DubSon, Dzięki
![;)](./images/smilies/oczko.gif)
ale do amknięcia tematu jeszcze mnóstwo rzezy, przede wszystkim wiązki trzeba połączyć, a nie mam schematów
majchrzok, Jeszcze nie, ale na pewno będzie. pompa zostaje z GA16, muszę przerobić mój orginalny przewód ten taki "zasilający" bo jest za długi, u mnie pompa była w miejscu obecnego alternatora, a nad nią od razu zbiorniczek płynu. W GA16 pompa jest z tyłu a zbiorniczek osobno, ale to do ogarnięcia. Tylko, że najpierw chcę zrobić wiązkę a potem resztę
[ Dodano: 2015-03-29, 16:31 ]
Dzisiejszy dzień mija mi mniej więcej tak, no bo schematy mam, ale po niemiecku
[ Dodano: 2015-03-31, 11:46 ]
W końcu zabrałem się za składanie do kupy wiązki elektrycznej, nie było to miłe przeżycie bo nie miałem pojęcia od czego zacząć. Po chwili namysły i zdjęciu peszli zacząłem sprawdzać kabel po kabelku gdzie co idzie i porównywać to z schematem.
Powycinałem wszystkie kable od czujników które zaczynają się na starym ECU i kończą na starych czujnikach, to co zostalo czyli sygnałówki oznaczyłem i opisałem
Na szczęście miałem też pomocnika
Teraz połączyć to co zostało ze starej wiązki, z wiązką od GA16 i powinno być ok, ale ręki nie dam sobie uciąć
[ Dodano: 2015-08-14, 12:24 ]
Mały up, od dłuższego czasu temat stoi w miejscu. Udało się podłączyć pompę paliwa i ECU. niestety nie ma iskry na świecach, nie wiem czy to wina cewki czy złego podłączenia
[ Dodano: 2016-01-15, 18:15 ]
Temat można zamknąć bo n13 na zyletki poszedł
![:roll:](./images/smilies/rolleyes.gif)
kiedyś tam mam w planach kupić jeszcze jednego, tez w 5d wtedy może sr.... "niezbadane są wyroki Pana"
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)