Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
Nie dziękuje bo zapesze. Za jakiś czas spróboje sam okleić sunnego na biało, może podołam. Blacharz solidnie zrobił ćwiartki bo wstawił po dwie reparaturki na stronę na zakładke.
Dzisiaj przyjedzie do mnie zawieszenie ISC Racing, zobaczymy co to za tajwański badziew
W przyszłym tygodniu albo dopiero w następnym miesiącu pokręce wałeczkami i pojade na hamownie, zobaczymy co wypluje
[ Dodano: 2016-03-17, 19:17 ]
Przyszły fruty:
No i ostatnia wizyta u blacharza przed odbiorem:
No i jak wszystko dobrze pójdzie to cały będzie pomalowany na biało może nawet w tym miesiącu.
Niestety jakiś czas temu po zdjęciu zawieszenia z tyłu zauważyliśmy, że blacharz się nie postarał...
Wyklepaliśmy sobie reparaturki i niestety po 3 tryknięciach spawarką zaczęły sie robić dziury w kielichu. Co to oznacza? Po dłuższym gdybaniu i zastanowieniu się blacharz nie usunął do końca rdzy co właśnie skutkowało robieniem się dziur po naszym spawaniu...
Nissan za tydzień w poniedziałek jedzie na klatke, a potem na poprawki do blacharza, którego trzeba zdrowo opierdzielić
Nie przejmuj się - ja też robiłem blacharkę u siebie przed klatkowaniem - i też jechałem na poprawki - u mnie wyglądało to zdecydowanie gorzej A dzisiaj mija już koło roku i nic nie wyłazi - auto trzyma się kupy jak należy
Wyszła jeszcze jedna dziurka w podłodze. Zawias złożony z tyłu na poli i nowych śrubach czekam na bardziej miękkie sprężyny bo przód i tył są 8kg, a trzeba pamieniać na 6/6 lub 6/4 (przód/tył). Auto pojechało w środę na klatke do Treli, więc pozostało tylko czekać, potem pomalować, złożyć do kupy i tyle
Ja zamówiłem 3 pary sprężyn 10/8/6. Na dziurawy asfalt będę zakładał 10/8 a na szuter 8/6. Ale nie wiem czy dobrze kombinuję... Robiłeś już jakieś próby - masz juz jakieś odczucia odnośnie twardości sprężyn ?
Obecnie mam sprężyny z przodu i z tyłu 8kg o długości 180mm. Z tyłu jest totalny beton po ustawieniu lagi na max soft, nawet 6kg może być za twarda. Z przodu też jest max soft i też jest za twardo. Dlatego przód będzie 6kg a tył 4kg, ale obecnie tych czwórek nie mają na stanie.
No właśnie tego się obawiałem U mnie jest delikatnie zmieniony rozkład masy - mam aku w bagażniku i 2 koła zapasowe, do tego lotkę dużą na klapie tył. Ale właśnie obawiam się że może być za twardo - najwyżej na szutry założę seryjne sprężyny i amorki Ultra SR. (mam jeden rajd szutrowy w roku w cyklu zawodów)
jak przyjdzie zawias to założę 8 z przodu i 6 z tyłu i zdam relację z moich wrażeń w razie czego będę też brał jeszcze jedne 4 i na szuter wtedy 6/4 albo seria - choć seria do skoków się średnio nadaje - sprężyny nie są progresywne a w tym gwincie niby jest regulacja progresywności. Jak rozmawiałem ze sprzedawcą to mówił że zna przypadki Hond gdzie przednie sprężyny biorą 14 na asfalty i ponoć coś wygrywają Dlatego mam mentlik w głowie i sam nie wiem jak to poustawiać
Ja wolałbym dać nieco bardziej miękkie sprężyny, a twardość ustawić sobie na ladze. KJS to nie tor, żeby ustawiać sobie fure na mega twardo. Zawias ma pracować, a auto wybierać dziury, a nie się odbijać .