[Sunny] Limonowy Nissan Sunny N14 SR20VE
Moderatorzy: Seba WWA, Ryba, Sajmooon, janusz, Zielkq
[Sunny] Limonowy Nissan Sunny N14 SR20VE
Tak wiec pora przedstawić mojego pierwszego nissana w życiu. Jest to samochodzik doskonale znany tutaj na forum Jeszcze raz wielkie podziękowania dla Łukasza, za pomoc i że przychylił się do spełnienia mojego wielkiego marzenia. Teraz można powiedzieć że otwiera się nowa era tego samochodu. Chciał bym też podziękować Coobciowi za ogólna pomoc
Nissan będzie teraz służyć do jazdy na wszelakich imprezach sportowych ( na które budżet pozwoli) z cała ekipą: Baniakiem, Coobciem, Tyskim, Kenetem itp.
Autko obecnie będzie jeździć w specyfikacji N/A ponieważ to najbardziej sprawdza się na torze. na razie będzie to seria VE + mod rozrządu, stożek (w przyszłosci jakiś zimny dolot zrobię), ssac 2.5", wydech obecnie jest 3". Dalsze mody samochodu będą postępowały razem z przybywaniem gotówki w fotelu.
SILNIK:
SR20VE seria, mod rozrządu by Coobcio, skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski.
UKŁAD DOLOTOWY:
CAI zakończony filtrem Fujita 3''.
UKŁAD WYDECHOWY:
SSAC 2,5", Wydech 3" przelotowy.
UKŁAD CHŁODZENIA:
Chłodnica Sunny Gti, wiatrak Mishimoto 12'', przewody silikonowe Samco.
ZAWIESZENIE:
Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym. Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z N14 GTI.
UKŁAD PALIWOWY:
Wtryski 370ccm, Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044, Swirl pot.
ELEKTRONIKA:
Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , Ecu-master DET 2 strojenie by Coobcio.
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem. Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja.
KOŁA:
Enkei RP01 17''.
BODY KIT:
Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR.
ŚRODEK:
Wydmuszka, kierownica Nardi Personal Grinta 350mm, Gała Nismo, Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR AUDIO: Brak
Fotki z budowy:
Za jakiś czas dodam do tematu aktualne fotki samochodu
Pozdrawiam Limon
Nissan będzie teraz służyć do jazdy na wszelakich imprezach sportowych ( na które budżet pozwoli) z cała ekipą: Baniakiem, Coobciem, Tyskim, Kenetem itp.
Autko obecnie będzie jeździć w specyfikacji N/A ponieważ to najbardziej sprawdza się na torze. na razie będzie to seria VE + mod rozrządu, stożek (w przyszłosci jakiś zimny dolot zrobię), ssac 2.5", wydech obecnie jest 3". Dalsze mody samochodu będą postępowały razem z przybywaniem gotówki w fotelu.
SILNIK:
SR20VE seria, mod rozrządu by Coobcio, skrzynia biegów z sunny gti, sprzęgło spiekowe 4 listkowe by Radzikowski.
UKŁAD DOLOTOWY:
CAI zakończony filtrem Fujita 3''.
UKŁAD WYDECHOWY:
SSAC 2,5", Wydech 3" przelotowy.
UKŁAD CHŁODZENIA:
Chłodnica Sunny Gti, wiatrak Mishimoto 12'', przewody silikonowe Samco.
ZAWIESZENIE:
Gwint INRAX RS, gumy w zawieszeniu zmienione na Energy Suspension w kolorze czerwonym. Dolne poduszki silnika zamienione na poliuretanowe. Stabilizatory z N14 GTI.
UKŁAD PALIWOWY:
Wtryski 370ccm, Pompa paliwa zewnętrzna Bosch 044, Swirl pot.
ELEKTRONIKA:
Cała instalacja przełożona z Sunny Gti z ECU , Ecu-master DET 2 strojenie by Coobcio.
UKŁAD HAMULCOWY:
Przod tarcze zimermann +EBC green stuff, tył tarcze brembo +EBC green stuff (wszystko z wersji GTi) Płyn hamulcowy Motul RBF 660, Przewody w stalowym oplocie, Dodatkowy korektor siły hamowania z pokrętłem. Brak ABS ,Pompa i serwo z GTi + przerobiona instalacja.
KOŁA:
Enkei RP01 17''.
BODY KIT:
Przedni zderzak GTiR ,tylna lotka też GTiR.
ŚRODEK:
Wydmuszka, kierownica Nardi Personal Grinta 350mm, Gała Nismo, Dwa Kubły Mirco ST01 z haftem SR20VET, wszystkie zbednę plastiki śrubki i inne pierdy zostały usunięte.
