Heble do P11 GT
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
ja montuję z X'a, nawet 1szt mam już na aucie, jutro może wpadnie druga i jakieś testy zrobię
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
marlos90, co w końcu wykombinowales z przewodami? I dawaj znać jak się sprawują, to może swoje wreszcie kiedyś rusze...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Również zakupiłem zestaw hebli z dwutłoczkiem z X-TRAILA, będziem modzić
Na plus jest, że mamy tarczę 280x28 więc podstawka pod 4-ro tłoczki w razie co, ale wydaje mi się, że skoro X-Trail dobrze na tych hamuje to i upgrade Primery będzie dobry
Na plus jest, że mamy tarczę 280x28 więc podstawka pod 4-ro tłoczki w razie co, ale wydaje mi się, że skoro X-Trail dobrze na tych hamuje to i upgrade Primery będzie dobry
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
oem stalówka 15stka et45 nie kręci się na zacisku z X'a, ale alu 15stka et45 już tak
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
A sam montaż (ups) hebli z X'a to P&P czy raczej jakieś komplikacje występują?
Ostatnio zmieniony 2015-03-29, 12:26 przez tmx, łącznie zmieniany 2 razy.
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
tmx, rozstaw śrub jarzma pasuje, ale śruby w Xie są większe i trzeba rozwiercić i nagwintować mocowania zwrotnicy
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Tmx, trzeba przerobić zwrotnicę - mocowanie jarzma.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
By rozwiać wszelakie wątpliwości:
Co potrzeba:
1.Kompletne zaciski z X-Traila T30
2.Klocki do w.w. zacisków
3.Tarcze hamulcowe z X-Traila T30
4.Ze pół litra płynu hamulcowego,a najlepiej litr i wymienić przy okazji
Co robimy:
1.Przewiercamy tarcze na 4x114,3
2.Rozwiercamy otwory w zwrotnicy z fi12 na fi14
3.Podpinamy przewody hamulcowe z Primery ze śrubą z Primery, chyba że walimy od razu w oplot.
4.Odpowietrzamy układ.
5.Have fun and go to hell
Co potrzeba:
1.Kompletne zaciski z X-Traila T30
2.Klocki do w.w. zacisków
3.Tarcze hamulcowe z X-Traila T30
4.Ze pół litra płynu hamulcowego,a najlepiej litr i wymienić przy okazji
Co robimy:
1.Przewiercamy tarcze na 4x114,3
2.Rozwiercamy otwory w zwrotnicy z fi12 na fi14
3.Podpinamy przewody hamulcowe z Primery ze śrubą z Primery, chyba że walimy od razu w oplot.
4.Odpowietrzamy układ.
5.Have fun and go to hell
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Dzieki za info panowie.
Czeka mnie wiosna robota hamulców przód i to kompletna - przewody, tarcze, klocki, zaciski i płyn i zastanawiam sie nad opcjami. Regeneracja zacisków tych które mam (jeden po rozgrzaniu zaczyna hamować mocniej niż drugi) pozostaje niewiadomą - jaki będzie efekt i koszt. Chętnie bym nabył jakies zaciski używki - ale mocniejsze/nowsze niż w GT - ale jak sie doczytałem zacisk X'a nie wejdzie w oem'owe felgi z p11 (u mnie w GT ledwo sie odważniki wklejane mieszczą miedzy zaciskiem a felgą) i zatstanawiam się nad innymi opcjami bo nie uśmiecha mi sie zakup 4 alusów + opony no i kwestia zimówek. Czy coś z nowszych nissanów (np zacisk z p12, lub innego da sie wpasować P&P?).
Z góry dzieki za info.
Czeka mnie wiosna robota hamulców przód i to kompletna - przewody, tarcze, klocki, zaciski i płyn i zastanawiam sie nad opcjami. Regeneracja zacisków tych które mam (jeden po rozgrzaniu zaczyna hamować mocniej niż drugi) pozostaje niewiadomą - jaki będzie efekt i koszt. Chętnie bym nabył jakies zaciski używki - ale mocniejsze/nowsze niż w GT - ale jak sie doczytałem zacisk X'a nie wejdzie w oem'owe felgi z p11 (u mnie w GT ledwo sie odważniki wklejane mieszczą miedzy zaciskiem a felgą) i zatstanawiam się nad innymi opcjami bo nie uśmiecha mi sie zakup 4 alusów + opony no i kwestia zimówek. Czy coś z nowszych nissanów (np zacisk z p12, lub innego da sie wpasować P&P?).
