[N16] Czy warto kupic Almere N16
Moderatorzy: Seba WWA, sergiej
Hehe, a moj zostal wyprodukowany w marcu 2001 juz w UK...
adrionGT, na pewno jest mniej czesci "tuningowych" do N16 niz do P10, P11, N14 i N15, a tak naprawde to nie ma nic. Ruda powoli juz bedzie wychodzic, wiec trzeba sie dobrze przygladac podczas zakupu. Zwroc uwage na laczenia przednich kielichow + to, co Mas napisal. Z elektronika u mnie na razie nie ma problemow, wiec uznaje, ze jest OK. Zawieszeniowo ciezko mi powiedziec, bo juz kupilem obnizona i utwardzona Almerke, ale po obnizeniu o te 35mm autko i tak stoi na tyle wysoko, ze nie ma sie co martwic o spiacych policjantow ani jakies nie za duze krawezniki
Ja jestem dosc wysoki i dla mnie duzym minusem sa male fotele. Lubie miec oparcie fotela niemal pionowo i gdy siade tak jak chce to gorna czesc fotela konczy mi sie na wysokosci lopatek... Przez to oparcie wymusza wrecz lekko zgarbiona pozycje za kierownica.
adrionGT, na pewno jest mniej czesci "tuningowych" do N16 niz do P10, P11, N14 i N15, a tak naprawde to nie ma nic. Ruda powoli juz bedzie wychodzic, wiec trzeba sie dobrze przygladac podczas zakupu. Zwroc uwage na laczenia przednich kielichow + to, co Mas napisal. Z elektronika u mnie na razie nie ma problemow, wiec uznaje, ze jest OK. Zawieszeniowo ciezko mi powiedziec, bo juz kupilem obnizona i utwardzona Almerke, ale po obnizeniu o te 35mm autko i tak stoi na tyle wysoko, ze nie ma sie co martwic o spiacych policjantow ani jakies nie za duze krawezniki
Ja jestem dosc wysoki i dla mnie duzym minusem sa male fotele. Lubie miec oparcie fotela niemal pionowo i gdy siade tak jak chce to gorna czesc fotela konczy mi sie na wysokosci lopatek... Przez to oparcie wymusza wrecz lekko zgarbiona pozycje za kierownica.
Z rdzą to pewnie jak to w japońcach, albo jest albo jej nie ma Rozważam jeszcze p11.144 2.0 ale buda almery bardziej mi się podoba tylko te nieszczęsne 1.8 Koszt swapu na sr20de za qg18 nie byłby chyba większy od swapu na ga16? Bo myślałem żeby zeswapowac SR do swojego ale chyba chciałbym mieć coś nowszego.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20
Majstry ... N16 .. w "małej" budzie z 1,5 dci .. jest coś warte ? Sąsiad chce spuścić zadbany egzemplarz (starszy gość) za 11 tauzenów .. Co myślicie ?
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Wracam do tematu .. cena auta spadła
na co zwrócić uwagę (oprócz blachy) - auto wyposażone raczej na + i zadbane (właściciel to "stary nissanowiec" )
1,5 dci .. tu się nic nie zmieniło
na co zwrócić uwagę (oprócz blachy) - auto wyposażone raczej na + i zadbane (właściciel to "stary nissanowiec" )
1,5 dci .. tu się nic nie zmieniło
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
po mieście .. auto dla Mżonki i Młodego
Uważaj blabla na ZUOOOOOOOO
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
JEST:Scubzowy SilverFlea
JEST:Mżonkowy Biały SSS:)
BYŁO: Mżonkowa Biała "Beza"
Witam, j/w, po przeczytaniu tematu, dysponuję możliwością nabycia N16, 2005 rok, polski salon, 3 właścicieli, 1.5dCi, sedan, 160 tys km.
Mam doświadczenie z Renault, jestem zadowolony z tych aut którymi jeździłem (Clio 1.2 16v, Clio 1.5 dCi), odpowiada mnie dynamika, koszty serwisu, spalanie.
Auta szukam na trasy oraz do przewozu osób po mieście.
Cztery pytania
1) Mam możliwość podpięcia pod komputer, czego szukać w OBD celem weryfikacji wtrysków, czy wypadanie zapłonu na cylindrze to sugestia uwalonego układu wtryskowego? Jakie inne sposoby znacie na weryfikację układu wtryskowego w 1.5dCi '05?
2) Mycie wtrysków - wiem, ze istnieje możliwość mechaniczno chemicznego mycia układu wtryskowego, auto podpina się pod specjalny układ, silnik chodzi, wtryski myte. Próbowaliście, polecacie/odradzacie, dlaczego?
3) Turbo, jaki przebieg dla Turbo w 1.5dCi '05 jest krytycznym? Zakładając ze auto suche brak wycieków oleju, używane głównie w trasie, olej 5w40, regularny serwis. 160 tys przebiegu to myślę ze śmiech nie przebieg, Clio 1.2 '07 w moim używaniu jedynie mam zrobione sprzęgło i tarcze, prócz tego lać zupę i jeździć, niemniej to benzyna a tu Diesel.
4) czy w tym aucie przy ttm silniku występuje koło dwumasowe?
Pozdro
Mam doświadczenie z Renault, jestem zadowolony z tych aut którymi jeździłem (Clio 1.2 16v, Clio 1.5 dCi), odpowiada mnie dynamika, koszty serwisu, spalanie.
Auta szukam na trasy oraz do przewozu osób po mieście.
Cztery pytania
1) Mam możliwość podpięcia pod komputer, czego szukać w OBD celem weryfikacji wtrysków, czy wypadanie zapłonu na cylindrze to sugestia uwalonego układu wtryskowego? Jakie inne sposoby znacie na weryfikację układu wtryskowego w 1.5dCi '05?
2) Mycie wtrysków - wiem, ze istnieje możliwość mechaniczno chemicznego mycia układu wtryskowego, auto podpina się pod specjalny układ, silnik chodzi, wtryski myte. Próbowaliście, polecacie/odradzacie, dlaczego?
3) Turbo, jaki przebieg dla Turbo w 1.5dCi '05 jest krytycznym? Zakładając ze auto suche brak wycieków oleju, używane głównie w trasie, olej 5w40, regularny serwis. 160 tys przebiegu to myślę ze śmiech nie przebieg, Clio 1.2 '07 w moim używaniu jedynie mam zrobione sprzęgło i tarcze, prócz tego lać zupę i jeździć, niemniej to benzyna a tu Diesel.
4) czy w tym aucie przy ttm silniku występuje koło dwumasowe?
Pozdro