CAR AUDIO: Brak
Fotki z budowy:
Za jakiś czas dodam do tematu aktualne fotki samochodu
Pozdrawiam Limon
Ostatnio zmieniony 2014-01-25, 17:32 przez Limon, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- aktywny forumowicz
- Posty: 149
- Rejestracja: 2012-11-26, 20:55
- Lokalizacja: Białystok
Piekna maszyna gratuluje
There are no impossible things to do . There're only things which need more time.
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
http://www.youtube.com/watch?v=kaIZWjItReI
http://www.youtube.com/watch?v=m00udFijVf0
wszystkie fotki były robione za czasów Łukasza.
Szkoda że sprzedał ale teraz białe urządzenie będzie robiło więcej kilometrów i w bojowych warunkach
Nie ma się co dziwić. W auto zostało włożone sporo kasy przez poprzedniego właściciela więc nowy powinien się nim cieszyć jak najdłużej
Szkoda że sprzedał ale teraz białe urządzenie będzie robiło więcej kilometrów i w bojowych warunkach
Nie ma się co dziwić. W auto zostało włożone sporo kasy przez poprzedniego właściciela więc nowy powinien się nim cieszyć jak najdłużej
viewtopic.php?t=15336 - bluzy NISSANZONE.pl w sprzedaży
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Kabelki ogarnięte, jest przepływka oryginalna z SR20VE, przy strojeniu szło oguchnąć hehe...
Puki co odcinka seria, wałki ustawione pod turbo, w zapłonie jest jeszczę trochę zapasu tak na szybko odpalona i wstępnie wystrojona maszyna wygenerowała 194KM i 210Nm.
Koniecznie trzeba ją wyciszyć !
Fajnie że Limonek dołączył do ekipy Sunniaczy
Będziem razem upalać nasze wozy na pojeżdżawkach
Puki co odcinka seria, wałki ustawione pod turbo, w zapłonie jest jeszczę trochę zapasu tak na szybko odpalona i wstępnie wystrojona maszyna wygenerowała 194KM i 210Nm.
Koniecznie trzeba ją wyciszyć !
Fajnie że Limonek dołączył do ekipy Sunniaczy
Będziem razem upalać nasze wozy na pojeżdżawkach
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Saab obecnie wystawiony na sprzedaż
Kupilem na kołach enkei, białe ats dtc są Coobciowe
Słuchajcie wiadomo że szkoda każdego projektu rozwalić, ale wydaje mi sie ze wieksze prawdopodobieństwo jest rozwalenie auta na ulicy niz na torze. Mam mocną barierę przed ostra jazda na torze
Tak więc dzisiaj był czas żeby samochód wrocił do żywych Kupiony w piatek a dzisiaj już wleciały drobne mody i poprawki Poprawiłem mocowania przewodu hamulcowego bo ocierał o felgę, rozebrałem prowadnice od zacisków wyczysciłem blaszki, wszystko nasmarowane
Zamontowaną pożyczoną od Baniaka (dzięki) oryginalną rozpórkę tylną Nismo, plus oryginalne śrubki znalezione w wiaderku bo nie mogłem patrzeć na jakieś samokontrujace z podkładkami:
Następnie poskładałem dolot, przylutowałem nową kostkę do przepływki, wywalilem nastawny regulator cisnienia paliwa i obecnie wszystko tak wygląda pod maską:
Następnie coobcio pogmerał troszkę w kabelkach od ecumastera i autko odpaliło i po rozgrzaniu trafiło na rolki na strojenie
Obecny wynik, na ustawionych wałkach pod turbo, oraz seryjnym odcięciu:
Wielkie podziękowania dla Coobcia za pomoc
Jutro ustawimy wałeczki optymalnie, do tego przerobimy aparat zapłonowy na wiekszą możliwosc regulacji zapłonu i limiter obrotów zostanie przesunięty do 8200obr/min
Pozdrawiam
Kupilem na kołach enkei, białe ats dtc są Coobciowe
Słuchajcie wiadomo że szkoda każdego projektu rozwalić, ale wydaje mi sie ze wieksze prawdopodobieństwo jest rozwalenie auta na ulicy niz na torze. Mam mocną barierę przed ostra jazda na torze
Tak więc dzisiaj był czas żeby samochód wrocił do żywych Kupiony w piatek a dzisiaj już wleciały drobne mody i poprawki Poprawiłem mocowania przewodu hamulcowego bo ocierał o felgę, rozebrałem prowadnice od zacisków wyczysciłem blaszki, wszystko nasmarowane
Zamontowaną pożyczoną od Baniaka (dzięki) oryginalną rozpórkę tylną Nismo, plus oryginalne śrubki znalezione w wiaderku bo nie mogłem patrzeć na jakieś samokontrujace z podkładkami:
Następnie poskładałem dolot, przylutowałem nową kostkę do przepływki, wywalilem nastawny regulator cisnienia paliwa i obecnie wszystko tak wygląda pod maską:
Następnie coobcio pogmerał troszkę w kabelkach od ecumastera i autko odpaliło i po rozgrzaniu trafiło na rolki na strojenie
Obecny wynik, na ustawionych wałkach pod turbo, oraz seryjnym odcięciu:
Wielkie podziękowania dla Coobcia za pomoc
Jutro ustawimy wałeczki optymalnie, do tego przerobimy aparat zapłonowy na wiekszą możliwosc regulacji zapłonu i limiter obrotów zostanie przesunięty do 8200obr/min
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2013-03-31, 16:49 przez Limon, łącznie zmieniany 1 raz.
