Pompy/serwa hamulcowe - temat rzeka
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Nieszczelność jakby była to za każdym razem by wpadał w podłogę raczej. A tu tylko za pierwszym i to jeszcze po czasie. Jak czesto hamuje to nie wpada.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Może nie tyle samą pompę co serwo
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Pompa abs jest. Przewody gumowe nie puchna ani nic w tym stylu ( w oplocie czekają na montaż ) niczym nie kręciłem. Na dniach założę inną pompę zobaczymy co się stanie
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Mam powyciągane bezpieczniki czujniki. Generalnie sama ta pompa została. W S13 widziałem, że pompa ABS ma swoje odpowietrzniki.
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
No dobra wymieniłem serwo na takie z Maximy A32 (M215T) - różnica w hamowaniu kolosalna. Teraz jeszcze BM57 trzeba władować
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
W swoim 100NX GTI wrzuciłem do przodu zaciski z Mitsu 2tłoczkowe, w efekcie przy seryjnym serwie i pompie bm38 hamulce były mega słabe. Po obadaniu tematu, wywaliłem pompę abs całkowicie z auta, a przewody idące z pompy hamulcowej wpiąłem od razu w trójniki na ścianie grodziowej w efekcie trochę lepiej ale dalej lipa. Kupiłem serwo + pompę z 350Z anglika, serwo 10cali, pompa 1 i1/16 cala czyli coś jak BM57. Pompa z 350z nie podejdzie do serwa z GTI oraz dużego serwa z Altimy - jest inaczej skonstruowany trzpień który popycha pompę. Co do serwa + pompy z 350Z zestaw z anglika jest tańszy a pasuje przewód elastyczny od podciśnienia pasuje, a pompa ma wyjścia po stronie kielicha - przewody się mieszczą jeszcze jest luz. Na długość także nie ma problemu, pasuje przy oryginalnej puszcze filtra powietrza. Jedyna przeróbka jaką trzeba wykonać jest wyklepanie zgrzewu na ścianie grodziowej. serwo ma większa średnicę i trzeba się pobawić młotkiem - zrobić na serwem łuk. Śruby mocujące serwo są troszkę krótsze (35mm) ale bez problemu nakrętki łapią, nie trzeba wywalać oryginalnej ramki od strony kabiny ( jedynie polecam usunąć przyspawany do niej spory odważnik-zastosowany w niewiadomym celu). U mnie po wymianie hamulce są wreszcie takie jak powinny, dodatkowo mocniejsze serwo powoduje że hamulec jest przyjemnie miękki jak nowym aucie. Jednym zdaniem: Polecam serwo i pompę hamulcową z 350Z anglika
AdamP, jeśli chodzi o wyjście w serwie na kolektor to zarówno angol jak i eu ma z tej samej strony. Pompa hamulcowa ma wyjścia po przeciwnej stronie.
Co więcej - to, co napisałeś potwierdza tylko to, że sama wymiana zacisków zbytnio nic nie daje. Trzeba jeszcze odpowiednio dobrać do tego resztę układu - pompa, serwo etc.
Co więcej - to, co napisałeś potwierdza tylko to, że sama wymiana zacisków zbytnio nic nie daje. Trzeba jeszcze odpowiednio dobrać do tego resztę układu - pompa, serwo etc.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
diavel, zrób zdjęcie ściany grodziowej nad serwem, zobaczymy ile tam jest miejsca i czy da się wcisnąć serwo od Maximy/Patrola.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Ciężko będzie wsadzić większe serwo.......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zakładaj dobry klocek hamulcowy oraz tarcze. większe serwo powoduje "lżejsze" działanie pedału hamulca. skuteczności, a właściwie drogi hamowania to nie polepsza.diavel pisze:Widzę że AdamP ...Bo moje hamulce można nazwać spowalniaczami...
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
No cóż szkoda bo myślałem nad big brake kitem jak skończą sie obecne klocki bo poprzedni właściciel zmieniał tarcze i klocki z przodu niestety jakiej firmy sa tarcze to nie wiem ale klocki sa firmy SAKURA a co do pedału hamulca to czasami jest normalny a czasami bardzo miękki a płyn hamulcowy zmienialem.
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
tez jestem na etapie myslenia o tym , do wiosny jest czas zeby cos duzego wsadzic
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
AdamP, jeśli się pokrywa długość, to nie trzeba regulować - przynajmniej ja tak miałem jak pakowałem serwo od Maximy
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_