Nissanmaniaku! Prosimy o nieblokowanie reklam!    

Utrzymujemy nasze forum z małych reklam pojawiających się między postami.

Prosimy o wyłączenie blokowania reklam na naszym forum.


Dziękujemy!

Instalacja w silniku 2.0 - polecamy, odradzamy

Moderator: Maniek-ol

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-09-19, 19:26

Kurde :o ja też 350km i tank :D
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2013-09-19, 19:37

Duże macie te butle, u mnie 280km, to górna granica przy trasie. Jazdą miastową do 250km ;)

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-09-19, 19:43

Butla nie duża ale spalanie 5,7 (tylko raz tak mi wyszło bo ciężko mi jest jeździć eko)
Normalna jazda 7,5 ;)
Max jakie miałem to 10 xD
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

Awatar użytkownika
Fenr1r
fanatyk nissana
Posty: 480
Rejestracja: 2011-01-09, 02:44
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Fenr1r » 2013-09-19, 20:00

U mnie wyszło poniżej 8l/100 na samym początku, jak jeszcze nie czułem możliwości SR20 i jeździłem po dziadkowemu (przesiadka z Uno 1.4) :D

vixo
fanatyk nissana
Posty: 5683
Rejestracja: 2010-11-16, 21:13
Lokalizacja: EOP

Post autor: vixo » 2013-09-19, 20:02

mój rekord też padł na początku :D a potem to więcej i więcej i więcej
W10 2.0SLX-sold
P10 2.0eGT-crash
P10 2.0eGT-race
P10 1.6SRI-sold
P10 2.0eGT-sold
P10 2.0LX-daily
P10 1.6 SRI-crash
N14 GTI-sold
G20-daily
W10 2.0-race
200sx s13-reborn
P10 eGT-daily

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2013-09-20, 12:54

dzixonZSL pisze:Powiem Wam, że kilka raz otarłem się o śmierć przez to LPG. Zacząłem wyprzedzać i tak zaczeła mi skubana szarpać i się dusić, ledwo co wyhamowałem i się schowałem. Potem zauważyłem, że takie objawy mam jak jeżdze na końcówce gazu. Muszę tego pilnować
winne sa ustawienia w programie a nie koniec gazu,

Awatar użytkownika
wod2u
fanatyk nissana
Posty: 824
Rejestracja: 2010-11-22, 14:00
Lokalizacja: Kraków

Post autor: wod2u » 2013-09-20, 13:10

Nooo u mnie na sekwencji jak gaz się skończy to nie ma nic, nawet szarpnięcia, osłabnięcia, w ogóle nie czuć momentu przełączenia. Tylko ten piskacz w przełączniku drze się jak głupi. Ale auto idzie cały czas jak złe. Za pierwszym razem aż sam się zdziwiłem, że to takie "bezbolesne".
Rekord na zbiorniku to 412km (9.6l/100km), ale wtedy zostały jeszcze ze 2l gazu, więc może 430 by pękło:P Tak na co dzień w jeździe mieszanej 360-370km to norma.
pozdr. Kamil

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2013-09-20, 13:34

Mój rekord padł jak jechałem na wczasy do Bułgarii , w Rumunii tyle nabili gazu że nawet zawór nie odbił - a sprawny jest do tej pory . Na zbiorniku przejechałem 470 km ale obciążony i przez góry , gdzie prędkość max 100 km/h.Do zbiornika wchodzi 48 l ale średnie spalanie 13l gazu teraz mi wychodzi .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

dzixonZSL
stały bywalec
Posty: 120
Rejestracja: 2013-01-14, 12:10
Lokalizacja: Darłowo / Dęblin

Post autor: dzixonZSL » 2013-10-01, 18:48

Sranie w banie. Sekwencje mam. Już się nie dusi, wystarczyło wymienić filtr powietrza przy okazji wymiany oleju :D

GrzyBek80
aktywny forumowicz
Posty: 177
Rejestracja: 2009-12-12, 23:08
Lokalizacja: Masuren

Post autor: GrzyBek80 » 2014-01-06, 16:37

I ja cos polece: mam STAGa 200, niedawno wymieniony reduktor na AC-R01 i listwa wtryskowa OMVL (dysze ok. 3mm); do tego zmienilem wezyki (listwa-kolektor) z fi 5 na 4 wystroilem i spalanie spadlo z 12-15 na 9L (sprawdzone na trasie do Niemiec na odcinku 1100km i nie w trybie eco).

