SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
SKODA OCTAVIA RS+ 1.8T
Witam z racji, że chyba nissany będą siedzieć mi już cały czas w głowie a na forum zaglądam dosyć systematycznie pochwale sie Wam moim nowym nabytkiem. Jak już wiecie po sprzedaży eGT
udało mi sie po jakimś czasie wrócić do nissana i stałem sie szczęśliwym posiadaczem OLA
Autko z założenia miało być typowym poprawiaczem humoru i docelowo być drugim autkiem w domu. Miało praktyczne 5 drzwiowe nadwozie było dosyć szybkie i fajne. Ale z racji różnych tematów życiowych padła decyzja, że zamiast kupować jakiś dupowóz byle był bo sunnego szkoda meczyć codzienną eksploatacją stwierdziłem, że lepiej go poprostu sprzedać. Autko wpadło podejrzewam w dobre ręce i na pewno nie jest mu żle Pozdrawiam ŁÓDZKĄ ekipę ze Scubzikiem na czele
Zacząłem myśleć jakie autko mogło by być w miarę fajne pojemne(koniecznie kombi) dosyć żwawe i nie zabijać eksploatacją. I tak oto w głowie narodził sie pomysł na zakup pierwszego czeskiego GTi Octavia w wersji RS podobała mi sie chyba od zawsze i gdzieś tam w myślach sobie była. Przeglądałem oferty dosyć długo bo ok 5 miesięcy, miałem w sumie też pewne wymagania Ale żeby nie ograniczyć sie zbytnio stwierdziłem, ze pod uwagę bede brał tez wersje Laurin&Klement. Obowiązkowo miał być xenon relingi i ciemny kolor. Po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że albo rozszerzam poszukiwania o inne auta modele a z racji kończącego sie czasu na zakup auta wezmę pierwsze lepsze zadbane 1.8T w kombi. Obejrzałem parę RSów ale zawsze coś tam marudziłem. Dałem ogłoszenia na lokalnym forum i po pewnym czasie odezwał sie do mnie gościu którego zresztą kojarzyłe, że ma autko które mogło by mnie zainteresować. Pojechałem obejrzałem pogryzłem sie z myślami i po ok 2 tyg autko było już u mnie To co wiem, że na pewno zostanie ze mną na dłużej i chyba zapełni pustkę po NISSANach
MODEL: 2003, RS Kombi
SILNIK: 1.8 T AUQ + LPG (STAG-4 , wtryski hana, reduktor ACR01 czerwony)
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów
ZAWIESZENIE: Seria RS
UKŁAD HAMULCOWY: Seria RS
BODY-KIT: RS, kolor Z1 BLACK MAGIC
ŚRODEK: Oryginał
CAR-AUDIO: Ori radio z nawigacją + zmieniarka
MOC: 180 KM
WYPOSAŻENIE:
WYPOSAŻENIE:
-Grzane tyłki
-Klimatronik
-Skóra
-4xel.szyby
-Ksenon
-Tempomat
-Tylne czujniki parkowania
-Radio z Navi
-Niestety oryginalnie przydymione tylne szyby
no i pierwsza zmiana to powrót do or znaczka na gril i przemalowanie go pod kolor autka
PLANY:
Na początku wywalenie tego paskudnego uchwytu na telefon w środku
Program, DP2,5'' może jakiś ic myślalem o podwójnym z S3, może jakieś rozpórki. Ogólnie dbanie i cieszenie sie z jazdy Wszelkie modyfikacje na razie odłożone z racji niedługiego przyjścia na świat mojego dzieciaka mam jeszcze do niej takie o to laczki
17 z oponami 225/45 i właśnie zastanawiam sie czy za bardzo nie zmuli mi autka... Zawsze można kupić oponki na ori 16 które sa na fotach. To jeszcze kwestia przemyślenia. Mam nadzieje, że nie zanudziłem.
