Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

korekta mapy w sr20de-ustawianie od zera+wskazówki

Moderator: Maniek-ol

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-18, 22:20

ee to może się okazać, ze ledwo co urosło na dzień dzisiejszy :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
PrzeRuSco
fanatyk nissana
Posty: 996
Rejestracja: 2012-09-14, 08:03
Lokalizacja: W-wa Bie(L)any

Post autor: PrzeRuSco » 2014-07-18, 22:29

mam nadzieje ze po zmianie wydechu coś się zmieni, znajomy od którego biorę wydech miał po wszystkim co napisałem oprócz ssaca (seryjny kolektor z katem) 160 km
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
Obrazek

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-18, 22:32

czyli w tolerancji podzespołów :D to jak byś coś zmieniał to puść redka na niskim ciśnieniu to później wystarczy lekko podkręcić ciśnienie do góry i będzie OK :D bez wiercenia dysz,
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-25, 20:11

Dziś pierwszy raz się połączyłem ze stagiem wyszło coś takiego:
Obrazek
Obrazek


Zaczełem od początku. autokalibracja, zbieranie map:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

wyczytałem z instrukcji ze teraz trzeba po bawić się mnożnikiem zeby zbliżyć jak najbliżej gazową linie do benzynowej ale za bardzo nie wiem jak to zrobić, nie kapuje tego tłumaczenia staga w instrukcji.
Po drodze wyskoczył mi jeszcze błąd wtryskiwacze gazowe całkowicie otwart - sprawdz sonde lambda. może to od tego że po złożeniu samochodu słabo trzyma jedna sróba i pierdzi. ale po weekendzie to zrobie:)

[ Dodano: 2014-07-26, 00:04 ]
Dodam jeszcze że w obecnym setupie nie dusi się na niskich obrotach i nie robi takiego bu

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-26, 06:26

ogólnie dramat :D rozwierć dysze
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-26, 12:06

A dużo je rowiercić?
Nie wiem jeszcze jakie mam u siebie ale znalazłem taką tabelkę:
Obrazek
Sugerować się tym czy metodą prób i błędów?

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-26, 12:25

a co Ty tam masz zamontowane???
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-07-26, 12:42

nie lepiej całkiem dysze usunąć?
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-26, 12:46

Ad@mus pisze:nie lepiej całkiem dysze usunąć?
niekoniecznie, zalezy co ma zamontowane, w tamtym roku na pikniku robiłem dwa auta jednocześnie, p11.144 SR20DE i Mazdę Primancy 2.0 praktycznie ta sama moc itd. a jednak różne średnice dysz wyszły, wszytko zaleczy od strategii sterownika i czasów wtrysku :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-26, 12:58

Wtryski OMVL DREAM XXI SL:
Obrazek

Reduktor Tomasetto Alaska tyle że niewiem jaki model
Zbiornik to jakiś TOR 630/48 wew. BROMECH

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-26, 13:45

jakie auto i silnik??

[ Dodano: 2014-07-26, 14:45 ]
wierć dysze :-D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-26, 14:46

Almera GTI SR20DEH + stożek i przyspieszony zapłon :-D
będę po weekędzie wiercił

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-26, 15:02

to zacznij od zmiany reduktora, bo ten nie ogarnia Twojego silnika :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-28, 11:12

A doradzicie jakiś reduktor który miał by takie wejścia/wyjścia
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
A da radę na razie przed kupnem reduktora jako tako wysterować ten reduktor żeby mi za bardzo nie po krzaczył w innych rzeczach?

Awatar użytkownika
ulisses
fanatyk nissana
Posty: 555
Rejestracja: 2009-12-20, 10:02
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: ulisses » 2014-07-28, 11:28

Poszukaj tutaj: http://www.phjacus.pl/Sekwencyjne-c43.html np. AC r01 150, Kme Tur. Poza tym nie ma problemu aby zastosować redukcję 8mm na 6mm.
Teraz możesz ustawić jazdę na lpg do 3,5-4kRPM powyżej tego na benzynie. Powinno być ok.
Obrazek

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2014-07-28, 21:19

bandito16 pisze:A doradzicie jakiś reduktor który miał by takie wejścia/wyjścia
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
Ja mam :arrow: NIKO M od dwóch lat.
Wczesniej Magic Jet i oba są na 6mm

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-07-29, 13:57

Myślę nad AC r01 tyle że 250 KM tak na przyszłość już.

Dane techniczne parownika:
- maksymalna wydajność 250KM
- przewód miedziany Ø 8
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 16

i teraz tak:
- redukcja na miedziany 6/8
- grubszy przewód gazowy Ø 16 + filtr z redukcją 16/12

Następna sprawa co z tym elektrozaworkiem niebieskim co jest teraz w moim reduktorze. Z tego co widziałem ten AC tego nie ma.

I ostatnie. Co z czujnikiem temperatury?? Trzeba coś tam rozwiercać i wkrecać??

