modyfikacje SR20DE czy swap na SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
Chłopaku no ja Cię rozumiem , że się przywiązałeś do swojego samochód , ale za 15tyś. To już masz gotowege Sunnegoz wzadzonym SR20VE.... Więc ten tego.... Zastanów się czy aby to było warte tego wysiłku ,co chcesz w to włożyć
[ Dodano: 2014-05-19, 02:16 ]
Ogłoszenie od nas z forum
viewtopic.php?t=16329
Samochód godny uwagi i doinwestowany. Oddasz go do Bodka na strojenie i będziesz miał 220-230 Konnego kilera za 15 tysięcy I to od razu !
[ Dodano: 2014-05-19, 02:16 ]
Ogłoszenie od nas z forum
viewtopic.php?t=16329
Samochód godny uwagi i doinwestowany. Oddasz go do Bodka na strojenie i będziesz miał 220-230 Konnego kilera za 15 tysięcy I to od razu !
a ja wsadziłem tyle w primere i wsadze więcej i nie żałuje żadnego grosza który wydałem na te autko banan na twarzy jest najważniejszy, powodzenia parzyh!
Ostatnio zmieniony 2014-05-19, 21:16 przez Boro1989, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
No niestety, koszta brałem tak pi razy oko na poczekaniu ale okolice 13kpln jak najbardziej realne. Da się taniej, jeżeli większość prac wykona się samemu i samemu spędzi dni i tygodnie na szukaniu części w okazyjnych cenach.
Tego typu modyfikacje są generalnie mało opłacalne i nikomu ich nie polecam..
Tego typu modyfikacje są generalnie mało opłacalne i nikomu ich nie polecam..
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
o co racja to racja, dźwięk jest po prostu boski
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
Pany jak pisze d-rose dzwięk silnika miażdzy suty jak sie wciśnie pedalł w podłoge przy mniejszej predkości to sie ma v8 z r4 plus dzwiek jak by był kompresor z de idzie wykrzesać to samo ale ten DZWIĘK z ve zwiększa wożenie tyłka o 300%
Honda boy: "NO! How can I lose to a Nissan!? I got vtec w/ 200+ hp... What? Torque, you say?? WTF is 'torque'?"
Tak dla kogoś kto przypadkowo to ominął, to tu jest w sumie jeden z głównych powód za swapem.
http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-n ... 16vesr20ve
artykuł ma 2 częśi
No i z matematyką się nie wygra niestety
http://autokult.pl/2011/07/28/fenomen-n ... 16vesr20ve
artykuł ma 2 częśi
No i z matematyką się nie wygra niestety
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Osobiście na narzekam na brak je*nięcia po pedałem. A waga porównywalna z P11 (z LPG i wygłuszeniem)
zuh, dlaczego akurat zmienna faza? W chwili obecnej skłaniał bym się bardziej ku V6. Inna kultura pracy, jedzie z samego dołu, nie trzeba wiercić do 8k RPM, nie drze japy... No, ale każdy lubi co innego
zuh, dlaczego akurat zmienna faza? W chwili obecnej skłaniał bym się bardziej ku V6. Inna kultura pracy, jedzie z samego dołu, nie trzeba wiercić do 8k RPM, nie drze japy... No, ale każdy lubi co innego
QG15+
vixo, to ciekawe że tylko w tych 2 modelach bo nawet nie mam pojęcie czy jest K10 VVL bo DE to wiem więc skąd możesz wiedzieć jak to jedzie. a poza tym skoro nie jedzie to poproś Coobcia żeby pokazał Ci swoje puchary za 1/4 mile i KJSy i inne imprezy które zdobył w N14VVL ... zobacz chłpaków z Ultera jak dają radę N14 VVL
vixo,rz, Ogólnie żeby coś jechało to najlepiej wsadźcie sobie RB26TT do motorynki bo Was to chyba nic nie zadowoli żeby "jechało".
vixo,rz, Ogólnie żeby coś jechało to najlepiej wsadźcie sobie RB26TT do motorynki bo Was to chyba nic nie zadowoli żeby "jechało".
Była Padlina:
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
Sajmooon'owa "Padlina"
Była Gruzz Operacyjna:
Sentra B15 Gruzz in da Haułs
Nissan jeszcze będzie... coming soon [2022]
rz włożonej kasy? a moim zdaniem włożyłem bardzo mało aby mieć taką moc z DE za te pieniądze nigdy bym nie miał tyle mocy, i ja tam na osiągi nie narzekam, wkręca się konkretnie i na prawdę fajnie jedzie, sory ale sunny GTI po jakiś modach bez wykręcenia z niego 180 koni nie ma szans z P11
i widzisz mnie blacharka będzie kosztowała 3k ze zmianą koloru
i widzisz mnie blacharka będzie kosztowała 3k ze zmianą koloru
Ostatnio zmieniony 2014-07-10, 16:20 przez Boro1989, łącznie zmieniany 1 raz.
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
Boro1989, to ja nie wiem na jakie ty N14 GTI trafiałeś, że tak słabo jechały.
A co do samego VVL to nie mów mi, że za cały SWAP na gotowo dałeś mniej niż 3000zł bo średnio będzie mi sie w to chciało wierzyć - no ale może, kto to wie
Ja nadal śmiem wątpić, że Twoja P11 da rade z pogrzebanymi lekko DE powiedzmy w budzie Sunnego. Ja przecież widziałem na zlocie 2013 kilka tych VE w różnych budach i wiem jak to jedzie i nawet widziałem ich czasy na 1/4 - nadal śmiem twierdzić, że nie jedzie na tyle ile kasy kosztuje. Najważniejsze, że cieszy usera.
Tak czy siak z chęcią się postawię i sprawdzę na żywo VVL-a. Może kolega nismo46 zechce zweryfikować
pzdr
rz
A co do samego VVL to nie mów mi, że za cały SWAP na gotowo dałeś mniej niż 3000zł bo średnio będzie mi sie w to chciało wierzyć - no ale może, kto to wie
Ja nadal śmiem wątpić, że Twoja P11 da rade z pogrzebanymi lekko DE powiedzmy w budzie Sunnego. Ja przecież widziałem na zlocie 2013 kilka tych VE w różnych budach i wiem jak to jedzie i nawet widziałem ich czasy na 1/4 - nadal śmiem twierdzić, że nie jedzie na tyle ile kasy kosztuje. Najważniejsze, że cieszy usera.
Tak czy siak z chęcią się postawię i sprawdzę na żywo VVL-a. Może kolega nismo46 zechce zweryfikować
pzdr
rz
Szkoda ze mamy tak daleko do siebie to bysmy sie ustawili dla zabawy zobaczyc jak by to wygladalo , ustawialem sie z civicami po 170 koni i nie dawaly mi rady
A mi sie nie chce wierzyc ze za 3k zrobisz 190 koni... Z de
A mi sie nie chce wierzyc ze za 3k zrobisz 190 koni... Z de
viewtopic.php?t=4676 - Moja Ruda <3 "Kiedyś będę piękna"
6gen VTI wydmuch vs moja Primera eGT VVL
Na zimowkach przegrałem na krótkim dystansie
Na dłuższym wygrałem
Jakiś czas później jak zmienilem na lepsze opony nawet chwili przede mną nie był. To samo 6gen sedan B18c4 to samo golf 2VR6 i inni
Guma podstawa
Na zimowkach przegrałem na krótkim dystansie
Na dłuższym wygrałem
Jakiś czas później jak zmienilem na lepsze opony nawet chwili przede mną nie był. To samo 6gen sedan B18c4 to samo golf 2VR6 i inni
Guma podstawa
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily