[Sunny] B12 COUPE GTI V6
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
d3mox, widze,ze wiesz jakbys mial lub jezdzil czyms takim. Dobra niewazne olewka. Nie bedziemy sie klocic bo nie o to tutaj chodzi.
karol282, akurat przypadkowo wiem jakie ciezkie jest CA18DE No i porownanie slabe do Nissana,ale akurat takie auto zrobilem,mialem,jezdzilem i byl to moj dupowoz dlatego przytoczylem fakt. Tak jak pisales dobry kierownik i opona ogarna w wiekszosci sprawy. Oby tylko udalo sie dotrwac do konca SWAPa pomimo rzuconych k..ew i ch..ow w liczbie okolo jakichs 50 miliardow razy na dzien hehehe.Pewnie skonczysz szybciej ode mnie
karol282, akurat przypadkowo wiem jakie ciezkie jest CA18DE No i porownanie slabe do Nissana,ale akurat takie auto zrobilem,mialem,jezdzilem i byl to moj dupowoz dlatego przytoczylem fakt. Tak jak pisales dobry kierownik i opona ogarna w wiekszosci sprawy. Oby tylko udalo sie dotrwac do konca SWAPa pomimo rzuconych k..ew i ch..ow w liczbie okolo jakichs 50 miliardow razy na dzien hehehe.Pewnie skonczysz szybciej ode mnie
silentbob, wątpię żebym szybciej skończył, w maxi jest jak nasr*** kabli i innych badziewi które tylko utrudniają życie przy przekładce, cóż metodą prób i błędów będę po kolei wszystko wyrzucał byle by się check nie zapalił
Wczoraj walczyłem ze świecami w VQ, wszystkie były bosch jakieś kupy dawno nie wymieniane przerwa między elektrodami szeroka jak wielki kanion nawet kolorem do tamtejszych skał podobne i auto dość mocno falowało, zamontowałem denso K20TT i jest ciutkę lepiej z obrotami. Cewki zauważyłem że były zmieniane prawie wszystkie prócz jednej która miała wymienioną tylko tubę na taką "no name" i przy wyciąganiu razem z gumką na końcu została na świecy... Maxi maniacy na forum wiedzą ocb. Dwie godziny wydłubywania ale udało się odratować tą rurke tylko gumka nie przeżyła ale udało mi się ją zastąpić inną i wszystko gra i buczy
Standardowo rozrusznik słabo kręci i czasem ma ciężko żeby zapalić, tak jak by kręci ale się przycina w trakcie, na szczęście wystarczy go zregenerować i nie ma tragedii z cenami części
Najbardziej martwię się rozrządem który zaczyna być słychać jak silnik się rozgrzeje jeżdżony od nowości na 5W40 totala a teraz 10W40 (poprzednik chciał zaoszczędzić).
Mam pytanie do Maxi maniaków czy jest szansa że tylko ślizgi są wyjechane i wystarczy je wymienić Cena ponad 600zł za kompletny rozrząd psuje mi plany dość mocno...
[ Dodano: 2015-05-08, 21:02 ]
Prace mozolnie kierują się do przodu, odpowiednie ustawienie silnika robiąc wszystko samemu jest mega mega wymagające ale po wstępnych przymiarkach udało się już wstawić łapę do skrzyni na odpowiedniej odległości, jutro rzeźba z łapą od rozrządu i później belka pod silnik co by go wypoziomować.
Czeka mnie jeszcze wymierzenie długości półosiek i wstawienie chłodnicy (od innego auta) oraz dokładne obczajenie jak poprowadzić przewody do niej (to już raczej przyjemności ). Co ciekawe udało mi się tak wszystko ustawić że praktycznie nie trzeba przerabiać drążka do wybieraka biegów
Największym zaskoczeniem dla mnie była skrzynia która okazało się że... posiada LSD mega mnie to ucieszyło bo bałem się o trakcję a wiem że chociażby w hondach na b18 szperunek daje sporo do prowadzenia się auta i trakcji na starcie
Wrzucam foto podglądowe z czasu przymiarki silnika
https://plus.google.com/photos/10220203 ... 4551374859
Wczoraj walczyłem ze świecami w VQ, wszystkie były bosch jakieś kupy dawno nie wymieniane przerwa między elektrodami szeroka jak wielki kanion nawet kolorem do tamtejszych skał podobne i auto dość mocno falowało, zamontowałem denso K20TT i jest ciutkę lepiej z obrotami. Cewki zauważyłem że były zmieniane prawie wszystkie prócz jednej która miała wymienioną tylko tubę na taką "no name" i przy wyciąganiu razem z gumką na końcu została na świecy... Maxi maniacy na forum wiedzą ocb. Dwie godziny wydłubywania ale udało się odratować tą rurke tylko gumka nie przeżyła ale udało mi się ją zastąpić inną i wszystko gra i buczy
Standardowo rozrusznik słabo kręci i czasem ma ciężko żeby zapalić, tak jak by kręci ale się przycina w trakcie, na szczęście wystarczy go zregenerować i nie ma tragedii z cenami części
Najbardziej martwię się rozrządem który zaczyna być słychać jak silnik się rozgrzeje jeżdżony od nowości na 5W40 totala a teraz 10W40 (poprzednik chciał zaoszczędzić).
