[Sunny] Sunny GTI VVL
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Sunny GTI VVL
MODEL:Nissan Sunny GTI
Silnik:
- Bazowo SR16VE
- Wał SR20DEH lekki z 4 przeciwagami
- Korby SR20DEH wzmocnione śrubami ARP
- Tłoki płaskie SR20DEH podfrezowane
- Śruby głowicy ARP
- Wałki rozrządu SR16VE N1
- Porting kanałów oraz skrócone prowadnice zaworowe po stronie ssącej
- Tytanowe talerzyki i sprężynki zaworowe Brian Crower
- Zmienne fazy od 5000, limiter 8000
Plany:
-hmmmm na razie brak, no może zakręcić troszke wyżej
Układ dolotowy:
- Przepustnica rozwiercona do 66mm
- Filtr powietrza BMC OTA
- Porting ssącego
Plany:
- Przepustnica 90mm, inny kolektor ssący, CAI box
Układ wydechowy:
- SSAC 4-2-1
-2,5 cala od El-Tec
Plany:
-Zmienić tego chińczyka na jakiś porządny custom
Elektronika: seria + DET II do zmiennych faz
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: seria + sprzęgło Aisina chyba
Plany:
-Skrzynia z VZR (szpera) + custom półosie
Zawieszenie:
KYB Super Special + Eibachy -30mm
Hamulce: 296mm, zaciski 2-tłoczki z utlandera turbo 2009. Klocek duży Ferodo DS2000 w stalowym oplocie
BODY KIT: Czarny mat , Team Dynamics Pro Race.2
Kubeł Mirco, Sparco, Pasy OMP
Plany: Lotka z GTI-R, może maska
Sunny kupiony został w lipcu 2012 jako seria GTI, była bez klimatyzacji i po wielu przejściach. Stan blacharski był opłakany, ale silnik wraz z osprzętem i napęd były w świetnym stanie więc postanowiłem że doprowadze budę do używalności.
Silnik był seryjny, ale po tylu latach na hamowni wypluł wynik bardzo zbliżony do serii. Po wizycie u Coobcia i jego magicznemu dotykowi, na ekranie pojawiło się coś takiego:
Autko przyjemnie jeździło, więc przez zime mocy nie brakowało.
W tym czasie wiele się w moim życiu wydarzyło, i w lato podjąłem decyzje o swapie na sr20det lub sr20ve. Zacząłem więc odkładać hajsik i szukać ciekawych ofert, trwało to długo, a samochód cierpiał. Więc pewnego wieczoru okazało się że Coobcio ma do zaoferowania jeden ze swoich piecy, więc decyzja była bardzo szybka. Akcja została przeprowadzona jeszcze szybciej, i od kilku dni na pokładzie jest coś takiego:
A mocy ma tyle:
Po 3 dniach jazdy, mogę śmiało powiedzieć że czuć różnice , ale obecny setup zawieszenia i napędu nie pozwala na wykorzystanie potencjału tego silnika.
Generalnie samochód ma być do zabawy, do poupalania na mieście, czasem wizyta na torze, Jastrząb czy Lublin czy Kielce. I licze na te 260KM i poniżej 5 do setki, nie powiem
Wielki podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie swapa!
