[P10/WP10] Co odpowiada za uruchomienie ssania w P10 GT
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P10/WP10] Co odpowiada za uruchomienie ssania w P10 GT
Witam.
Problem polega na tym, że najprawdopodobniej nie włącza mi się ssanie. Efektem tego jest utrudnione uruchomienie silnika, a po jego odpaleniu obroty są za wolne, po nagrzaniu wszystko jest ok (chyba).
Moje pytanie brzmi: co odpowiada za uruchamianie ssania? czy tylko ecu zwiększa dawkę paliwa czy coś jeszcze jest uruchamiane? Nie widziałem tam typowego silnika krokowego, są jakieś dwa elektromagnesy, czyżby to jeden z nich?
A może jest jakaś inna przyczyna tego problemu?
Problem polega na tym, że najprawdopodobniej nie włącza mi się ssanie. Efektem tego jest utrudnione uruchomienie silnika, a po jego odpaleniu obroty są za wolne, po nagrzaniu wszystko jest ok (chyba).
Moje pytanie brzmi: co odpowiada za uruchamianie ssania? czy tylko ecu zwiększa dawkę paliwa czy coś jeszcze jest uruchamiane? Nie widziałem tam typowego silnika krokowego, są jakieś dwa elektromagnesy, czyżby to jeden z nich?
A może jest jakaś inna przyczyna tego problemu?
Foo, pogadankę z Zuhem, już odbyłem, więc chłopak wie co i jak ugryźć ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pomógł poleciał dla janusza za rozmowę telefoniczną i dla foo za fachową nazwę 
_________________________________
Okazało się, że miałem niepotrzebnie zaślepiony kanał którym doprowadzane było powietrze do zaworu o którym pisał foo i rozmawiałem z januszem.
Pytanie gdzie to powinno być podłączone? W moim temacie o buggym była rozmowa, że podciśnienia idą do regulatora powietrza i serwa hamulca a reszta do puszki z węglem aktywnym.
Usuwał ktoś puszkę z węglem aktywnym?
Chodzi mi o to gdzie dokładnie powinien być podłączony przewód zaznaczony na zdjęciu?


_________________________________
Okazało się, że miałem niepotrzebnie zaślepiony kanał którym doprowadzane było powietrze do zaworu o którym pisał foo i rozmawiałem z januszem.
Pytanie gdzie to powinno być podłączone? W moim temacie o buggym była rozmowa, że podciśnienia idą do regulatora powietrza i serwa hamulca a reszta do puszki z węglem aktywnym.
Usuwał ktoś puszkę z węglem aktywnym?
Chodzi mi o to gdzie dokładnie powinien być podłączony przewód zaznaczony na zdjęciu?

zuh, do dolotu, przed przepustnicą
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Na rurze dolotu - gumowej, masz wlot i wylot powietrza oraz wyjście na rezonator, odmę i zawór od wolnych.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zuh, daj foto, będzie łatwiej
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No to by było to ![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
![:]](./images/smilies/kwadr.gif)
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_