- piotr100lica
- doświadczony forumowicz
- Posty: 239
- Rejestracja: 2010-06-11, 23:36
- Lokalizacja: warszawa
Baniak ma pełną klatkę i też myslę że po sezonie bede szedł w tym kierunku. Powiem szczerze tak że obecnie jestem ostro spłukany z kasy i kompletuje budżet na 7 kwietnia zeby pojechać cała ekipą na tor poznań. Potrzebuję jeszcze autko koniecznie wyciszyć, kupić opony i odłozyc kase na paliwo i wpisowe, hotel itp
Zimny dolot ogarnę juz po poznaniu. Szpera mega by sie przydała ale tylko i wyłącznie płytkowa Zobaczymy jak budżet pozwoli ale to raczej odległy plan, ponieważ zakładając szperę przydało by sie krótsze przełożenie główne zapodać a to kolejna kasa
Zimny dolot ogarnę juz po poznaniu. Szpera mega by sie przydała ale tylko i wyłącznie płytkowa Zobaczymy jak budżet pozwoli ale to raczej odległy plan, ponieważ zakładając szperę przydało by sie krótsze przełożenie główne zapodać a to kolejna kasa
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Oj na Poznań szpera jest cholernie potrzebna i to bardzo mocna musi być...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Dzisiaj odcinka poszła nieco UP no i tip top został dostrojony ECU Majster, to jest maks co udało się uzyskać na obecnym - nieznanym ustawieniu wałków:
[/img]
Jutro w wolnym czasie się pokręci - ciekawe czy są jakieś nastawne zębatki, czy seryjne trzeba będzie przeszlifować
Lukasz przypomnij proszę
[/img]
Jutro w wolnym czasie się pokręci - ciekawe czy są jakieś nastawne zębatki, czy seryjne trzeba będzie przeszlifować
Lukasz przypomnij proszę
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
-
- fanatyk nissana
- Posty: 726
- Rejestracja: 2009-12-12, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Autko obejrzane, przy okazji wczorajszej wizyty w garażu Coobcio . Samochód w idealnym stanie . Widzę, ze od mojej wizyty już zdążyliście znaleźć kilka km Nm, których i tak generowało sporo . Wiadomo ze jeszcze jest sporo do ogarnięcia, ale najważniejsze ze trafił w dobre ręce, a z czasem wszystko się dopracuje. Wielki szacunek Limon, a marzenia są po to żeby je spełniać
- Coobcio
- fanatyk nissana
- Posty: 3074
- Rejestracja: 2009-12-09, 10:29
- Lokalizacja: Warszawa - Grochów
- Kontakt:
Super że nastawne zębatki są - trzeba spędzić parę godzinek na hamowni by znaleść obtymalne nastawy, ciekawe co da radę wygrzebać.
Hehe szkoda że za każdym razem pokrywę zaworów trzeba zciągać...
Hehe szkoda że za każdym razem pokrywę zaworów trzeba zciągać...
WWW.COOBCIO.PL
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
OSIĄGNIĘCIA:
SR20VE + Turbo 342KM
W pełni uliczne GA16DE 128KM
Nissanowe 1.6 N/A 183KM
Nissanowe 2.0 N/A 243KM
Nissanowe 2.0 + T 319KM
Nissanowe 2.0 Turbo 407KM
Eeee przecież ładnie wyszło, 198KM i 212Nm Limon, nakrętki do rozpórki to kup z moletem, a przynajmniej takie wysyłam z rozpórką, wcinają we flansze aż opiłki lecą później przy odkręcaniu, no nie do ruszenia jak złapie
A co do tej rozpórki od nismo, to naprawdę nie wiem co autorzy mieli na myśli... Przecież to jest konstrukcja, która z czasem prowadzi do rozkręcenia się sama z siebie xD Czy jeszcze ktoś inny łapiący mechanikę też to widzi?