Silnik:
- Bazowo SR16VE
- Wał SR20DEH lekki z 4 przeciwagami
- Korby SR20DEH wzmocnione śrubami ARP
- Tłoki płaskie SR20DEH podfrezowane
- Śruby głowicy ARP
- Wałki rozrządu SR16VE N1
- Porting kanałów oraz skrócone prowadnice zaworowe po stronie ssącej
- Tytanowe talerzyki i sprężynki zaworowe Brian Crower
- Zmienne fazy od 5000, limiter 8000
Plany:
-hmmmm na razie brak, no może zakręcić troszke wyżej
Układ dolotowy:
- Przepustnica rozwiercona do 66mm
- Filtr powietrza BMC OTA
- Porting ssącego
Plany:
- Przepustnica 90mm, inny kolektor ssący, CAI box
Układ wydechowy:
- SSAC 4-2-1
-2,5 cala od El-Tec
Plany:
-Zmienić tego chińczyka na jakiś porządny custom
Elektronika: seria + DET II do zmiennych faz
Układ chłodzenia: seria
Układ napędowy: seria + sprzęgło Aisina chyba
Plany:
-Skrzynia z VZR (szpera) + custom półosie
Zawieszenie:
KYB Super Special + Eibachy -30mm
Hamulce: 296mm, zaciski 2-tłoczki z utlandera turbo 2009. Klocek duży Ferodo DS2000 w stalowym oplocie
BODY KIT: Czarny mat , Team Dynamics Pro Race.2
Kubeł Mirco, Sparco, Pasy OMP
Plany: Lotka z GTI-R, może maska
Sunny kupiony został w lipcu 2012 jako seria GTI, była bez klimatyzacji i po wielu przejściach. Stan blacharski był opłakany, ale silnik wraz z osprzętem i napęd były w świetnym stanie więc postanowiłem że doprowadze budę do używalności.
Silnik był seryjny, ale po tylu latach na hamowni wypluł wynik bardzo zbliżony do serii. Po wizycie u Coobcia i jego magicznemu dotykowi, na ekranie pojawiło się coś takiego:
Autko przyjemnie jeździło, więc przez zime mocy nie brakowało.
W tym czasie wiele się w moim życiu wydarzyło, i w lato podjąłem decyzje o swapie na sr20det lub sr20ve. Zacząłem więc odkładać hajsik i szukać ciekawych ofert, trwało to długo, a samochód cierpiał. Więc pewnego wieczoru okazało się że Coobcio ma do zaoferowania jeden ze swoich piecy, więc decyzja była bardzo szybka. Akcja została przeprowadzona jeszcze szybciej, i od kilku dni na pokładzie jest coś takiego:
A mocy ma tyle:
Po 3 dniach jazdy, mogę śmiało powiedzieć że czuć różnice , ale obecny setup zawieszenia i napędu nie pozwala na wykorzystanie potencjału tego silnika.
Generalnie samochód ma być do zabawy, do poupalania na mieście, czasem wizyta na torze, Jastrząb czy Lublin czy Kielce. I licze na te 260KM i poniżej 5 do setki, nie powiem
Wielki podziękowania dla Coobcia za ogarnięcie swapa!
Ostatnio zmieniony 2014-05-22, 00:33 przez d-rose, łącznie zmieniany 6 razy.
- killer2000
- fanatyk nissana
- Posty: 2169
- Rejestracja: 2010-09-06, 12:57
- Lokalizacja: Łódź
- Modzelitto
- fanatyk nissana
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2010-04-11, 22:08
- Lokalizacja: Warszawa Włochy
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Brak trakcji by nagrać 0-100 lepiej 60-200 ale prędkościomierz nie działa
Jakieś filmiki z chłostania Licznych Hond S2000 by się przydały
Moje serce i fajna buda - nie żałuję
Jakieś filmiki z chłostania Licznych Hond S2000 by się przydały
Moje serce i fajna buda - nie żałuję
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Chciałem oczywiście podziękować Kubie że to mi trafił się zaszczyt odziedziczenia tego potwora!! Mam nadzieję że w nowej budzie uda się złamać 260KM i zejść poniżej 5 do setki, byłoby pięknie
A tak swoją drogą to wczoraj Sunny dostał 2 wkałdy poliuretanowe do poduszek silnika, bo wcześniejsze byly stare i wydech sie bardzo obijał o stabilizator, teraz jest dużo lepiej. Dostał też 4 litry 5w50 i filtr oleju mahle oraz nową uszczelke pod pokrywe zaworów. Na założenie czeka palec i kopułka zapłonu.
