Dokładnie link do tej samej foty wstawiłem kulka postów wyżej buhahahoward512 pisze:Ale mega mi sie chce wyciągac teraz te wałki 3ci raz w ciagu tygodnia muszę je odkręcać Nie ma ktoś luzem tych z GT?
A dokładny kątomierz powinien wyglądać tak:
Obrazek
Usprawnianie SR20DE i rezultaty
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Tak , dokładnie . Podałem jako przykład dobrego kątomierza, i dokładnego
[ Dodano: 2015-08-09, 18:51 ]
Uwaga panowie relacja na żywo: dzieje się , może coś z tego będzie
[ Dodano: 2015-08-09, 19:25 ]
Coś źle robię, bo wyszło mi,ze krzywka działa przez 140stopni czyli @280 cos nie tak
Tu chyba trzeba jakiś wzór mądry wyprowadzić i powiązać go z Ygrekiem rolkowym i luzem zaworowym. Gdyby byly popychacze szklankowe z plaskim łbem to pomiar bylby ok, ale my mamy rolki i hydro od dolu po drugiej stronie.
[ Dodano: 2015-08-09, 18:51 ]
Uwaga panowie relacja na żywo: dzieje się , może coś z tego będzie
[ Dodano: 2015-08-09, 19:25 ]
Coś źle robię, bo wyszło mi,ze krzywka działa przez 140stopni czyli @280 cos nie tak
Tu chyba trzeba jakiś wzór mądry wyprowadzić i powiązać go z Ygrekiem rolkowym i luzem zaworowym. Gdyby byly popychacze szklankowe z plaskim łbem to pomiar bylby ok, ale my mamy rolki i hydro od dolu po drugiej stronie.
Rozbudowujesz sie
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
pomierz same walki, zrob porownania i wybierz te ktore maja najdluzszy czas napelniania, lift w sumie jest wazny ale jesli ktoryz ma wiekszy lift o 0.2mm a czas otwarcia znacznie dluzszy to warto go wytestowac
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Za dnia pomierzę pozostałe, ale nie wiem kiedy zmierzę te, które obecnie siedzą pod deklem. Pewnie jak będę coś poprawiał, bo nie czuję dziś mocy w samochodzie. Muł totalny, pewnie jutro wykres mnie nie rozweseli
[ Dodano: 2015-08-10, 00:17 ]
"Oczywiście w przypadku silnika, w którym krzywka współpracuje z rolką lub dźwigienką z promieniowo wypukłym ślizgiem, końcówka czujnika zegarowego powinna mieć identyczny promień." -źródło od fotki podesłanej przez VE Killer,
Dolepić do czujnika Ygreka z rolka?
Może z Waszą pomocą stworzę urządzenie, które powie nam prawdę
[ Dodano: 2015-08-10, 00:17 ]
"Oczywiście w przypadku silnika, w którym krzywka współpracuje z rolką lub dźwigienką z promieniowo wypukłym ślizgiem, końcówka czujnika zegarowego powinna mieć identyczny promień." -źródło od fotki podesłanej przez VE Killer,
Dolepić do czujnika Ygreka z rolka?
Może z Waszą pomocą stworzę urządzenie, które powie nam prawdę
Na pewno dobrze pomierzyłeś? nie problem zrobić błąd pomiaru np po 10 stopni na stronę
Przy pomiarze czasu wałka tylko mnożysz x2 bo tyle jego obrotów przypada na 1 obrót wału.
Pytanie przy jakich warunkach był mierzony wałek przez nissana. Ogólnie producenci przyjmują pomiar duration przy nacisku liftera o 0,050".
Przy pomiarze czasu wałka tylko mnożysz x2 bo tyle jego obrotów przypada na 1 obrót wału.
Pytanie przy jakich warunkach był mierzony wałek przez nissana. Ogólnie producenci przyjmują pomiar duration przy nacisku liftera o 0,050".
