Klub zrzeszającym miłośników marki nissan. Dzielimy się informacjami na temat nissana, udzielamy porad, organizujemy spoty lokalne jak również zloty ogólnopolskie. Łączny nas wspólna pasja do marki.
miernik mam konkretny nigdy nie zawodził i swoje kosztował ale ma z 6lat już !
Toś mnie teraz zaszokował z kolorami ja tam na czuja skrajny lewy i tyle
A ja awionikiem ze szkoły a zawodowo automatyk
P10 CrashTest - corsa skasowana włącznie z słupkami drzwiami i szybą
P11 Skandynaw - na wiosnę ukończę
S13 200SX CA18DET - Driftcar w budowie
HakeN konkretny to dla mnie jest Fluke, Keithley, Hameg, Agilent - ja na takich pracuję na co dzień
No dobra wyłazimy poza main topic. Jak na skrajnym lewym - 5 pinie - masz taką wartość to raczej masz kupę a nie przepływomierz. Zmierz jaką wartość masz ma 4 pinie i na 2. 3 pin - pomarańczowy to jest 0V.
Na Hitachi mam pomyśl jak ożywić! Odkręcić dwie śrubeczki z gory, wlozyc w benzynke i zacząć dlubac i ze skrobywac ten brud drucikiem i przedmuchiwac buzią ja z 1,70V wskoczylem na 2,12V !
Sunny 1.6 16V - był
Uno 1.0 gaz - był
Vento 1.9 TD - był
Primera 2.0 TD - była
Almera GTI - JEST ":D
Witam. Podepnę sie pod temat. Primera p11 2.0 td.Mam przepływkę hitachi 3 pinową,czarny,czerwony i biały. Jak mierze napięcie na samym zapłonie( plus z miernika na biały a minus z miernika na mase aku) napiecie mam ok 0,40 V, jak odpale na zimnym silniku na biegu jałowym mam 2,10V. Co to może oznaczać? Dodam że ostatnio zauważyłem że spalanie wzrosło.
Dobrze na przepływkę wpływa przeczyszczenie. Spray do czyszczenia hamulców się do tego dobrze nadaje. I trzeba pamiętać, żeby nie gmerać przy drucie żadnymi patyczkami itd itp, bo można zupełnie nieświadomie zmienić jej charakterystykę pracy. Jeśli to nie pomoże i nadal nie będzie spełniać wymaganych wartości, to najprawdopodobniej wymiana Cię czeka.