POZDRO
udało mi sie po jakimś czasie wrócić do nissana i stałem sie szczęśliwym posiadaczem OLA
Autko z założenia miało być typowym poprawiaczem humoru i docelowo być drugim autkiem w domu. Miało praktyczne 5 drzwiowe nadwozie było dosyć szybkie i fajne. Ale z racji różnych tematów życiowych padła decyzja, że zamiast kupować jakiś dupowóz byle był bo sunnego szkoda meczyć codzienną eksploatacją stwierdziłem, że lepiej go poprostu sprzedać. Autko wpadło podejrzewam w dobre ręce i na pewno nie jest mu żle Pozdrawiam ŁÓDZKĄ ekipę ze Scubzikiem na czele
Zacząłem myśleć jakie autko mogło by być w miarę fajne pojemne(koniecznie kombi) dosyć żwawe i nie zabijać eksploatacją. I tak oto w głowie narodził sie pomysł na zakup pierwszego czeskiego GTi Octavia w wersji RS podobała mi sie chyba od zawsze i gdzieś tam w myślach sobie była. Przeglądałem oferty dosyć długo bo ok 5 miesięcy, miałem w sumie też pewne wymagania Ale żeby nie ograniczyć sie zbytnio stwierdziłem, ze pod uwagę bede brał tez wersje Laurin&Klement. Obowiązkowo miał być xenon relingi i ciemny kolor. Po pewnym czasie doszedłem do wniosku, że albo rozszerzam poszukiwania o inne auta modele a z racji kończącego sie czasu na zakup auta wezmę pierwsze lepsze zadbane 1.8T w kombi. Obejrzałem parę RSów ale zawsze coś tam marudziłem. Dałem ogłoszenia na lokalnym forum i po pewnym czasie odezwał sie do mnie gościu którego zresztą kojarzyłe, że ma autko które mogło by mnie zainteresować. Pojechałem obejrzałem pogryzłem sie z myślami i po ok 2 tyg autko było już u mnie To co wiem, że na pewno zostanie ze mną na dłużej i chyba zapełni pustkę po NISSANach
MODEL: 2003, RS Kombi
SILNIK: 1.8 T AUQ + LPG (STAG-4 , wtryski hana, reduktor ACR01 czerwony)
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
ELEKTRONIKA: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Skrzynia 5 biegów
ZAWIESZENIE: Seria RS
UKŁAD HAMULCOWY: Seria RS
BODY-KIT: RS, kolor Z1 BLACK MAGIC
ŚRODEK: Oryginał
CAR-AUDIO: Ori radio z nawigacją + zmieniarka
MOC: 180 KM
WYPOSAŻENIE:
WYPOSAŻENIE:
-Grzane tyłki
-Klimatronik
-Skóra
-4xel.szyby
-Ksenon
-Tempomat
-Tylne czujniki parkowania
-Radio z Navi
-Niestety oryginalnie przydymione tylne szyby
no i pierwsza zmiana to powrót do or znaczka na gril i przemalowanie go pod kolor autka
PLANY:
Na początku wywalenie tego paskudnego uchwytu na telefon w środku
Program, DP2,5'' może jakiś ic myślalem o podwójnym z S3, może jakieś rozpórki. Ogólnie dbanie i cieszenie sie z jazdy Wszelkie modyfikacje na razie odłożone z racji niedługiego przyjścia na świat mojego dzieciaka mam jeszcze do niej takie o to laczki
17 z oponami 225/45 i właśnie zastanawiam sie czy za bardzo nie zmuli mi autka... Zawsze można kupić oponki na ori 16 które sa na fotach. To jeszcze kwestia przemyślenia. Mam nadzieje, że nie zanudziłem.
POZDRO
Ostatnio zmieniony 2021-03-17, 21:18 przez KTR, łącznie zmieniany 5 razy.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- Ghostdriver
- wiem o czym pisze
- Posty: 78
- Rejestracja: 2015-11-06, 17:06
- Lokalizacja: Polska
KTR, powiedz mi jak pojeździłeś już tym AUQ troszkę. Opinie są takie, że lubi oleju upić i że sporo pali jak się mu da (znajomek opowiadał o spalaniu 20-25l przu autostradowym 160km/h)
Jak to wygląda w praktyce, też za takimi czeszkami patrzyłem, i patrze nadal. Ale jak mogę to podpytam
Jak to wygląda w praktyce, też za takimi czeszkami patrzyłem, i patrze nadal. Ale jak mogę to podpytam
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Hehehe, na boku tylko wlepę firmy nakleić i wymarzone auto przedstawiciela handlowego z tamtych lat, gniotłem taką oj gniotłem, oleju nie brała jakoś mega, spalanie owszem, może nie tyle co piszesz Ad@mus, ale 14~16 to taki standard, później firma poszła w Toykę Avensis i tu już było czuć przepaść między Skodą. Nie powiem - oba auta baaardzo spoko wspominam, dzielnie służyły. Inna bajka, że tak się przejadły, że do urzygu
Grill bardzo dobra zmiana, od razu inaczej wygląda. Szkoda, że nie mark II, tam widać już zmianę epoki, a o mały włos przestrzeliłeś się patrząc po roczniku.