Co do najbliższych planów to chce ogarnąć wnetrze i porobić porządek pod maską, a z grubszych rzeczy to albo skrzynia albo felgi albo atak na 260KM
A tak swoją drogą to wczoraj Sunny dostał 2 wkałdy poliuretanowe do poduszek silnika, bo wcześniejsze byly stare i wydech sie bardzo obijał o stabilizator, teraz jest dużo lepiej. Dostał też 4 litry 5w50 i filtr oleju mahle oraz nową uszczelke pod pokrywe zaworów. Na założenie czeka palec i kopułka zapłonu.
Co do najbliższych planów to chce ogarnąć wnetrze i porobić porządek pod maską, a z grubszych rzeczy to albo skrzynia albo felgi albo atak na 260KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Robią już zabawki do osiagania takich mocy:
Do tego przepustnica 90mm i ogień na tłoki
Do tego przepustnica 90mm i ogień na tłoki
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Dawno nie było updejta, zima i sesja i w ogóle dużo rzeczy.
Zapisałem się do Automobilklubu, więc już niedługo sunny przejdzie chrzest na bemowie . Tor jest baaardzo fajny jak na początek, ale niszczący dla opon więc będzie upalane na jakiś kaszlakach.
Co do fury to czekam aż blacharz skonczy robote z belką pod silnikiem, potem wnetrze out, obspawanie budy i zabezpieczenie od środka wszystkiego, obspawanie kielicha. Potem zawias i na trening!
I teraz pytanie do tych co obspawywali bude. Jaka metoda będzie najlepsza? Co ile spaw?
a i tak będzie w środku
a jak tylko wyjade to obiecuje łądny filmik z osiągów
Zapisałem się do Automobilklubu, więc już niedługo sunny przejdzie chrzest na bemowie . Tor jest baaardzo fajny jak na początek, ale niszczący dla opon więc będzie upalane na jakiś kaszlakach.
Co do fury to czekam aż blacharz skonczy robote z belką pod silnikiem, potem wnetrze out, obspawanie budy i zabezpieczenie od środka wszystkiego, obspawanie kielicha. Potem zawias i na trening!
I teraz pytanie do tych co obspawywali bude. Jaka metoda będzie najlepsza? Co ile spaw?
a i tak będzie w środku
a jak tylko wyjade to obiecuje łądny filmik z osiągów
Nie było update'a bo był chwilowy kryzys. Na szczęście już zażegnany, więc prace ruszają dalej. W tym tygodniu ostateczne sprawdzenie środka. Najchętniej wypiaskowałbym wnętrzę, obspawał budę i kielichy, założył komplet rozpórek i twardszy zawias. Na koniec felgi, które jednak przyszły pierwsze
Model to Team Dynamics Pro Race 1, czerwone, na to oponki Bridgestone RE002. Więc na początek idealny zestaw
A i w kolejce czekają jeszcze repliki zegarów, mam nadzieję że trafiłem na dobrą partię
Model to Team Dynamics Pro Race 1, czerwone, na to oponki Bridgestone RE002. Więc na początek idealny zestaw
A i w kolejce czekają jeszcze repliki zegarów, mam nadzieję że trafiłem na dobrą partię
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Się nie piepsz z belka pod silnikiem mam taką idealną z alemry VZR, także tylkoną belkę z GTI-R bym znalazł dla wujaska
Ps. Fotele zajebiaszcze
Ps. Fotele zajebiaszcze
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Z dystansem to będzie można nawet w normalnym miejscu naklejać odważniki
Dystans minimum 17mm
Dystans minimum 17mm
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Mały update
Sunny powoli kończy się składąć. Założone amortyzatory Kayaba Super Special, zobaczymy co z tego wyjdzie. Przód wyżej troche niż tył. Pojedziemy na Ułęż, przetestujemy. Jutro podaje wymiary na rozpórki, przód i tył, może coś z tego wyjdzie.
