[ Primera] P11 SRI SR20VE By Boro
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
a oczywiście że znajdę taką zaślepkę - możemy się zamienić za piwo
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
Janusz bo się patrzy na drogę a nie na konsoletę , w sumie może macie rację , poszukam zaślepki
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989 mnie sam taki widok na postoju by denerwował.
W P10 wkurzał mnie brak 4-go przełącznika na konsolecie - tak więc znalazłem jaki tam ma być, po czym zakupiłem takowy i miałem komplet wszystkich 4-rech.
Zresztą w P11 wkurzały mnie braki na tunelu środkowym i je zapełniłem
W P10 wkurzał mnie brak 4-go przełącznika na konsolecie - tak więc znalazłem jaki tam ma być, po czym zakupiłem takowy i miałem komplet wszystkich 4-rech.
Zresztą w P11 wkurzały mnie braki na tunelu środkowym i je zapełniłem
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
mnie w mojej P11stce wkurza wszystko ale aby wszystko zrobić musiałbym wygrać w totka albo awansować np, na jakiegoś Generała czy coś wtedy myślę że na moje fantazje jego wypłata by starczyła : a tak serio , to powoli do przodu detalami będę się zajmował podczas blacharki bo niestety w domu słyszę jak mi korniki primerę na parkingu wcinają chciałbym się z tym wyrobić do zlotu ale raczej nie dam rady więc myślę że jak na zlocie się zjawię to nagroda za największego chrupka zlotu będzie dla mnie , ale kurde kocham ten wóz i to mi nie przeszkadza miałem chwile załamania aby ją sprzedać ale to jest jak z żoną, czasem kochasz czasem nienawidzisz ale i tak na zawsze będziecie razem
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
była oryginalna zaślepka przerobiona pod LPG tutaj ją widać na starym zdjęciu ze starym radiem
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Chyba chodziło o to co tam powinno być oryginalnie przycisk do czego. Chyba wersja skandynawska i wycieraczki reflektorów
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
a to w sumie nie wiem , ja tam miałem od razu zaślepkę , więc akurat na te pytanie nie odpowiem
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Vixo niestety, ale nie. Wycieraczki na lampach w P11 włączały się tylko wtedy, kiedy były włączone światła i się włączało normalne wycieraczki.
P10 miała osobny przycisk do wycieraczek lamp - mam go
A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór
P10 miała osobny przycisk do wycieraczek lamp - mam go
A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
Też się kiedyś zastanawiałem, nawet poszukiwałem odpowiedzi w internecie. W G20 była całkiem inna deska, bo tam było 2-dinowe radio i klimatronik, więc włącznik świateł awaryjnych i ogrzewania szyby zainstalowano pomiędzy nawiewami. Pewnie tylko taka zaślepka, żeby było symetrycznie... albo ktoś przewidział montaż systemu ASR w dieslu i właśnie tam miał być przełącznik, z tym że nie doszło to do skutku...janusz pisze:A w P11 nie wiem co tam miało być i w ogóle po co ten otwór
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
A czemu ASR akurat w dieslu?
Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była. Niby dlaczego? Można była dwa przyciski ustawić na środku.
Jak dla mnie przydałby się tam włącznik podgrzewania lusterek np jak jest w hondach. Często mam z tyłu "czystą" szybe a lusterka są pełne w kroplach wody i musze grzać dodatkowo tylną szybe bo szyba i lusterka są pod jednym przyciskiem.
Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była. Niby dlaczego? Można była dwa przyciski ustawić na środku.
Jak dla mnie przydałby się tam włącznik podgrzewania lusterek np jak jest w hondach. Często mam z tyłu "czystą" szybe a lusterka są pełne w kroplach wody i musze grzać dodatkowo tylną szybe bo szyba i lusterka są pod jednym przyciskiem.
podgrzewanie lusterek możesz puścić w podgrzewanie tylniej szyby i masz z głowy
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
A zasugerowałem się tym, że jest potencjometr zamiast linki od gazu i łatwiej sterować komputerowi Chociaż u was w benzyniakach chyba też jest czujnik otwarcia przepustnicy (?)zuh pisze:A czemu ASR akurat w dieslu
Dlatego też myślałem sobie kiedyś o tym ASR... Możliwe że plany były i po to zrobili tą zaślepkę. Np w vagach jest w tych okolicach przełącznik ASR/ESP, w oplach z tamtego okresu też był w tych okolicach (w astrze 2 pod popielniczką na dolo), aczkolwiek mazda i toyota chyba miały po lewej stronie kierownicy... Ciężko określić. Ja bynajmniej nie spotkałem żadnego zdjęcia primery w necie żeby tam coś było fabrycznego.zuh pisze:Raeczej nie montowali zaślepki tylko po to żeby była
P11 Turbo Diesel Intercooler <-- klik
Wiooreck ja też szukałem po necie jakiejś fotki co tam mogło być, ale nie znalazłem... Nawet na nissan4u nie ma nic, żadnej wzmianki.
