[P/WP11.144] Silnik krokowy pytanie(foto) i jeszcze jedna sp
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
[P/WP11.144] Silnik krokowy pytanie(foto) i jeszcze jedna sp
Witam,
W związku z różnymi problemami z obrotami wziąłem się za czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego.
Gdy odkręciłem krokowy zwątpiłem.
Czy ta część ze sprężynką powinna się ruszać, czy ona dopiero pod wpływem napięcia działa?
Poza tym jak mam go sprawdzić czy jest sprawny wysuwa i wsuwa to co musi?
Poza tym po odkręceniu przepustnicy ukazał mi się wolny króciec na wąż
czy tam powinno być coś wpięte?Ogólnie żaden wąż luzem nie wisiał.
Poza tym czy ktoś zna kogoś z odpowiednim komputerem w Poznaniu bądź okolicy co by ustawił wolne obroty? Za nic nie mogę ich ustawić automatycznie odpinając tps, resetując itp:(
Z góry dzięki za wszelkie info.
W związku z różnymi problemami z obrotami wziąłem się za czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego.
Gdy odkręciłem krokowy zwątpiłem.
Czy ta część ze sprężynką powinna się ruszać, czy ona dopiero pod wpływem napięcia działa?
Poza tym jak mam go sprawdzić czy jest sprawny wysuwa i wsuwa to co musi?
Poza tym po odkręceniu przepustnicy ukazał mi się wolny króciec na wąż
czy tam powinno być coś wpięte?Ogólnie żaden wąż luzem nie wisiał.
Poza tym czy ktoś zna kogoś z odpowiednim komputerem w Poznaniu bądź okolicy co by ustawił wolne obroty? Za nic nie mogę ich ustawić automatycznie odpinając tps, resetując itp:(
Z góry dzięki za wszelkie info.
Smeru, to zależnie od wersji. Niektóre miały czujnik temperatury na przepływce - nawet jest to w manualu opisane.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
tompatrz, zobacz ten topic -> viewtopic.php?t=15285 to raz, a dwa napisz jaki masz silnik, bo do tej pory nie wiadomo GA, QG, SR
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Tompatrz, tylko montaż termistora nic nie da, jak nie masz wyciągniętego przewodu we wtyczce do niego. Zobacz ile przewodów jest we wtyczce 4 czy 5. Jak 4 to wersja bez termistora, 5 przewodów wersja z termistorem.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
To zobacz czy przypadkiem na samym początku dolotu - chwyt powietrza masz jakiś czujnik wciśnięty. To jest ta rura przed obudową filtra powietrza.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzisiaj sprawdziłem przepływke u siebie i miernik pokazał mi coś takiego
wolne obroty 1,46 V
2,5 tys 1,77 V
a na zapłonie 1,2 V
Mam rozumieć, że przepływomierz do wymiany?
Na wolnych mi faluje, co jakiś czas spadają obroty. Podczas spadku obrotów jak i przy normalnych (wolnych) obrotach cały czas jest 1,47 V
wolne obroty 1,46 V
2,5 tys 1,77 V
a na zapłonie 1,2 V
Mam rozumieć, że przepływomierz do wymiany?
Na wolnych mi faluje, co jakiś czas spadają obroty. Podczas spadku obrotów jak i przy normalnych (wolnych) obrotach cały czas jest 1,47 V
Zuhu, ja bym stwierdził, że wartości akceptowalne.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_