[Sunny] Sunny GTI VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Ułęż Jutro co ty się nic nie chwalisz
Ps. Classic auto czy trening z Kają
Ps. Classic auto czy trening z Kają
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Ułęż jutro!!!!!! z Kają
Z opon:
1. Jadę na Re002, 195/50. Będe chciał na nich przejechać zapoznawcze trening, oraz ze 2 przejazdy mierzone.
2.Komplet Federali fz201 195/55. 2x medium 2 x soft. Troche mi ich szkoda, ale ktoś wyrzucił w serwisie moje 4 yokohamy a048 na dojechanie... Mam zamiar na federalach zrobić kilka kółek i mega o nie dbać, bo licze że 19 uda mi się zamknąć sezon na poznaniu!!
Geometria.
Przód lekko zbieżnie, negat po 1.5 stopnia
Tył też lekko zbieżnie ale bardziej niż przód
Wszystko w granicach fabrycznych
Negat taki mały, bo camber plate nie pasuje pod seryjne mocowania, a nie było czasu na rozwiercenie!
Co do gwintu, to dzisiaj jezdziłem po miescie na max soft, i był beton Teraz skręciłem na 15/32 i fura prowadzi się jak przyklejona, coś pięknego!
Teraz tylko zamontować klatkę i mod skrzyni i jeździć jeździć jeździć!
Z opon:
1. Jadę na Re002, 195/50. Będe chciał na nich przejechać zapoznawcze trening, oraz ze 2 przejazdy mierzone.
2.Komplet Federali fz201 195/55. 2x medium 2 x soft. Troche mi ich szkoda, ale ktoś wyrzucił w serwisie moje 4 yokohamy a048 na dojechanie... Mam zamiar na federalach zrobić kilka kółek i mega o nie dbać, bo licze że 19 uda mi się zamknąć sezon na poznaniu!!
Geometria.
Przód lekko zbieżnie, negat po 1.5 stopnia
Tył też lekko zbieżnie ale bardziej niż przód
Wszystko w granicach fabrycznych
Negat taki mały, bo camber plate nie pasuje pod seryjne mocowania, a nie było czasu na rozwiercenie!
Co do gwintu, to dzisiaj jezdziłem po miescie na max soft, i był beton Teraz skręciłem na 15/32 i fura prowadzi się jak przyklejona, coś pięknego!
Teraz tylko zamontować klatkę i mod skrzyni i jeździć jeździć jeździć!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kurde no mega pedalsko mało negatu, fabryka chyba ma -1 to co to jest -1,5
Panie coś pan, przecież na dole są fasolki...
Ps. przód się robi lekko rozbieżnie a tył lekko zbieżnie coby się lepiej w zakręcie jechało...
Panie coś pan, przecież na dole są fasolki...
Ps. przód się robi lekko rozbieżnie a tył lekko zbieżnie coby się lepiej w zakręcie jechało...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elo Panie jak było na Ułeżu
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Ułęż okazała się bardzo fajna! Kilka wniosków, on-boardów parę wrzucę w tygodniu
1. Było w miare ciepło, jeździłem na dosyć jednak twardych Potenzach RE002, ale spisywały się rewelacyjnie! Miałem drugi komplet kół z Federalami fz201 ale troche mi ich było szkoda, skoro re002 tak dobrze sobie radziły.
2.Najlepszy czas, 3:18, zrobiłem jednak na re002 z przodu na 1.8 a z tyłu założyłem fz201 195/55 Soft. Musiałem tak, bo felga mi się wykrzywiła od wewnątrz, i z jednego bridgestone'a zleciało kompletnie powietrze. Taki setup re002 + fz soft z tyłu okazał się zadziwiająco dobry!
3.Gwint. No bajka po prostu, samochód prowadził się jak przyklejony, skręciłem go na 16/32 z przodu i 12/32 z tyłu, bo jednak w kilku miejscach jest dosyć nierówno. Wreszcie sunny zaczął skręcać tam gdzie mu każe!
4.Co do samego toru, to bardzo fajna trasa, dużo szybsza w porównaniu do Jastrzębia/Kielc, no ale w kilku miejsach pobocze woła o pomste do nieba...
