korekta mapy w sr20de-ustawianie od zera+wskazówki
Moderator: Maniek-ol
Dziś pierwszy raz się połączyłem ze stagiem wyszło coś takiego:
Zaczełem od początku. autokalibracja, zbieranie map:
wyczytałem z instrukcji ze teraz trzeba po bawić się mnożnikiem zeby zbliżyć jak najbliżej gazową linie do benzynowej ale za bardzo nie wiem jak to zrobić, nie kapuje tego tłumaczenia staga w instrukcji.
Po drodze wyskoczył mi jeszcze błąd wtryskiwacze gazowe całkowicie otwart - sprawdz sonde lambda. może to od tego że po złożeniu samochodu słabo trzyma jedna sróba i pierdzi. ale po weekendzie to zrobie:)
[ Dodano: 2014-07-26, 00:04 ]
Dodam jeszcze że w obecnym setupie nie dusi się na niskich obrotach i nie robi takiego bu
Zaczełem od początku. autokalibracja, zbieranie map:
wyczytałem z instrukcji ze teraz trzeba po bawić się mnożnikiem zeby zbliżyć jak najbliżej gazową linie do benzynowej ale za bardzo nie wiem jak to zrobić, nie kapuje tego tłumaczenia staga w instrukcji.
Po drodze wyskoczył mi jeszcze błąd wtryskiwacze gazowe całkowicie otwart - sprawdz sonde lambda. może to od tego że po złożeniu samochodu słabo trzyma jedna sróba i pierdzi. ale po weekendzie to zrobie:)
[ Dodano: 2014-07-26, 00:04 ]
Dodam jeszcze że w obecnym setupie nie dusi się na niskich obrotach i nie robi takiego bu
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
niekoniecznie, zalezy co ma zamontowane, w tamtym roku na pikniku robiłem dwa auta jednocześnie, p11.144 SR20DE i Mazdę Primancy 2.0 praktycznie ta sama moc itd. a jednak różne średnice dysz wyszły, wszytko zaleczy od strategii sterownika i czasów wtryskuAd@mus pisze:nie lepiej całkiem dysze usunąć?
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
A doradzicie jakiś reduktor który miał by takie wejścia/wyjścia
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
A da radę na razie przed kupnem reduktora jako tako wysterować ten reduktor żeby mi za bardzo nie po krzaczył w innych rzeczach?
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
A da radę na razie przed kupnem reduktora jako tako wysterować ten reduktor żeby mi za bardzo nie po krzaczył w innych rzeczach?
Poszukaj tutaj: http://www.phjacus.pl/Sekwencyjne-c43.html np. AC r01 150, Kme Tur. Poza tym nie ma problemu aby zastosować redukcję 8mm na 6mm.
Teraz możesz ustawić jazdę na lpg do 3,5-4kRPM powyżej tego na benzynie. Powinno być ok.
Teraz możesz ustawić jazdę na lpg do 3,5-4kRPM powyżej tego na benzynie. Powinno być ok.
- komorokoro
- fanatyk nissana
- Posty: 986
- Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja mam NIKO M od dwóch lat.bandito16 pisze:A doradzicie jakiś reduktor który miał by takie wejścia/wyjścia
- przewód miedziany Ø 6
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 12
Bo z tego co widz wszystkie większe reduktory mają przewód miedziany Ø8.
Wczesniej Magic Jet i oba są na 6mm
Myślę nad AC r01 tyle że 250 KM tak na przyszłość już.
Dane techniczne parownika:
- maksymalna wydajność 250KM
- przewód miedziany Ø 8
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 16
i teraz tak:
- redukcja na miedziany 6/8
- grubszy przewód gazowy Ø 16 + filtr z redukcją 16/12
Następna sprawa co z tym elektrozaworkiem niebieskim co jest teraz w moim reduktorze. Z tego co widziałem ten AC tego nie ma.
I ostatnie. Co z czujnikiem temperatury?? Trzeba coś tam rozwiercać i wkrecać??
Dane techniczne parownika:
- maksymalna wydajność 250KM
- przewód miedziany Ø 8
- wąż układu chłodzenia Ø 16
- wąż LPG Ø 16
i teraz tak:
- redukcja na miedziany 6/8
- grubszy przewód gazowy Ø 16 + filtr z redukcją 16/12
Następna sprawa co z tym elektrozaworkiem niebieskim co jest teraz w moim reduktorze. Z tego co widziałem ten AC tego nie ma.
I ostatnie. Co z czujnikiem temperatury?? Trzeba coś tam rozwiercać i wkrecać??
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 225
- Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
jak przyszłościowo to weź jednego TUR-a zawsze później zrobisz sobie kanapkę z dwóch,
EZ przekładasz i po sprawie fi12 na wąż gazowy spoko wystarczy właśnie robię spokojnie taka Ale na AGIS-ie, Barakudach i Sharku1500 w związku z planami, wcześniejszymi czy dalszymi wszytko idzie na fi8 od zbiornika, no i w Twoim przypadku, to może się okazać się wąskim gardłem
EZ przekładasz i po sprawie fi12 na wąż gazowy spoko wystarczy właśnie robię spokojnie taka Ale na AGIS-ie, Barakudach i Sharku1500 w związku z planami, wcześniejszymi czy dalszymi wszytko idzie na fi8 od zbiornika, no i w Twoim przypadku, to może się okazać się wąskim gardłem
montaż, strojenie LPG, AFR
kontakt przez NKP
kontakt przez NKP
Wybur padł n sharka 1500 i będzie dopiero w przyszłym tygodniu.