Mam pytanie do Maxi maniaków czy jest szansa że tylko ślizgi są wyjechane i wystarczy je wymienić Cena ponad 600zł za kompletny rozrząd psuje mi plany dość mocno...
[ Dodano: 2015-05-08, 21:02 ]
Prace mozolnie kierują się do przodu, odpowiednie ustawienie silnika robiąc wszystko samemu jest mega mega wymagające ale po wstępnych przymiarkach udało się już wstawić łapę do skrzyni na odpowiedniej odległości, jutro rzeźba z łapą od rozrządu i później belka pod silnik co by go wypoziomować.
Czeka mnie jeszcze wymierzenie długości półosiek i wstawienie chłodnicy (od innego auta) oraz dokładne obczajenie jak poprowadzić przewody do niej (to już raczej przyjemności ). Co ciekawe udało mi się tak wszystko ustawić że praktycznie nie trzeba przerabiać drążka do wybieraka biegów
Największym zaskoczeniem dla mnie była skrzynia która okazało się że... posiada LSD mega mnie to ucieszyło bo bałem się o trakcję a wiem że chociażby w hondach na b18 szperunek daje sporo do prowadzenia się auta i trakcji na starcie
Wrzucam foto podglądowe z czasu przymiarki silnika
https://plus.google.com/photos/10220203 ... 4551374859
Ostatnio zmieniony 2015-08-25, 15:42 przez karol282, łącznie zmieniany 1 raz.
no widze ida prace do przodu. powiedz mi kolego ty swapa ogarniasz w swarzedzu?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
"Mam pytanie do Maxi maniaków czy jest szansa że tylko ślizgi są wyjechane i wystarczy je wymienić Cena ponad 600zł za kompletny rozrząd psuje mi plany dość mocno... "
Raczej slizgi nie powinny być zjechane, prędzej napinacze mogą puszczać olej. 600 za rozrzad to na pewno nie oryginał, a pewnie zamiennik który montowalem u siebie w maxi, jeździłem dwa dni na nim po czym wyjalem i odalem - hałasowal. Kupiłem używany zestaw OEM i cisza była. Aczkolwiek nigdy nie wiadomo na co się trafi
Raczej slizgi nie powinny być zjechane, prędzej napinacze mogą puszczać olej. 600 za rozrzad to na pewno nie oryginał, a pewnie zamiennik który montowalem u siebie w maxi, jeździłem dwa dni na nim po czym wyjalem i odalem - hałasowal. Kupiłem używany zestaw OEM i cisza była. Aczkolwiek nigdy nie wiadomo na co się trafi
tym podpoznanskim? jak tak to musimy wpasc z ekipa na mini spot obadac temat na żywo: )
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
majchrzok, tak w tym podpoznańskim, pomyślimy nad mini spotem, na razie jest kupa roboty a czasu jeszcze mniej.
Dziś ukończyłem walkę z ustawianiem silnika, łapy od skrzyni rozrządu i belka pod silnikiem z dwoma poduchami siedzą już na miejscu Jutro patyki od biegów i mierzenie długości półosiek, jak dam radę czasowo to wypierdzielę jeszcze silnik co by pospawać łapy do końca tam gdzie nie mogłem dojść i zacznę przymiarki chłodnicy, jest od innego auta i trzeba będzie "ciut" przyciąć tu i tam
Generalnie koszta rosną w zastraszającym tempie, okazało się że firma w poznaniu która zajmuje się półosiami itp. odmówiła mi fuzji półosiek z maxi z tymi z sunnego "bo silnik ma dużo momentu i może je ukręcić" mowa oczywiście o spawanych półosiach...
Pozostało mi skorzystać z usług firmy " MOTOMAX" z Torunia i zacisnąć pasa w przyszłym miesiącu gdyż jedna półoś na zamówienie kosztuje 350zł a jak wiadomo są dwie....
Walka trwa, "coco jumbo" i do przodu
Dziś ukończyłem walkę z ustawianiem silnika, łapy od skrzyni rozrządu i belka pod silnikiem z dwoma poduchami siedzą już na miejscu Jutro patyki od biegów i mierzenie długości półosiek, jak dam radę czasowo to wypierdzielę jeszcze silnik co by pospawać łapy do końca tam gdzie nie mogłem dojść i zacznę przymiarki chłodnicy, jest od innego auta i trzeba będzie "ciut" przyciąć tu i tam
Generalnie koszta rosną w zastraszającym tempie, okazało się że firma w poznaniu która zajmuje się półosiami itp. odmówiła mi fuzji półosiek z maxi z tymi z sunnego "bo silnik ma dużo momentu i może je ukręcić" mowa oczywiście o spawanych półosiach...
Pozostało mi skorzystać z usług firmy " MOTOMAX" z Torunia i zacisnąć pasa w przyszłym miesiącu gdyż jedna półoś na zamówienie kosztuje 350zł a jak wiadomo są dwie....
Walka trwa, "coco jumbo" i do przodu
vixo, hehehehe można i tak na upartego, ale za bardzo to to nie pojedzie na jednej półośce
Dziś po przymiarce kolektora wydechowego od strony grodziówki okazało się że jest tak mało miejsca na zrobienie y-pipe'a że nie wiem jak go tam wpakuję...
Porobię jakieś foty bo słyszałem że mod\robota bez fot się nie liczy
Dziś po przymiarce kolektora wydechowego od strony grodziówki okazało się że jest tak mało miejsca na zrobienie y-pipe'a że nie wiem jak go tam wpakuję...
Porobię jakieś foty bo słyszałem że mod\robota bez fot się nie liczy
Za stwierdzenie rzeczy oczywistych medali nie dająkarol282 pisze: Porobię jakieś foty bo słyszałem że mod\robota bez fot się nie liczy
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
silentbob, czasami są takie sytuacje, że powrót do domu zajmuje dłuższą chwilę. Weekend z piątku na wtorek i te klimaty
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Niestety, brak czasu na robienie fotek, muszę walczyć przy aucie bo roboty jest od groma a robię wszystko od początku sam.
Komora silnika już jest ogarnięta, pusta póki co trzeba umyć silnik wymienić uszczelniacze rozrząd uszczelki sprzęgło i inne pierdy typu podstawka pod filtr itp.
Dziś wyrzuciłem zbiornik paliwa i wszystkie przewody włącznie z hamulcowymi, masakra połamały się przy demontażu...
Korektory z corsy już mam nowa miedź do tego i będzie ok ale to dopiero po dopieszczeniu podłogi, dziury są ale jak na 28 latka to i tak dobrze Skupiam się teraz na tym właśnie, czyszczenie ze starej konserwacji usuwanie rudzielca i wstawki tam gdzie dziury, ahh te stare japończyki.
Co mnie cieszy to to że w progach i ogólnie z zewnątrz nie ma dziur tylko spód podjedzony, trzeba ciąć metal i krzesać iskry
Także proszę o trochę cierpliwości, zdjęcia będą w bliżej nieokreślonym terminie
[ Dodano: 2015-08-25, 18:12 ]
Maszyna stoi, jednak nie będzie sprzedana, czeka na swój czas, trzeba się odkuć i nazbierać dodatkowych partsów, silnik jest na miejscu. Pozostała wiązka napęd, chłodzenie, paliwo, zawias (amory) i heble (big brake), do włożenia. Taki jest plan, niedługo foty, sory że tak to długo idzie.
A podłoga i kielichy już są zrobione, także z rudą mam spokój.
Komora silnika już jest ogarnięta, pusta póki co trzeba umyć silnik wymienić uszczelniacze rozrząd uszczelki sprzęgło i inne pierdy typu podstawka pod filtr itp.
Dziś wyrzuciłem zbiornik paliwa i wszystkie przewody włącznie z hamulcowymi, masakra połamały się przy demontażu...
Korektory z corsy już mam nowa miedź do tego i będzie ok ale to dopiero po dopieszczeniu podłogi, dziury są ale jak na 28 latka to i tak dobrze Skupiam się teraz na tym właśnie, czyszczenie ze starej konserwacji usuwanie rudzielca i wstawki tam gdzie dziury, ahh te stare japończyki.
Co mnie cieszy to to że w progach i ogólnie z zewnątrz nie ma dziur tylko spód podjedzony, trzeba ciąć metal i krzesać iskry
Także proszę o trochę cierpliwości, zdjęcia będą w bliżej nieokreślonym terminie
[ Dodano: 2015-08-25, 18:12 ]
Maszyna stoi, jednak nie będzie sprzedana, czeka na swój czas, trzeba się odkuć i nazbierać dodatkowych partsów, silnik jest na miejscu. Pozostała wiązka napęd, chłodzenie, paliwo, zawias (amory) i heble (big brake), do włożenia. Taki jest plan, niedługo foty, sory że tak to długo idzie.
A podłoga i kielichy już są zrobione, także z rudą mam spokój.
co tam się dzieje w temacie?
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
Póki co zbierane są finanse na dalsze prace, motoryna prezentuje się o tak :
FOTO
Jeszcze długa droga, może uda się że mój mały GTR na wiosnę zaryczy
FOTO
Jeszcze długa droga, może uda się że mój mały GTR na wiosnę zaryczy
Oż w pytkę będzie wozidło z 3.0 V6....
Do zabawy
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
SR20DE N/A+
SR20DE + SUPERCHARGER
SR20VE + jakieś dmuchanie
DailyCar
1.2 TSI
viewtopic.php?t=474 -> Odbudowa 100 nx
bombel dokładnie to 960kg z e16i i automatem
Mam w planie utrzymać bądź nawet zejść z tej wagi przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności i cywilnego wyglądu
Dorzucam parę fotek partsów które udało mi się już zmagazynować....
... na zdjęciach mamy oleum, filtry na płukankę oraz docelowy, filtr powietrza K&N, zapinki na maskę, flansze na wydeszek, uszczelki pokryw zaworowych, kompletny rozrząd, pompę wody, oem termostat i spiekowego ukręcacza półosiek
To jeszcze nie wszystko, większość części jest już na aucie a inne po prostu nie mieściły się na regał ...
Jak zakończę walkę z porządkami garażowymi to dorzucę zdjęcia reszty frutów
Mam w planie utrzymać bądź nawet zejść z tej wagi przy jednoczesnym zachowaniu funkcjonalności i cywilnego wyglądu
Dorzucam parę fotek partsów które udało mi się już zmagazynować....
... na zdjęciach mamy oleum, filtry na płukankę oraz docelowy, filtr powietrza K&N, zapinki na maskę, flansze na wydeszek, uszczelki pokryw zaworowych, kompletny rozrząd, pompę wody, oem termostat i spiekowego ukręcacza półosiek
To jeszcze nie wszystko, większość części jest już na aucie a inne po prostu nie mieściły się na regał ...
Jak zakończę walkę z porządkami garażowymi to dorzucę zdjęcia reszty frutów
Ostatnio zmieniony 2015-10-20, 19:16 przez karol282, łącznie zmieniany 1 raz.
No nie powiem projekt pełen podziwu, chociaż ja ostatnio mam mocny pociąg do RWD, ale co tu dużo mówić będzie to jechało.... i do tego dźwięk V6
Pal to szybko i dawaj więcej zdjęć bo skromnie jakoś
Pal to szybko i dawaj więcej zdjęć bo skromnie jakoś
viewtopic.php?t=8957
s13 SR20DET w budowie...
s13 SR20DET w budowie...
Niewiele się dzieje przy aucie, brak czasu jest aż zniechęcający do rozpoczęcia jakichkolwiek działań... Ale, mały up się nadarzył
Jeszcze nie jest skończone, trzeba ożenić płytkę z gajgerkami i tunel ale podgląd jakiś jest, myślę że ten czarny carbon pasuje, nie rzuca się w oczy choć myślałem że będzie gorzej
Jeszcze nie jest skończone, trzeba ożenić płytkę z gajgerkami i tunel ale podgląd jakiś jest, myślę że ten czarny carbon pasuje, nie rzuca się w oczy choć myślałem że będzie gorzej
Od razu pisze,ze w upaly bedzie sie odklejac.Bedziesz widzial jak robia sie bable. Mialem na poczatku taka folia oklejone plastiki w MLu i wiem co pisze. I zeby zaraz ktos nie wyskoczyl,ze zle bylo przygotowane. Tylko pisze,ze w upaly nie zdaje to egzaminu(moze wina folii) chociaz nawet jeszcze w miare wyglada jak na carbon. Lepiej polakierowac.