Grill bardzo dobra zmiana, od razu inaczej wygląda. Szkoda, że nie mark II, tam widać już zmianę epoki, a o mały włos przestrzeliłeś się patrząc po roczniku.
Fajny octavia . Prawda jest taka ze te skody to całkiem fajne autka mam kilka w rodzinie o1 i o2 i nikt nie narzeka. Sam kupiłem o3 rs i też jestem mega szczęśliwy. Odnośnie spalania AUQ to bez przesad miałem w TT'etce i normalnie śmigając paliła 8-10 a goniąc więcej niż 13 mi nie pokazywało:). Ważne żeby nie mieć żadnych nieszczelności!!!! Co się bardzo łatwo sprawdza i przeważnie jak się kupuje 1.8t to gdzieś jest i ludzie tego nie zauważają!
Octavia 3RS 2.0TSI 250km
BMW F30 316i 136 mods 210/320
BMW F30 316i 136 mods 210/320
Adamus mi np na tempomacie przy 120 pokazywało od 6-8 więc chyba może być tak jak pisze Siwol, że kolega coś miał nie tak... Ogólnie średnie spalanie przy mojej/żony jeździe ok 10 no dobra powiem z górką 11l lpg wiec przy tych cenach wynik bardzo zadowalający Foo śmigałeś służbowym RSem, czy zwykłym 1.8T??
O1RS robili do 2005r później nazywało sie to Tour Sport czy coś takiego, 2 zaczeli robić od 2004. Zmiana epoki jest ale to już zupełnie inna bajka... Poza tym w 2 nie ma moim zdaniem fajnego bezproblemowego ślinikafoo pisze: Grill bardzo dobra zmiana, od razu inaczej wygląda. Szkoda, że nie mark II, tam widać już zmianę epoki, a o mały włos przestrzeliłeś się patrząc po roczniku.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
I juz po 2 tygodniach udalo się Octavke przyprowadzić do domu? I tak niezły wynik jak na ciebie
Furka fajna. Kolor słuszny i jesli chodzi o model to i buda jedyna słuszna rob program bo w serii nie ma jakiegoś szalu. Na szczęście to jest pssssst wiec z Power upem problemów nie będzie
Szerokości i bezawaryjności!
rzy
Furka fajna. Kolor słuszny i jesli chodzi o model to i buda jedyna słuszna rob program bo w serii nie ma jakiegoś szalu. Na szczęście to jest pssssst wiec z Power upem problemów nie będzie
Szerokości i bezawaryjności!
rzy
150ps to było chyba starsze AGU,przepustnica na linke i najbardziej wyportingowane kolektory w serii
sam program dźwgał te 150ps do 190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki:D
foo, RS to jeszcze pakiet, jeśli kojarzysz, ze wnętrzy jakeś kubełki były to miałeś firmowego RSa Jeśli był zwykłe stołeczki to miałeś cywila ale 1.8t
L&K też fajna wersja, wypasiny interior robi robótkę
sam program dźwgał te 150ps do 190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki:D
foo, RS to jeszcze pakiet, jeśli kojarzysz, ze wnętrzy jakeś kubełki były to miałeś firmowego RSa Jeśli był zwykłe stołeczki to miałeś cywila ale 1.8t
L&K też fajna wersja, wypasiny interior robi robótkę
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Prawdopodobnie macie rację, upierać się nie upieram bo to było dobre ~13lat jak nie lepiej wstecz... nieistotne, a OT zaczyna puchnąć. Tak, czy siak złego słowa na auto nie dam powiedzieć, bo nie przypominam sobie sytuacji by zawiodła, a trasy NL/DE grzmociłem konkretne. Jedyny minus to ten przód lat 90'
Bardziej ciekaw jestem:
Bardziej ciekaw jestem:
Hardkorowy, czyli co, rządowe 500+ ?KTR pisze:Program już w niej był, dosyć hardkorowy...