U mnie wezyki maja niestety po 24cm a dysze w kolektorze nawiercono niezgodnie ze sztuka.
Ostatnio zmieniony 2014-01-07, 08:05 przez GrzyBek80, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ad@mus
fanatyk nissana
Posty: 4155
Rejestracja: 2012-12-13, 19:28
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: Ad@mus » 2014-01-06, 22:24

samo dobranie dobrej listwy i uregolowanie dlugosci wezykow daje wymierne efekty, ja w moim Avensis przekladalem listwe, wezyki byly 4 roznej dlugosci, najdluzszy 18cm, teraz wszystkie maja po 7cm:D

auto od razu lepiej pracowalo, spalanie i inne normy na super+
Sprzedam głowicę do SR20DE lowport po remoncie power up tuning madafaka

450zł-info w giełdzie i na PW

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2014-01-06, 22:50

Długość wężyków od wtryskiwaczy do dysz ma bardzo duże znaczenie.
Im krócej tym lepiej.
A różne długości są nawet ostro skrytykowane w manualach do sterowników STAG.
Mi udało się uzyskać 3 cm, ale to na pojedyńczych Hanach :P
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2014-02-28, 12:03

Mam zamiar założyć dziś Barracudy zamiast Magic Jetów

I jest pytanie
czy zostawić fabryczne dysze
czy załozyć bez dysz

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-02-28, 12:13

jak do SR20 to bez dysz .
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2014-02-28, 21:42

i tak zrobiłem
niestety walka z krótkimi wężykami mnie rozwaliła i na kalibracje już mi siły nie starczyło
na razie wisi tak
Obrazek

nice-wawa
fanatyk nissana
Posty: 948
Rejestracja: 2009-12-09, 08:33
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: nice-wawa » 2014-03-01, 09:22

Ale wszystkie wężyki od wtryskiwacza do wkrętki na kolektorze powinny być równych długości . Średnio to jakoś wygląda , rozdzielacz może da się zamocować do czegoś innego niż rozpórka. U mnie barracudy na krótkich przewodach a rozdzielacz luzem trzyma się sztywno od samych przewodów.
jeśliś głupi to milcz niech pomyślę że mędrzec

Awatar użytkownika
DubSon
fanatyk nissana
Posty: 2938
Rejestracja: 2011-07-14, 13:23
Lokalizacja: WLKP / St. Tuchorza

Post autor: DubSon » 2014-03-01, 10:20

Przewody powinny być faktycznie wszystkie równe ;)

Ciekawostka - mój brat ma wtryski LPG zamontowane w kolektorze bezpośrednio pod wtryskami benzyny. Różnicy absolutnie żadnej nie ma między paliwami :) (Mazda Premacy 1.8)

Awatar użytkownika
komorokoro
fanatyk nissana
Posty: 986
Rejestracja: 2009-12-18, 22:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: komorokoro » 2014-03-01, 11:21

nice-wawa pisze:wężyki od wtryskiwacza do wkrętki na kolektorze.
Te wszystkie mają 6 cm
Na 2,3,4 jest tak mało miejsca że nie wiem czy uda mi sie wcisnąć z jeszcze krótszymi wężykami
Wężyk pierwszy z rozdzielacza jest 5cm, reszta po 3.
Rozdzielacz na szybko podwiązałem żeby wtryski bardziej w pionie były.

Zrobie kalibracje, zbiore mapy się zobaczy :-|

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-03-01, 21:17

reduktor nie przymarza? strasznie wysoko jest.