Heble przód złożone. 2 tłoczki z Outlandera Turbo, tarcz 298mm(albo 296). Stalowy oplot. Klocek DS2000. Wydaje mi się że będzie pomagał w zatrzymywaniu
Felgi, na ten moment czerwone, ale 9na10 osób, z doświadczeniem w jezdzeniu, odradziło mi 15 przy tej mocy. Dlatego dzięki Limonowi i Coobciowi dostałem na przymierzenie białą felgę i slicka, wszystko w 17", docelowy zestaw. Jutro zakładam slicka na felge, wkładam dystnas 15mm na tył i modle się żeby nie obcierał o dół amora. Jak nie to witam nowe felgi na pokładzie:D
Wnętrze - fotele tymczasowy wykminione do seryjnych mocowań, jest dosyć wysoko ale wszystko widze przynajmniej . Pasy 3" OMP, straszna udręka była żeby z 6pkt zrobić 4, ale udało się, po godzinie szukania sprężynki która mi wpadła za szafke...
Z innych rzeczy, to hebel na tyle zregenerowany, nowe tłoczki, tarcze i klocki (trw). Korektory out. Nowe gumy w zawiasie, prawie wszystkie, ale na razie zwykłe, bo miałem za darmochę. Nad poli pomyśle. Do pospawania kolektor wydechowy, i jakieś duperel przy silniku, zrobi się po teście drogowym.
Generalnie plan jest taki że w przyszłym tygodniu fura jedzie na testy, a na 24 jak się zwolni miejsce to debiut na Ułęży. A jak nie to Kielce tydzień później!
Sunny powoli kończy się składąć. Założone amortyzatory Kayaba Super Special, zobaczymy co z tego wyjdzie. Przód wyżej troche niż tył. Pojedziemy na Ułęż, przetestujemy. Jutro podaje wymiary na rozpórki, przód i tył, może coś z tego wyjdzie.
Heble przód złożone. 2 tłoczki z Outlandera Turbo, tarcz 298mm(albo 296). Stalowy oplot. Klocek DS2000. Wydaje mi się że będzie pomagał w zatrzymywaniu
Felgi, na ten moment czerwone, ale 9na10 osób, z doświadczeniem w jezdzeniu, odradziło mi 15 przy tej mocy. Dlatego dzięki Limonowi i Coobciowi dostałem na przymierzenie białą felgę i slicka, wszystko w 17", docelowy zestaw. Jutro zakładam slicka na felge, wkładam dystnas 15mm na tył i modle się żeby nie obcierał o dół amora. Jak nie to witam nowe felgi na pokładzie:D
Wnętrze - fotele tymczasowy wykminione do seryjnych mocowań, jest dosyć wysoko ale wszystko widze przynajmniej . Pasy 3" OMP, straszna udręka była żeby z 6pkt zrobić 4, ale udało się, po godzinie szukania sprężynki która mi wpadła za szafke...
Z innych rzeczy, to hebel na tyle zregenerowany, nowe tłoczki, tarcze i klocki (trw). Korektory out. Nowe gumy w zawiasie, prawie wszystkie, ale na razie zwykłe, bo miałem za darmochę. Nad poli pomyśle. Do pospawania kolektor wydechowy, i jakieś duperel przy silniku, zrobi się po teście drogowym.
Generalnie plan jest taki że w przyszłym tygodniu fura jedzie na testy, a na 24 jak się zwolni miejsce to debiut na Ułęży. A jak nie to Kielce tydzień później!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
No i pięknie jest
Z hebla zobaczysz będziesz bardzo zadowolony, choć nie miałem okazji go jeszcze przetestować
Z hebla zobaczysz będziesz bardzo zadowolony, choć nie miałem okazji go jeszcze przetestować
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No hebel wydaje się mega zajebisty, tarcza jest potwornie duża, klocek to samo. Ciekawe tylko jak bardzo zmienił się układ i czy pompa wyrobi z dwoma tłoczkami. Chociaż wydają się mniejsze od ori to jednak są dwa.
