budujemy układ wydechowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
WuWa jest tak jak napisałeś. 4-2-1 daje moc w środkowym zakresie prędkości obrotowej silnika, natomiast 4-1 w górnym zakresie.
Tak właśnie zacząłem się zastanawiać - zrobić 4-1, ale takie, które schodzi się dość daleko - dalej niż to,które jest przedstawione na tej czeskiej stroni. Jakie to miałoby efekty - połączenie zalet 4-2-1 i 4-1?
Tu jest porównanie wydechów:
http://www.hondacivicforum.co.uk/17-hea ... 4-1-a.html
Tak właśnie zacząłem się zastanawiać - zrobić 4-1, ale takie, które schodzi się dość daleko - dalej niż to,które jest przedstawione na tej czeskiej stroni. Jakie to miałoby efekty - połączenie zalet 4-2-1 i 4-1?
Tu jest porównanie wydechów:
http://www.hondacivicforum.co.uk/17-hea ... 4-1-a.html
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Dzięki chłopaki z poprawkę. Jak widać na benzynach nie znam się tak jak na dieslach
Dążycie do uzyskania wyższego momentu w średnio-wyższym zakresie?janusz pisze:Jakie to miałoby efekty - połączenie zalet 4-2-1 i 4-1?
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
już jeden taki był co liczył i konstruował kolektor przez trzy lata - nic z tego nie wyszło. ja zrobiłem bez wyliczeń w przeciągu dwóch dni i się sprawdził, ale i tak większość woli ładować chińskie bo są bardziej dostępne i ładne
p.s. co do 4-2-1 i 4-1 to właśnie jest odwrotnie, do rajdów używają najczęściej 4-1 z racji częstszego używania średnich zakresów obrotowych. Wszyscy pakują 4-2-1 bo lepiej wpływa na cyferki i na ćwiartkę jak najbardziej - zresztą co tu dużo ukrywać - tylko one są dostępne w sprzedaży
p.s. co do 4-2-1 i 4-1 to właśnie jest odwrotnie, do rajdów używają najczęściej 4-1 z racji częstszego używania średnich zakresów obrotowych. Wszyscy pakują 4-2-1 bo lepiej wpływa na cyferki i na ćwiartkę jak najbardziej - zresztą co tu dużo ukrywać - tylko one są dostępne w sprzedaży
Czyli widzę, że jest podobnie jak przy turbo z tymi średnicami. Porażka, żeby nawet 2" wewnątrz nie było...
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
czas na dywagację:
-kolektor seria n14gti
-rura do końca
i jaki końcowy dać, bo czuję że obecny seryjny komorowy z 1.8 na tyle dławi padlinę
jaki końcowy polecacie, ale bez atomowego harczkora, cos codziennego, jaka długość puszki, czy przelot czy komor?
-kolektor seria n14gti
-rura do końca
i jaki końcowy dać, bo czuję że obecny seryjny komorowy z 1.8 na tyle dławi padlinę
jaki końcowy polecacie, ale bez atomowego harczkora, cos codziennego, jaka długość puszki, czy przelot czy komor?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Mam u siebie komorowo przelotowy Supersprinta i jest spoko
Taki dedykt niby
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-8 ... ___95.aspx
Taki dedykt niby
http://www.supersprint.com/en/IT/prod-8 ... ___95.aspx
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
a w czym tu kolega problem widzi?karol282 pisze: Potrzeba kogoś kto ma łeb jak sklep co policzy w końcu jakiś sensowny wydech 4-1 i go uspawa bo możliwe że jesteśmy wszyscy w błędzie.
sęk w tym że wydech liczy się pod konkretny silnik... bo to co w jednym da konkretny przyrost w innym nie koniecznie
XXX
fajny materiał teoretyczny konfrontujący kolektor wydechowy 4-2-1 i 4-1:
https://www.youtube.com/watch?v=zi2BexMQlZY
https://www.youtube.com/watch?v=zi2BexMQlZY
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
VE Killer, nie rozpatruje trudności wykonania tylko efekty
na tym filmiku zapoznałem się z teorią i gdzie 4-2-1 ma dużo lepsze przyrosty ode serii tam 4-1 bije możliwościami 4-2-1
zaznacze jeszcze ze p11gt miało zeliwny odlew 4-1 i jak to góra fajnie jedzie
na tym filmiku zapoznałem się z teorią i gdzie 4-2-1 ma dużo lepsze przyrosty ode serii tam 4-1 bije możliwościami 4-2-1
zaznacze jeszcze ze p11gt miało zeliwny odlew 4-1 i jak to góra fajnie jedzie
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Arias, widziałeś fotki w moim temacie? Tam jest foto kolektora wydechowego z P11GT - odcinek 4-2, gdzie wsadzałem pędzel w otwór po sondzie - stąd się wzięło 4-1-2-1
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
No bo tak w sumie to wygląda od środka, 4 schodzą się w jedną komorę, która dzieli się na 2 i schodzi do 1, daje to dobry odczyt na sondzie z 4 garów, a nie 2 jak w większości bądź jednego.
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
jaki środkowy tłumik wstawić najlepiej?
ma być długi czy nie? pytam teoretycznie bo w styczniu zamiar mam wspawać srodkowy i nie wiem czy dac fi60 ale musial bym wiedzieć z jakiego auta czy dac ori z p11 fi55
ma być długi czy nie? pytam teoretycznie bo w styczniu zamiar mam wspawać srodkowy i nie wiem czy dac fi60 ale musial bym wiedzieć z jakiego auta czy dac ori z p11 fi55
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, ja u siebie mam 2 przelotowe Średnicy nie pamiętam......
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
VE Killer, jest cicho, bo ostatni jest normalny
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_