Polerka szyb
Moderator: Zielkq
Polerka szyb
Siema,
Moja szyba w Sunny jest jeszcze oryginalna (przód, boki, tył - w sumie wszystkie są z tą samą datą).
Jak jeżdżę w nocy to widać wyraźnie oznaki czasu - rysy odbijają reflektory aut przede mną i lampy z ulic.
Chcę tą szybę frontową (być może i boki też, kwestia kasy) wypolerować.
Czy istnieje jakaś polerka którą możecie polecić, która dokładnie mi te rysy usunie, tak, że będę miał szybę "jak nową" ?
Jeśli tak, jaki polecacie tryb działania?
Chcę, żeby było taniej, niż nowa szyba.
Fajnie by było, gdyby szło jeszcze jakoś spolaryzować te światła, czy w fabrycznej szybie od N14 92' jest już coś takiego?
Miałem w Citroenie z '06 roku taką szybę, która jakby miała lekko niebieskawy odcień, super się jeździło w nocy w porównaniu do w/w N14.
Skrobak na zimę już sobie wybrałem Murska z mosiężnym skrobakiem który rzekomo nie rysuje szkła
Moja szyba w Sunny jest jeszcze oryginalna (przód, boki, tył - w sumie wszystkie są z tą samą datą).
Jak jeżdżę w nocy to widać wyraźnie oznaki czasu - rysy odbijają reflektory aut przede mną i lampy z ulic.
Chcę tą szybę frontową (być może i boki też, kwestia kasy) wypolerować.
Czy istnieje jakaś polerka którą możecie polecić, która dokładnie mi te rysy usunie, tak, że będę miał szybę "jak nową" ?
Jeśli tak, jaki polecacie tryb działania?
Chcę, żeby było taniej, niż nowa szyba.
Fajnie by było, gdyby szło jeszcze jakoś spolaryzować te światła, czy w fabrycznej szybie od N14 92' jest już coś takiego?
Miałem w Citroenie z '06 roku taką szybę, która jakby miała lekko niebieskawy odcień, super się jeździło w nocy w porównaniu do w/w N14.
Skrobak na zimę już sobie wybrałem Murska z mosiężnym skrobakiem który rzekomo nie rysuje szkła
ja jak poleruje auto to przelecę polerka mechaniczna szybe tym co lakier, nigdy nie przeginam z praca pasty i polerki w jednym miejscu z obawy na nagrzanie w skutek tarcia szyby i ewentualnego pekniecia
procedura:
czysta szyba+
polerowanie twarda, mokra gabka z pasta g3 (farcella np)+
mleczko lekko scierne lub twardy wosk w plynie maszynowo z gabka czarna miekka na sucho+
politura, nablyszczacz etc
efekt zawsze mnie zachwyca, a jest tylko skutkiem ubocznym polerowania lakieru i nie przykładam się do w/w czynności jakos specjalnie
procedura:
czysta szyba+
polerowanie twarda, mokra gabka z pasta g3 (farcella np)+
mleczko lekko scierne lub twardy wosk w plynie maszynowo z gabka czarna miekka na sucho+
politura, nablyszczacz etc
efekt zawsze mnie zachwyca, a jest tylko skutkiem ubocznym polerowania lakieru i nie przykładam się do w/w czynności jakos specjalnie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
pracowałem chwilę jako Valet na salonie Opla
polerowaliśmy jednym szyby innym lakier
ale to było raczej g.. dla klienta żeby tylko auto ładnie wyglądało
czyli pierw:
maszynowo - twarda gąbka, mokro - g3 farcella
maszynowo - miękka gąbka, sucho - mleczko lekko ścierne / twardy wosk w płynie
politura, nabłyszczacz, coś jeszcze?
też maszynowo jedziesz powyższe?
przeczytałem w necie http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki ... osk-12310/
taką procedurę:
mycie
glinka
mycie + suszenie
poorboy mleczko średnie
poorboy politura
wosk
nie ma tam jednak o szybach, nic prócz mycia ich. obstawiam że po umyciu i glince można dać średnie mleczko i politurę. albo poorboy'a średnie na lakier a na szyby lekkie? lub średnie a później lekkie? chociaż jeśli jedziesz swoje twardą gąbką na mokro i są eleganckie...
który rok szyb?
i czy używałeś glinek? co do politur itd, polecasz coś konkretnych firm? poorboy's znam
polerowaliśmy jednym szyby innym lakier
ale to było raczej g.. dla klienta żeby tylko auto ładnie wyglądało
czyli pierw:
maszynowo - twarda gąbka, mokro - g3 farcella
maszynowo - miękka gąbka, sucho - mleczko lekko ścierne / twardy wosk w płynie
politura, nabłyszczacz, coś jeszcze?
też maszynowo jedziesz powyższe?
przeczytałem w necie http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki ... osk-12310/
taką procedurę:
mycie
glinka
mycie + suszenie
poorboy mleczko średnie
poorboy politura
wosk
nie ma tam jednak o szybach, nic prócz mycia ich. obstawiam że po umyciu i glince można dać średnie mleczko i politurę. albo poorboy'a średnie na lakier a na szyby lekkie? lub średnie a później lekkie? chociaż jeśli jedziesz swoje twardą gąbką na mokro i są eleganckie...
który rok szyb?
i czy używałeś glinek? co do politur itd, polecasz coś konkretnych firm? poorboy's znam
używam glinek-jest to podstawa przed dobrym nasmarowaniem auta
ususzanie najlepiej sprężonym powietrzem, wszystkie zakamarki przedmuchać co by podczas polerowania nie ciągło ze szczelin syfów
środków jest cała masa, ważne jest to czy wiesz jak ich używać, bo nie trzeba megi używać żeby efekt był jak z salonu
polecam game produktów carvalet z nysy, nie są drogie a efekt daja bajer
tak więc:
-mycie z grubsza z plynem ludwika-elegancko sciaga stare woski
-mycie karcherem+aktywna piana+glinka
-suszenie
-maszynowo na twardej mokrej gąbce g3
-maszynowo na suchej miękkiej gąbce mleczko lekkoscierne (carvalet jak najbardziej daje rade, zapytaj Janusza)
-ręcznie twardy wosk/politura lub jaki kolwiek inny finisz - polecam poli z Formula1
w/w procedura dotyczy lakieru ale szybie nie zaszkodzi
ususzanie najlepiej sprężonym powietrzem, wszystkie zakamarki przedmuchać co by podczas polerowania nie ciągło ze szczelin syfów
środków jest cała masa, ważne jest to czy wiesz jak ich używać, bo nie trzeba megi używać żeby efekt był jak z salonu
polecam game produktów carvalet z nysy, nie są drogie a efekt daja bajer
tak więc:
-mycie z grubsza z plynem ludwika-elegancko sciaga stare woski
-mycie karcherem+aktywna piana+glinka
-suszenie
-maszynowo na twardej mokrej gąbce g3
-maszynowo na suchej miękkiej gąbce mleczko lekkoscierne (carvalet jak najbardziej daje rade, zapytaj Janusza)
-ręcznie twardy wosk/politura lub jaki kolwiek inny finisz - polecam poli z Formula1
w/w procedura dotyczy lakieru ale szybie nie zaszkodzi
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Dobra Ad@mus, to powiedz mi jak ma się powłoka antyrefleksyjna do polerki w Nissanach z naszych lat produkcji? Jeśli jest to jedna z warstw wewnętrznych- to spoko, ale jak zewnętrzna- to polerka narobi takiego rabanu, że nic nie będziesz widział w nocy przez światła jadących z naprzeciwka. Nie odnosi się to do szyb bocznych i tylnej.
QG15+
Powłoka antyrefleksyjna. W szybie którą chcę ogarnąć nie czuję, żeby była jakakolwiek taka powłoka.
Jak to jest w serii? Modzelitto, orientujesz się czy w Sunny 1.4 z DS na pokładzie była w ogóle taka powłoka?
Czy po prostu z biegiem lat się wytarło i trzeba położyć nową?
To interesuje mnie przede wszystkim - tzn, chcę wywalić rysy, a później pokryć zdrowym antyrefleksem i ew. tymi woskami, co by się wszystko trzymało kupy na kolejne x lat.
W aucie o którym piszę jazda w nocy to wyczyn - jak miałem wspomniane C2 i porównanie pod ręką, to Sunny jeździło tylko w dzień
Jak to jest w serii? Modzelitto, orientujesz się czy w Sunny 1.4 z DS na pokładzie była w ogóle taka powłoka?
Czy po prostu z biegiem lat się wytarło i trzeba położyć nową?
To interesuje mnie przede wszystkim - tzn, chcę wywalić rysy, a później pokryć zdrowym antyrefleksem i ew. tymi woskami, co by się wszystko trzymało kupy na kolejne x lat.
W aucie o którym piszę jazda w nocy to wyczyn - jak miałem wspomniane C2 i porównanie pod ręką, to Sunny jeździło tylko w dzień
nie wydaje mi sie aby taka powloka byla jedna z warstw zewnetrznych bo po tylu latach wycieraczki w znacznym stopniu by ja uszkodzily a jesli one tego nie zrobily to polerowanie szkla mniej inwazyjnymi pastami tez nic nie uszkodzi, bo jak sie ma kilkuminutowa polerka do kilkunastoletniej erozji polaczonej z tarciem wycieraczek drapaczek do lodu, zimowych plynow z alkoholami i odmrazaczy
wg mnie zbedne zmartwienie
tutaj macie jakie są efekty po polerce:
https://www.youtube.com/watch?v=rNrUaKphgtU
i nie polecam robienia takiej polerki froterką dwuręczną tylko polerka samochodową z regulacją obrotów
nie polecam natomiast polerowania reflektorów
wg mnie zbedne zmartwienie
tutaj macie jakie są efekty po polerce:
https://www.youtube.com/watch?v=rNrUaKphgtU
i nie polecam robienia takiej polerki froterką dwuręczną tylko polerka samochodową z regulacją obrotów
nie polecam natomiast polerowania reflektorów
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Panowie, powłoka antyrefleksyjna jest umieszczona między dwoma warstwami szkła, z których jest zbudowana szyba przednia. Weźcie pod uwagę, że ma ona grubość 4-5mm i jest klejona Czyli mamy szkło-folia-szkło.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Szybę można wypolerować i usunąć część drobnych zarysowań za pomocą polerki, filcowego pada i tlenku ceru. Nie jest to skomplikowane i przy odrobinie zdrowego rozsądku nie jest niebezpieczne. Wymaga jednak dużo czasu, liczonego w godzinach na szybę Ja często stosuje tlenek ceru do gruntownego oczyszczenia szyby przed aplikacją tzw niewidzialnej wycieraczki(powłokia hydrofobowa).
Solidnie oczyszczona szyba z nałożoną niewidzialną wycieraczką powinna zaspokoić wybredne gusta co do jazdy w deszczu i w nocy.
W ogólnoznanych firmach od szyb czasem można znaleźć usługę polerowania szyby. Jeśli zapewniają usunięcie wszystkiego w normalnych pieniądzach to pewnie lepiej zrobić to u nich, niż samemu improwizować bez gwarancji osiagnięcia celu.
Solidnie oczyszczona szyba z nałożoną niewidzialną wycieraczką powinna zaspokoić wybredne gusta co do jazdy w deszczu i w nocy.
W ogólnoznanych firmach od szyb czasem można znaleźć usługę polerowania szyby. Jeśli zapewniają usunięcie wszystkiego w normalnych pieniądzach to pewnie lepiej zrobić to u nich, niż samemu improwizować bez gwarancji osiagnięcia celu.