Co się dziwić, jak 2,5" po całości poszłoArias pisze:przyrost momentu słaby, wręcz mega słabiutki
budujemy układ wydechowy
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
-
- doświadczony forumowicz
- Posty: 219
- Rejestracja: 2013-02-15, 01:35
- Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
To jesli dobrze rozumiem to końcowy tlumik nie powinien mieć 2,5 cala tylko mniej ?DubSon pisze:Co się dziwić, jak 2,5" po całości poszłoArias pisze:przyrost momentu słaby, wręcz mega słabiutki
Ja mam 2 takie same tlumiki co Piotrek i od kolektora 2,5 cala na całym wydechu.
Dalo mi 200Nm a było 192Nm. W planach jest kolektor 4-2-1 i wymiana rur wydechu na gięte kolana zamiast cięte rurki i spawane w kolanka
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Z moich osobistych knowań, sama zwężka przed końcowym daje efekt, ale w końcowym tłumiku spaliny się dynamicznie rozprężają i tłumik drze ryja na wysokich obrotach, jak wsadzisz 2,25" przelot na koniec to efekt zanika, jest cisza w pełnym zakresie obrotów. Oczywiście wszystko zależy też od tłumików. Na początek spróbuj samą zwężkę przed tłumikiem zrobić, 15cm rury 2,25", a jak efekt nie będzie zadowalający to zrobisz jak będziesz uważał.WuWa pisze:Czy lepiej by bylo założyć końcowy z przelotem 2,25 cala ?
[ Dodano: 2014-01-12, 10:26 ]
Nie wiem, ale dla mnie przy 210KM to niutów powinno być z 240
Chyba znalazłem przyczynę tego słabego niuta, w sumie coś co już było dawno poruszane na forum czyli SR20 RR vs SR20VE, wychodzi że przy mocach rzędu 200KM jest spora przewaga niuta w RR, bo 200KM VE mają średnio 215Nm, gdzie RR ma już ich 230. I uprzedzając, zrobienie ponad 200KM bez VE jest możliwe i to nawet za kase mniejszą od SWAPA, tyle że taki motor pali więcej od VE bo ciągnie od samego dołu, a nie jak się fazy przełączą. Polecam odwiedzić g20.net tam jest sporo takich Roller Rocker projektów
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
Ja u siebie mam zwężenie do fabrycznej średnicy p11GT, masz nieco ponad 200KM, to wydaje mi się, że zwężka nawet do 2" by nie zaszkodziła, ale niech wypowiedzą się Ci co to przetestowali
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
Hmm, tak szukam różnych informacji po "@" I natknąłem się na jedną rzecz, która myślałem, że nie ma znaczenia:
Ja pisałem mój wydech od kolektora z P10GT idzie oem rurą do tłumika środkowego z SAABa Turbo 2,5", dalej idzie kawał rury 2,5" schodzi się do oem i wchodzi do tłumika RAGE'a o budowie spiralnej i......właśnie o wyjściu 4". Myślałem, że to nie ma większego znaczenia, a jednak. Duży otwór wyjścia podobno daje efekt jak w silniku odrzutowym, tak jakby tłumik końcowy miał wyrywać spaliny z układu. Jeszcze nie doczytałem jak się to ima osiągów, ale z jakiegoś powodu japońce ładują te rynny
Ja pisałem mój wydech od kolektora z P10GT idzie oem rurą do tłumika środkowego z SAABa Turbo 2,5", dalej idzie kawał rury 2,5" schodzi się do oem i wchodzi do tłumika RAGE'a o budowie spiralnej i......właśnie o wyjściu 4". Myślałem, że to nie ma większego znaczenia, a jednak. Duży otwór wyjścia podobno daje efekt jak w silniku odrzutowym, tak jakby tłumik końcowy miał wyrywać spaliny z układu. Jeszcze nie doczytałem jak się to ima osiągów, ale z jakiegoś powodu japońce ładują te rynny
"Wieczorami na ulicy szukam chętnych do.....zabawy w berka..."
Moje GT
Moje GT
Wykresy obu Piotrków (n15vvl i n14vvl) nie są miarodajne i nie ma co dywagować nad zwężkami itp. Almerę trzeba jeszcze raz przestroić na rolkach a Sunny w ogóle nie był strojony na hamowni. Walków i zapłonu na ulicy się nie ogarnie. Jak tylko się z chłopakami zgadam to w obu przypadkach okolice 230NM powinny być.
BOCA MOTORS Serwis i Modyfikacje Samochodów Osobowych i Terenowych. Naprawy szybkie i bardziej zaawansowane, Tuning, Off Road.
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
512 995 765 fb Bocamotors Zapraszam!
Chlopaki jest tak bede kupowal silnik ve juz kupilem kolektor SSAC , tylko nei wiem co dalej ... czy ciagnac 2,5 czy jak to zrobic dokladnie srodkowy 2,5 cala i tuz przed koncowym jakas zwezka czy jak ? Przyrost mocy przydalby sie jak najlepszy , tylko ze jest jedna sprawa ten samochod robi 1500 km w jedna strone po 6 tygodniach to samo z powrotem nie mam zamiaru zeby mi uszy odpadly
Czy takie cos idzie wspawac w nierdzewke ? http://allegro.pl/adapter-redukcja-tlum ... 21783.html
Do tego mysle nad http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 29534.html
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 04680.html
Do tego mysle nad http://allegro.pl/sportowy-przelotowy-t ... 29534.html
http://allegro.pl/tlumik-sportowy-rm-mo ... 04680.html
RM8XXL miałem tylko wersję z końcówką 90mm.
Bardzo fajny tłumik i dość duży! Musiałem obciąć końcówkę aby nie wystawała.
Obecnie jeździ w N14 sznikersa99.
Jest to tłumik końcowy przelotowy, a Ty chciałeś komorowo-przelotowy
Co do środkowego, to może być RM01, tylko weź bez zwężki
Tą redukcję da się wspawać w nierdzewkę Nie lepiej taką?
http://allegro.pl/tlumik-redukcja-rur-r ... 94080.html
PS.
Tańsza opcja, to wydech ze stali aluminiowej, Mac z takiej korzysta, ja także na takiej zbudowałem ukł. wydechowy
Bardzo fajny tłumik i dość duży! Musiałem obciąć końcówkę aby nie wystawała.
Obecnie jeździ w N14 sznikersa99.
Jest to tłumik końcowy przelotowy, a Ty chciałeś komorowo-przelotowy
Co do środkowego, to może być RM01, tylko weź bez zwężki
Tą redukcję da się wspawać w nierdzewkę Nie lepiej taką?
http://allegro.pl/tlumik-redukcja-rur-r ... 94080.html
PS.
Tańsza opcja, to wydech ze stali aluminiowej, Mac z takiej korzysta, ja także na takiej zbudowałem ukł. wydechowy
ja mam troszkę inne pytanie. czy stal aluminiowana taka która stosuje się na wydechy łatwo się gnie oraz czy ma jakieś różne odmiany które bardziej lub mniej się nadają na wydeszki? duża różnica w cenie jest pomiędzy tą stalą a stalą kwasoodporną? pozdr
100NX... 17 rok i nadal jeździ..
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=20517
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=15049
http://nissanzone.pl/viewtopic.php?t=6859