marlos90, może za mało jeszcze diesli widzielliśmy 

 ja mam slx'a, tarcze przednie 280, tylne 257, ale zaciski tylne są od maximy tzn. o wiele większy klocek (i jeszcze na dodatek wszystko zmontowane w fabryce).
marlos90 pisze:bez przesady żeby hamulce zależały o wersji wyposażenia
spotkałem się też w astrze G z takim czymś.  1.7 dti isuzu nie jest wcale lżejsze niż 2.0 lub 2.2 dtl, a ma bębny z tyłu i mniejsze tarcze z przodu, tak samo były różnice w dwulitrówkach (jedna moc). Natomiast 2.2 już w standardzie były oferowane z zestawem tarcz.
byczynho, co do przerobienia tyłu na tarcze, to też lepiej szukać całej tylnej belki z zaciskami i tarczami. Jak dobrze poszukasz, to znajdziesz nawet niezjeżdżony zestaw. A później tylko przekładka. Wiadomo, wiąże się to z innym mocowaniem linki ręcznego, więc i linka by się przydała. Trochę roboty jest niestety... Lepsze efekty da zmiana przodu, a dodatkowo jak dorwiesz jakieś dwu-lub cztero-tłoczkowe zaciski... 