Z góry dzieki za info.
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
Doczytałem sie tego że oem Alu pasują - ale nie wiem jak bo moje oem alu względem oem zacisków maja tak małą przerwę że szok (2mm) - chodzi mi o wysokość. Ale jeśli u ciebie śmiga to git. Opisz Arias jak sie to sprawdza w GT. Myślałem o masie zacisk + tarcza - która jest raczej większa - czy da sie odczuć jakieś negatywne skutki? Czy czuć różnice w sile hamowania?
sprzedam wałki p11 gt, półoś lewą używaną 395mm 32/32 zęby
Różnicy w sile hamowania nie odczujesz, bo oem z GT hamuje dobrze, ale jak pisałem jest szerszy zakres dohamowywania zanim zblokuje koła, płynniej to jakoś chodzi.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Dobra, są pierwsze problemy
Hamulce z X-a nowe tarcze, nowe klocki, zero luzów w zawieszeniu, koła wyważane 3 razy dla 100% pewności, odważniki maja nie więcej jak 3cm. Felgi proste, żadnych bić.
Do 100-110km/h jest spoko, powyżej zaczyna bić kierownica. Nieważne czy na biegu, czy na luzie.
Z racji, że to wyraźnie czuć na kierownicy, a nie na "tyłku" to wydaje mi się, że to na 99% przód.
Jeszcze na dniach będę zmieniał skrzynię i kompletne półosie, żeby wykluczyć wpływ walnietych przegubów, ale nie jestem pewien, czy nie potrzeba dystansu pod tarczę, bo jest ona bardziej od strony tłoczków umieszczona.
Hamulce z X-a nowe tarcze, nowe klocki, zero luzów w zawieszeniu, koła wyważane 3 razy dla 100% pewności, odważniki maja nie więcej jak 3cm. Felgi proste, żadnych bić.
Do 100-110km/h jest spoko, powyżej zaczyna bić kierownica. Nieważne czy na biegu, czy na luzie.
Z racji, że to wyraźnie czuć na kierownicy, a nie na "tyłku" to wydaje mi się, że to na 99% przód.
Jeszcze na dniach będę zmieniał skrzynię i kompletne półosie, żeby wykluczyć wpływ walnietych przegubów, ale nie jestem pewien, czy nie potrzeba dystansu pod tarczę, bo jest ona bardziej od strony tłoczków umieszczona.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Arias, ja bym szukał przyczyny w tarczach
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- radziejwwl
- fanatyk nissana
- Posty: 1593
- Rejestracja: 2009-12-10, 18:09
- Lokalizacja: Wołomin
Przeguby wewnetrzne bym zobaczyl , u mnie sie poprawilo , choc lekkie bicie i tak dalej mam pewnie od tarcz.
viewtopic.php?p=258066#258066 - Moja turbawka
No moje wewnętrzne mają po okręgu ponad centymetr luzu Za dużo zrywania przyczepności na 2-ce Teraz mam całe półosie z zerowym luzem, sztywne elegancko, ale ściąłem jedną gumę i tak srednio ciekawie tam wygląda, jest ok 2mm po obwodzie zżarte
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Odkopuję temat, złota łopata poszła w ruch.