No fakt do kupowania aut to mam troche kocie ruchy... ale na swoim przykładzie wiem, że autka które kupiłem na spokojnie były dobre i dawały mi radochę a spontan wychodził przeważnie bokiem zresztą daleko po autko nie miałem to sie zeszłorz pisze:I juz po 2 tygodniach udalo się Octavke przyprowadzić do domu? I tak niezły wynik jak na ciebie
rzy
zwykła 1.8T troche różni sie od RSa i nie jest to tylko znaczek na grilu wiec różnice na pewno byś zauważył, zapamiętałfoo pisze:20V TURBO na plastikonowym deklu silnika, 150KM, mogło być takie cuś? Odpychało się to jak na kombi bardzo sprawnie, loga RS na atrapie nie kojarzę
no troche chyba zbyt optymistycznie to przyspieszenie patrząc na seryjne 180km w rsAd@mus pisze:150ps to było chyba starsze AGU,przepustnica na linke i najbardziej wyportingowane kolektory w serii
sam program dźwgał te 150ps do 190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki:D
Dlatego chciałem Xenon który wraz ze zderzakiem z RSa odmładza troche autkofoo pisze:Jedyny minus to ten przód lat 90'
Bardziej ciekaw jestem:Hardkorowy, czyli co, rządowe 500+ ?KTR pisze:Program już w niej był, dosyć hardkorowy...
Hardkorowy dla mnie to 1.4 bara spadające na 1.2... W dupowozie który ma być przede wszystkim bezawaryjny i bez stresowo wozić rodzinę to troche za dużo. Zrobi sie inny program, może dojdą też dodatkowo inne zmiany ale to wszystko wyjdzie z czasem
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
No niestety te osiągi podane przez Ad@musa to baaaardzo optymistyczne są bardzo.
W dupowozie i w tatowozie taki hardkor nie zapowiada nic dobrego. Gdzie zaczyna się hardkor tam kończy się bezawaryjność
Jak dla mnie końcówka wydechu out. Ja bym tu widział dyskretną dwururkę (coś ala Audi, GolfGTI) ładnie wpasowaną w zderzak. Ta locha nihuja tu nie pasuje
W dupowozie i w tatowozie taki hardkor nie zapowiada nic dobrego. Gdzie zaczyna się hardkor tam kończy się bezawaryjność
Jak dla mnie końcówka wydechu out. Ja bym tu widział dyskretną dwururkę (coś ala Audi, GolfGTI) ładnie wpasowaną w zderzak. Ta locha nihuja tu nie pasuje
Można fajnie i bezpiecznie podnieść moc w tym autku, i taki mam też zamiar w przyszłości zrobić Końcówka wydechu oryginał i raczej taka pozostanie ma być oem, chociaż też w sumie myślałem o jakieś dwururce ... fakt projektantów troche poniesło z wycięciem zderzaka no ale co zrobić... Foty były zrobione zaraz po kupnie, teraz wymieniłem wieszaki tylnego tłumika jest ciu lepiej ale nadal bez szału.. chyba bez przespawania mocowań w tłumiku sie nie obedzie, ma być wyżej ładnie spasowane końcówki z dziurą
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
- to jest niemożliwe. RS mając 180KM robi to w 8s.Ad@mus pisze:190ps irobiło miłe okolice 6s do paczki
Przy tej mocy przejście z 16 na 17 nie powinno zrobić różnicy, a 225 pomoże utrzymać trakcję, choć z doświadczenia wiem, że ten rozmiar słabo się prowadzi jak są koleiny.
Była P11 2.0 16V - rozbita
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Jest P11.144 2.0 16V LPG oraz Accord VII 2.4 LPG
Byłem na zbieżności bo jakoś tak furke ściągało
tragadi nie było, jest lepiej ale dalej nie jestem do konca zadowolony, wina zapewne opon wiec w tym tyg już chyba zarzucę letnie laczki
No i tak specjalnie dla Adamusa! robione na niemieckiej autostradzie
No i ogólnie życiowy up od piątku mam SYNA!!!!!!
tragadi nie było, jest lepiej ale dalej nie jestem do konca zadowolony, wina zapewne opon wiec w tym tyg już chyba zarzucę letnie laczki
No i tak specjalnie dla Adamusa! robione na niemieckiej autostradzie
No i ogólnie życiowy up od piątku mam SYNA!!!!!!