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-07-29, 14:42

jak przyszłościowo to weź jednego TUR-a zawsze później zrobisz sobie kanapkę z dwóch,
EZ przekładasz i po sprawie fi12 na wąż gazowy spoko wystarczy właśnie robię spokojnie taka Ale na AGIS-ie, Barakudach i Sharku1500 :D w związku z planami, wcześniejszymi czy dalszymi wszytko idzie na fi8 od zbiornika, no i w Twoim przypadku, to może się okazać się wąskim gardłem
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-08-04, 12:08

Wybur padł n sharka 1500 i będzie dopiero w przyszłym tygodniu.
Na razie ustawiłem odcinke gazu na 4 tys rpm, z aktualizowałem oprogramowanie sterownika zrobiłem od początku auto kalibracje i wyszło coś takiego:
Obrazek

Włączyłem ciepły start, zmniejszyłem czasy przełącznia i błędów ciśnienia bo z dużym opuznieniem przełączało z pb na gaz i odwrotnie.
Obrazek
i odchyłka się zmniejszyła:
Obrazek

Nie wiem jeszcze jak z tym mnożnikiem, po autokalibracji wyskakuje by ustawić mnożnik ale go nie ruszałem. a tu czasy wtrysków przy wyższych obrotach:
Obrazek

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-08-04, 13:32

masz za małe dysze trzeba wiercić
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-08-14, 17:52

Jednak Rekina nie będzie. Moja firma nie ma do niego dostępu. Może z allegro a jak nie to ac r01. Rozebrałem i wykręciłem dysze mają 3.5 mm i scianki po pół więc nie bardzo rozwiercać chyba. trzeba kupić nowe

foto
Obrazek
Obrazek

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-08-14, 18:51

Ty wkręciłes wkrętki w kolektorze, a masz wykrecić dysze z wtrysków
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-08-14, 18:55

Ooo ale gafa :-o

Dobra zrobie to w weekend. Tyle demontażu na darmo.
Dzięki za uswiadomienie

[ Dodano: 2014-08-16, 16:47 ]
Dysze miałem 2 mm rozwierciłem na 2,3 ciśnienie się wcale nie zmniejszyło. Jak zmniejszyłem ciśnienie robocze na 1.20 bara to czasy wtrysków się prawie zrównały (gazowe o ,2-0,3 wieksze od benzynowych). Pamiętam jak byłem kiedyś u gazownika to kręcił sróba w reduktorze. Może problem jest też tam...

[ Dodano: 2014-08-16, 18:28 ]
Zmieniłem ciśnienie na redaktorze. Mapy prawie całe się pokryły. Chyba jeszcze rozwierce dysze bo czasy się wydluzyly. Ale takiej zamuly już nie ma:)

[ Dodano: 2014-08-16, 20:38 ]
Dysze rozwiercone na 2.5 mm jeszcze wydaje mi się ze za mało bo długie czasy ale mapy chyba w miare:
Obrazek
Obrazek

a tu takie ogólne:
Obrazek

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-08-17, 22:33

jest nieźle ale jeszcze rozwierć dysze i zmniejsz ciśnienie na redku do 1 bara
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

bandito
fanatyk nissana
Posty: 856
Rejestracja: 2012-11-26, 10:40
Lokalizacja: Maków Maz

Post autor: bandito » 2014-08-17, 23:51

Musze jakieś wiertło 2.7 załatwić. Przy tym setupie zauważyłem że podczas jazdy odcina mi niekiedy jeden bądź dwa wtryskiwacze tak powyżej 3500 obrotów przy większym obciążeniu. No nic na razie będę rozwiercał te dysze i bawił sie tym, a reduktor już czeka na mnie tyle że pare innych rzeczy ostatnio wyszło więc jeszcze troche po czeka...

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-08-18, 04:38

bandito16 pisze: reduktor już czeka na mnie .
to zmień i dopiero coś rób
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-17, 22:32

teraz moje mapy:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

jeździ przyzwoicie, bez muła i bez szarpania ale jest dość przelany gazem i pewno spalanie mnie powali, czasy wtryskow wysrubowane i wolne obroty wysokie (pb 900rpm lpg1500)

chce dojsc do bezpiecznego setupu i ekonomicznego-wiercic dysze? bo powyzej 5000rpm zaczyna się pętla

listwa OMVL reduktor zavoli n
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Niedział
aktywny forumowicz
Posty: 144
Rejestracja: 2013-03-01, 07:06
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Niedział » 2014-09-18, 09:53

na moje trzeba wiercić, mnożnik za wysoki. Czemu masz tak wysokie wolne, nadal coś nie gra?

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-09-18, 23:23

a co powiecie o czasach PB?
bo deko mi sie nie podobaja, na cieplym powinno byc 2,3 do 2,6 a jest ok 2ms;/
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-09-19, 14:22

czas powinien być 2,9 -3 ms na jałowym jak dobrze pamiętam bez obciążenia .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”