Jak już pisałem w wątku dot swojej WP11.144, mam problem z heblami - tarcze mi się szybko wichrują - 1 komplet ferodo po 30kkm i 2 komplet brembo po 15kkm, dlatego też zacząłem myśleć o wymianie pełnego zestawu hamulców od czegoś większego z grubszą tarczą. Rozważałem różne opcje jakie pojawiały się na alledrogo i olx, ale po lekturze tego wątku wybór padł na zestaw hamulców z X-traila T30, który zanabyłem z anglika za dobrą kasę. Tarcze sprawdzone na tokarce - nie biją, mają 27,4mm grubości (nowe 28mm, dla porównania tarcza P11 ma 22mm grubości), więc jeszcze trochę pośmigają. Zaciski zostały poskładane na nowych gumkach i paście ate pastilube. Ostatnio udało mi się je założyć i dzisiaj zrobiłem pierwszą trasę na nich. Powiem tak - przejechałem moją Primerą ponad 50kkm i dopiero dzisiaj czułem że to auto hamuje i mam dużą kontrolę nad hamulcami - w ogóle nie ma porównania do ori zacisków, dlatego polecam każdemu ten mod - tańszy niż zakładanie 4-ro tłoczków, a kosztowo tarcze + klocki + zaciski i ich regeneracja wyszły mnie tyle co zestaw dobrych tarcz w ori rozmiarze do P11. Oczywiście, nie jest to p&p bo trzeba powiększyć otwory w zwrotnicy i przyciąć osłonę tarczy hamulcowej aby jarzmo się zmieściło, ale uważam że jest to warte zachodu.
Dodatkowo, pełny zestaw mieści się pod moje felgi stalówki 15".
Jak już pisałem w wątku dot swojej WP11.144, mam problem z heblami - tarcze mi się szybko wichrują - 1 komplet ferodo po 30kkm i 2 komplet brembo po 15kkm, dlatego też zacząłem myśleć o wymianie pełnego zestawu hamulców od czegoś większego z grubszą tarczą. Rozważałem różne opcje jakie pojawiały się na alledrogo i olx, ale po lekturze tego wątku wybór padł na zestaw hamulców z X-traila T30, który zanabyłem z anglika za dobrą kasę. Tarcze sprawdzone na tokarce - nie biją, mają 27,4mm grubości (nowe 28mm, dla porównania tarcza P11 ma 22mm grubości), więc jeszcze trochę pośmigają. Zaciski zostały poskładane na nowych gumkach i paście ate pastilube. Ostatnio udało mi się je założyć i dzisiaj zrobiłem pierwszą trasę na nich. Powiem tak - przejechałem moją Primerą ponad 50kkm i dopiero dzisiaj czułem że to auto hamuje i mam dużą kontrolę nad hamulcami - w ogóle nie ma porównania do ori zacisków, dlatego polecam każdemu ten mod - tańszy niż zakładanie 4-ro tłoczków, a kosztowo tarcze + klocki + zaciski i ich regeneracja wyszły mnie tyle co zestaw dobrych tarcz w ori rozmiarze do P11. Oczywiście, nie jest to p&p bo trzeba powiększyć otwory w zwrotnicy i przyciąć osłonę tarczy hamulcowej aby jarzmo się zmieściło, ale uważam że jest to warte zachodu.
Dodatkowo, pełny zestaw mieści się pod moje felgi stalówki 15".
Ostatnio zmieniony 2016-03-29, 08:54 przez lgruca, łącznie zmieniany 1 raz.
na pewno mieści się pod stalówki 15stki? u mnie felga na zacisku się opiera, a na alu 15stce jest ok
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
spoko, wierzę Ci. Może masz stalówki nie od nissana czy coś bo moje mają ET45 i felga zatrzymuje się na zacisku.
przewód elastyczny został ten co był? i teraz jest bez tego zabezpieczenia że kołeczek wchodzi w miejsce na zacisku?
przewód elastyczny został ten co był? i teraz jest bez tego zabezpieczenia że kołeczek wchodzi w miejsce na zacisku?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Jak kupowałem stalówki na allegro to było napisane że od nissana, ale głowy nie dam sobie uciąć czy są to ori.
Przewód został ten co był i niestety nie udało mi się go tak ułożyć aby kołeczek wszedł w zabezpieczenie. Jak patrzyłem na ori przewody z X'a to zabezpieczenie jest w nich ułożone pod kątem 90stopni.
Przewód został ten co był i niestety nie udało mi się go tak ułożyć aby kołeczek wszedł w zabezpieczenie. Jak patrzyłem na ori przewody z X'a to zabezpieczenie jest w nich ułożone pod kątem 90stopni.
marlos90, lgruca, a gdyby zrobić jakiś kawałek metalu trzymający "nasze" zabezpieczenie i wchodzący w miejsce zabezpieczenia Xa?
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."