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Gratulacje
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
Gratulacje
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
DZIĘKI!!
letnie koła na aucie:
spas bardzo dobry koło na równo z błotnikiem ogólnie koła do końca jakoś mi nie pasowały a po założeniu na autko utwierdziłem sie w tym wiec jak by ktoś szukał opon felg w bdb stanie to zapraszam:
http://olx.pl/oferta/vag-cult-bbs-oz-5- ... dcc74d8834
jednak wole styl mniej bling bling
letnie koła na aucie:
spas bardzo dobry koło na równo z błotnikiem ogólnie koła do końca jakoś mi nie pasowały a po założeniu na autko utwierdziłem sie w tym wiec jak by ktoś szukał opon felg w bdb stanie to zapraszam:
http://olx.pl/oferta/vag-cult-bbs-oz-5- ... dcc74d8834
jednak wole styl mniej bling bling
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Takie ozetki przeszły mi przez myśl... nawet były 17 w dobrej kasie na sprzedaż z ibizy ale szybko zniknęły... chyba oleje temat 17 i zainwestuje w jakieś opony na ori 16 słabiej bedzie wygladać ale co tam
Z cyklu mała rzecz a cieszy
Nie jest idealnie ale jest duzooo lepiej. powalczymy jeszcze z tym przy montażu dp. Mam nadzieje, że cos sie uda ruszyć z jakimiś tematami już nie długo.
pozdro
[ Dodano: 2016-07-10, 06:02 ]
Powoludku coś tam sie dzieje. Z nowości wywaliłem środkową obudowę z uchwytem na telefon wymieniłem całe podświetlenie środka na ledowe. Jeden xenon odmawiał posłuszeństwa wiec zakupiłem żarówki bosma 4300K. Skoro lampy trzeba było wyciągać postojowki też doczekały sie ledów
wymiana żarówek na duży + jeden który świrował poświecił 2 tyg i znów nie działa, okazało sie, że zarówka którą kupiłem była wadliwa, wymienili na nową
Z racji, że letnie koła 17 jakoś średnio mi pasowały postanowiłem szukać jakiś opon na oryginalne 16.
Zakupiłem nowe oponki fireston firehawk sz90u Po zmianie opon na 17 czułem lekkie zmulenie Koguta... co sie okazało koła byly troszkę cięższe od oryginałów
do kpl oryginalnych felg wpadły też nowe kapsle
W tamtym tyg nie chcący udało sie upolować takie coś
Rozpórka pochodzi z TT mocowania do sciany odcięte i grzecznie czeka na malowanie. Spróbóje jeszcze trafić dolną do kpl
No i ogólnie przygotowuję sie do lekkiej akcji power up
ogólnie mam nadzieje, że do końca wakacji uda sie ogarnąć wszystko i autko bedzie już jeździło na docelowym programie
pozdro
[ Dodano: 2016-07-17, 10:19 ]
DP wyspawany i założony
Turbo trochę wcześniej wstaje zrobiło sie minimalnie głośniej, ogólnie zmiana na plus
wkurzyłem sie bo mam urwaną jedną szpilkę od turbo.. próbowaliśmy ją wykręcić ale pokonała nas.. spawanie nakrętki nic nie pomogło niestety udało mi sie dorwać dolną rozpórkę z TT Muszę zmienić oliwkę jakoś a w następnym tyg chyba atakujemy IC.
[ Dodano: 2016-09-04, 06:37 ]
Zamontowałem do siebie IC
tak to wygląda od d strony
ogólnie musze wprowadzić kilka poprawek i myślę że bedzie ok aluminiowa rura od dolotu zastąpiona serią. Alu opierało sie o podłużnice i rezonowała o spadaniu z gumy nie wspominam wizualnie bede chciał jeszcze pomalować opaski na czarno by sie tak nie rzucały w oczy no i jakoś już muszę powarznie myśleć o programie
pozdro
Z cyklu mała rzecz a cieszy
Nie jest idealnie ale jest duzooo lepiej. powalczymy jeszcze z tym przy montażu dp. Mam nadzieje, że cos sie uda ruszyć z jakimiś tematami już nie długo.
pozdro
[ Dodano: 2016-07-10, 06:02 ]
Powoludku coś tam sie dzieje. Z nowości wywaliłem środkową obudowę z uchwytem na telefon wymieniłem całe podświetlenie środka na ledowe. Jeden xenon odmawiał posłuszeństwa wiec zakupiłem żarówki bosma 4300K. Skoro lampy trzeba było wyciągać postojowki też doczekały sie ledów
wymiana żarówek na duży + jeden który świrował poświecił 2 tyg i znów nie działa, okazało sie, że zarówka którą kupiłem była wadliwa, wymienili na nową
Z racji, że letnie koła 17 jakoś średnio mi pasowały postanowiłem szukać jakiś opon na oryginalne 16.
