[P11/WP11] Woda na wycieraczce wewnątrz samochodu
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Czasem nie widac tego na podszybiu , ja dopiero po wycieciu szyby zobaczyłem jaki jest sajgon.
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
Być może masz racje tylko ze u mnie bylo zupełnie sucho zero wilgoci błota itp. To była jedna z pierwszych rzeczy która sprawdzałem bo na początka para głownie osadzała sie po odpaleniu dmuchaw do tego stopnia że majać pod ręką ręczniki papierowe i płyn do mycia szyb nie byłem w stanie jej usunąc tak sie mazało. Typowe objawy uszkodzenia nagrzewnicy tylko że ani nie ubywa płynu ani nie czuć w kabinie.
a może tak: jak wiadomo tylne rogi w progach lubią mieć dziurkę do której koło chlapie wodę a ta sukcesywnie się zbiera w profilu zamkniętym i paruje przez otwory do ich konserwacji (jak sciągniesz nadkładki i odsuniesz dywan to je zobaczysz)
[ Dodano: 2013-12-10, 21:03 ]
albo zacieka z przedniej szyby do wentylatora dmuchawy bo jest zatkany odpływ za błotnikiem
[ Dodano: 2013-12-10, 21:03 ]
albo zacieka z przedniej szyby do wentylatora dmuchawy bo jest zatkany odpływ za błotnikiem
albo przepuszcza spinka podszybia, mimo że wygląda dobrze. Najlepiej po deszczowym dniu/nocy (o co teraz nie trudno) wyjmij wentylator dmuchawy i wybadaj czy nad tą aluminiową blachą nad wentylem nie jest wilgotno. Ja tak miałem dłuższy czas, że po załączeniu dmuchawy szyby bardziej zachodziły wilgocią i trzeba było długo czekać aż cos odparuje. Aż w końcu dopiero jak zaczęło kapać mi na dywanik wywaliłem spinki podszybia, uszczelniłem i jest suchutko, i wszystko się szybko osusza.smyndrok pisze: [ Dodano: 2013-12-10, 21:03 ]
albo zacieka z przedniej szyby do wentylatora dmuchawy bo jest zatkany odpływ za błotnikiem
Dwa, jak już ktoś wspomniał udrożnij sobie odpływ skroplin z parownika.
na razie 120KW/270Nm
adrionGT, podsufitka nie jest nigdzie mokra? Może nadkole przerdzewiało?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
adrionGT, nieszczelność na wklejonej przedniej szybie.
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Miałem podobnie, woda w gąbce pod wykładziną kierowcy. Powodem było przerdzewienie lewego fartucha nadkola tuż za Mc Personem. Z wierzchu od strony koła nic nie było widać, ale wilgoć dostała się pod barana, przerdzewiała blacha na styku fartucha i podłużnicy i dalej - na styku podłużnicy i ściany grodziowej po stronie kierowcy. Ściana grodziowa od strony wnętrza ma wygłuszenie z waty mineralnej która jest b.higroskopijna i ciągnie sobie wodę,a ta następnie spływa na podłogę.
Rusz śrubokrętem wygłuszenie od strony koła za teleskopem na wysokości podłużnicy oraz styk ściany grodziowej z podłużnicą (pod pojemnikiem płynu wysprzęglika)
Rusz śrubokrętem wygłuszenie od strony koła za teleskopem na wysokości podłużnicy oraz styk ściany grodziowej z podłużnicą (pod pojemnikiem płynu wysprzęglika)
LPG Lovato Smart
U mnie też leci woda na wycieraczkę pasażera, zdjąłem podszybie i spinki były zalepione no ale jeszcze poprawiałem. Woda nadal leci po deszczu czy myjni. Np po deszcze kiedy jest dużo wody na przedniej szybie włączę wycieraczki to po zgarnięciu przez nie wody momentalnie wlewa się do środka na wycieraczkę pasażera. Jakieś sugestie?
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Cześć Nyskomaniacy!
Miałem ten problem. Po zdjęciu maskownicy podszybia od spodu powinna być uszczelka dzięki której woda powinna spływać do kanałów bocznych. Po tylu latach niewiele z niej zostało i woda wciekała przez wentylator na podłogę pod nogami pasażera. Wystarczyło zdrapać pozostałości starej uszczelki, odtłuścić, przykleić nową (do kupienia w każdym markecie budowlanym), nowe spinki aby dobrze docisnąć maskownicę i uszczelkę do szyby i problem powinien zniknąć. Woda wlewając się przez wentylator za schowkiem niestety przecieka przez filtr kabinowy więc należałoby też wymienić. Pod maskownicą jest też taka plastikowa zaślepka jednej ze stron kanału pod którą też powinna być uszczelka więc też należy wymienić.
Miałem ten problem. Po zdjęciu maskownicy podszybia od spodu powinna być uszczelka dzięki której woda powinna spływać do kanałów bocznych. Po tylu latach niewiele z niej zostało i woda wciekała przez wentylator na podłogę pod nogami pasażera. Wystarczyło zdrapać pozostałości starej uszczelki, odtłuścić, przykleić nową (do kupienia w każdym markecie budowlanym), nowe spinki aby dobrze docisnąć maskownicę i uszczelkę do szyby i problem powinien zniknąć. Woda wlewając się przez wentylator za schowkiem niestety przecieka przez filtr kabinowy więc należałoby też wymienić. Pod maskownicą jest też taka plastikowa zaślepka jednej ze stron kanału pod którą też powinna być uszczelka więc też należy wymienić.
Ewentualnie odklejona szyba, co miało miejsce u mnie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Prędzej odspojona przez rdzę . Gdyby nie to, że musiałem ostatnio wymienić pękniętą szybę (na środku), to doszłoby do perforacji blachy w dolnych jej rogach. Woda jakimś sposobem dostaje się pod klej, zbiera się w narożach szyby i nie znajdując ujścia, powoduje rdzewienie słupka. Po wycięciu szyby, oczyściłem wszystko do metalu i pomalowałem, ale primer (podkład pod klej) - wszystko przeżarł (po 2 dniach od nałożenia farby), trzeba było jeszcze raz go nakładać.
LPG Lovato Smart