Uszczelki
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
Uszczelki
O ile wykonanie SSACa, którego nabyłem nie budzi wątpliwości to jednak uszczelki można użyć najwyżej jako podstawki dla doniczki. Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
Primera P11 GT do kupienia w dobrych pieniądzach. Info na PW
Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe. MIedzy części kolektora ta co jest w zestawie może być, ale najlepiej dorobic u tokarza na wymiar też metalowąp'xxl pisze:Ktoś ma pozytywne z uszczelkami? Gdzie dorobić, jakie stosować etc. Liczę na pomoc w doborze najlepszej opcji pod ssaca i nie tylko.
![:)](./images/smilies/wesoly.gif)
Odświeżę kotleta. W Warszawie customowe uszczelki do kolektorów można dorobić na ul. Gimnazjalnej w zakładzie, który dorabia uszczelki głowicy.
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.
Tak samo w Poznaniu i w całej Polsce można takie uszczelki dorabiać w zakładach specjalizujących się w uszczelkach głowicowych.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Czy to coś tego typu http://allegro.pl/uszczelka-kolektora-w ... 26503.html ? I pytanie czy warto wymieniać jeśli oryginał wygląda nieźle?bombel pisze:Kupujcie te od Primery P11.144. Są metalowe.
Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
Wagon NEO VVL czyli Midori no yajirushi
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
![Obrazek](http://yanosik24.pl/widget/72203.png)
LPGTECH 504, Barracuda 130 Nl, Gold GT
![Obrazek](http://yanosik24.pl/widget/72203.png)
37-48 Nm wg manualaPrzeRuSco pisze:Z jakim momentem dokręcać nakrętki mocujące kolektor?
Co do uszczelki, to kup normalną: http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... le=1&wsk=O
Uszczelka z Subaru, OEM, koszt 30zł, 5 warstw:
![Obrazek](http://i1057.photobucket.com/albums/t391/wod2u/20140627_234901_zps792a2696.jpg)
![Obrazek](http://i1057.photobucket.com/albums/t391/wod2u/20140627_235438_zpsea033ba8.jpg)
Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.
![Obrazek](http://i1057.photobucket.com/albums/t391/wod2u/20140627_234901_zps792a2696.jpg)
![Obrazek](http://i1057.photobucket.com/albums/t391/wod2u/20140627_235438_zpsea033ba8.jpg)
Jak widać nie zgrywają się tylko dwa otwory na śruby, planuję je rozwiercić/rozciąć, jutro będę montował. Generalnie patrząc na wycięcia na rury to jest nawet lepiej spasowana niż oryginał.
Zastanawiam się tylko, czy smarować całość tą pastą do wydechów dodatkowo? I tak całe rozbieranie na marne, myślałem, że na tej uszczelce mam nieszczelność na wydechu i stąd dzwonienie na zimnym silniku pod obciążeniem, ale dupa, nie jest okopcona, więc nie spodziewam się cudów po wymianie.
pozdr. Kamil
I tak siadło, otwory na śruby poszerzyłem dremelem:
![Obrazek](http://i1057.photobucket.com/albums/t391/wod2u/20140628_164011_zps24a13450.jpg)
Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.
![Obrazek](http://i1057.photobucket.com/albums/t391/wod2u/20140628_164011_zps24a13450.jpg)
Jakby co, to mój kolektor przyjechał z UK, nie wiem czy te z USA mają takie same flansze. Generalnie na pewno jest szczelniej, z przodu zrobiło się ciszej, z tyłu głośniej, dzwonienie przy przyspieszaniu na zimnym prawie zupełnie zlikwidowane, ciekawe, czy przy uszczelce przy głowicy nie mam jeszcze jakiejś nieszczelności.
pozdr. Kamil