ciężko odpala po zgaszeniu na gazie
Moderator: Maniek-ol
ciężko odpala po zgaszeniu na gazie
tak jak w temacie .. od pewnego czasu ciężko odpala po zgaszeniu silnika na gazie
STAG4 .. czyżby lejące wtryski przez uszkodzony elektrozawór ? nie śmierdzi ani gazem ani benzyną po odpaleniu auta.. pompowanie pompą paliwa nic nie daje.
STAG4 .. czyżby lejące wtryski przez uszkodzony elektrozawór ? nie śmierdzi ani gazem ani benzyną po odpaleniu auta.. pompowanie pompą paliwa nic nie daje.
elektrozawór ? pozostaje i teoria że się nie domyka i zalewa świece
[ Dodano: 2014-12-17, 19:11 ]
można jeszcze spróbować tego
https://www.youtube.com/watch?v=GUix4v8nZvI
[ Dodano: 2014-12-17, 19:27 ]
tylko wiąże się to potem z regulacją której raczej sami nie zrobimy
[ Dodano: 2014-12-17, 19:11 ]
można jeszcze spróbować tego
https://www.youtube.com/watch?v=GUix4v8nZvI
[ Dodano: 2014-12-17, 19:27 ]
tylko wiąże się to potem z regulacją której raczej sami nie zrobimy
ester90 ile najechane na lpg? masz wtryskiwacze na listwie czy każdy osobno?... Co za marka?
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
Napisz jaki masz silnik ale podejrzewam ze masz alaske reduktor to za słaby nawet do 1,6 chyba ze jeździsz jak emeryt , wtryski do wymiany na regfasty lub coś lepszego.
Po takim przebiegu to valteki już do regeneracji ale lepiej wymienić na coś bardziej normalnego .Ogólnie wszystko trzeba przejrzeć po 5 latach użytkowania wtryski , reduktor i prawidłowa regulacja od nowa .
Po takim przebiegu to valteki już do regeneracji ale lepiej wymienić na coś bardziej normalnego .Ogólnie wszystko trzeba przejrzeć po 5 latach użytkowania wtryski , reduktor i prawidłowa regulacja od nowa .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
Na swoja stronę nie są kretynami (kupują kity które są najtańsze i to montują)
Waldemary powiadasz? (tak myślałem) ... mamy winnego. przerabiałem to z instalacją szwagra. Tak jak wspominał nice-wawa zainwestuj w regfasty
nice-wawa szybszy:)
Waldemary powiadasz? (tak myślałem) ... mamy winnego. przerabiałem to z instalacją szwagra. Tak jak wspominał nice-wawa zainwestuj w regfasty
nice-wawa szybszy:)
Części P11 GT
viewtopic.php?p=371041#371041
viewtopic.php?p=371041#371041
Jak odnajdziesz napis at-09 na reduktorze to możesz być pewny ze to alaska
a tak wygląda
https://www.google.pl/search?q=alaska+t ... d=0CDcQsAQ
a tak wygląda
https://www.google.pl/search?q=alaska+t ... d=0CDcQsAQ
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
jak cos to mam reduktor zavoli i wtryski regfast używane na sprzedaż
reduktor do 140ps wiec uciągnie Qg18DE bo wstępnie w takim silniku pracował
teraz wymieniłem na inny i mi pozostal-wymienialem na bardziej wydajny
reduktor do 140ps wiec uciągnie Qg18DE bo wstępnie w takim silniku pracował
teraz wymieniłem na inny i mi pozostal-wymienialem na bardziej wydajny
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Miałem tak kiedyś na Vialle, dodatkowo komputer pokazywał wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów podczas jazdy na gazie.
Zregenerowałem pompę i dalej to samo - wniosek padł na wtryskiwacz który popuszczał gaz (gaszenie i odpalanie na benzynie ok).
Nie zmieniałem bo auto poszło do żyda - jednak, tak jak koledzy wspomnieli, te valteki i tak już możesz skasować.
Wtryskiwacze to tanie rzeczy przy 4 gen.
Zregenerowałem pompę i dalej to samo - wniosek padł na wtryskiwacz który popuszczał gaz (gaszenie i odpalanie na benzynie ok).
Nie zmieniałem bo auto poszło do żyda - jednak, tak jak koledzy wspomnieli, te valteki i tak już możesz skasować.
Wtryskiwacze to tanie rzeczy przy 4 gen.