Sorki ale te 0,05 to jest w calach czyli 1,27mm
Dokładnie, porównać trzeba wszystkie wałki przyjmując tę samą metodę pomiaru a nie na siłę porównywać z serwisówką - na to przyjdzie czasVE Killer pisze:Wg Cat Camsa efektywność walka jest od uchylenia zaworu o 1 mm mniejsza szczelina to znikomy przepływ dlatego ja bym się skupił na porównaniu wypełnień krzyki a nie jarał się ze walki różni się np o 6°
Nic sobie nie nadrobi, bo nie ma jak. Odległości między wałkiem wydechowym, a wałem nie zachowasz bez przestawienia któregoś z nich. Na każde ścięcie łba/bloku przypada proporcjonalne co do wartości przyspieszenie wałków. Oczywiście mało kto by się na tym dłużej rozwodził przy zwykłym dupowozowaniu SR20 hehehe, ale dajmy na to łeb dziewica SR20 leci w dół o 1.5 mm, a to więcej niż +3 stopnie, to już robi różnicę.howard512 pisze:Po szlifie głowicy napinacz sobie nadrobi i jest to samo.
Chińskie kółka - jedno lepiej wykonane, drugie deczko gorzej. W szczególności mam na myśli osiowość zębatki do reszty, oraz trasowany znak na niej względem podziałki. Tak +/-0.25 stopnia błędu jest na wstępie, do tego bardzo prawdopodobny błąd paralaksy przy ustawianiu bo mają spory cokolik i w transmisji "na żywo" za cudownie się tym nie operuje, no i te śrubki blokujące/podkładki jak i gwinty - jakie tam są, takie są i niebezpiecznie jest wierzyć, że coś trwa wiecznie No, ale lepszy rydz niż nic.
Z drugiej strony, pół stopnia w tą czy w tamtą... hehe, tam łyżwa podcięta, zęby kółka wyrobione łańcuchem, on sam wyciągnięty, a już o ciulowym oleju w obiegu nie wspominając itd. Dlatego pilnikologia oem kółka się przyjęła bo jest tania i przy tym założeniu spełnia swoją rolę. Oczywiście są obróbki koła z odpowiednim montażem działające długie kkm nieustępujące oemowi i są też wydumki z których powstają ułamki tuningowo-pośrednie z nadzieją na lepsze jutro. Każdy silnik to inna historia, jeden przyjmie +8, kolejny ma +5, jeszcze innemu +1 to inaf. Jedyne dywagacje o magicznej stałej liczbie przyspieszenia ssącego dla każdego silnika o ileś stopni można rozważyć pod kątem późniejszego optymalizowania zapłonu, co zresztą tak najczęściej się robi
też można pomyslec o innym rozwiązaniu, pilnik nie zawsze a wiadomo ze te roznice w przyspieszaniu sa inne tak jak Foo mowi
tomie czy JWT, któryś z nich, robi kółka z wierconymi otworami na klin, każdy otowr do inne przyspieszenie, jeśli dobrze jest takowe wykonane to na hamowni można poprzekladac otworami i wyczaic odpowiednie przyspieszenie
o takie cudo kaman:
minus taki ze trzeba zrzucić łańcucha... wiec lepsze jest regulowane chińskie bo szybciej się ustawi na preferowana wartość-no ale trwalosc chinczyka mniejsza
tomie czy JWT, któryś z nich, robi kółka z wierconymi otworami na klin, każdy otowr do inne przyspieszenie, jeśli dobrze jest takowe wykonane to na hamowni można poprzekladac otworami i wyczaic odpowiednie przyspieszenie
o takie cudo kaman:
minus taki ze trzeba zrzucić łańcucha... wiec lepsze jest regulowane chińskie bo szybciej się ustawi na preferowana wartość-no ale trwalosc chinczyka mniejsza
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
W trakcie jak Howard grzebie w furce ja dam pierwsze ciekawe info:
+wałek ssacy z gti daje moc to wiadome
+dokladajac walek wydechowy z almery gti dodajemy dodatkowe 3ps do poprzedniego wyniku (tyle dalo w furze Howarda)
+budzetowy system modu wydechowego walka to jego opoznienie bo wzgledem seryjnego z SRI ten z GTI ma opoznienie -4* bo krzywka jest idento
+odetkanie seryjnego dolotu to kolejne pare koników
szczególy wkrotce opisze howard razem z wykresami
+wałek ssacy z gti daje moc to wiadome
+dokladajac walek wydechowy z almery gti dodajemy dodatkowe 3ps do poprzedniego wyniku (tyle dalo w furze Howarda)
+budzetowy system modu wydechowego walka to jego opoznienie bo wzgledem seryjnego z SRI ten z GTI ma opoznienie -4* bo krzywka jest idento
+odetkanie seryjnego dolotu to kolejne pare koników
szczególy wkrotce opisze howard razem z wykresami
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, już mnie wyprzedził po rozmowie tel zaraz wrzucam w swój temat wykresy i dobranockę dodam też , że bez używania mojej super maszyny do badania wałków mogę stwierdzić, ze w GTi/ GT są walki 232/244 a nie 240/248 ( szczerze mówiac nie wiem skąd takie liczby się wzięly) może japończyki raz wsadzali takie a raz takie. Ja mam te pierwsze.
