![:P](./images/smilies/razz.png)
Problem: Zamula podczas ruszania przy wysokiej temperaturze zewnętrznej.
Pomysł: Zaczerpnięty od ziomka z VW
![:P](./images/smilies/razz.png)
![?? ??](./images/smilies/pytajnik.gif)
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Lepiej jakby te 35stopni zasysałArias pisze:na postoju filtr zasysa powietrze o temp. ok 40 stopni, kiedy temperatura na zewnątrz ma ok 35 stopni
Ad@mus pisze:Arias, a nie lepiej by było popracować nad wentylacją samej komory silnika?
1. podnieść maskę na podkładkach
2. separacja filtra powietrza
3. izolacja dolotu
4. uszczelki teflonowe pod kolektor i TB
5. wywalenie grzania TB
6. nadmuch na kolektor ssący spirorurą?
7. porządna izolacja kolektora wydechowego az do wysokości wybieraka z biegów
to dlaczego nie jeżdzisz tak na codzień i wogóle dlaczego nikt tak nie jeżdzi skoro jest przyrost nie widziałem na 1/4 jeszcze żeby ktos leciał bez maski:))vixo pisze:Opory to może jakby się leciało z 200++km/h parę razy zdarzyło mi się bez maski jechać i tylko na plus czułem
sprawdzałes jaki w tym momencie jest AFR?? masz jakiegos DET-a albo coś w tym stylu? moze trzeba zamieszać w mapie paliwa wzgledem temperatury powietrza zasysanego. jednak oczywista rzeczą jest że im cieplej tym mniejsza ilość tlenu w zasysanym powietrzu i samochód zawsze bedzie jechał gorzej niż np w zimie czy chociazdy w czasie deszczu. podobnie jak w wysoko w górach bedzie gorzej niż na poziomie morza. fizyki nie oszukaszArias pisze:To jak zniwelować laga przy ruszaniu
ile robisz na ćwiartkę bez maski?vixo pisze:Jak jeżdżę ćwiartki to bez maski