5. Co do pobocza, no to na początku troche szarżowałem, no i niestety zaliczyłem prawym przednim kołem dosyć spory dół na poboczu, wykrzywiło koło, więc zbieżność poszła się j*bać, kierownica przy jeździe na wprost była dosyć mocno przekręcona, no ale dało się jeździć
6. Duży negat z tyłu bardzo fajnie uspoił zachowanie samochodu, więc 2.5 raczej zostaje. Z przodu też dałbym więcej trochę niż teraz, bo jednak opona dogrzewała się nierównomiernie
7. Generalnie czułem progress z przejazdu na przejazd, co zresztą widziałem po czasach, chociaż mogłem jeździć trochę spokojniej, bo chyba ani jednego przejazdu mierzonego nie zaliczyłem czystego, zawsze albo pachołek albo trawa albo opona, niby nic wielkiego, ale zawsze parę sekund wolniej. Czuje ze jakbym założył fz201 to 3:15 spokojnie, a może nawet szybciej, w sumie z perspektywy czasu trochę żałuje
1. Było w miare ciepło, jeździłem na dosyć jednak twardych Potenzach RE002, ale spisywały się rewelacyjnie! Miałem drugi komplet kół z Federalami fz201 ale troche mi ich było szkoda, skoro re002 tak dobrze sobie radziły.
2.Najlepszy czas, 3:18, zrobiłem jednak na re002 z przodu na 1.8 a z tyłu założyłem fz201 195/55 Soft. Musiałem tak, bo felga mi się wykrzywiła od wewnątrz, i z jednego bridgestone'a zleciało kompletnie powietrze. Taki setup re002 + fz soft z tyłu okazał się zadziwiająco dobry!
3.Gwint. No bajka po prostu, samochód prowadził się jak przyklejony, skręciłem go na 16/32 z przodu i 12/32 z tyłu, bo jednak w kilku miejscach jest dosyć nierówno. Wreszcie sunny zaczął skręcać tam gdzie mu każe!
4.Co do samego toru, to bardzo fajna trasa, dużo szybsza w porównaniu do Jastrzębia/Kielc, no ale w kilku miejsach pobocze woła o pomste do nieba...
5. Co do pobocza, no to na początku troche szarżowałem, no i niestety zaliczyłem prawym przednim kołem dosyć spory dół na poboczu, wykrzywiło koło, więc zbieżność poszła się j*bać, kierownica przy jeździe na wprost była dosyć mocno przekręcona, no ale dało się jeździć
6. Duży negat z tyłu bardzo fajnie uspoił zachowanie samochodu, więc 2.5 raczej zostaje. Z przodu też dałbym więcej trochę niż teraz, bo jednak opona dogrzewała się nierównomiernie
7. Generalnie czułem progress z przejazdu na przejazd, co zresztą widziałem po czasach, chociaż mogłem jeździć trochę spokojniej, bo chyba ani jednego przejazdu mierzonego nie zaliczyłem czystego, zawsze albo pachołek albo trawa albo opona, niby nic wielkiego, ale zawsze parę sekund wolniej. Czuje ze jakbym założył fz201 to 3:15 spokojnie, a może nawet szybciej, w sumie z perspektywy czasu trochę żałuje
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
NO ładnie ładnie !
Zetki moich znajomych byś objechał najlepsze ich czasy to 3:19...
Ps. Gdzie tam na poboczu jakieś nierowności miałeś
Zetki moich znajomych byś objechał najlepsze ich czasy to 3:19...
Ps. Gdzie tam na poboczu jakieś nierowności miałeś
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
no jestem z tego 3:18 zadowolony, ale czuję że do urwania jest jeszcze naprawde dużo!!
2 ciasny zakręt po nawrocie, na wyjsciu jest taka dziura na poboczu, że szok! I jeszcze w kilku miejscach jest nieciekawie. Ale tor sam w sobie naprawdę bardzo fajny, i dużo jazddy, ponad 20 okrążeń zrobiłem, a zrobiłbym więcej gdyby nie ta cholerna dziura
2 ciasny zakręt po nawrocie, na wyjsciu jest taka dziura na poboczu, że szok! I jeszcze w kilku miejscach jest nieciekawie. Ale tor sam w sobie naprawdę bardzo fajny, i dużo jazddy, ponad 20 okrążeń zrobiłem, a zrobiłbym więcej gdyby nie ta cholerna dziura