Liczniki w P11/WP11
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
Ja jeszcze wrócę do papieru foto i liczników w p11. W poprzednich golfach i passatach licznik był podświetlany tak jakby "z góry". A w p11 jest od dołu, więc naklejenie na obecne tarcze mogłoby zmniejszyć i tak już nikłą intensywność świecenia.
Mnie się tam bardzo podobały tarcze z GT więc założyłem cały licznik
Mnie się tam bardzo podobały tarcze z GT więc założyłem cały licznik
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Zegary Nismo do P11, są sprzężone z komputerem, na g20.net czasami się zdarzy, że ktoś sprzedaje ale ostatnio jak widziałem to same zegary ktoś wystawił za bagatela 1100$$, a komputer do tego 500$$, na domiar złego potrzebne są jeszcze czujniki co to wszystko ogarną. Owszem można pod wyświetlacz podpiąć co innego, ba można wymienić wyświetlacz na inny, np dotykowy, ale koszta są niewyobrażalne, ja się zastanawiałem, nad adaptacją wyświetlacza w miejsce prędkościomierza, ale w końcu chyba dołożę dodatkowy wyświetlacz.
Kilka zdjęć jak to działa z dedykowanym kompem
I mały bonus "S12 Digital Cluster"
[ Dodano: 2013-11-19, 08:42 ]
A to z N14, które mi się bardzo podobają za sprawą obrotomierza, który nagina wokół prędkościomierza
Tu z Maximy
A tu bardzo ciekawy temacik Jak widzać zegary z Y33, można by wpasować w nasze obudowy
[ Dodano: 2013-11-19, 08:42 ]
http://zilvia.net/f/chat/392221-dash-cl ... ead-2.html
Kilka zdjęć jak to działa z dedykowanym kompem
I mały bonus "S12 Digital Cluster"
[ Dodano: 2013-11-19, 08:42 ]
A to z N14, które mi się bardzo podobają za sprawą obrotomierza, który nagina wokół prędkościomierza
Tu z Maximy
A tu bardzo ciekawy temacik Jak widzać zegary z Y33, można by wpasować w nasze obudowy
[ Dodano: 2013-11-19, 08:42 ]
http://zilvia.net/f/chat/392221-dash-cl ... ead-2.html
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Wstawienie dotykowego wyswietlacza w miejscu, gdzie jest wyswietlacz od nismo, mija sie moim zdaniem z celem. Przeszkadza szybka licznika, albo beda problemy z kurzem
Ba, obslugiwanie dotyku w tym miejscu byloby problematyczne - reke przekladac przez kierownice? Dedykowany komputer mysle, ze mozna obejsc podpinajac carcp z consultem
Ba, obslugiwanie dotyku w tym miejscu byloby problematyczne - reke przekladac przez kierownice? Dedykowany komputer mysle, ze mozna obejsc podpinajac carcp z consultem
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
A czy ktoś będzie tak dobry i powie mi co to za model kierownicy Momo jest na 1 zdjęciu zamieszczonym przez Arias?
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Ale uszczypliwy jesteśvixo pisze:Wstawcie sobie wyświetlacz z game boy'a plus przyciski w kierownice i można stać w korkach godzinami
Obrazek
Z dotykowym to tak palnąłem, nie przemyślałem tego W sumie to tylko wyświetlacz, jedynie co go ogranicza to ilość kolorów i rozdzielczość, z tego co wyczytałem to z kompem zewnętrzym AEM działa PnP. Dodam też, że te zegary to nie tylko kosmetyka i wskazania, to jest dodatek do kompa zewnętrznego NISMO z nastawami do SR20VE.
[ Dodano: 2013-11-19, 17:32 ]
Sajmooon pisze:A czy ktoś będzie tak dobry i powie mi co to za model kierownicy Momo jest na 1 zdjęciu zamieszczonym przez Arias?
Momo Cobra
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Dodane zdjęcie pełnego licznika z diesla.
Dzięki marlos90.
Pozdrawiam
Dzięki marlos90.
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Niby do R33, ale wygląda tak samo:
http://www.ebay.com.au/itm/Nissan-Skyli ... 25926ed371
Ja odstąpie swoją kolejkę innym czekającym na adopcję. Nie mój budżet za zegary...
http://www.ebay.com.au/itm/Nissan-Skyli ... 25926ed371
Ja odstąpie swoją kolejkę innym czekającym na adopcję. Nie mój budżet za zegary...
