DANE TECHNICZNE:
Marka:Mazda
Model:RX-7
Silnik:Wankla 13B --> BMW M52b28 --> SR20VE
Rok produkcji:1986
Skrzynia:
- dzwon z s14
- skrzynia z S13
Wyposażenie: loading....
Układ dolotowy: loading....
Układ wydechowy: loading....
Układ napędowy: loading....
Układ hamulcowy: loading....
Zawieszenie: loading....
Elektronika: loading....
Car-Audio: loading....
Środek: loading....
Body-Kity: loading....
Zdjęcie - poglądowe
 
 Zdjęcie - stan obecny
 
  
  
 Planowane modyfikacje:
1. SILNIK
SR20VE FWD to RWD
- Tłoki: SuperTech 87.5mm 9:1
- Pierścienie SuperTech
- Korba: Manley H-beam
- Panewki komplet ACL Recing
- Śruby ARP głowica + korbowody
- Płyta usztywniająca blok od SR20DE
- Uszczelka: Cometic 87.5mm gr.
 
 - Relokacja filtra oleju + chłodnica oleju.
- Chłodnica wody 50 mm
- Turbo : HKS 3037 AR0.84
- WG: Tial style 38mm
- DP: Custom
- Kolektor ssący: Custom
- Kolektor wydechowy: Custom
- Wydech: 3 cale na 2 tłumikach
2. ELEKTRONIKA
- ECU: ECU MASTER EMU
- Zapłon: 4 x Cop 06E905115 2.0 TFSI
- EBC: MAC zawór
- Zegary: Apexi temp. wody, temp oleju, boost, TachoDeck, ciśnienie paliwa/oleju
- Inne: 2x sonda EGT, sonda AFR Bosch LSU
3. Układ Paliwowy
- Pompa: Bosch 040
- Wtryski: 630cc Topfeed
- Regulator: Tomei style
4. Układ hamulcowy
- Przód: Zaciski E38 4 tłoki, tarcza 320
- Tył: Seria
5. Układ napędowy:
- Koło zamachowe: Serena SR20
- Tarcza: spiek ACT 6 łopatek
- Docisk: Custom
- Wał napędowy: Custom przód nissan tył mazda
6. Zawieszenia
- Przód / Tył: Gwint + poliuretan
Zdjęcia z prac
Wyciągnęliśmy M52 i zrobiło się sporo miejsca.
 
 Tłoki SuperTech. Mierzyliśmy i ścianka na cylindrze ma 11 mm po szlifie będzie miała 9.5
 
  
 Skrzynia złożona do przymiarki. Dzwon s14, skrzynia s13

Spasowaliśmy mój blok z VE do skrzyni aby ustalić wstępnie położenie i mocowanie jednostki
 
 
Adaptacja bloku pod skrzynie RWD, wstępna rzeźba pod rozrusznik z 200 sx s 14
 
 
 
 



 wow mega projekt
 wow mega projekt
 
  
  
  
  
 






 powodzenia !
 powodzenia !


 
 





![:]](./images/smilies/kwadr.gif)


 co prawda do końca prac jeszcze trochę, ale napewno będzie super...
  co prawda do końca prac jeszcze trochę, ale napewno będzie super... Teddy ASC + AT 71  &
 Teddy ASC + AT 71  & 

 dlaczego w ogóle silnik się buja i wydedukowałem, że masz racje
  dlaczego w ogóle silnik się buja i wydedukowałem, że masz racje 
  
  
  
  
  
  
 
 I tak składacie silnik to wolałbym poszukać bloku rwd z 200sx-a albo sereny
 I tak składacie silnik to wolałbym poszukać bloku rwd z 200sx-a albo sereny
 
 