Na razie ustawiłem odcinke gazu na 4 tys rpm, z aktualizowałem oprogramowanie sterownika zrobiłem od początku auto kalibracje i wyszło coś takiego:
Włączyłem ciepły start, zmniejszyłem czasy przełącznia i błędów ciśnienia bo z dużym opuznieniem przełączało z pb na gaz i odwrotnie.
i odchyłka się zmniejszyła:
Nie wiem jeszcze jak z tym mnożnikiem, po autokalibracji wyskakuje by ustawić mnożnik ale go nie ruszałem. a tu czasy wtrysków przy wyższych obrotach:
Na razie ustawiłem odcinke gazu na 4 tys rpm, z aktualizowałem oprogramowanie sterownika zrobiłem od początku auto kalibracje i wyszło coś takiego:
Włączyłem ciepły start, zmniejszyłem czasy przełącznia i błędów ciśnienia bo z dużym opuznieniem przełączało z pb na gaz i odwrotnie.
i odchyłka się zmniejszyła:
Nie wiem jeszcze jak z tym mnożnikiem, po autokalibracji wyskakuje by ustawić mnożnik ale go nie ruszałem. a tu czasy wtrysków przy wyższych obrotach:
Ooo ale gafa
Dobra zrobie to w weekend. Tyle demontażu na darmo.
Dzięki za uswiadomienie
[ Dodano: 2014-08-16, 16:47 ]
Dysze miałem 2 mm rozwierciłem na 2,3 ciśnienie się wcale nie zmniejszyło. Jak zmniejszyłem ciśnienie robocze na 1.20 bara to czasy wtrysków się prawie zrównały (gazowe o ,2-0,3 wieksze od benzynowych). Pamiętam jak byłem kiedyś u gazownika to kręcił sróba w reduktorze. Może problem jest też tam...
[ Dodano: 2014-08-16, 18:28 ]
Zmieniłem ciśnienie na redaktorze. Mapy prawie całe się pokryły. Chyba jeszcze rozwierce dysze bo czasy się wydluzyly. Ale takiej zamuly już nie ma:)
[ Dodano: 2014-08-16, 20:38 ]
Dysze rozwiercone na 2.5 mm jeszcze wydaje mi się ze za mało bo długie czasy ale mapy chyba w miare:
a tu takie ogólne:
Dobra zrobie to w weekend. Tyle demontażu na darmo.
Dzięki za uswiadomienie
[ Dodano: 2014-08-16, 16:47 ]
Dysze miałem 2 mm rozwierciłem na 2,3 ciśnienie się wcale nie zmniejszyło. Jak zmniejszyłem ciśnienie robocze na 1.20 bara to czasy wtrysków się prawie zrównały (gazowe o ,2-0,3 wieksze od benzynowych). Pamiętam jak byłem kiedyś u gazownika to kręcił sróba w reduktorze. Może problem jest też tam...
[ Dodano: 2014-08-16, 18:28 ]
Zmieniłem ciśnienie na redaktorze. Mapy prawie całe się pokryły. Chyba jeszcze rozwierce dysze bo czasy się wydluzyly. Ale takiej zamuly już nie ma:)
[ Dodano: 2014-08-16, 20:38 ]
Dysze rozwiercone na 2.5 mm jeszcze wydaje mi się ze za mało bo długie czasy ale mapy chyba w miare:
a tu takie ogólne:
Musze jakieś wiertło 2.7 załatwić. Przy tym setupie zauważyłem że podczas jazdy odcina mi niekiedy jeden bądź dwa wtryskiwacze tak powyżej 3500 obrotów przy większym obciążeniu. No nic na razie będę rozwiercał te dysze i bawił sie tym, a reduktor już czeka na mnie tyle że pare innych rzeczy ostatnio wyszło więc jeszcze troche po czeka...
teraz moje mapy:
jeździ przyzwoicie, bez muła i bez szarpania ale jest dość przelany gazem i pewno spalanie mnie powali, czasy wtryskow wysrubowane i wolne obroty wysokie (pb 900rpm lpg1500)
chce dojsc do bezpiecznego setupu i ekonomicznego-wiercic dysze? bo powyzej 5000rpm zaczyna się pętla
listwa OMVL reduktor zavoli n
jeździ przyzwoicie, bez muła i bez szarpania ale jest dość przelany gazem i pewno spalanie mnie powali, czasy wtryskow wysrubowane i wolne obroty wysokie (pb 900rpm lpg1500)
chce dojsc do bezpiecznego setupu i ekonomicznego-wiercic dysze? bo powyzej 5000rpm zaczyna się pętla
listwa OMVL reduktor zavoli n
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW