ad. 1. ECU steruje tez klimatronikiem, wiec musi byc p11.144 (wg mnie najlatwiej znaleźć)
ad. 2. A był HItachi czy Mitsubishi oryginalnie? Jak HITACHI to od W10 też niby pasuje
ad. 3. jw
ad. 4. skrzynia dowolna
ad. 5. od p10, 200sxa, VE. Wszystko top feed
[ Primera] Sajmooonowa "Padlina" Primera P11.144
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
silnik z 100nx/sunny gti to wiazka z p10, lub sunny, kompa najlepiej poszukac z sunny gti bez immo, jak chcesz na innej wiazce-nowszej, to musisz miec kostki na wtryski poprzerabiac,
dalej do przrobki bedzie polaczenie wiazki silnikowej z kabinowa, jak bedzie wiazka ze starszej primery niz p11.144 bo stara wiazka sie nie laczy p&p z wiazka polifta w kabinie
rozrusznik z sr, osprzet chyba z sra (w qg kompresor klimy pasowal ale trza bylo zalozyc lape z sr, tak samo pompa wspomagania podeszla z qg ale trza bylo przerobic lape z sr)
skrzynia najlepiej z sr polifta bo ma hydrowysprzeglik, mniej przerobek, tak samo wodzik bedzie pasowal p&p, starsze skrzynie trza przerobic na wysprzegliku i na wodziku lub zalozyc cala kasete ze starszego modelu
polosie z qg nie pasowalu do sra, musialem zalozyc cale polosie z sr, tak samo przekladka byla zwrotnic bo przeguby zewnetrzne w qg sa inne niz w sr
altek z dowolego sra podejdzie
wtryski z p10 pasuja, ale zalezy od wiazki jaka bedziesz mial
ja bym poskladal to na elektronice z p10/sunny gti, a klimatronik podlaczylbym po odpaleniu na wariata, sam z klimatronika chyba bede rezygnowal i kminil nad manualem
[ Dodano: 2014-05-07, 15:45 ]
dodam ze wiazki powyzej 98roku to kolejna przerobka kostki przeplywki i instalacja nowszego aparatu zaplonowego(pow98 r)
[ Dodano: 2014-05-07, 16:11 ]
aha, wiazka z p10/p11 i komp z polifta sr to tez rzezba bo do liftu byly kompy na srube skrecane z wiazka a pozniej byly na klipsach-i tego tez sie p&p nie ogarnie:)
dalej do przrobki bedzie polaczenie wiazki silnikowej z kabinowa, jak bedzie wiazka ze starszej primery niz p11.144 bo stara wiazka sie nie laczy p&p z wiazka polifta w kabinie
rozrusznik z sr, osprzet chyba z sra (w qg kompresor klimy pasowal ale trza bylo zalozyc lape z sr, tak samo pompa wspomagania podeszla z qg ale trza bylo przerobic lape z sr)
skrzynia najlepiej z sr polifta bo ma hydrowysprzeglik, mniej przerobek, tak samo wodzik bedzie pasowal p&p, starsze skrzynie trza przerobic na wysprzegliku i na wodziku lub zalozyc cala kasete ze starszego modelu
polosie z qg nie pasowalu do sra, musialem zalozyc cale polosie z sr, tak samo przekladka byla zwrotnic bo przeguby zewnetrzne w qg sa inne niz w sr
altek z dowolego sra podejdzie
wtryski z p10 pasuja, ale zalezy od wiazki jaka bedziesz mial
ja bym poskladal to na elektronice z p10/sunny gti, a klimatronik podlaczylbym po odpaleniu na wariata, sam z klimatronika chyba bede rezygnowal i kminil nad manualem
[ Dodano: 2014-05-07, 15:45 ]
dodam ze wiazki powyzej 98roku to kolejna przerobka kostki przeplywki i instalacja nowszego aparatu zaplonowego(pow98 r)
[ Dodano: 2014-05-07, 16:11 ]
aha, wiazka z p10/p11 i komp z polifta sr to tez rzezba bo do liftu byly kompy na srube skrecane z wiazka a pozniej byly na klipsach-i tego tez sie p&p nie ogarnie:)
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
a więc w sśrodę zakończyła sie moja piękna przygoda z zielona Padliną.... auto pojechalo o wlasnych siłach ale kupil je handlarz.... takze jest to ostatni post w tym temacie i obiecuje ze jeszcze do Nissana powróce
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]