Pomysł Ad@musa, mnie i gościa od hamowni rozwalił w każdym razie. Mod trwał 5min łącznie z szukaniem nasadki do obejmy i dodał 5BHP i 5NM
[ Dodano: 2015-08-11, 00:01 ]
jeszcze Adaś nie zapominaj, że sam ssący zabrał więcej momentu niż dodał źrebaków (+1,5KM -6Nm) . Już pewnie allegro odpaliłeś albo szukasz pilnika do opoźnienia wydechu
Pomysł Ad@musa, mnie i gościa od hamowni rozwalił w każdym razie. Mod trwał 5min łącznie z szukaniem nasadki do obejmy i dodał 5BHP i 5NM
[ Dodano: 2015-08-11, 00:01 ]
jeszcze Adaś nie zapominaj, że sam ssący zabrał więcej momentu niż dodał źrebaków (+1,5KM -6Nm) . Już pewnie allegro odpaliłeś albo szukasz pilnika do opoźnienia wydechu
Nie mogę się doczekać. Jeszcze znając mnie i moją rozrzutność to zaraz bedzie EM3, z niektorych postów zauwazyłem, że jestem postrzegany jako skąpiec jeśli chodzi o choćby regulowane kółka, ale jak ich nie chcę dlatego, że bym codziennie modził aż by się gwinty pozrywały i jeździł od domu do hamowni tylko. A mod już jest i może ewentualnie będzie drugi ale kółka kiedyś mi się w końcu skończą
sam walek ssacy moze nie da nic, ale w parze z ustawieniem faz moze dac wiecej niz chcemy
do tego strojenie i przemyslane dalsze mody i robi sie ciekawiej
dobrze ze w koncu cos sie z tematem wyjasnia
do tego strojenie i przemyslane dalsze mody i robi sie ciekawiej
dobrze ze w koncu cos sie z tematem wyjasnia
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
nie wiem jak chcecie odczuwać znaczny przyrost mocy w n/a które jest dłubane hobbystycznie
wiadomo ze VET po modach na plus 200ps to odczuwalne zmiany
wiadomo ze dłubane hardcoreowe n/a w którym nawet srubki nie sa fabryczne to znaczna zmiana charakterystyki pracy silnika
tu chodzi o cos więcej, to sa mody jakie każdy może wykonać samodzielnie, z tym ze sa szczegolowo badane na hamowni, po to żeby zdementować choćby mity o walkach
Howard pisze prace INŻ, na podstawie swojej primerki, każdy mod stara się zrozumieć i analizuje co może wnieść do tematu powerupa, to chyba lepsze rozwiązanie niż kopiowanie na pale ?
Ja tam podziobalem i czuje roznice, dużo ludzi mnie meczy o hamownie, ok auto jedzie jak jedzie, na hamowni wyskoczy 150ps i co? ktoś powie ze to mody za pare tysi a efekt nieporównywalnie gorszy od VE po co to komu? no i po co te hamownie ?
wiadomo ze VET po modach na plus 200ps to odczuwalne zmiany
wiadomo ze dłubane hardcoreowe n/a w którym nawet srubki nie sa fabryczne to znaczna zmiana charakterystyki pracy silnika
tu chodzi o cos więcej, to sa mody jakie każdy może wykonać samodzielnie, z tym ze sa szczegolowo badane na hamowni, po to żeby zdementować choćby mity o walkach
Howard pisze prace INŻ, na podstawie swojej primerki, każdy mod stara się zrozumieć i analizuje co może wnieść do tematu powerupa, to chyba lepsze rozwiązanie niż kopiowanie na pale ?
Ja tam podziobalem i czuje roznice, dużo ludzi mnie meczy o hamownie, ok auto jedzie jak jedzie, na hamowni wyskoczy 150ps i co? ktoś powie ze to mody za pare tysi a efekt nieporównywalnie gorszy od VE po co to komu? no i po co te hamownie ?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW