Chciałem, żeby było dobrze widoczne i tak jest
[ Dodano: 2016-10-08, 20:13 ]
Mały up. Zamiast modzić muszę naprawiać
Efekt wielkiej dziury na parkingu leśnym, pękł także uchwyt przykręcany do belki.
Bez zderzaka i spoilera, więc primerka parę dni będzie ogołocona.
Obliczyłem sobie spalanie. Przy mojej cięższej nodze, 11,8 a teraz cały bak jeździłem maks do 3K obrotów i wyszło 10,2 LPG
[ Dodano: 2016-12-12, 17:50 ]
Mały up, trochę się pozmieniało. Zaczęło strzelać, stukać i buczeć
No to wleciały oba przeguby zewnętrzne Blue Print, łożysko koła SKF, łożyska zwrotnicy NTY i jest cisza. A, że irytowały mnie już te wycieraczki zatrzymujące się w połowie to i za to się wziąłem.
Po rozebraniu, smarowaniu itp skończyło się na innym silniczku z polifta, coś nie poszło i po złożeniu zaczął mi bezpieczniki wywalać. Tuleje też chciałem dotoczyć ale jeden tokarz się nie podjął a w zakładzie chcieli 60 zeta za szt, no to w d... z tym. Posmarowane, działa i nie skrzypi
[ Dodano: 2016-12-29, 21:50 ]
Zestaw na dziś:
A to stary valvo po 10K km
[ Dodano: 2016-10-08, 20:13 ]
Mały up. Zamiast modzić muszę naprawiać
Efekt wielkiej dziury na parkingu leśnym, pękł także uchwyt przykręcany do belki.
Bez zderzaka i spoilera, więc primerka parę dni będzie ogołocona.
Obliczyłem sobie spalanie. Przy mojej cięższej nodze, 11,8 a teraz cały bak jeździłem maks do 3K obrotów i wyszło 10,2 LPG
[ Dodano: 2016-12-12, 17:50 ]
Mały up, trochę się pozmieniało. Zaczęło strzelać, stukać i buczeć
No to wleciały oba przeguby zewnętrzne Blue Print, łożysko koła SKF, łożyska zwrotnicy NTY i jest cisza. A, że irytowały mnie już te wycieraczki zatrzymujące się w połowie to i za to się wziąłem.
Po rozebraniu, smarowaniu itp skończyło się na innym silniczku z polifta, coś nie poszło i po złożeniu zaczął mi bezpieczniki wywalać. Tuleje też chciałem dotoczyć ale jeden tokarz się nie podjął a w zakładzie chcieli 60 zeta za szt, no to w d... z tym. Posmarowane, działa i nie skrzypi
[ Dodano: 2016-12-29, 21:50 ]
Zestaw na dziś:
A to stary valvo po 10K km
I dlaczego filtron, a nie MANN. Również przyłączem się do tego, co napisał Ad@mus, dlaczego 10W40 a nie 5W40, choć ja bym poszedł krok dalej i 5W30 lub 0W30
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_