Slick przymierzony na przód, leży idealnie. Przymierze na tył i decyzja będzie, czy ta 17" zostaje. byłoby dobrze gdyby została!
Slick przymierzony na przód, leży idealnie. Przymierze na tył i decyzja będzie, czy ta 17" zostaje. byłoby dobrze gdyby została!
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dobrze jest tylko go tak teraz nie pałuj bo mechanizm różnicowy odda
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Niestety felga 17" na tym zawiasie się nie mieści . Zostaje na razie przy 15", bo czas coś wreszcie pojeździć, temat 17" wróci, bo bardzo mi się te 17 podobają.
Samóchód odebrany, od razu na geometrie go zabrałem, bo tak pływał, że nie dało się prowadzić. Ustawiłem na razie kąty na 0, ale Coobcio sprzedał mi przepis lepszy więc jutro pokombinuje.
Niestety podczas pałowania zachaczyłem o krawężnik i wgieło mi chyba drążęk kierowniczy, bo jak jade prosto to kierownica jest lekko skręcona w prawo. Felga pancerna, tylko lakier się zdarł na rancie. Polecam Team Dynamics'y!!!!
Zamawiam jutro komplet semi slicków, Yokohamy x2 i Kumho x2, i chyba 4 slicki, bo 24 jest pojeżdżawka na Jastrzębiu!!
Co do samochodu, to czas nauczyć się od nowa. Hamulec zatrzymuje fure w miejscu, a zawias jest idealnie twardy. Dojdą rozpórki + poliuretany i będzie pięknie . No i cały czas po głowie chodzi mi klatka + krótsza skrzynia i custom szpera
Samóchód odebrany, od razu na geometrie go zabrałem, bo tak pływał, że nie dało się prowadzić. Ustawiłem na razie kąty na 0, ale Coobcio sprzedał mi przepis lepszy więc jutro pokombinuje.
Niestety podczas pałowania zachaczyłem o krawężnik i wgieło mi chyba drążęk kierowniczy, bo jak jade prosto to kierownica jest lekko skręcona w prawo. Felga pancerna, tylko lakier się zdarł na rancie. Polecam Team Dynamics'y!!!!
Zamawiam jutro komplet semi slicków, Yokohamy x2 i Kumho x2, i chyba 4 slicki, bo 24 jest pojeżdżawka na Jastrzębiu!!
Co do samochodu, to czas nauczyć się od nowa. Hamulec zatrzymuje fure w miejscu, a zawias jest idealnie twardy. Dojdą rozpórki + poliuretany i będzie pięknie . No i cały czas po głowie chodzi mi klatka + krótsza skrzynia i custom szpera
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Żeby Sunny naprawdę dobrze się prowadził to z tyłu trzeba dać szersze opony to raz a dwa to czego u siebie nie zrobiłem to przerobić przednie wachacze tak by zwiększyć wyprzedzenie swożnia... I to tak o 2 stopnie przynajmniej...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
No na razie zakupiłem Yokohamy a048, podobno nie mają sobie równych na suchym. 195/55, mieszanka medium/soft.
W sobote się wszystko wyjaśni. Co do wyprzedzenia kąta, to po wnikliwej lekturze, jestem coraz bliższy pójściu w tym kierunku. Ale wszystko po sobotniem pojeżdżawie!
A pulsar na razie prezentuje się tak. Mógłby troche niżej siedzieć
W sobote się wszystko wyjaśni. Co do wyprzedzenia kąta, to po wnikliwej lekturze, jestem coraz bliższy pójściu w tym kierunku. Ale wszystko po sobotniem pojeżdżawie!
A pulsar na razie prezentuje się tak. Mógłby troche niżej siedzieć
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Elo elo no to żeś się przygotował.
Ps. nie marudź na fabrycznym zawieszeniu wyżej by stał
Ps. nie marudź na fabrycznym zawieszeniu wyżej by stał
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM