[P10/WP10] guma stabilizatora - mocowanie
Moderatorzy: Sajmooon, janusz, Zielkq, Maniek-ol
- kolobambolo
 - wiem o czym pisze
 - Posty: 79
 - Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
 - Lokalizacja: Łódź
 
[P10/WP10] guma stabilizatora - mocowanie
siema . czy wiecei moze jak wymienic gume stabilizatora ?  czy trzeba ja przeciagnac przez caly stabilizator ? czy moze rozciac ? prosze o porade
			
									
									
						- kolobambolo
 - wiem o czym pisze
 - Posty: 79
 - Rejestracja: 2009-12-18, 07:28
 - Lokalizacja: Łódź
 
- 
				scandalieross
 - nowy na forum
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2012-12-18, 09:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 
- 
				scandalieross
 - nowy na forum
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2012-12-18, 09:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Scandalieross, tak
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- 
				scandalieross
 - nowy na forum
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2012-12-18, 09:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Scandalieross - przesmaruj i powinno się uspokoić.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- 
				scandalieross
 - nowy na forum
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2012-12-18, 09:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Ta podejrzewam, że śruba mocująca wahacz nie została przesmarowana przed założeniem. Mocowanie do kolumny resorującej bez problemu sam zrobisz - dwie 17 i jazda. Gorzej z nocowaniem do budy - trzeba odkręcić mocowanie wahacza.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
- 
				scandalieross
 - nowy na forum
 - Posty: 9
 - Rejestracja: 2012-12-18, 09:53
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Scandalieross, jedni uważają, że tak inni, że nie 
 Jednoznacznej odpowiedzi nie ma.
			
									
									赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
						pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Odkręcasz śrubę kluczem  17 dwa potrzebne  od węższej części wahacza górnego , potem 4 śruby od mocowania wahacza do budy. Wyjmujesz wahacz z mocowaniem i odkręcasz śrubę po szerszej stronie wahacza . Skręcanie odwrotnie a sam  wahacz dokręca się różnie zależy od rodzaju wahacza , jak na tulejach gumowych czy poli do skręcasz na opuszczonym aucie ale wygodniej jest coś podstawić pod dolny wahacz  i opuścić samochód .A typu na tulejach ślizgowych lub łożyskach możesz dokręcić od razu na maxa .Przed skręceniem proponuje nasmarować dobrze te dwie  śruby które przechodzą przez wahacz bo lubią się po zimie zapiec i potem ciężko wybić szczególnie ta od strony budy .
			
									
									jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec
						vixo, prościej jest odkręcić całe mocowanie od karoserii, bo z tego co pamiętam, jak za pierwszym razem wymieniałem, to śruby się nie dało wyjąć normalnie. Geometria się nie rozjedzie, nie martw sięscandalieross.
			
									
									P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						O ile sruba w tej karesorii nie zostanie...
Dodatkowa robota tylko
 
Do wymiany może i lepiej by było wykręcić to mocowanie. Ale zeby przesmarowac to szkoda zachodu
			
									
									Dodatkowa robota tylko
Do wymiany może i lepiej by było wykręcić to mocowanie. Ale zeby przesmarowac to szkoda zachodu
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
						P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
Eee, nchyba nie zostanie, szczególnie, że pół roku temu było to odkręcane. Owszem, dla samego przesmarowania można spróbować tak ja napisał vixo
			
									
									P11 Turbo Diesel Intercooler  <-- klik
						No i po wymianie ale mam pytanie z prawej strony śruba mocująca wahacz w szerszej części wchodzi nie od amortyzatora tylko od drugiej strony 
 a po lewej u mnie wchodzi od strony amortyzatora 
 a chyba powinno być tak samo jak jak po prawej czyli od amortyzatora powinna być nakrętka. Mógłby ktoś sprawdzić i mi potwierdzić?  Bo po wymianie lewa strona piszczy, skrzeczy czy jak tam zwał a otwory w mocowaniu wahacza do budy powinny być różnej średnicy bo śruba jest zwężona od strony gwintu a u mnie otwory w lewym mocowaniu były takie same więc na śrubie po jednej stronie jest luz.
			
									
									
 a po lewej u mnie wchodzi od strony amortyzatora 
 a chyba powinno być tak samo jak jak po prawej czyli od amortyzatora powinna być nakrętka. Mógłby ktoś sprawdzić i mi potwierdzić?  Bo po wymianie lewa strona piszczy, skrzeczy czy jak tam zwał a otwory w mocowaniu wahacza do budy powinny być różnej średnicy bo śruba jest zwężona od strony gwintu a u mnie otwory w lewym mocowaniu były takie same więc na śrubie po jednej stronie jest luz.Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT

						LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