Pozdr,
foo
A co do tej rozpórki od nismo, to naprawdę nie wiem co autorzy mieli na myśli... Przecież to jest konstrukcja, która z czasem prowadzi do rozkręcenia się sama z siebie xD Czy jeszcze ktoś inny łapiący mechanikę też to widzi?
Pozdr,
foo
- Chochlik
- doświadczony forumowicz
- Posty: 247
- Rejestracja: 2010-11-03, 22:04
- Lokalizacja: Sieraków / Berlin
Do kielichów na 2 śruby na stronę jest mocowane więc trzyma pewnie, chociaż mogłaby być na stałe na tych przegubach łączących flansze z belką.Limon pisze:A co do tej rozpórki od nismo, to naprawdę nie wiem co autorzy mieli na myśli... Przecież to jest konstrukcja, która z czasem prowadzi do rozkręcenia się sama z siebie xD Czy jeszcze ktoś inny łapiący mechanikę też to widzi?
Jeśli niebo zwali nam się na głowy, będziemy łapać skowronki!
wóz jest zjawiskowy, trochę żałuje że nie kupiłem, byłby taki rezerwowy coby zawsze mieć czym na tor jechać
ale cieszę się, że jest w posiadaniu Limona ( obiecał, że jak będzie sprzedawał jestem pierwszy w kolejce )
Pierwszy chrzest bojowy 7.04, ekipa szykuje się już coraz większa, obecnie jest 6 wozów w teamie! (4 Sunny) może ktoś chętny???
Ciekawe czy mój wóz będzie skończony bo na razie wszystko w proszku
P.S jak coś rozpórka do sprzedania, info PW ( sorry Limonku, że oferuje w Twoim temacie, ale ładne foto zrobiłeś )
ale cieszę się, że jest w posiadaniu Limona ( obiecał, że jak będzie sprzedawał jestem pierwszy w kolejce )
Pierwszy chrzest bojowy 7.04, ekipa szykuje się już coraz większa, obecnie jest 6 wozów w teamie! (4 Sunny) może ktoś chętny???
Ciekawe czy mój wóz będzie skończony bo na razie wszystko w proszku
P.S jak coś rozpórka do sprzedania, info PW ( sorry Limonku, że oferuje w Twoim temacie, ale ładne foto zrobiłeś )
NISSAN PULSAR GTI-R
Tak wiec żeby nie było że nic sie nie dzieje
Tak wiec w miarę możliwości finansowych (obecnie całe dopływy sa odkładane aby pojechac 7 kwietnia), Sunniacz zostal wyciszony 2.5" tłumikiem o długości 100cm oraz zostal wykonany początek wydechu o takiej samej średnicy.
Odgrzebałem także pasy 3" w garażu o kolorze takata green Powędrują na fotel kierowcy a obecne sparco dla pasażera
Do ogarnięcia aby wyruszyć ze spokojną głową zostało:
- czujnik wody bo nie widać na zegarach tem wody
- coś zanikneło wskazanie poziomu paliwa ( ktoś ma jakiś pomysł? wskazówka leży na maxa po lewo)
- seryjne nakrętki kół
- podnieść przód i ustawić geometrię na tor
- ustawić optymalnie wałeczki na hamowni
- przydał by sie wspornik do stożka i zamknac go w jakieś prowizorycznej zimnej obudowie z plexi
Tak wiec w miarę możliwości finansowych (obecnie całe dopływy sa odkładane aby pojechac 7 kwietnia), Sunniacz zostal wyciszony 2.5" tłumikiem o długości 100cm oraz zostal wykonany początek wydechu o takiej samej średnicy.
Odgrzebałem także pasy 3" w garażu o kolorze takata green Powędrują na fotel kierowcy a obecne sparco dla pasażera
Do ogarnięcia aby wyruszyć ze spokojną głową zostało:
- czujnik wody bo nie widać na zegarach tem wody
- coś zanikneło wskazanie poziomu paliwa ( ktoś ma jakiś pomysł? wskazówka leży na maxa po lewo)
- seryjne nakrętki kół
- podnieść przód i ustawić geometrię na tor
- ustawić optymalnie wałeczki na hamowni
- przydał by sie wspornik do stożka i zamknac go w jakieś prowizorycznej zimnej obudowie z plexi
Ostatnio zmieniony 2013-08-24, 08:02 przez Limon, łącznie zmieniany 1 raz.