G20 oprócz radia na 2din i przycisków od grania i awaryjnych między kratkami nawiewu miały również pełny klimę w wersji auto. Zresztą wersje na Nową Zelandię i Australię miały czujniki zapięcia pasów.....
G20 oprócz radia na 2din i przycisków od grania i awaryjnych między kratkami nawiewu miały również pełny klimę w wersji auto. Zresztą wersje na Nową Zelandię i Australię miały czujniki zapięcia pasów.....
赤い 霊 czyli 日産プリメーラP11GT -> viewtopic.php?t=12560
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
pije by paść ...
... padam by wstać ...
... wstaje by pić ...
... pije by żyć
_
a więc autko wystrojone przez Bodka swoje już napisałem w dziale jego warsztatu tutaj moge tylko dodać że odwalił kawał dobrej roboty! do tego było na prawdę dużo śmiechu, jak na kolektor wydechowy z n14gti wynik nie wyszedł zły , zmienie na ssac i 200 pęka spokojnie teraz primerka legitymuje się mocą 194.5 / 221.7 nm jest na prawdę zacnie, dzięki wiekie Bodek! polecam go każdemu !
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
No w porządku było i miło było poznać! Mam już metę na mazurach przynajmniej
a wykresik wyszedł taki:
Kolektor z N14GTi blokuje budowanie mocy górą oraz zapłon trzeba puścić przez ecum bo na hamowni wyszło, że nie da się nim sterować w konfiguracji, w której auto przyjechało. Silnik zdrowy to i resztę się ogarnie.
a wykresik wyszedł taki:
Kolektor z N14GTi blokuje budowanie mocy górą oraz zapłon trzeba puścić przez ecum bo na hamowni wyszło, że nie da się nim sterować w konfiguracji, w której auto przyjechało. Silnik zdrowy to i resztę się ogarnie.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
na permanentnym stuku udało się wykrzesać ponad 230nm a nawet jeden pomiar wykazal 240nm (mało wiarygodny) i bez dołka ale finalnie zapłon został cofnięty z łapy w całym zakresie i nie strojony.. taka sytuacja..
[ Dodano: 2014-05-19, 23:39 ]
żebyście widzieli minę Boro na te 240nm
[ Dodano: 2014-05-19, 23:39 ]
żebyście widzieli minę Boro na te 240nm
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
teraz to ja już wiem jak VE powinno jeździć musimy panie bodek ten dołek zniwelować ale wiem co czynić, co do zapłonu no niestety został źle ECUM podlączony podczas swapa i dlatego nie reagował na nasze prośby groźby o przesunięcie zapłonu
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
ale moim zdaniem jak już ktoś chce aby mu zamontowac ECUM to warto jest podpiąć wszystkie kabelki, nie ważne czy będą potrzebne czy nie.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Jednak zaplon byl puszczony przez in i out ecumastera ale nie ten kabel z wiazki zostal do tego uzyty. Obroty owszem byly zczytywane ale juz sterowania katem wyprzedzenia nie bylo co w ve jest podstawa.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
spoko Bodek naprawimy to co zostało popsute z nowości to została kupiona nowa maska w kolorze i nakładki progowe od P11 GT w czerwcu montaż , wczoraj mi moja kobitka podsunęła dobry pomysł, po co ładować kupe kasy w N/A aby wykrzesać z 240 koni z niej jak można tą ciężką landarę dmuchnąć więc mamy plan na nowy rok
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Genialne, ale niepraktyczne. Niestety n/a w gazie jest daily carem:) a dmuchane z lpg to juz lipka troche
Ostatnio zmieniony 2014-05-25, 13:19 przez Ad@mus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka
450zł-info w giełdzie i na PW
450zł-info w giełdzie i na PW
Ad@mus, nie zgodzę się z tym bo było już 2.0 + T z LPG i dawało radę więc VE+T z LPG mimo wszystko ma sens
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
panowie a gdzie Wy tutaj widzicie LPG :) , po strojeniu u Bodka ta myśl dawno mi przeszła myślałem nad LPG w momencie kiedy mi paliła średnio 12.5/100 w trasie
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
to teraz ile pali?
My GTline viewtopic.php?t=20447
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B
SPRZEDAM:
pozostałości po P10 HB 2.0D, P11 2.0TD, GT i WP11.144 2.0B