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Seba WWA, może być jeszcze taka opcja jak u michal_m66, że konieczne będzie zamienienie przewodów we wtyczkach przy liczniku, także w razie czego się nie zrażaj (do WP11 wkładał właśnie licznik od GT)
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Podróże małe i duże
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Pomoc prawna: Adwokat Wrocław
Z YT: "JDM wants to be USDM, Euro wants to be USDM and USDM wants to be Euro."
Właśnie teraz tak patrze na licznik i chyba będzie trzeba zrobić tak jak mówisz, bo nie kojarze żebym miał trzy wtyczki przy liczniku do wpięcia i to w tym miejscu co tu.
Druga sprawa że to nie licznik od GT tylko od zwykłej wersji bo obrotomierz wyskalowany do 8 tyś i prędkościomierz do 220 ale ważne że ma pełen komp a data na plombie to 12.02.1999r
Druga sprawa że to nie licznik od GT tylko od zwykłej wersji bo obrotomierz wyskalowany do 8 tyś i prędkościomierz do 220 ale ważne że ma pełen komp a data na plombie to 12.02.1999r
Seba WWA, wtyczki, jeśli chodzi o kształt się zgadzają. Jest tylko różnica w pinologii.
Jeśli chodzi o przekładkę sedan/hatchback to nie powinno być problemów, gorzej jak się bierze coś z wagona.
Jak poczekasz chwilę dłuższą bądź krótszą to będzie rozpiska zamiany pinów we wtyczkach - czekam aż Michal_M66 dobije do odpowiedniego przebiegu i zsynchronizuje się to z moją weną na zrobienie tego, bo na razie nie chce mi się tego robić...
Jeśli chodzi o przekładkę sedan/hatchback to nie powinno być problemów, gorzej jak się bierze coś z wagona.
Jak poczekasz chwilę dłuższą bądź krótszą to będzie rozpiska zamiany pinów we wtyczkach - czekam aż Michal_M66 dobije do odpowiedniego przebiegu i zsynchronizuje się to z moją weną na zrobienie tego, bo na razie nie chce mi się tego robić...
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA, jak są pozamieniane piny, to nic Ci nie będzie działać. Ty masz hatchbacka, więc powinno wszystko się zgadzać. U Risto robiliśmy przekładkę i wszystko było P&P.
Foo, dokładnie tak Te z niebieskimi oprawkami są do podświetlania reszty, czarne oprawki to kontrolki, czerwone to licznik km i komp
Foo, dokładnie tak Te z niebieskimi oprawkami są do podświetlania reszty, czarne oprawki to kontrolki, czerwone to licznik km i komp
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Seba WWA, czyli musi mnie najść nieco szybciej wena na wymianę u Michala_M66. Podeślij mi foto tych zegarów co masz i tych, które chcesz włożyć. Chodzi mi o tył zegarów, tam gdzie jest folia ze ścieżkami.
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Zuh, bo były różne wersje, a wagon to już w ogóle wyższa abstrakcja
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Jest dokładnie tak, jak napisał Arias - jest inny pinout. Pytanie z innej beczki - wie ktoś do czego jest podpięty pin 14 przy normalnych budach (HB, S), a w wagonie 13?
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
zamiast bawić się w piny, przełóż folie ze swojego licznika i będzie latać bez problemu. U mnie było odwrotnie, no i niestety w tych licznikach różni tylko układ zapalania kontrolki od ABSu. W tym co dałeś jest jakis układ scalony w liczniku natomiast w tym ,który masz kontrolka ABSu jest zasilana bezpośrednio z pinu. I u mnie nie działa kontrolka od ABSu z uwagi na ten układ.
Niedział, ale ten ABS da się zwalczyć
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
być może, ale niestety nie jestem na tyle zaawansowanym elektronikiem by to ogarnąć. Nie jest to w moim aucie, tylko ojczulka. On ma akurat 99r i tam jest ta inna wiązka (jak w anglikach), inny komp ABS itd... Robiłem to dość dawno temu i nie dokońca pamiętam co się działo na tych pinach od ABSu...
Zawsze JANUSZ możesz podesłać albo wkleić na forum HOW TO...
Zawsze JANUSZ możesz podesłać albo wkleić na forum HOW TO...