Zakupiłem nowe oponki fireston firehawk sz90u Po zmianie opon na 17 czułem lekkie zmulenie Koguta... co sie okazało koła byly troszkę cięższe od oryginałów
do kpl oryginalnych felg wpadły też nowe kapsle
W tamtym tyg nie chcący udało sie upolować takie coś
Rozpórka pochodzi z TT mocowania do sciany odcięte i grzecznie czeka na malowanie. Spróbóje jeszcze trafić dolną do kpl
No i ogólnie przygotowuję sie do lekkiej akcji power up
ogólnie mam nadzieje, że do końca wakacji uda sie ogarnąć wszystko i autko bedzie już jeździło na docelowym programie
pozdro
[ Dodano: 2016-07-17, 10:19 ]
DP wyspawany i założony
Turbo trochę wcześniej wstaje zrobiło sie minimalnie głośniej, ogólnie zmiana na plus
wkurzyłem sie bo mam urwaną jedną szpilkę od turbo.. próbowaliśmy ją wykręcić ale pokonała nas.. spawanie nakrętki nic nie pomogło niestety udało mi sie dorwać dolną rozpórkę z TT Muszę zmienić oliwkę jakoś a w następnym tyg chyba atakujemy IC.
[ Dodano: 2016-09-04, 06:37 ]
Zamontowałem do siebie IC
tak to wygląda od d strony
ogólnie musze wprowadzić kilka poprawek i myślę że bedzie ok aluminiowa rura od dolotu zastąpiona serią. Alu opierało sie o podłużnice i rezonowała o spadaniu z gumy nie wspominam wizualnie bede chciał jeszcze pomalować opaski na czarno by sie tak nie rzucały w oczy no i jakoś już muszę powarznie myśleć o programie
pozdro
Ostatnio zmieniony 2016-09-04, 07:34 przez KTR, łącznie zmieniany 1 raz.
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
w aucie powolutku coś sie dzieje zrobiłem mały serwis silnikowy, na pokład wpadł:
-kpl rozrząd INA (pasek, rolka, pompa)
-napinacz rozrządu
-łańcuch rozrządu
-pierścień wału korbowego
-pasek wielorowkowy
-nówka kpl uszczelek pokrywy zaworów
-korek spustowy oleju
-i nowy miernik oleju bo stary bagnet był ułamany
Micha smog i góra silnika została wyczyszczona, serwis auta był ale ksiązkowa zmiana oliwy co 30tys zostawiła po lobie ślad. No ale taraz mam już ładny czysciutki silniczek Fot na razie nie mam ale napewno wkleje. Po serwisie pomimo, że stary olej miał 3tys został ponownie zalany nowy olej motula Motula 8100 X-CESS 5W40. Pobierania oliwki na tą chwilę nie odnotowałem Udało się też trafić zimowe felgi w postaci oryginalnych zardzewiałych stalaczy, ale po małym spa nie wygladają najgorzej
No i stety niestety temat programu cały czas sie przeciąga. Stety bo udało sie trafić wtryski 380 z S3
teraz bedzie zapas paliwka i mam nadzieje, że uda sie wyskrobać bezpieczny "max" z koguta.... Następnie wpadnie TIP z nierdzewki i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
pozdro
-kpl rozrząd INA (pasek, rolka, pompa)
-napinacz rozrządu
-łańcuch rozrządu
-pierścień wału korbowego
-pasek wielorowkowy
-nówka kpl uszczelek pokrywy zaworów
-korek spustowy oleju
-i nowy miernik oleju bo stary bagnet był ułamany
Micha smog i góra silnika została wyczyszczona, serwis auta był ale ksiązkowa zmiana oliwy co 30tys zostawiła po lobie ślad. No ale taraz mam już ładny czysciutki silniczek Fot na razie nie mam ale napewno wkleje. Po serwisie pomimo, że stary olej miał 3tys został ponownie zalany nowy olej motula Motula 8100 X-CESS 5W40. Pobierania oliwki na tą chwilę nie odnotowałem Udało się też trafić zimowe felgi w postaci oryginalnych zardzewiałych stalaczy, ale po małym spa nie wygladają najgorzej
No i stety niestety temat programu cały czas sie przeciąga. Stety bo udało sie trafić wtryski 380 z S3
teraz bedzie zapas paliwka i mam nadzieje, że uda sie wyskrobać bezpieczny "max" z koguta.... Następnie wpadnie TIP z nierdzewki i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
pozdro
P10eGT->N14GTi 5d
OCTAVIA 1RS oem+
OCTAVIA 1RS oem+
Ha, ha, ha, ha już to widzę, pięć razy a szósty malutkiKTR pisze:i chyba to będzie koniec dłubania mocowego...
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_