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2014-03-02, 11:47

komorokoro, popraw sobie jeszcze wąż od reduktora do listwy - maksymalnie go skróć, najlepiej kolankami za kilka zł. Zawsze mniej gazu musi reduktor "napompować" do obiegu przy przyśpieszaniu ;d
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-03-02, 12:11

Chochlik pisze:komorokoro, Zawsze mniej gazu musi reduktor "napompować" do obiegu przy przyśpieszaniu ;d
ciekawa teoria :D :D

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-03-02, 20:10

Faktycznie ciekawa :) reduktor zawsze trzyma odpowiednie ciśnienie- no chyba, że trup. Krótki wąż od reduktora to szybsza reakcja auta na pedał gazu. U komorokoro tylko poprzez przekręcenie romano można zaoszczędzić na wężu 2 metry :)

Awatar użytkownika
Chochlik
doświadczony forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
Lokalizacja: Sieraków / Berlin

Post autor: Chochlik » 2014-03-03, 00:39

"napompować" - skrót myślowy. Wiadomo, że reduktor musi stałe ciśnienie trzymać. Mniej węża -> mniejsza objętość do wypełnienia odpowiednim ciśnieniem -> szybsza reakcja na gaz.
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-11, 07:36

Co mi polecicie dobrego do 2.0 131KM ? Myślę że chciałbym zrobić później coś w okolicach 150KM.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-03-11, 10:55

Tech/hana/ czarnego AC

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-11, 11:53

Ile taki zestaw? I kto mi to dobrze i za normalne pieniądze założy? Mieszkam przy A2 około 50km od Konina i 70-80km od Łodzi.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

Awatar użytkownika
George
stały bywalec
Posty: 117
Rejestracja: 2013-01-24, 12:41
Lokalizacja: Szydłowiec

Post autor: George » 2014-03-11, 12:57

Wejdź na drypa.pl i zobacz.

Sterownik z 400zł
Wtryski 350zł
reduktor 200zł
Butla 350zł
wielozawór 150
miedź lub faro, złączki węże-300zł
reszta to cena gazownika za robociznę. Ja załatwiłem sobie gazownika, który wrzucił Mi to za 400zł z papierami ale musiałem po nim sam poprawiać :)

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-03-11, 14:59

adrionGT pisze: za normalne pieniądze założy? .
możesz rozwinąć myśl, co to oznacza dla Ciebie??

Awatar użytkownika
adrionGT
fanatyk nissana
Posty: 678
Rejestracja: 2011-11-11, 18:15
Lokalizacja: Sobótka wlkp

Post autor: adrionGT » 2014-03-12, 07:21

Ostatnio jak zakładałem gaz to cena z 1900 za zmianę wtrysków podskoczyła o 400. Nie wiem czy te wtryski były aż tyle droższe, bo przecież obu ich zestawów nie montował tylko zamienił jedne na drugie.
Civic VI->Primera P11 GA16->Primera SR20DE->Accord VI 2.0 ES->P11.144 SR20

DINO777
doświadczony forumowicz
Posty: 225
Rejestracja: 2010-01-26, 20:53
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: DINO777 » 2014-03-12, 08:19

sekwencję za 1900zł :D :D :D wejdź na stronę tak jak napisał @Georgr, policz wszytko i wystaw sobie f-re VAT na 1900zł :D :D :D czyli mamy 1544.72 netto bo reszta to podatek :D :D :D dolicz do tego koszty działalności :D :D :D
wiem wiem, monter podobno ma taniej :D no niestety ale DRYPA potrafi pobić cenę dostawcy :D :D
znajdź też wtryski, czyli pewnie miałeś mieć RED VALDEMARY koszt około 100zł listwa a zmiana na hanki to koszt około 80-90 za sztukę :D :D :D
montaż, strojenie LPG, AFR :D
kontakt przez NKP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wszystko o autach z LPG”